Γιατί μου φέρεται έτσι το wordpress;

Αγαπητοί μου "συμπλογκίτες" θέλω να σας ενημερώσω πως εδώ και λίγο καιρό, γίνεται εις βάρος μου ένας ανελέητος πόλεμος κι ένα αισχρό σαμποτάζ ταυτόχρονα....
Με αθέμιτα μέσα έχουν βαλθεί να με φιμώσουν και να εμποδίσουν την ελεύθερη έκφραση και γνώμη μου, όμως δεν πρόκειται να τα καταφέρουν...θα αντισταθώ με νύχια και με δόντια...
Αλλά ας τα πάρω απ'την αρχή για να καταλάβετε κι εσείς περί τίνος πρόκειται...
Από κείνη την αποφράδα μέρα του Αυγούστου που άνοιξα τούτο δω το μπλογκ, άρχισα παράλληλα να περιφέρομαι (για κακή τους τύχη) και στα μπλογκ των άλλων και ν'αφήνω όποτε έκρινα πως είναι απαραίτητο και σχόλια....ως εδώ καλά...(για μένα...για τους άλλους δεν ξέρω..)
Πρέπει να ομολογήσω εδώ, πως στα γειτονικά σαιτ ψιλοδυσκολεύτηκα στην αρχή μέχρι να βρω πώς στο καλό θα αφήσω το μήνυμα βάζοντας το όνομά μου να κάνει λινκ στην ιστοσελίδα μου, αλλά επειδή (όχι που να το παινευτώ) τα "πιάνω" εύκολα, γρήγορα βρήκα την άκρη και ξεπέρασα το εμπόδιο..
Όλα λοιπόν πήγαιναν καλά μέχρι την προηγούμενη βδομάδα, που στην δεύτερη επίσκεψή μου σε μπλογκ για να δω αν υπάρχει απάντηση σε σχόλιό μου, είδα ότι όχι μόνο δεν υπήρχε απάντηση αλλά ούτε καν το σχόλιο.
Στην αρχή δεν υποψιάστηκα η αθώα! είπα πως ίσως η μπλόγκερ δεν τα είχε δει ακόμα για να τα εγκρίνει και υπέθεσα πως θα γινόταν αργότερα...Αργότερα όμως που επέστρεψα πάλι, είδα πως υπήρχαν νεώτερα σχόλια απ'το δικό μου που μοστράριζαν πρώτη μούρη και το δικό μου το έρμο το σχολιάκι ήταν άφαντο!
Προσπάθησα να θυμηθώ τί έγραφα, βρε μπας και παρεξηγήθηκε η γυναίκα με κάτι που είπα και το απέρριψε;...δεν θυμόμουν κάτι τέτοιο...γράφω νέο σχόλιο και περιμένω. Επιστρέφω....κοιτάω......τίποτα πάλι...τζίφος!
Κάποια στιγμή μετά από μέρες βλέπω επιτέλους το σχόλιό μου δημοσιευμένο και την μπλόγκερ να μου γράφει πως βρήκε το λατρευτό μου σχολιάκι από καθαρή τύχη...στα spam!!! Πάλι δεν πήγε ο νους μου στο κακό, είπα εντάξει θά'τυχε, τόσο καιρό δεν υπήρχε πρόβλημα, ίσως έγινε κάποιο λάθος που πάει πέρασε κι όλα ωραία όλα καλά...Αμ, δε.....Δεύτερη φορά προχθές μου γράφει πως ανέσυρε το σχόλιό μου απ'τα spam γράφοντας επί λέξη.."τί θα γίνει με σένα βρε κοπελιά μου; όλο στα spam σε πάει..."..

Αφήνω σχόλια και σε άλλους του ιδίου σάιτ για να δω.....πουθενά τα σχόλια, τα καταπίνει όλα η μαύρη μαρμάγκα των spam!
Και δεν καταλαβαίνω γιατί μου φέρεται έτσι το wordpress;...τί του'χω κάνει;... Όχι αλλά αν του έχω κάνει κάτι να ζητήσω και συγνώμη...αρκεί να μη με καταπίνει η αβυσσαλέα τρύπα των spam, γιατί είμαι και κλειστοφοβικός τύπος ρε παιδιά....
Δεν τα μπορώ τα σκοτάδια...αγριεύομαι...άσε που ζω με το άγχος αν θα με πάρουν χαμπάρι να έρθουν να με ελευθερώσουν ή θα μείνω δια παντός εκεί στην μαύρη μαυρίλα.
Ανοίχτε καλέεεεεεεεεεεεεεεε!!




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις