Πρώτα Γενέθλια!

Xθες γιορτάσαμε τα πρώτα γενέθλια του Πρίγκηπά μου.
Μαζευτήκαμε λοιπόν - πού αλλού; - στον ιστιοπλοϊκό όμιλο που είχε διακοσμηθεί ανάλογα.
Ξέρετε τώρα... μπαλόνια, κορδέλες, κομφετί, κλόουν, όλο το πακέτο.
Η μουσική έπαιζε χαρούμενα παιδικά -και όχι μόνο -τραγούδια κι ο Πρίγκηπας μας υποδέχτηκε ντυμένος τί άλλο;  ΠΡΙΓΚΗΠΑΣ.!!
Οι...  κολλητοί του κατέφθασαν μέσα σε καρότσια και πορτ μπεμπε, ενώ οι μεγαλύτεροι σε ηλικία απλά ... χοροπηδώντας!
Μέσα σε λίγη ώρα η αίθουσα γέμισε από παιδικές φωνές, γέλια, τραγούδια, καμμιά στριγγλιά που και που να σπάει τη μουντάδα και μέσα σ'όλα αυτά ο Πρίγκηπας παρακολουθούσε συνοφρυωμένος.
"Τί είναι εδώ μέσα;
Γιατί δεν είμαι σπίτι μου;
Ποιοί είναι όλοι αυτοί και γιατί φωνάζουν;
Τί θέλουν από μένα;
Γιατί έρχονται τόσο κοντά στη μούρη μου και μου γελάνε;
Γιατί με ντύσανε έτσι;
Γιατί σκούζουν έτσι παράφωνα αυτό το τραγούδι;
Και γιατί το λένε και σε άλλη γλώσσα;
Τί θέλουν να κάνω με τούτο το κερί;
Γιατί το έσβησε ο ξάδελφός μου;
Πότε θα πάμε σπίτι;
Αυτή που φωνάζει δυνατά "παιδί μου, παιδί μου" κάπου την ξέρω....
Έρχεται όλη την ώρα σπίτι μου κι έχω πάει κι εγώ πολλές φορές στο δικό της.
Πάρε με καλέ αγκαλιά.
Σώσε με απ'όλους αυτούς.
Σταμάτα καλέ να με στριφογυρνάς και να χορεύεις.
Κοίταξέ την...
Από νησιώτικα μέχρι μακαρένα...
Κάτσε καλέ και λίγο κάτω, με ζάλισες..
Τσ τσ τσ... μεγάλη γυναίκα και δε λέει να σοβαρευτεί..
Ποιά είσαι είπαμε;...
Α, ναι... η γιαγιά μου.."

..........................................................................................

Χρόνια σου πολλά λατρεμένε μου!


post signature

Σχόλια

  1. χρόνια του πολλά Τζίνα μου! γερό κι ευλογημένο να 'ναι πάντα και να 'στε και σεις καλά να τον καμαρώνετε!
    και κοίτα, να μας τον φιλήσεις την επόμενη φορά που θα τον δεις, ναι;
    :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά'σαι καλά Μαριλένα... κι εσύ να χαίρεσαι τα παιδιά και την..... Πριγκίπισά σας!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια σας Πολλά!!!!!Να είναι γερός και τυχέρος!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στο πρωτο παιδι ειχα τοσοσ ενθουσιασμο για τα πρωτα γενεθλια κ ειχα καλεσει κ την κουτση Μαριω, λες κ εκανα κρεβατι πριν το γαμο. Στο δευτερο κατανοησα οτι απο το μυαλο ενοσ παιδιου δεν περναει τιποτα αλλο περα απο τισ σκεψεισ που εγραψες!!!!!!!!!!!!!!!!! πολυ ωραια τα ειπες. ετσι ακριβως ειναι. Στο δευτερο οι οικογενειες κ 2 φιλοι ηρθαν για να περασει πανω κ αυτος καλα. Παντα χαρουμενα γενεθλια να εχετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι .. πάντα και σε όλα η πρώτη φορά είναι γεμάτη ενθουσιασμό και υπερβολή, μετά χαλαρώνουμε..
      Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές :)

      Διαγραφή
  4. Να τον χαιρεστε τον εγγονό, ωραία μας μετέφερες στο πάρτυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ georgia, ελπίζω ο πληθυντικός να είναι επειδή αναφέρεσαι σε όλη την οικογένεια, γιατί αν υποψιαστώ πως μου μιλάς στον πληθυντικό θα θυμώσω!
      Σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  5. Να σας ζήσει! Η γλαφυρή περιγραφή σου μου άρεσε πολύ!Αν μη τι άλλο η γιαγιά έχει χιούμορ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ να έχω, αλλά ξέρεις... η "μαγκιά" είναι να διατηρείς το χιούμορ σου στις δύσκολες στιγμές...
      Σε φιλώ ! :)

      Διαγραφή
  6. χρονια πολλα ξαδερφακι. Να τον χαιρεστε και να τον καμαρωνετε.Στειλε και κανενα κομματι τουρτα προς Ναθπλιο μερια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά'σαι καλά ξάδελφε, να χαίρεσαι την οικογένειά σου, να μου τους φιλήσεις όλους!

      Διαγραφή
  7. Γερός και καλότυχος να είναι πάντα ο πρίγκηπάς σας Τζίνα μου!
    Χρόνια του πολλά κι ευλογημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Έλενα.. είχα πει να φτιάξω την τούρτα σου αλλά ήταν τόσο πολλά τα άτομα που θα έπρεπε να φτιάξω τουλάχιστον πέντε, έτσι την παρήγγειλαν :)

      Διαγραφή
  8. χρονια πολλά και καλά και ευτυχισμένα για τον Πρίγκηπα.... να τον δείτε όπως εκείνος θέλει, παντα με υγεία. κι ολοι εσείς που τον αγκαλιάζετε με την αγάπη σαν να τον καμαρώνετε.
    χρόνια του πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ κι εσύ ό,τι επιθυμείς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τον χαίρεσαι τον πρίγκηπά σου-γερό και δυνατό να τον καμαρώσετε!
    Χαζογιαγιά κι εσύ;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Nαι, ναι... χαζογιαγιά, γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να τον χαίρεσαι τον Πρίγκηπα σου Τζινάκι!!!
    Να είναι πάντα γερός και τυχερός!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χρονια πολλα και καλα στον πριγκιπακο σας! να ναι παντα γερος και καλοτυχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χα χα χαπολύ γέλασα με τις σκέψεις αυτές!! :) να σας ζήσει, πάντα υγιής και καλότυχος ο πρίγκηπάς σας!!! :) φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σ'ευχαριστώ πολύ Εύη, νά'σαι καλά κι ό,τι καλύτερο και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαχα! Τι ωραίος εσωτερικός μπεμπένιος μονόλογος!!! Να σου ζήσει το παιδάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ όμως... (έλα πιο κοντά μη μας ακούσουν) ... είμαι η γιαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. χρόνια καλα οπως επιθυμει το παιδακι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαριάνθη, νά' σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να τον χαίρεσαι! Πλάκα είχε έτσι που τα περιέγραψες όλα για το πάρτυ!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να σας ζήσει!!! Πάντα γερό και ευτυχισμένο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλά εγώ πως νόμιζα ότι είχα αφήσει τις ευχές μου εδώ; Τς τς .. τι γαιδούρα που είμαι! Τι να πω τώρα, πέρασε και ένας μήνας σχεδόν, αλλά εύχομαι να είναι πάντα ευτυχισμένος και να τον χαίρεστε !!

    Φιλιά πολλά Τζίνα, καλό ξημέρωμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Οι ευχές είναι παντός καιρού και χρόνου και πάντα καλοδεχούμενες, σ'ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. º° ❤♫°
    Olá!
    Feliz Aniversário!
    Muita paz, saúde e tudo de bom!
    Bom domingo!
    Boa semana!

    °º♡♡♫
    °º♡ Beijinhos do Brasil.
    º° ♡ ❤♫°

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. σ'ευχαριστώ πολύ, καλή εβδομάδα και σε σένα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. χαχαχα ο διάλογος μου θύμισε τα εγγαστρίμυθα δίδυμα στους "ΔΥΟ ΞΕΝΟΥΣ"!!!
    Να σου ζήσει ο Μικρός Πρίγκηπας και να περάσει τα υπόλοιπα χρονια του πραγματικά πριγκηπικά!!!
    Νάναι γερός και δυνατός και να τον καμαρώνετε και ομιλούντα(τότε νάχεις αυτιά ν ακούς...).
    Φιλιά πολλά Τζίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σ' ευχαριστώ πολύ Χαρά μου, νά'σαι καλά και να μας χαρίζεις τις όμορφες ιδέες σου να ξεστραβωνόμαστε κι εμείς οι ανίδεες.
    Φιλιά πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Tzina, χρονια πολλα.. πρωτη επισκεψη μου εδω και πετυχαινω γενεθλια.. οτι επιθυμειτε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες λοιπόν και σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.
      Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  29. Πρωτοήρθα σε γιορτή! Καλός οιωνός! Να το χαίρεσαι! Να τον καμαρώσεις όπως ποθείς! Χίλιες ευχές από καρδιάς!
    Ακόμα γελάω με τον μονόλογο του Πρίγκιπα! Το έχεις!:) Θα τα λέμε!
    Φιλάκια από Ν Αφρική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ν.Αφρική!!! με εντυπωσίασες! :P
    Σε καλωσορίζω με μια ζεστή αγκαλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια του Πολλά, Καλά, Χαρούμενα! με υγεία, αγάπη και τύχη!
    Να τον χαίρεστε!
    Και καλά κάνεις γιαγιά, δώστου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις