Η Γκουμούτσα..


Aχ αυτός ο άντρας μου!
Πάντα της υπερβολής.
Γιατί τί ζήτησα εγώ;
Πείτε μου τί;
Πείτε μου ντε..





Εντάξει θα πω εγώ..
Μια μικρή ψηφιακή φωτογραφική μηχανή να την έχω στην τσάντα μου και να μπορώ να τραβάω τις φωτογραφίες που θέλω για τις αναρτήσεις μου.
Και τί πήγε και μου πήρε;
Μια, πολύ καλή βεβαίως και φιρμάτη φωτογραφική μηχανή, γκουμούτσα δε....
Μόλις την είδα μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι.
Άσε που κόστιζε κι έναν περίδρομο άτοκες δόσεις...
Όσο για να την έχω στην τσάντα ούτε συζήτηση.
Αυτή θέλει μια τσάντα μόνη της.
Και μπήκε στο ντουλάπι κι εκεί έμεινε.
Βαριέμαι να την χειριστώ ακόμα και σε οικογενειακά event.
Κι αφού το έχω εξηγήσει χιλιάδες φορές.
Δεν με νοιάζει η ποιότητα, δεν με αφορά η λεπτομέρεια, φωτογραφίες που να βλέπονται θέλω και πέραν τούτου ουδέν.
Εγώ τα είπα ... εγώ τα άκουσα.
Κι έτσι τραβάω τις λίγες φωτογραφίες που θέλω με το κινητό μου.
Κι όταν θέλω να τις περάσω στον υπολογιστή (κι επειδή συνήθως βαριέμαι να ψάχνω το usb) δηλώνω άσχετη.
- και τώρα πως θα μεταφέρω τις φωτογραφίες στον υπολογιστή; αναρωτιέμαι φωναχτά.
Τσακίζονται τ'αστροπελέκια να μου βρουν το καλώδιο και να πάρουν τα εύσημα των γνώσεών τους.
- μπράβο αγοράκι μου, τσ τσ τσ.. όλα τα ξέρεις πια!!
Tί να κάνω η γυναίκα;
Τους καλοπιάνω...
Φωτογραφική πάντως δεν έχω..
(τώρα που το σκέφτομαι... βρε μήπως ν' αρχίσω να χρησιμοποιώ την γκουμούτσα;)


post signature

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις