Για να μη σας χάσω :)

Άει στο καλό!...
Μια ώρα έγραφα.... (που λέει ο λόγος).
Και πάνω που είχα τελειώσει, είχα μορφοποιήσει το κείμενο και είπα να βρω και μια ωραία εικόνα να εμπλουτίσω την εγγραφή μου, πάω να κάνω την αποθήκευση και......τσαφ!
Το κείμενο εξαφανίστηκε!
Ας είναι καλά ο Παθ και τα τερτίπια του.
Τώρα δε θυμάμαι πώς τα έγραφα κι ούτε έχει και καμμιά ιδιαίτερη σημασία πιστέψτε με.
Γι'αυτό θα σας ενημερώσω, εν συντομία, πως την ερχόμενη βδομάδα (όπως και τις δυο προηγούμενες) είμαι 10,00 - 6,00 στη δουλειά, με αποτέλεσμα να φεύγω πάντα γύρω στις 7,00.
Αυτό σημαίνει πως δεν υπάρχει χρόνος για εγγραφές στο μπλογκ.
Το μόνο που κάνω (κι αυτό όχι κάθε μέρα) είναι να σας διαβάζω όλους, άσχετα αν τις περισσότερες φορές δεν προλαβαίνω να αφήσω ούτε σχόλιο.
Πάντως τα νέα σας τα μαθαίνω.
Θα μου πεις σάμπως την βδομάδα που δε δούλευες έγραφες;....
Όχι....αλλά τό κανα επίτηδες, για να σας προφυλάξω.
Πόσα ν'αντέξετε κι εσείς μ'αυτά που διαβάζετε; Πόσες αντοχές να έχετε;.....Άνθρωποι είστε.
Θα μου πάθετε και τίποτα κι άντε μετά να δω ποιός θα με διαβάζει....ούτε καν εγώ η ίδια σας το υπογράφω.
Γι'αυτό σας λέω....
Αραιά και που..για να μου αντέξετε.
(Προσέχω για να έχω.. ).
Σας γλυκοφιλώ λοιπόν όλους κι εύχομαι μια...
Πολύ Καλή Βδομάδα για όλους μας!








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις