Νέος Ερχομός Και Βόλτα Με Τον Πρίγκηπα

Ο Πρίγκηπας ήταν μεγάλη χαρά στη ζωή μου και μεγάλος σταθμός.
Θυμάμαι πως όταν γεννήθηκε τον κοιτούσα κι ένιωθα την καρδιά μου να πονάει από την αγάπη που  ένιωθα.
Βέβαια οφείλω να ομολογήσω πως εκείνο το "γιαγιά" μου έπεσε βαρύ.
Ακόμα και τώρα δεν μπορώ να το καταπιώ και παρ' όλο που τον παροτρύνω "πες για-γιά..." δεν παύει το άκουσμά του να με παραξενεύει.
Σα να αφορά κάποιο άλλο πρόσωπο κι όχι εμένα.
Στο ξεκίνημα λοιπόν της επόμενης χρονιάς - αν θέλει ο Θεός - θά'ρθει στη ζωή μας άλλο ένα μωρό, το αδελφάκι του Πρίγκηπα κι εγώ θα γίνω γιαγιά εις διπλούν.
Η χαρά είναι ίδια μη σου πω ακόμα μεγαλύτερη.
Χοροπηδούσα κι αγκάλιαζα  την νύφη μου και δώστου να την φιλάω και να δώστου να λέω ασυναρτησίες χαράς και να την ξαναγκαλιάζω και να την ξαναφιλάω, όπως ακριβώς έκανα και την πρώτη φορά.
Κι ο γιός να μουρμουράει "άντε πάλι τα ίδια, για τον .. δημιουργό τίποτα.. " 
Χθες το απόγευμα λοιπόν που ο "δημιουργός" και η έγκυος είχαν ραντεβού στον γιατρό,  πρότεινα να κρατήσω τον Πρίγκηπα για να πάνε με την ησυχία τους.
Τα αστροπελέκια είχαν αγγλικά οπότε θα ήμουν μόνη δίχως χείρα βοηθείας, αυτό όμως δεν ήταν ικανό να με αποτρέψει.
Πήγα λοιπόν τα αστροπελέκια στα αγγλικά και στη συνέχεια πήγα να παραλάβω τον Πρίγκηπα με όλα τα αξεσουάρ του.
Ποδήλατο-καρότσι, τσάντα με τα χρειαζούμενα (πάμπερς, μπιμπερό με νερό, μπανάνα, ζακετάκι κλπ, κλπ) και βουρ για το εκπτωτικό χωριό.
Βολτάραμε, πήγαμε στις κούνιες, στα αυτοκινητάκια, χαζέψαμε τον κόσμο τρώγοντας (ο Πρίγκηπας όχι εγώ) την μπανάνα του, χαζέψαμε βιτρίνες, πήγαμε με το ποδήλατο, περπατήσαμε με τα πόδια κρατώντας τον απ' το χεράκι και κλείσαμε ένα τριωράκι παρέα γιαγιά κι εγγονός.
Μόλις όμως είδε την μαμά και τον μπαμπά του με εγκατέλειψε με συνοπτικές διαδικασίες δίνοντάς μου μόνο κάτι πεταχτά φιλιά "της παρηγοριάς"...
Και θυμήθηκα τη ρήση "με ντύνεις, με ταϊζεις... ξέρω ποιά είναι η μάνα μου".... και ο νοών νοείτω!





 



Σχόλια

  1. Αντε με το καλό "χαζογιαγιά" ουπς σε ενοχλεί είπαμε ε; Ποιος τη χάρη σου κι απο αυτά τα λίγα που σε ξέρω, είμαι σίγουρη πως θα αποτρελαθείς!
    Φιλιά πολλά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει άραγε τέλος σ' αυτή την ωραία τρέλα;...
      Φιλιά κοριτσάρα μου :-)

      Διαγραφή
  2. Η πεθερά μου Τζίνα μου δεν το πιστεύει ούτε η ίδια πόσο πολύ αγαπάει την μπέμπα! Όχι απλά δύο φορές, τρείς και τέσσερις φορές παιδί της την θεωρει! Σε καταλαβαίνω απόλυτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mα πώς να μην τ' αγαπήσεις;. ποιό μωρό δεν είναι αξιολάτρευτο;
      Καλό σου βράδυ :-)

      Διαγραφή
  3. Με το καλο να δεχτείτε και το νέο μέλος! να εχει μια καλη και τελειομηνη εγκυμοσύνη η νύφη σου και ο πριγκιπακος να αποκτησει ενα υγιεστατο αδερφακι! τελικα δεν μπορω να σας καταλαβω εσας τις γιαγιαδες, συμπεριφερεστε λες και οντως τα εγγονια ειναι δυο φορες παιδια σας! μαλλον θα πρεπει να περιμενω την ωρα να γινω γιαγια για να καταλαβω, οπως λεει και η μανα μου! η δικια μου παντως δεν μαζευεται με τιποτα! αν δεν υπηρχε το θεμα της ηλικιας σιγουρα θα την περνουσαν για μαμα ετσι οπως κανει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές κοριτσάκι μου... πώς να μην κάνουμε σαν τρελές όταν αυτά τα μικρά πλάσματα είναι αίμα από το αίμα μας.....
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Γιαγιά εις διπλούν;;;;;Μπράβο Τζίνα αυτά είναι ΝΕΑ!!
    Με το καλό να υποδεχθείτε το νέο μέλος !!!!
    Καλό μήνα !!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλό μήνα Δέσποινα, σ' ευχαριστώ για τις ευχές, φιλιά κι από μένα :-)

      Διαγραφή
  5. Ως γιαγια Τζινα μου, εχεις μια ιδιαιτεροτητα,οτι δλδ εισαι και μαμα μικρων παιδιων ταυτοχρονα!Φανταζομαι οτι η μητρικη αγαπη εχει τοσες συνιστωσες οσες και τα παιδια της!Πως γινεται στη πορεια οταν ταυτοχρονα γινεται και γιαγια να αποκτα και αλλες συνιστωσες χωρις να μειωθει η δυναμη και η ενταση των προηγουμενων,μαθηματικως δε ξερω αν γινεται,αλλα στην απεραντοσυνη της ψυχης της μανας μαλλον ολα ειναι δυνατα!Σε φιλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aκριβώς έτσι όπως τα λες...οι συνιστώσες αυξάνουν αναλογικά με τα μέλη της οικογένειας και η αγάπη μοιράζεται ισομερώς προς όλες τις κατευθύνσεις.
      Σε φιλώ :-)

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Eσένα πειραχτήρι θα σε τσουρομαδίσω να το ξέρεις, άκου εκεί γιαγιούλα!!....
      Ενα θα σου πω όποτε με βλέπουν με τους μεγάλους γιούς και δεν γνωριζουν την συγγένεια με ρωτούν αν είμαστε αδέλφια.....
      Είπες τίποτα Κατερινάκι;.... χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχαχαχα Κάτι ήξερες που τους έκανες μικρούλα....

      Διαγραφή
  7. :-Ο Αυτό σημαίνει ότι έμεινα με ανοιχτό το στόμα!

    Βρε συ έχεις ήδη εγγόνι; Και πας και για το δεύτερο;
    WoW!
    Να σου ζήσουν παιδιά κι εγγόνια καλή μου!
    Και κυρίως με το καλό το νέο μέλος!
    Εύχομαι από καρδιάς όλα να πάνε κατ' ευχήν!
    Εγώ δεν απέκτησα δικά μου παιδιά .... έχω και τη μανούλα μου να λέει για τα εγγόνια της (της αδερφής μου παιδιά) του παιδιού το παιδί είναι δυο φορές παιδί μου και καταλαβαίνεις παραγκωνισμό που υφίσταμαι η γυναίκα !
    Φιλιά πολλά πολλά!
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν παντρεύεσαι πολύ μικρή κι αποκτάς παιδιά ενώ είσαι κι εσύ η ίδια ακόμα σχεδόν παιδί υπάρχουν τα υπερ και τα κατά... τώρα βιώνω τα υπέρ.. :-))
      Καλή Κυριακή και σε σένα Αριστέα μου, σε φιλ΄:-)

      Διαγραφή
  8. Με το καλό να έρθει και το δεύτερο βασιλικό μέλος!! Κι εσύ μη το βλέπεις έτσι..Δεν είσαι απλή γιαγιά...Είσαι βασιλομήτωρ..χαχα!! πολλά φιλιά Τζίνα μου!! ps..ο πριγκηπάκος κούκλος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκου βασιλομήτωρ χαχαχαχαχα πού το σκέφτηκες;....
      Φιλιά Ελπίδα μου :-)

      Διαγραφή
  9. Άχου τι καλά! Με το καλό να έρθει! Με το καλό να απολαμβάνεται τη ζωή παρέα όοοοοοολοι μαζί! Όσο για τη ρήση στο τέλος των λόγων σου... αχ... καλό είναι που αναγνωρίζουν τη μάνα...(κι ο καθένας με τον πόνο του που λένε! χαχα!)

    Σε φιλώ γλυκιά μου! Ξέροντας πως θα είσαι η πιο υπέροχη γιαγιά του κόσμου!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mην ακούς τα παράπονα και τις ζήλειες μου, αλίμονο αν δεν αγαπούσε τη μαμά και τον μπαμπά του περισσότερο.
      Εξ άλλου εμείς οι γιαγιάδες έχουμε άλλο κομμάτι αγάπης των εγγονών μας που είναι εξ ίσου σημαντικό.
      Φιλιά Ευαγγελία μου :-))

      Διαγραφή
  10. Ωωωωωω τι καλά!!! Μπράβο Τζινάκι!! Συγχαρητήρια στα παιδιά καταρχήν (και στο δημιουργό βεβαίως βεβαίως) αλλά και σε σένα τη σούπερ εναλλακτική γιαγιά blogger!!!
    Να είστε πάντα όλοι γεροί και ευτυχισμένοι να ζείτε τόσο ομορφες στιγμές!!!
    Κουκλί ο μικρός πρίγκηψ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα ευτυχώς που τουλάχιστον εσύ ανέφερες τον "δημιουργό" γιατί ποιός τον άκουγε... τριγυρνά όλη μέρα μουρμουρίζοντας πως κανείς δεν αναγνωρίζει την αξία του και πως αν δεν ήταν εκείνος κλπ....κλπ....
      Με το δικό σου σχόλιο σώσαμε κάπως την κατάσταση..
      Φιλιά πολλά κοριτσάρα μου :-)

      Διαγραφή
  11. τι ωραία νέα! με το καλό να έρθει και το δεύτερο εγγόνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να σου ζήσει ο πρίγκιπας και με το καλό το δεύτερο!

    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά'σαι καλά Αθηνά μου, καλό μεσημέρι και σε σένα, φιλιά :-)

      Διαγραφή
  13. Με το καλό με το καλό!! Η αλήθεια είναι ότι το δέσιμο της γιαγιάς , αλλά και του παππού, με τα εγγόνια είναι το κάτι άλλο... Βλέπω και τους γονείς μου , αλλά και τα πεθερικά μου, τρέλα με τα παιδιά! Με το καλό να υποδεχθείτε και το νέο εγγονάκι και να έχει καλή εγκυμοσύνη η νύφη σου!! Να τους χαίρεσαι όλους!! Φιλάκια χαζογιαγιά!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Κατερίνα μου, νά' σαι καλά, Καλό μήνα και σε σένα και πολλά πολλά φιλιά :-))

      Διαγραφή
  14. Να χαίρεσαι τα παιδιά σου (δημιουργό και νύφη), τον πρίγκηπα και με το καλό να υποδεχτείτε το πριγκηπόπουλο!
    Υγεία, χαρές κι ευτυχία στην οικογένειά σας!

    Φιλιά και (ετεροχρονισμένα) καλό μήνα! :)


    PS. Δανείζομαι την ιδέα της υπογραφής! Δίνει μια ακόμη πιο προσωπική νότα στις αναρτήσεις! Θα την υιοθετήσω, ελπίζω να μην πειράζει!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ για τις ευχές, καλό μήνα και σε σένα.


      Φυσικά και δεν πειράζει για την υπογραφή, εξ' άλλου κι εγώ κάπου αλλού την είδα και τη υιοθέτησα, έτσι γίνονται αυτά τα πράματα.
      Γυρίζεις ... βλέπεις.... ξεσηκώνεις....υιοθετείς...
      Σε φιλώ :-)

      Διαγραφή
  15. Τι ωραία νεα ειναι αυτα! Αυτή ειναι χαρά!
    Με το Καλό εύχομαι διπλογιαγιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βρε κοπελιά, είσαι γιαγιά;;;;;;;;;;;;;;
    Έπεσα από το σύννεφο μάνα μου!
    Την άλλη φορά νόμιζα ότι μιλούσες για τα παιδιά και όχι για τα εγγόνια σου!!! Να τα χαίρεσαι καμάρι μου τα μικρά σας μπομπιράκια!
    Σε φιλώ! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην μπερδεύεσαι.. την άλλη φορά μιλούσα για τα παιδιά μου τα "αστροπελέκια", τώρα μιλάω για τον "Πρίγκηπα" που είναι ο εγγονός μου... και για να το ξεμπερδέψεις τελείως ρίξε μια ματιά αν θες στο "λίγα για μένα" έτσι θα κατατοπιστείς. Φιλιά :)

      Διαγραφή
  17. Η γιαγιά μου λέει ένα παλιό γνωμικό που βρίσκει σύμφωνους πολλές γιαγιάδες και παππούδες.
    " Του παιδιού μου το παιδί, δυο φορές παιδί μου." Να υποθέσω ότι συμφωνείς και εσύ;
    Nα χαίρεστε το μωράκι που είναι στο δρόμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω πως αγαπά κανείς περισσότερο το εγγόνι από το παιδί του.
      Απλά το παιδί σου είναι πια ενήλικας και γονιός και μπορεί να διαχειρίζεται την ζωή του μια χαρά, ενώ το εγγόνι είναι ένα μικρό πλασματάκι που νιώθεις πως χρειάζεται την προστασία σου , εκεί εστιάζω την διαφορά.
      Ευχαριστώ για τις ευχές :-)

      Διαγραφή
  18. Να πάνε όλα καλά, με το καλό να έρθει και το δεύτερο εγγονάκι και εσύ να είσαι καλά να τους χαίρεσαι όλους και να τους καμαρώνεις! Καλή εβδομάδα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σ' ευχαριστώ πολύ Έφη μου, νά΄σαι καλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εγώ πάντως τη λάτρευα τη γιαγιά μου!
    Επειδή μάλιστα εκείνη με μεγάλωσε(οι γονείς δούλευαν και οι δυο)της είχα ιδιαίτερη αδυναμία....
    Και τα αισθήματα ήταν αμοιβαία!(αν και την ταλαιπωρούσα...)
    Φιλάκια χαζογιαγιά:) LOL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Kι εγώ βίωσα αντίστοιχα συναισθήματα με τη γιαγιά μου για τους ίδιους λόγους με σένα....
    Είναι αλήθεια πως δημιουργούνται πολύ όμορφοι δεσμοί με τις γιαγιάδες και όσο νά' ναι εμείς οι γιαγιάδες της νέας γενιάς έχουμε πολλά υπέρ... μια και είμαστε αρκετά νέες κι έχουμε διαφορετική νοοτροπία και σκεπτικό από τις γιαγιάδες της παλιάς γενιάς, σωστά;
    Φιλιά πολλά κι από μένα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά:)
      Αλλο οι νέες γυναίκες/γιαγιάδες κι άλλο οι γιαγιάδες/γιαγιάδες!!

      Διαγραφή
  22. Συγχαρητηρια!!!Με το καλο να ερθει το εγγονακι!!!Το καταλαβαμε πως τα εγγονια ειναι 2 φορες παιδια για τις γιαγιαδες,αν τα παιδια σου τα λες ''αστροπελεκια''και τον εγγονο''πρίγκηπα''...χαχαχαχα Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να τα λέω αστροπελέκια θα έχω τους λόγους μου, πίστεψέ με :-))

      Διαγραφή
  23. Με το καλό το καινούργιο πριγκιπάκι να έρθει στην μεγάλη και όμορφή σου οικογένεια. Καταλαβαίνω την χαρά και την ευτυχία που νοιώθεις. Εγω έχω διαρκείας στην ευτυχία, οταν βλέπω τα εγγονάκια μου.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι , μου άρεσε το "διαρκείας στην ευτυχία"... φιλιά πολλά Μαράκι μου :-))

      Διαγραφή
  24. Με το καλό νά'ρθει και το δεύτερο πριγκιπάκι!!!! Καλημέρα Γιαγιά Τζίνα!!!! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ... να γεμίσω από πριγκηπόπουλα ... φιλιά Όλγα μου :-))

      Διαγραφή
  25. Με το καλό!! Όλα να πάνε καλά και να υποδεχτείτε το μπεμπάκι σας!
    Ομολογώ ότι συγκλονίστηκα που είσαι γιαγιά, δεν σου φαίνεται με τίποτα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτό είναι το ωραίο να είσαι νέα και να απολαμβάνεις τέτοιες χαρές!
    Φιλιά Ερμιόνη μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Με το καλό να έρθει το καινούργιο εγγονάκι!!! Να είναι γερό και να σας δώσει αμέτρητες χαρές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αχ γιαγιά Τζίνα!
    Μου θυμίζεις την πεθερά μου! Σαν τρελή κάνει για τα εγγόνια της,(άντε και για τα παιδιά της!) Αλλά δεν θέλει να τη λένε γιαγιά, θέλει να την φωνάζουν με το όνομά της! (η αλήθεια είναι ότι σ' αυτό το σημείο της τη σπάω λίγο, γιατί επιμένω στο γιαγιά)
    Με το καλό λοιπόν και το δεύτερο εγγονάκι, υγεία και χαρά μόνο στα σπιτικά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα.. επειδή είμαι πολύ νέα μου ακούγεται περίεργα το "γιαγιά", όμως δεν θέλω να με λένε με το όνομά μου τα εγγόνια μου.
      Θεωρώ πως με το όνομά μας μας φωνάζουν οι πάντες γιαγιά όμως ......
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις