24 Γράμματα...

Την έμπνευση μου την έδωσε η Αριστέα που με την σειρά της την πήρε απ' το Δελφινάκι.






24 γράμματα, απ' το Α ως το Ω...  24 φωτογραφίες (ή και παραπάνω τί πειράζει;)
Πάμε λοιπόν....

Α όπως Αστερίας..







(σαν αυτόν που έχω κολλήσει στον εκτυπωτή στο γραφείο κι ας μου τον έσπασαν όταν τον πήραν για σέρβις..)



αλλά και όπως.. Αγελάδες..




(σαν αυτές που βλέπαμε κάθε μέρα στο δρομάκι για το σπίτι που μέναμε στην Πάρο.)




Β όπως Βότσαλα..




 (σαν αυτά που έχω στολίσει το μπάνιο μας για να με ταξιδεύουν σε παραλίες....)



Γ όπως Γυαλί...








αλλά και όπως .... Για δες τί έπαθα!










(το μεγάλο αστροπελέκι μετά από περιπετειώδες πέσιμο)...



Δ όπως Διάδρομος..






όπως Διάβασμα...








αλλά και όπως Δουλειά....












Ε όπως Εκκλησάκι...








αλλά και όπως Εικόνα..



(σαν αυτό το μικρό εικονάκι που έχω μπροστά στον υπολογιστή στο γραφείο....)



Ζ όπως Ζαλίζομαι...







αλλά και όπως Ζυμαρικά...




 
(σαν αυτά που έβρασα σήμερα το πρωί για το παστίτσιο μας...)


Η όπως Ημερολόγιο...



(σαν αυτό που έχω κρεμάσει στο γραφείο...)





(και σαν κι αυτό που έχω κολλήσει στα πλακάκια της κουζίνας για να μου θυμίζει την βάφτιση του αγαπημένου μου βαφτισιμιού ...)



αλλά και όπως Ηλιοβασίλεμα..







Θ όπως Θάλασσα...













αλλά και όπως Θαλασσί...








Ι όπως Ιματιοθήκη...








αλλά και όπως Ιστιοπλοϊκό...








 Κ όπως Κούπα...




(σαν αυτή που πίνω τον καφέ μου στην δουλειά...)



όπως Κεριά...








αλλά και όπως Κανάτα..









Λ όπως Λιμάνι...









όπως Λιοπύρι...









αλλά και όπως Λουλούδια..







και τέλος (για σήμερα)

 Μ όπως Μαζί...
















συνεχίζεται...













Σχόλια

  1. απολαυστικοτατο παιχνιδι, τελειες φωτο και επιτελους σε ειδα! τοσο ζεστος ανθρωπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήγαινε παιδί μου να γεννήσεις κι άσε τα σχόλια χαχαχαχαχαχα!

      Διαγραφή
  2. Πολύ το χάρηκα!!
    Στο Ε ταυτιστήκαμε λίγο στο εκκλησάκι, αλλά και όχι...θα καταλάβεις όταν το βάλω..γιατί μόνο τις φωτογραφίες πρόλαβα να ετοιμάσω προς το παρόν και δε βλέπω να κάθομαι άλλο απόψε!!
    Έλιωσα στο μαζί και ανατρίχιασα στο για δες τι έπαθα...να προσέχει πες του και περαστικά του!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ το καλύτερο το άφησες στο τέλος ε; Μαζί! Τι όμορφο!
    Σε όλη τη διάρκεια που κατέβαινα είχα ακόμα το γέλιο από τις αγελάδες! Στην πορεία τα έχασα με την όρεξη που είχες ....και στο τέλος φεύγω με μια υπέροχη αίσθηση!
    Σε φιλώ γλυκά Τζίνα μου! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα έχω όρεξη Αριστέα μου, είναι το μόνο που δεν με εγκαταλείπει :-pp

      Διαγραφή
  4. Τζίνα μου,
    Θα πάρω το "Θ" και το "Μ" θα τα βάλω κάτω απ΄το μαξιλάρι μου και είμαι σίγουρη πως το πρωί, θα΄χω να θυμάμαι όμορφα όνειρα....
    Να'σαι καλά...να΄στε όλοι καλά...
    Τα φιλιά μου
    ***Αννιώ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mακάρι λοιπόν να ήταν γλυκά τα αποψινά όνειρά σου.
      Καλή σου εβδομάδα και φιλιά :-))

      Διαγραφή
  5. Τελικά, έχεις πολύ ωραίο γραφείο!!
    Περιμένω τη συνέχεια, ναι;;
    Σε φιλώ γλυκά και καλή σου μέρα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα τό'λεγα πως το γραφείο στην δουλειά είναι πολύ ωραίο... το αντίθετο συμβαίνει αλλά τί να κάνεις;....
      Φιλιά :-))

      Διαγραφή
  6. πολυ ωραιο. περιμενω την συνεχεια. εχεις και ενα βραβειακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bραβειάκι;;... αυτά είναι!!!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ κι έρχομαι να παραλάβω :-))

      Διαγραφή
  7. Πολύ σε χαίρομαι εσένα κορίτσι μου, πολυτάλαντη, τρυφερή, ευαίσθητη.
    Οι φωτογραφίες σου με έκαναν να γελάσω αλλά και να συγκινηθώ.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι από μένα πολλά φιλιά μιας και είσαι πάντα με την καλή κουβέντα στο στόμα :-)))

      Διαγραφή
  8. εμένα μου έμεινε το Δ ! Διαβάζουν καλέ τα παιδιά! Αμάν με τη γκρίνια σου ! χαχαχαχα
    εκείνο το μέρος στο Μαζί που είναι να πάω και εγω με τα του συζύγου μου;;; μου έδωσες ιδέα να φτιάξω το Χ-Χώρια χαχαχαχα...
    Καλή εβδομάδα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tiς άλλες είχα "στείσει" σιδέρωμα ατέλειωτο στην κρεββατοκάμαρα, γυρίζω κάποια στιγμή που λες, ν'ακουμπήσω τα σιδερωμένα στο κρεβάτι και τί βλέπω;
      Το μικρό αστροπελέκι να ΔΙΑΒΑΖΕΙ!!!
      Ε, δεν τις χάνουν αυτές τις ευκαιρίες καρδιά μου, ευτυχώς που έχω πάντα κοντά μου την φωτογραφική μηχανή :-ppp
      Με το "στεφάνι" μου είμαστε στην Τζιά.... ;-)

      Διαγραφή
  9. Τί όμορφα όλα! Μας έκλεισες στην αγκαλιά σου! Μαζί... Μια παρέα... μέσα από τις εικόνες σου!...
    Φιλιά!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α όπως Αγάπη.. όλες σου οι φωτογραφίες, μ' αυτό το Α ξεκινάνε..
    ακολουθούν το β, το γ ή το μ :) :)
    σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ταξιδέψαμε μαζί σου στο σπίτι σου και στην καθημερινότητά σου! Υπέροχη ιδέα ! Να τα χαίρεσαι τ' αστροπελέκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nομίζω πως αυτή είναι και η έννοια του εν λόγω παιχνιδιού...
      Φιλιά :-))

      Διαγραφή
  12. το για δες τι έπαθα ήταν ότι πιο αντιπροσωπευτικό για το γράμμα γ... περιμένω και την υπόλοιπη αλφαβήτα ανατρεπτική με την δική σου οπτική γωνία!!! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι κι αλλιώς πρέπει να τελειώσουμε τα γράμματα, οπότε θά' ρθει και η συνέχεια :-)))

      Διαγραφή
  13. Ωραίο αυτό το παιχνίδι της αλφαβήτας!Δεν το γνώριζα..!
    Κι οι φωτο σου το αντιπροσώπευσαν τέλεια!
    Να χαίρεσαι τ΄ αστροπελέκια σου, να προσέχουν και να μου τα φιλήσεις!
    Οι τελευταίες φωτο απ΄ το Μ μου άφησαν ρομαντισμό και συγκίνηση!
    Να ΄στε πάντα καλά με πολύ αγάπη στη ζωή σας!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εσείς (περιλαμβανομένου και του Σοφακίου) νά' στε καλά Νίκο, πολλά φιλιά :-))

      Διαγραφή
  14. Εισαι μια γλυκα!!! Πολυ χαρηκα που σε ειδα Τζινακι!!!
    Στην Παρο που εμενες; Εκει παω τα τελευταια 5 χρονια....στον Προδρομο.
    Το εκκλησακι ειναι στο Μωλο;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίπλα ήμασταν , μέναμε στα Μάρμαρα και το εκκλησάκι είναι πράγματι στον Μώλο :-)))
      Καλό βράδυ Δήμητρα :-))

      Διαγραφή
  15. Σ ευχαριστώ για την συμμετοχή στην ιδέα μου... πολύ όμορφες όλες οι φώτος που επέλεξες για το κάθε γράμμα
    ξεχώρισα το εκκλησάκι δίπλα στη θάλασσα (αγαπώ τα μικρά εκκλησάκια, ποιο εκκλησάκι είναι);
    το ηλιοβασίλεμα και τη θάλασσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι ξωκλήσσι στην Πάρο, στο χωριό Μώλος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις