Σ'ευχαριστώ

Είναι κάτι στιγμές που ανακαλύπτω την ύπαρξη Ανθρώπων (ή μήπως να πω φίλων;) δίπλα μου, εκεί που δεν το περιμένω.
Όπως τώρα.
Λίγο πριν φύγω απ'τη δουλειά έκανα ένα τηλεφώνημα.
Επειδή ήταν "επί προσωπικού" βγήκα έξω απ'το γραφείο να μιλήσω.
Όπως το περίμενα ταράχτηκα κι έφυγα πολύ συγχισμένη.
Αφού έφτασα σπίτι χτύπησε το κινητό μου.
-επειδή σε είδα που έφυγες ταραγμένη, πήρα να σου πω πως ό,τι χρειαστείς εδώ είμαι............
Πώς γίνεται να σε νοιάζεται κάποιος που το μόνο που έχεις μοιραστεί μαζί του είναι αδιάφορο "εργασιακό" κουβεντολόϊ;
Πώς γίνεται κάποιος που ξέρεις ένα δυό χρόνια να δηλώνει παρών στα προβλήματα σου,  σε αντίθεση με "κολλητούς" ατελείωτων χρόνων που σου γύρισαν την πλάτη απαξιώντας ακόμα κι εξήγηση να  δώσουν;
Σ'ευχαριστώ για το νοιάξιμο.
Σ'ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
Σ'ευχαριστώ  γιατί με μιά σου κουβέντα γλύκανες την ψυχή μου.
Σ'ευχαριστώ για τα τρυφερά συναισθήματα.
Απλά... Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!



Σχόλια

  1. Συχνά το ενδιαφέρον και το νοιάξιμο έρχεται από κει που δεν το περιμένουμε. Η ζωή πάντα μας εκπλήσσει. Ό,τι και να σε απασχολεί, Τζίνα μου, εύχομαι να λυθεί με τον καλύτερο τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nά'σαι καλά Μερόπη μου.. και μην ανησυχείς.. μια χαρά είμαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι όμως....οι "ξένοι" είναι πιο δικοί σου απ' τους "δικούς" σου.Έτσι είθισται τουλάχιστον μέχρι να γίνουν κι οι ξένοι δικοί σου δηλαδή δυο φορές ξένοι (μα τί είπα;!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kai omws..o anthrwpos pou einai Anthrwpos, kserei na krinei kai na ektimaei tin katharotita tis psuxis.. Kai xwris na upologizei poses episkepseis kai poses "proswpikes" kouventes exete kanei, aplwnei to xeri tou na se voithisei xwris na rwtsaei ti kai pws... Aplwnei to xeri tou gia na diwksei ta sunnefa apo tin psuxi pou ton "zestainei" kathimerina.. gia na ferei to xamogelo pisw sto proswpo tou atomou pou ektimaei.. isws telika autoi oi anthrwpoi einai fulakes aggeloi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ή απλά... Φίλοι, Κωνσταντία, ...αληθινοί Φίλοι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις