Νά'μαι Κι Εγωωωωωω!!!

Επειδή τελευταία πολλά περίεργα συνέβαιναν στον Παθ, είπα να μετακομίσω το μπλογκ εδώ... στην εξοχή.
Έτσι κι αλλιώς η ζωή στην πόλη δεν μου ταιριάζει πια.
Τα έπιπλα κι όλα τα μπαγάζια θα τα μεταφέρω σταδιακά, μη πάθω και κανένα λουμπάγκο και με χάσετε..
Μέχρι να τακτοποιηθώ στο καινούργιο μου "σπιτικό" θα σας παρακαλέσω να δείξετε κάποια ανοχή.
Τώρα έχω δουλειές με φούντες, μετά όμως θα έχουμε όλο το χρόνο να τα λέμε και να σχολιάζουμε την καθημερινότητά μας.

Φιλιά πολλά.


Σχόλια

  1. Έλενα, ευχαριστώ.
    Ελπίζω να είσαι γουρλού γιατί μου έκανες ποδαρικό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γεια το καινούργιο σου σπιτάκι! Θα περνάω που και που για να τα λέμε! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μετακόμιση έχει πέσει τώρα τελευταία. Καλορίζικο. Πολλές και καλές εγγραφές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλώς το Σοφάκη! Πάντα χαίρομαι να τα λέμε και να σε διαβάζω.
    Το ταξίδι στη Ρώμη υπέροχο! Μ'έκανες και ζήλεψα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλές είναι οι μετακομίσεις Μανώλη..ανανεώνεσαι!
    Σ'ευχαριστώ για τις ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άντε μπράβο!!! Μας έλειψες... Καλορίζικο το καινούριο σπιτικό και καλό μήνα σου εύχομαι...:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλορίζικοοοο!!!
    Φτου και βγαίνω λοιπόν!
    Καλά έκανες και το σήκωσες το πάπλωμα.Καλοκαίρεψε πια για καλά.
    Κι αμέσως μετακόμιση!Χαρά στο κουράγιο σου!
    Μια χαρά σε βρίσκω και σ' ανώτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα και σε σένα Ευάκι..κι εμένα μου λείψατε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kαλό μήνα Αγγελική, σ'ευχαριστώ ..σας ευχαριστω όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αντε κ καλή αρχή!! Καλό μήνα κοπελάρα και... δυναμικά εεε;;;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επιτέλους!!! Το άλλο όλο ανύπαρκτο μου το έβγαζε...Καλή αρχή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις