Εμείς οι Έλληνες και οι ....άλλοι

Ήρθε τις άλλες στο μαγαζί,.... κρατούσε στα χέρια ένα ντοσιέ κι είχε ένα μισόξινο ύφος...ηλικία γύρω στα 35-40.
Κατάλαβα αμέσως πως επρόκειτο για κάποιον βαριεστημένο υπάλληλο εταιρίας που ήρθε να πλασάρει κάποιο καινούργιο προϊόν. Τελικά ήταν από κάποια πολύ γνωστή εταιρία ζαχαρωδών κι ήθελε απλά να καταγράψει πόσα από τα είδη τους υπήρχαν στο μαγαζί,
Μου έχει γυρίσει την πλάτη και σημειώνει στο ντοσιέ του τα πράγματα που τους αφορούν , ενώ παράλληλα ρίχνει και την κλασσική ερώτηση..."πώς πάει η δουλειά ;"
Εγώ, γράφω εδώ κάποια απάντηση, κάποιο σχόλιο....δεν θυμάμαι ακριβώς και δεν έχω καμμία όρεξη για τέτοιου είδους κουβέντες, οπότε απαντώ ένα διφορούμενο...."μμμμ. καλά σχετικά...".
Ο δικός σου δεν πτοείται, αλλά με αφορμή την απάντηση ξεκινάει ένα λογίδριο για την κακή οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα, για τους κλέφτες και τους απατεώνες που την κυβερνούν δεκαετίες, για την άθλια και ανύπαρκτη υγειονομική περίθαλψη...και κλείνει με το επιμύθιο..."έχω ζήσει χρόνια σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα και μετανιώνω την ώρα και την στιγμή που ήρθαμε στην Ελλάδα, μεγάλο σφάλμα του πατέρα μου που το αποφάσισε", "πόσο χρονών ήσασταν;" τον ρωτάω......."Δεκαοχτώ" μου απαντά,.. "ωραία" του λέω " τότε ήσασταν δεκαοχτώ και αναγκαστικά ακολουθήσατε την οικογένεια, τώρα γιατί δεν γυρίζετε πίσω;", "το σκέφτομαι" μου λέει "και μάλλον κάτι τέτοιο θα κάνω"., παράλληλα όμως έχει στραβώσει από την έμμεση μπηχτή την δική μου κι αρχίζει την επίθεση.
"Γιατί εσάς σας αρέσει που όταν αρρωστήσετε θα σας πετάξουν σε ένα ράντσο και κανείς δεν θα σας δίνει σημασία;, που πάτε σε μια δημόσια υπηρεσία και κανείς δεν σας εξυπηρετεί, που παντού υπάρχει βρωμιά, που τα παιδιά μας μόνο μόρφωση δεν παίρνουν απο τα σχολεία τους;¨
Ο τύπος έχει φουντώσει για τα καλά , αλλά κι εγώ έχω στραβώσει με τον επιθετικό κι απαξιωτικό του τρόπο, οπότε "του την λέω" κι εγώ με την σειρά μου έχοντας ειρωνικό ύφος.
"κύριε μου , δεν μ'αρέσει αλλά εγώ εδώ γεννήθηκα, εδώ μεγάλωσα, εδώ είναι η πατρίδα μου , δεν είχα την "τύχη" να γεννηθώ και να μεγαλώσω στον παράδεισο, ούτε έχω την "υποδομή" να πάω κάπου αλλού. Εσύ που γεννήθηκες στην Γερμανία κι εκεί κατά τα λεγόμενά σου είναι η γη της επαγγελίας , γιατί δεν πας και κάθεσαι εδώ με μας τους βρωμιάρηδες;..."
Μου γυρίζει την πλάτη και βγαίνει από το μαγαζί ενώ παράλληλα μουρμουράει, "έτσι είστε εσείς οι Έλληνες, δεν είστε ευχαριστημένοι αλλά μόλις κάποιος σας κατηγορήσει την Ελλάδα, αμέσως να του "την πείτε""
Κι εκεί παιδιά γίνεται η έκρηξη ( όχι ότι θέλω και πολύ εγώ....), εκείνο το "ΕΣΕΙΣ οι Έλληνες" μου χτύπησε τόσο άσχημα στ'αυτιά........λες κι εκείνος δεν ήταν Έλληνας!
Βγαίνει, που λέτε, από μέσα μου η Μπουμπουλίνα κι αρχίζω να του φωνάζω..."ναι ρε, έτσι είμαστε εμείς οι Έλληνες, δική μας είναι η πατρίδα κι ότι θέλουμε την κάνουμε, την μία την αγαπάμε, την άλλη την βρίζουμε κι άμα λάχει την υπερασπιζόμαστε από κάτι "ξένους" σαν κι εσένα που εδώ τρώνε και πίνουν αλλά τους βρωμάει κιόλας η Ελλάδα,..............βρε ουστ!!.............."
...............................................................................
Άναψα και κόρωσα η γυναίκα, έτοιμη ήμουν να βγω έξω και να του χουμήξω του καραγκιόζη!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις