Το Ταξίδι


to-taxidi

Πριν πολλά χρόνια έχασα μια αγάπη, όχι μην πάει ο νους σου στο ερωτικό.. ήταν μια πολύ πιο σημαντική αγάπη γιατί ήταν αδελφική!
Έχασα μια φίλη κι ύστερα άλλη μια.. φίλες παιδικές που ουσιαστικά είχαμε ζήσει σχεδόν όλη τη 

μέχρι τότε ζωή μας μαζί.
Τότε δεν είχα blog, έτσι θέλοντας να αποτυπώσω στο χαρτί συναισθήματα και μνήμες ξεκίνησα να γράφω ένα βιβλίο.. ένα βιβλίο που παραμένει μισό γιατί στην πορεία ανακάλυψα το blogging και η αμεσότητα που σου προσφέρει στην έκφραση ταίριαξε καλύτερα με τον παρορμητισμό μου.
Ένα απόσπασμα από αυτό το «βιβλίο» ήταν η προηγούμενη ανάρτησή μου.
Αρκετοί από όσους  την διαβάσατε σπεύσατε να αφήσετε ένα σχόλιο για το πόσο σας άγγιξε, για τις μνήμες που σας ανέσυρε και όσοι δεν το κάνατε γραπτά  μου το είπατε κατ’ ιδίαν, με αφορμή λοιπόν όλο αυτό θέλω να πω πως..

Όταν δημιουργείς ένα blog το κάνεις αρχικά γιατί θέλεις να μοιραστείς πράγματα δικά σου, είτε αυτά είναι σκέψεις, είτε κομμάτια της καθημερινότητάς σου, είτε δημιουργήματά σου.
Στην πορεία του χρόνου γίνεται κομμάτι σου, ένα κομμάτι τόσο ζωντανό και σημαντικό που - όσες είστε bloggers θα συμφωνήσετε - το νιώθεις σαν προέκταση σου.. είναι «εσύ» και όσα νιώθεις ή κρύβεις μέσα σου!
Οι ώρες που αφιερώνεις στην επιμέλεια της κάθε ανάρτησης είναι πολλές,  γιατί κάθε ανάρτηση είναι κι ένα κομμάτι από τον ίδιο τον εαυτό σου που βγάζεις και το μοιράζεσαι, είναι ό,τι αισθάνεσαι, ό,τι σε έκανε να χαρείς, να λυπηθείς, να ενθουσιαστείς, να πικραθείς ή να κλάψεις  και πολλά  περισσότερα που κρύβονται πίσω από τις λέξεις και που μόνο εσύ γνωρίζεις..
Όταν λοιπόν μοιράζεσαι  κομμάτια από την ψυχή σου η αποδοχή, δυο λόγια ενθαρρυντικά,  ένα σχόλιο, ακόμα και η διαφωνία (σημάδι πως με διάβασες και δεν πέρασε απαρατήρητο ό,τι γράφω) δίνουν απίστευτη χαρά και ικανοποίηση.

Πολλοί δεν συμφωνούν  με αυτό το μοίρασμα, είτε γιατί δεν το καταλαβαίνουν, είτε γιατί δεν τους αρέσει.. είτε γιατί  το θεωρούν άσκοπη έκθεση των προσωπικών σου..
Αυτό λοιπόν το ποστ είναι αφιερωμένο εξαιρετικά σε σένα που ξέρω πως διαφωνείς.
Σε σένα που ξέρω πως με διαβάζεις και που ποτέ δεν μου έδωσες την ικανοποίηση της αποδοχής  ή της διαφωνίας σου.
Σε σένα που ξέρω πως θα προτιμούσες να γράφω τις «ανοησίες» μου στο word και να τις έχω μόνο για μένα..
Κι είναι σα να σε βλέπω να διαβάζεις την κάθε ανάρτηση με την ειρωνεία να κρέμεται στην άκρη των χειλιών σου καθώς σκέφτεσαι.. «τι γράφει πάλι η ανόητη!»..

Για σένα λοιπόν τούτο το ποστ, για σένα που κρίνεις, κατακρίνεις, επικρίνεις, για σένα που διαφωνείς, για σένα που αρνείσαι πεισματικά να δείξεις οποιοδήποτε συναίσθημα θετικό ή αρνητικό, για σένα τούτη η ανάρτηση που στην αφιερώνω μαζί με την διαβεβαίωση πως θα σε ήθελα μαζί μου σε τούτο το μαγικό ταξίδι,  γιατί τα ταξίδια ομορφαίνουν όταν τα μοιράζεσαι, όμως.. ταξιδεύεις και με λιγότερους ή ακόμα και μόνος σου πάρα πολύ όμορφα και τότε το ταξίδι σε ωριμάζει, σε αλλάζει, σε μαθαίνει μέχρι πού μπορείς να φτάσεις, πόσο μακριά μπορείς να πας.. σε διδάσκει ποιος είσαι και πόσο αντέχεις..

Με λίγα λόγια ..


Δεν χρειάζομαι  πολλούς για να κάνω υπέροχα ταξίδια ..

κι αν χρειαστεί .. 

Ταξιδεύω και μόνη μου το ίδιο καλά!

Σχόλια

  1. τα είπες τέλεια ,οπως ακριβώς τα σκεφτομουν κι εγω !Μου αρεσει να γραφω τα προσωπικά μου ,δεν έχω κανεναν ενδοιασμό να μοιραστω το οτιδήποτε με γνωστούς και αγνωστους!Ο μόνος που με φρενάρει στο να γραψω πιο προσωπικα ειναι ο Κωστας !Στο μόνο που δεν συμφωνω ειναι πως όλους αυτους που συνεχως επικρινουν ειναι πως δεν τους θελω μαζί μου στο ''μαγικό ταξίδι''.Οχι γιατι στενοχωριεμαι (παλια ναι ,οχι τωρα) αλλά τους βαριεμαι !Σταμάτησα και μάλλον θα σταματησω οριστικά να γραφω γιατι μπήκα στο blogging για να διαβαζω αυτά τα προσωπικά ταξίδια!Πλέον όλοι ζωγραφιζουν ,φωτογραφιζουν ,γράφουν ιστορίες κ.τ.λ...καλά ειναι κι αυτά ,αλλά όχι καθημερινά. Ελάχιστοι γραφουν προσωπικά βιώματα και νομίζω για όσους αναρωτιουνται γιατι πεθαινει το blogging νομίζω πως αυτός ειναι ο κυριότερος λόγος.
    Καλά ταξίδια λοιπόν με όσους εσύ θέλεις για παρέα σου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι έχουμε έναν "Κώστα" που μας φρενάρει την διάθεση για πικάντικες αποκαλύψεις!! χαχαχαχα
      Σε άλλες ο "Κώστας" είναι σύζυγος, σε άλλες το παιδί, σε άλλες η πεθερά, η κουνιάδα, η μπατζανάκισα και πάει λέγοντας.
      Όταν επιλέγεις να bloggάρεις επώνυμα τότε ΠΑΝΤΑ θα υπάρχει ένας "Κώστας" να σε φρενάρεις αλλά και να "σου την σπάει" (αφού σκέφτομαι σοβαρά να ανοίξω ένα blog με ψευδώνυμο) χαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. εγω το σκεφτομαι χρόνια τωρα!Θα το κανω τον χειμωνα( και δεν θα σας πω ποιο θα ειναι χαχαχαχα...σκοτιστηκες θα μου πεις κι εσυ χαχαχα)

      Διαγραφή
    3. τέτοια είσαι;
      ούτε κι εγώ λοιπόν θα σου πω το δικό μου.. και θα διαβάζουμε η μια της άλλης και θα σχολιάζουμε .. και θα υποπτευόμαστε αλλά δεν θα είμαστε σίγουρες... ε, ρε γλέντια! χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  2. Ανακάλυψα το blog σου μόλις πριν λίγες μέρες. Η γραφή σου και οι υπέροχες φωτογραφίες σου με άγγιξαν βαθιά και δεν μπορούσα να ξεκολλήσω. Διάβαζα τη μια ανάρτηση μετά την άλλη. Δε δημοσίευσα έως τώρα κάποιο σχόλιο γιατί ντρεπόμουν λίγο. Με αφορμή όμως τη σημερινή σου ανάρτηση αισθάνομαι την ανάγκη να σου εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για τη γενναιοδωρία σου να μοιράζεσαι με εμάς, τους άγνωστους, τις σκέψεις, τις εικόνες και τα βιώματά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ορίστε ο σωστός αναγνώστης!!
      Δίνει τα εύσημα στον blogger για τις αποκαλύψεις του! χαχαχαχα

      (σοβαρεύομαι) καλωσόρισες Μαρία, χαίρομαι πολύ που νίκησες την ντροπή σου και άφησες σχόλιο και θα χαρώ ακόμα περισσότερο αν από δω και πέρα αφήνεις συχνότερα :))

      Σου στέλνω την αγάπη μου!

      Διαγραφή
    2. Συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά ήμουν αλλού.
      Οφείλω να διευκρινίσω ότι μάλλον έχει γίνει μια μικρή παρεξήγηση. Δεν είμαι blogger. Ελίνα σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια. Τζίνα ευχαριστώ πολύ για τη ζεστή σου υποδοχή! Καλά ταξίδια λοιπόν με έναν ακόμα συνεπιβάτη!

      Διαγραφή
    3. Mε τέτοιους συνεπιβάτες τα ταξίδια μου θα γίνουν ακόμα πιο μαγικά! :))

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένη...πόσα ταξίδια έζησες, πόσα ακόμη θα ζήσεις...μαζί μας ή χωριστά, τι σημασία έχει.Σημασία έχει που τα ζεις. Που τα ζούμε! Φιλί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουσιαστική και περιεκτική όπως πάντα! Ναι, σημασία έχει που τα ζούμε κι είμαστε πολύ τυχερές!
      Καλό απόγευμα Κατερινάκι μου :)

      Διαγραφή
  4. Πόσο μου αρέσει Τζίνα μου, η συν-ομιλία μας και αυτό γιατί μέχρι στιγμής όλοι οι σχολιαστές, όχι μόνο μού είναι πολύ γνωστοί, αλλά και πολύ αγαπητοί! Χαίρομαι που η Μαρία(me) (που ξέρω πολλά χρόνια!), γνώρισε την Τζίνα, γιατί και οι δυο σας έχετε ένα κοινό, την φωτογραφία και μάλιστα τώρα που σας γράφω, την επιφάνεια εργασίας μου την "κοσμεί" μια φωτό της Μαρίας!
    Αυτό είναι για μένα ΚΑΙ το blogging...να μοιράζεσαι, να κουβεντιάζεις και να μπορείς να εκφράζεις τις χαρές και τους προβληματισμούς σου, αυθόρμητα, έτσι όπως σου "έρχεται"!
    Προσωπικά, μιλάω για μένα, μέσα από τα σχόλια και έχω ανοιχτεί πολλές φορές στο παρελθόν και μάλιστα στο blog της Νάσιας, χάρηκα όταν κάποια στιγμή έσβησε τα ποστ κάποιας εποχής γιατί είχα αισθανθεί πως μέσα από τα σχόλια, είχα εκθέσει τον σύντροφο μου που τυχαίνει και γνωστός σε όλους...
    Δεν κρίνω κανένα για το πώς "μπλογκάρει" και σέβομαι τις απόψεις όλων μας και ας μη συμφωνώ πάντα... συνήθως όταν δεν συμφωνώ σιωπώ.
    Αυτά!
    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά σε όλους! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι, το blogging είναι μοίρασμα, κουβέντα, έκφραση.. αλλά είναι και ευκαιρία για να γνωρίσεις υπέροχους ανθρώπους.. είμαι τυχερή που σε γνώρισα Στεφανία.. εσένα και τόσες άλλες που συντροφεύουν τα "ταξίδια" μου και τα ομορφαίνουν!
      Κι εγώ κάνω το ίδιο με σένα, όταν δεν συμφωνώ σιωπώ, εκτός "αν μου πατήσεις τον κάλο".. τότε δεν γίνεται να μην απαντήσω όμως πάντα προσέχω να είμαι "κόσμια".. χαχαχαχα
      Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  5. Αν έχεις το μυαλό σου ανοιχτό μπορεί να γίνεις ακόμη σοφότερος μέσα από το blogging. Διαβάζεις ένα σωρό πράγματα και πολλές φορές αντίθετα με τις απόψεις σου! Κι αυτό είναι μαγικό! Αφουγκράζεσαι, μαθαίνεις και κυρίως μπάινεις στη διαδικασία να σκεφτείς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όσο το συζητάμε τόσο και καταλήγω πως τελικά το blogging ή που θα το αγαπήσεις και θα βρίσκεις δεκάδες λόγους για να τεκμηριώνεις αυτή σου την αγάπη ή που θα το μισήσεις.. μέση οδός δεν υπάρχει.. (γιατί νομίζω πως αδιάφορος δεν μπορεί να μείνει κανείς!)

      Διαγραφή
    2. τρόπος του λέγειν.. στον αντίποδα του αγαπώ βρίσκεται το "μισώ".. γιατί είπαμε.. δεν γίνεται να μείνεις αδιάφορος!

      Διαγραφή
  6. Ούτε μία στιγμή από το 2007 δεν αισθάνθηκα ότι το blogging είναι χαμένος χρόνος, θεωρώ δε πολύ ουσιαστικότερες τις αναρτήσεις των ιστολογίων από οποιαδήποτε "μοιρασιά" στα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Χαίρομαι που διαβάζω όμορφα κείμενα από όμορφους ανθρώπους. Κι αν κάποιοι είναι λιγότερο καλοί στη γραφή από κάποιους άλλους, αυτό δεν τους κάνει λιγότερο όμορφους.
    Η μόνη μου (και μόνιμη) στενοχώρια είναι που το ακατάστατο πρόγραμμά μου με αναγκάζει συχνά να απέχω.
    Ντρέπομαι κι εγώ, αυτός ήταν πάντα ο λόγος που αναγκαζόμουν να κλείνω τα blogs μου και ν' ανοίγω κάποιο άλλο και ξανά το ίδιο!...
    Ντρέπομαι κι όταν δεν προφταίνω ν' αφήσω σχόλιο, όχι γιατί θα χάσει η Βενετιά βελόνι από την απουσία μου, αλλά γιατί αισθάνομαι σαν να πέρασα έξω από το σπίτι της φίλης μου την ώρα που η πόρτα της ήταν ανοιχτή, και δε στάθηκα να πω μια "καλημέρα".

    Μου αρέσει να διαβάζω, να μαθαίνω και κάθε φορά που επισκέπτομαι τα ιστολόγια που παρακολουθώ, αυτά μου προσφέρουν και την ευχαρίστηση της ανάγνωσης αλλά και της γνώσης. Γιατί, έτσι είμαστε οι άνθρωποι: μαθαίνουμε ο ένας από τον άλλον, μαθαίνοντας ο ένας τον άλλον.

    Προσωπικά, σ' ευχαριστώ για τις όμορφες φωτο-στιγμές, την ευγένειά σου, το χιούμορ σου και τη δοτικότητά σου.

    Να είσαι καλά! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ίδια χρονιά ξεκινήσαμε.. πολλά χρόνια.. προσωπικά δεν έκλεισα ποτέ μπλογκ.. αυτό που έκανα όμως ήταν να αφήσω μια ολόκληρη χρονιά δίχως να δραστηριοποιηθώ καθόλου.. δεν ήθελα, ήμουν χάλια ψυχολογικά και δεν ήθελα τίποτα.. μετά ξαφνικά μου ξανάρθε η όρεξη κι έκτοτε συνεχίζω (μέχρι στιγμής) ακάθεκτη.
      Εγώ θα πρέπει να σε ευχαριστήσω Νατάσα και μαζί με σένα όλες και όλους όσοι περνάτε από δω και κοντοστέκεστε για να αφήσετε ένα σχόλιο, μια καλή κουβέντα, ένα "γειά σου,τί κάνεις;"..
      σας ευχαριστώ που με συντροφεύετε στα ταξίδια μου!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα κι από μένα. Για να μην σε κουράσω Τζίνα μου, τις απόψεις μου τις διάβασες και στην πρόσφατη ανάρτηση που είχα κάνει. Εγώ αγαπώ πολύ το blogging, θεωρώ συναρπαστικό αυτό το (σχεδόν) καθημερινό περίπατο μου μέσα στα blogs τών φίλων κι όχι μόνο. Κι όπως λέει και η Νατάσα μας, κι εγώ δεν μπορώ να μην γράψω έστω και δυό λόγια σε κάποιον που διαβάζω, επειδή βασίζομαι πολύ στην αλληλεπίδραση αφενός κι αφετέρου επειδή δε νιώθω καλά να μπω στο blogόσπιτο ενός φίλου και να μην του πω έστω μια καλημέρα. Πάντως χαίρομαι να σε επισκέπτομαι και σένα ιδιαιτέρως, αφού το blog σου, μέσα σε όλα, είναι και πολύ καλαίσθητο! Μια εικαστική βόλτα είναι πάντα μια ανάσα χαράς!.. Σε φιλώ ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι συμβαίνει πολλές φορές να μην σχολιάζω, άλλοτε γιατί δεν έχω τί να πω, άλλοτε γιατί περνάω βιαστικά και δεν έχω χρόνο.. άλλοτε γιατί δεν έχω διάθεση για κουβέντες :)) όμως περνάω καθημερινά από όλα τα μπλογκς που έχω στο feedly και που έχουν νέα ανάρτηση.. σ'ευχαριστώ Πέτρα μου .. σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  8. Καλή σου μέρα.
    Να σου πω ότι τα βρίσκω πολύ σωστά όλα όσα λες. Κάπως έτσι κάνω κι΄εγώ τις αναρτήσεις μου.
    Μου αρέσει να λέω όλα όπως τα σκέφτομαι.
    Νάσαι καλά αγαπητή μου,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα ίδια θα εγραφα και εγω με την Νατασα πιο πανω και τη Πέτρα Τζίνα μου.. το μπλοκιν για μενα ειναι επικοινωνια .. χόμπυ.. μοιρασμα... οπως το παρει κανείς.. εχω γνωρίσει ανθρωπου εξαιρετικους ακομα και απο κοντα..μεσα απο αυτό και χαιρομαι..νιωθω οτι ειναι ο δικος μου χώρος..και χαιρομαι πολύ οταν περναει καποιος και μου λεει μια καλημερα..πίσω απο μια οθονη ειναι ενα ανθρωπος που θα διαβασει η όχι αυτο που γραφω και μου αφιερωνει τον χρονο του .. το εκτιμώ πολύ αυτό...και εχω μαθει πραγματα πολλα με την βοηθεια των φιλων απο εδώ μεσα ..νιωθω οτι είμαι με μια μεγαλη παρεα.. και λεμε αυτα που θελουμε να πουμε.. !!!
    να περνας ομορφα με οτι και να κανεις .. εννοειτε οτι τοχεις με γραψιμο .. μου αρεσε η γραφή σου για την γειτονια σου.. καπου εκει γυρω τριγυρνούσα..να είσαι καλα... να περνας ακομα καλύτερα. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Ρούλα, εδώ είναι ο χώρος μας, η γωνιά μας, εδώ αφήνουμε μικρά κομμάτια απ'την ψυχή μας, νά'σαι καλά!

      Διαγραφή
  10. Είναι από τις φορές που επισκέπτεσαι ένα Blog και ξέρεις πως θα μείνεις, η γραφή σου αγγίζει τον αναγνώστη και είναι γοητευτικό να περιμένεις με χαρά το επόμενο μοίρασμα!Νομίζω (αν και ακόμη είμαι στην αρχή) πως αυτό είναι το νόημα του blogging, να έχεις την δύναμη να μοιράζεσαι προσωπικές στιγμές με τις οποίες θα ταυτιστούν ή και όχι και άλλοι και δεν είναι ένα έργο εύκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη για την μεγάλη καθυστέρηση στην απάντησή μου, ούτε και θυμάμαι ειλικρινά πώς μου διέφυγε το σχόλιό σου.
      Έστω κι αργά σε καλωσορίζω σε τούτο τον χώρο και σ'ευχαριστώ που έκανες τον κόπο να μοιραστείς μαζί μου τις σκέψεις σου.. :))

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις