Οι μικροί εξερευνητές

Την παραμονή της πρωτοχρονιάς τ'αστροπελέκια πήραν πάλι αμπάριζα τα σπίτια των θειών και των γιαγιάδων και μάζεψαν στα κάλαντα πενήντα κάτι ευρώ.
Τα αντίστοιχα των χριστουγέννων τα είχαμε καταθέσει αυθημερόν σε μεγάλο παιχνιδάδικο (όχι που θα χάναμε..).
Αυτή τη φορά λοιπόν ακούγοντάς τα να προβληματίζονται για το τί παιχνίδι θα πάρουν, τόλμησα να πω..διστακτικά ...διστακτικά..
- να προτείνω εγώ κάτι;
- για πες
- να...... λέω... πως αφού την προηγούμενη φορά πήρατε παιχνίδια, τώρα θα μπορούσατε να αγοράσετε βιβλία. Να πάμε δηλαδή στο βιβλιοπωλείο μαζί και να διαλέξετε όποιο βιβλίο θέλετε.
Τό'πα και περίμενα με σφιγμένο στομάχι ν'ακούσω μουρμουρητά αποδοκιμασίας και γκρίνια ταυτόχρονα.
Αντί αυτού με έκπληξη τα άκουσα να ζητωκραυγάζουν και να μου λένε ενθουσιασμένα "ναιιιιιιιιι"
Έβαλα την παλάμη μου στο κούτελό τους να δω μην είχαν πυρετό κι αφού βεβαιώθηκα πως ήταν καλά ...τα σταύρωσα κι έφτυσα τρεις φορές πίσω απ'τον κόρφο μου. Μη με ρωτήσετε γιατί...δεν ξέρω...το μόνο που ξέρω είναι πως όταν οι αντιδράσεις δεν είναι οι αναμενόμενες, εγώ..... σκιάζομαι......
Εν τέλει πήγαμε στο βιβλιοπωλείο κι εκτός των βιβλίων ,(ένα απ'αυτά αφορούσε τα έντομα, φαίνεται τους είχε μείνει κατάλοιπο από τότε που δεν τους άφησα να πάρουν το κορνιζαρισμένο έντομο του περιοδικού), πήραμε κι ένα μικροσκόπιο για να παρατηρούν, λέει, τις μύγες, τα μυρμήγκια και τα υπόλοιπα ατυχή έντομα που θα πέσουν στα χέρια τους.
Επειδή όμως χειμωνιάτικα ούτε μύγα είναι εύκολο να βρουν, αλλά ούτε και μυρμήγκι, έχουν ξαμολυθεί και περνούν απ'το μικροσκόπιο ό,τι μπορείς να φανταστείς!
Χθες πχ είχαν πάρει ένα κορνφλέικ απ'αυτά που τρώει ο δεύτερος γιος και το παρατηρούσαν με τις ώρες....για να βγάλουν στο τέλος το συμπέρασμα πως εμπεριείχε πολύ ζάχαρη (πού στα κομμάτια το είδαν αυτό θα σας γελάσω και δεν είναι στις προθέσεις μου) κι ότι τελικά είναι πιο υγιεινά τα δικά τους κορνφλέικς που δεν έχουν ζάχαρη!
Tα συμπεράσματα αυτά, εν τω μεταξύ, έρχονται και μου τα ανακοινώνουν σε άσχετες στιγμές που εγώ μπορεί να γράφω κάποιο σχόλιο και προσπαθώ να συγκεντρωθώ μη γράψω μπαρούφα ή που μιλάω στο τηλέφωνο με τον τεχνικό της τελάς και προσπαθώ να του δώσω να καταλάβει το πρόβλημα που υπάρχει...
Εκείνη την ώρα θα διαλέξουν οι "μικροί εξερευνητές για να κάνουν τις ανακοινώσεις των αποτελεσμάτων των ερευνών τους.....με στεντόρια φωνή!!
Πόσο κουράγιο να κάνω πια η δόλια η μάνα;..... 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις