Δεύτερη Βδομάδα Αδείας

Tην προηγούμενη βδομάδα δεν την κατάλαβα πώς πέρασε.
Τρίτη βγήκαμε απ'το νοσοκομείο.
Τετάρτη και Πέμπτη τρέχαμε σε ΙΚΑ.. ΜΙΚΑ.. ΣΥΚΑ.
Ήρθε το Σαββατοκύριακο χωρίς καν να το καταλάβω.
Πάει η πρώτη βδομάδα της άδειας.
Πέρασε άδοξα, χωρίς ν'αφήσει καμμιά γεύση.
Άνοστη!
Ή μάλλον όχι,.... είχε γεύση.Πικρή.....
Η δεύτερη μόλις άρχισε και προβλέπεται να έχει γεύση βαρεμάρας και πλήξης.
Και μου τό'λεγε τ'αστροπελέκι στη δουλειά.
-μη λες για την άδειά σου, θα σε ματιάσουν!
Σιγά μην άκουγα εγώ.
Όλη την ώρα, λες και είχα καταπιεί κασέτα, επαναλάμβανα:
-22 του μήνα ποιός βγαίνει σε άδεια;
Και μετά από λίγο άντε πάλι..
-ποιός θα λείπει 22 του μηνός;...
Λείψε μαντάμ, όχι λείψε να δω τί θα καταλάβεις.
Που σ'έφαγαν τα νοσοκομεία, οι γιατροί και τα τρεξίματα.
Πότε θα μάθεις επιτέλους να κρατάς το στόμα σου κλειστό, ε;
Κάτσε τώρα στη βεράντα ν'αγναντεύεις τη θάλασσα.
Και νά'ναι η βόλτα σου σπίτι-σούπερ μάρκετ, σούπερ μάρκετ-σπίτι.
Έτσι για να μάθεις...
Τί ώρα είναι;....
Έχω να κάνω και την αλλαγή στο πόδι του ανάπηρου σήμερα.
Ορούς, betadine, αποστειρωμένες γάζες, επιδέσμους....
Σκέτη ομορφιά!






Σχόλια

  1. Συμβαίνει ή και μπορεί να συμβεί ....και στις καλύτερες οικογένειες.
    Φρόντισε τούτη η εβδομάδα να είναι όσο γίνεται πιο ευχάριστη.
    Σκέψου πως υπάρχουν και χειρότερα και οπλίσου με δύναμη. Τα νοσοκομεία είναι γεμάτα....

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμάν!!! Μη χειρότερα αγάπη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλαρένια απ'το νοσοκομειο βγήκαμε πριν λίγες μέρες, ξέρω....
    Ουφ! δεν μπορώ άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξαναπέστο άλλη μια An-Lu, μη χειρότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. patsiouri, ευχαριστώ για την συμπαράσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπομονή........... Γαϊδουρινή........

    Δεν είσαι η μόνη.......

    Ο καθένας μας για τους διούς του λόγους......

    Καλό μεσημέρι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το φαντάζομαι πως δεν είμαι η μόνη.. Διότι αν ήμουν θα ειχα κόψει φλέβες... η μόνη καντέμω σ'αυτόν τον κόσμο! :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πέστα μας να ξεθυμάνεις τουλάχιστον!!
    Περαστικά να είναι όλα εύχομαι και να μπορέσεις να απολαύσεις έστω κάποιες από τις μέρες της άδειάς σου ξεκούραστα!
    Καλό βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τζίνα καλό μήνα και περαστικά!Μ'αρέσει που σε προτρέπω στην απάντησή μου στο μπλογκ να ξεκινήσεις για Πάρο!Μη στεναχωριέσαι βρε!Οποιος έχει ζήσει έστω και μια μέρα σε νοσοκομείο έχει δει τα χειρότερα.Φιλιά κι υπομονή.Αγνάντευε τη θάλασσα να σε ταξιδεύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έλενα αυτό σκοπεύω να κάνω, να τα λέω σε σας (μαύρη σας μοίρα χαχαχαχα)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σταυρούλα, είχα κάποτε ένα φίλο που μου έλεγε "όταν όλα σου έρχονται ανάποδα, δεν έχεις τίποτα χειρότερο να φοβηθείς,πίσω έρχονται τα καλά!", αυτά περιμένω κι εγώ τώρα, τα .. καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις