Ο Περίεργος Και Οι Ξένοι

Έχω μια φίλη που περνά πολύ δύσκολα αυτόν τον καιρό  έχοντας  σοβαρά προβλήματα στην οικογένειά της.
Είναι αλλοδαπή και δεν έχει κανέναν δικό της στην Ελλάδα.







Έχω μιλήσει μαζί της τηλεφωνικά πριν φύγω απ' το γραφείο και της έχω υποσχεθεί να περάσω να τα πούμε μετά την δουλειά θέλοντας να της "σταθώ" και να την ηρεμήσω.
Το μεσημέρι στο τραπέζι με τ' αστροπελέκια λέμε τα νέα μας.
Τους ρωτώ πώς πήγε το σχολείο, πόσες ώρες μάθημα έκαναν, αν τους εξέτασαν σε κάποιο μάθημα κι  εκείνοι με ρωτούν πώς τα πήγα στην δουλειά, τα νέα του γραφείου.. ξέρετε τώρα, οι γνωστές κουβέντες την ώρα του φαγητού.
Ώσπου κάποια στιγμή ο  Παναγιώτης, ο οποίος σημειώστε πως είναι φοβερά περίεργος, ρωτά:
- θα πας για ύπνο μετά;
- όχι
- μπα, πώς κι έτσι;
- έχω δουλειά , θα φύγω.
- πού θα πας;
- να μη σε νοιάζει.
- εμένα δεν με νοιάζει αλλά αν πάρει ο μπαμπάς και ρωτήσει πού είσαι να μη ξέρω να του πω;
- ο μπαμπάς ξέρει πού θα πάω.
- κι αν θέλει να σου μιλήσει;
- θα με πάρει τηλέφωνο.
- κι αν σε ζητήσουν απ' την δουλειά να μη ξέρω να τους πω πού είσαι;
- αν με ζητήσουν απ' την δουλειά πες τους να με πάρουν στο κινητό.
Η κουβέντα έχει φτάσει σε αδιέξοδο και νιώθει πως είναι ώρα να παίξει το τελευταίο του χαρτί..
- κι αν σε ζητήσει η Μαριλένα;
ανοίγω παρένθεση (η Μαριλένα είναι το άλλο μου μισό, η "αδελφή ψυχή" μου,  μιλάμε καθημερινά, πολλές φορές και για πολλή ώρα στο τηλέφωνο κι έχουμε αναπτύξει μια σχέση όπου δεν γίνεται να μην ενημερώσει η μια την άλλη για οτιδήποτε της συμβαίνει, από τα πλέον ασήμαντα έως τα πολύ σοβαρά, κλείνει η παρένθεση)
- η Μαριλένα ξέρει πού θα είμαι.
Και τότε έρχεται η αγανάκτηση.
- ωραία είσαι! ξέρουν οι ξένοι και δεν ξέρουν τα παιδιά σου.

.................................................................


Σχόλια

  1. Ε μα να ξέρουν οι ξένοι και όχι τα παιδιά σου;;; Ντροπή!!! Χαχαχα! Τι σκέφτονται ώρες ώρες όμως!
    Και τα παρουσιάζουν και δραματικά! Σου δημιουργούν άνετα ενοχές!
    Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θίχτηκε ο τύπος κατάλαβες;...
      Τάχαμου.. τάχαμου.. διότι η ουσία ήταν να μάθει...αυτό τον έκαιγε :pp

      Διαγραφή
  2. χαχαχα! Δεν ξεφεύγεις απ τα παιδιά...! Πολύ γλυκιά ανάρτηση :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς να κρυφτείς απ' τα παιδιά , έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα.. (που λέει κι ο τραγουδοποιός)...
      Καλό βράδυ Κατερίνα μου :)

      Διαγραφή
  3. Έτσι είναι κυρία μαμά, πως δηλαδή θα σου εκμαιεύσει το παιδί πληροφορίες? Το καλό το παλικάρι ξέρει κι άλλο μονοπάτι!
    Να τους χαίρεσαι Τζίνα μου όλους τους άνδρες σου! Ά! ο Παναγιώτης δεν νομίζω ότι είναι περίεργος, έξυπνος κι ενεργητικός είναι!!!
    Τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ είναι ένας περίεργος αυτός που δεν έχει ταίρι, πίστεψέ με :))
      Φιλιά πολλά :))

      Διαγραφή
  4. χαχαχαχαχαχαχαχα
    και το ξέρεις φυσικά πως κάποτε θα το χρησιμοποιησει εναντίον σου ,που δεν του έλεγες ....
    θα ξέρουν όλοι κι η μάνα τίποτα χαχαχαχα
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες;... ωχ.. λες να με εκδικηθεί;..
      Μπαααα θα το έχει ξεχάσει μέχρι τότε (έτσι ελπίζω τουλάχιστον)...

      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    2. Εμ, εδώ πληρώνονται όλα !!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ την απόλαυσα την κουβέντα σου με τα παιδιά σου! Έχω κι εγώ ένα ξαδερφό στα 11 πάει τώρα και αυτά που λέει είναι απλά θεϊκά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δίκιο που τα καταγράφω;... είναι φοβερά τα παιδιά! :))

      Διαγραφή
  6. χαχχχ άπαιχτος ο Παναγιώτης, άπαιχτος!!
    εγώ ξένη; (πες του!!) μα εγώ ξένη; "θεία" θα του μάθω να με φωνάζει!! :D
    ούτως ή άλλως (πες του) τη μαμά του, την έχω σαν αδερφή!

    φιλιά Τζίνα μου, πολλά!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαι τελικά ξέρεις τί έκανε έτσι;
      Διάβασε την ανάρτηση και μου έκανε και την παρατήρηση.. "στο φεισμπουκ τ'ανεβάζεις, στα παιδιά σου δεν μπορείς να τα πεις.." χαχαχαχαχαχαχα!

      Διαγραφή
  7. Τι γλυκός ο τρόπος σκέψης των παιδιών!
    Λες και παίζατε παρτίδα σκάκι και προσπαθούν με κάθε τρόπο να κάνουν σαχ ματ! :Ρ
    Τρυφερή ανάρτηση!
    Φιλιά και εύχομαι να βελτιωθούν τα προβλήματα της φίλης σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απίστευτα όταν θέλουν να πετύχουν κάτι!
      Σ' ευχαριστώ για τις ευχές.. αλλά δεν νομίζω πως θα ξεπεραστούν εύκολα τα προβλήματα της φίλης μου ... δυστυχώς!

      Διαγραφή
    2. Πολύ λυπάμαι για τη φίλη σου.. καλή δύναμη της εύχομαι! :)

      Διαγραφή
  8. αχαχαχαχαχαχαχα
    μα μανα εισαι εσυ??!! κανεις καλυτερους τους ξενους απο τα βλασταρια σου?? τς τς τς
    εγω παντως με το παιδι ειμαι, ολα και ολα, έχει δικιο! και επειδη εχουμε γινει μια οικογενεια ολοι μαζι, απο αυριο να αναρτας το προγραμμα σου να ξερουμε και εμεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mε την λογική του Παναγιώτη ΄κάπως έτσι θα πρέπει να κινούμαι, χαχαχαχα

      Διαγραφή
  9. Χαχαχαχαχαχαχα να ´σαι καλά γέλασα!
    Το έσκασες το παιδί!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκείνος δεν με έσκασε; που μόνο τον προβολέα δεν μου έριξε στα μάτια προκειμένου να μάθει;..
      Ο περίεργος!

      Διαγραφή
  10. Απολαυστικός ο μικρός, με δίκαιη αγανάκτηση θα έλεγα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα είσαι κι εσύ μια κρυψίνους...τς,τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα όσο τον έβλεπα να θέλει εναγωνίως να μάθει , τόσο μ' άρεσε να τον παιδεύω... χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  12. Καλά σου είπε το παιδί!Ήθελε να προστατέψει τη μητέρα του!Τςτςτςτς, άκαρδη μάνα!αχαχα!Άπαιχτος ο μικρός!
    Έτσι καλή μου συνέχιζε με δυνατές κι ευχάριστες δημοσιεύσεις.Μου αλλάζεις τη διάθεση όποτε μπαίνω και σε διαβάζω!
    Να ΄σαι καλά Tzina μου και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!Καλό σας βράδυ!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαχαχαχα, άκου εκεί οι ξένοι να ξέρουν καλύτερα! Επιτρέπεται; Επιτρέπεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως έχουν τον τρόπο τους να σε στριμώχνουν :))

      Διαγραφή
  15. χαχα το εσκασες καλε το παιδι...τελικα του ειπες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν του είπα, αλλά διαβάζει το μπλογκ οπότε το έμαθε :)))

      Διαγραφή
  16. καλημερα! καλο μηνα! ατσιδες τα παιδια! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χιλια δίκια δίνω στο στροπελέκι...

    χιχιχι πλάκα έχετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται θα είσαι κι εσύ περίεργη όπως εκείνος... χαχαχαχα

      Διαγραφή
  18. Καλό μήνα να έχεις και όσο για ο παιδί, δίκιο είχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χχαχαχαχαχαχ Νομιζω οτι στην ειπε κανονικοτατα! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ μια χαρά τον βρίσκω τον μικρό !!!!!!!!!!! Μα κι εσύ να μην του λες που θα πας !!!!! Ο κόσμος το 'χει τούμπανο κι εσύ κρυφό καμάρι !!!!!!!! Πάντως και τα δικά μας, μην με δουν να ανοίγω την πόρτα, κατ΄ευθείαν ανάκριση: "Που πας;". Μην και φύγω σε άλλη ήπειρο και με χάσουν!!!!!!!!!!
    Φιλιά

    Έχω χαθεί από την blogoγειτονιά, λόγω διακοπών και .... καταστροφής του pc. Σιγά - σιγά επιστρέφω. Πάω να διαβάσω παλαιότερες (2 μήνες και) αναρτήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δυο μηνών αναρτήσεις!
    Ουάου ! Χαρά στο κουράγιο σου, δεν θα το έκανα με τίποτα.
    Εδώ σε καθημερινή βάση και μαζεύονται ένα σωρό....
    Παπαπαπα... καλή δύναμη! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αδυσώπητα τα παιδιά μάνα μου! Και τόσο αυθόρμητα τα γλυκούλια μου! Χαχα! Σε φιλώ γλυκά και καλό ξημέρωμα! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Απολαυστικός Ο Παναγιωτάκης!
    Για αυτό σου έχει κλέψει την καρδιά ;-)

    Φιλάκια και καλό μήνα!
    Από σήμερα έχω και πάλι τηλεφωνική σύνδεση! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eπιτέλους.. καιρός ήταν.. welcome back στην επικοινωνία λοιπόν :))

      Διαγραφή
  24. άκαρδη μάνα, που πέφτεις και στο ίδιο λάθος κατ' επανάληψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΟΥΛΙΔΟΥ5 Οκτωβρίου 2013 στις 5:22 μ.μ.

    APOLAYSTIKH KOYBENTA EIXATE.....ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΤ ΕΛΟΣ ΤΑ ΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ...ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΤΖΙΝΑ ΜΟΥ!!!!ΦΙΛΙΑ ΣΤΑ ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μένω στην ουσία της ανάρτησης.
    Που για μένα είναι η κίνησή σου να σταθείς σ' έναν άνθρωπο που το είχε άμεση ανάγκη.
    Θεϊκό το βρίσκω! Μπράβο σου ρε Τζίνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις