Τα Δευτεροξαδέλφια



Παράξενα που είναι τα συναισθήματα!
Σου κληρονομεί τώρα εσένα η ζωή ένα σωρό συγγενείς.
Να τους έχεις και να τους χαίρεσαι (;)





Θείους, θείες, πρωτοξαδέλφια, δευτεροξαδέλφια.
Και φεύγουν λίγο λίγο οι γονείς, οι θείοι και οι θείες.
Και μένουμε τα ξαδέλφια.
Τα πρωτοξαδέλφια και τα δευτεροξαδέλφια.
Και κοίτα να δεις πώς τα φέρνει τώρα η ζωή.
Εκείνα που είναι σπαθί, που νιώθεις πως μιλάτε την ίδια γλώσσα, που εκπέμπετε στο ίδιο μήκος κύματος είναι τα δευτεροξαδέλφια!
Που σου ανοίγουν το σπίτι τους και σε κάνουν να νιώθεις πως είσαι στο δικό σου.
Που ανοίγουν την αγκαλιά τους σε κλείνουν μέσα και νιώθεις τον παλμό της καρδιάς τους.
Που δεν χρειάζεται να πουν πολλά, οι πράξεις τους δείχνουν ....
Που τα νιώθεις αδέλφια σου κι ας μην είναι.
Ή μήπως είναι;
Γιατί τί άλλο είναι τα αδέλφια μου λες;
Να γιατί λατρεύω το Ναύπλιο....
Γιατί ένας τόπος, από μόνος του, όσο όμορφος κι αν είναι,  δεν δημιουργεί τις κλωστές που θα σε δέσουν μαζί του.
Αυτές τις κάνουν οι άνθρωποι.
Κάτι τέτοιες στιγμές, για κάτι τέτοιους ανθρώπους που υπάρχουν στη ζωή μου, νιώθω πραγματικά τυχερή κι ευλογημένη!






Σχόλια

  1. Το ίδιο τυχερή αισθάνομαι κι εγώ Τζίνα μου!Άλλο πράγμα η οικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί οι άνθρωποι ομορφαίνουν την ζωή μας, χωρίς αυτούς θα ήταν τόσο άδεια!
    Καλή σου μέρα κορίτσι :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σάμπως και με τους φίλους το ίδιο δεν συμβαίνει;

      Καλημέρα :-)))

      Διαγραφή
    2. με βρίσκεις απολύτως σύμφωνη, μιας και με εκφράζει απόλυτα το γνωστό "φίλοι είναι η οικογένεια που επιλέγουμε" :) :)

      Διαγραφή
  4. καλημερα Τζινα μου! τυχερη να εχεις καλους ανθρωπους στην οικογενεια σου! κι εγω εχω! ειμαστε τυχερες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κι είναι τόσο όμορφο οι οικογενειακές σχέσεις, τόσο πολύτιμες!

      Διαγραφή
  5. Πάντα οι άνθρωποι είναι αυτοί που μας δένουν με τους τόπους...είναι οι κλωστές όπως πολύ σωστά έγραψες!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί τί να τον κάνεις τον τόπο, τον ομορφότερο του κόσμου, αν οι άνθρωποι που ζουν εκεί δεν σου πουν μια γλυκειά καλημέρα;

      Διαγραφή
  6. γιατί οικογένεια Τζίνα μου ,είναι αόσοι βρίσκονται στο σπίτι το βράδυ όταν κλείσει η πόρτα...
    τώρα στο Ναύπλιο με τα δευτεροάδερφα, αύριο αλλού τα δικά σου παιδιά με τα δικά τους...
    και η επαρχία έχει άλλο δέσιμο στου ανθρώπινους δεσμούς,πιο καθαρούς, πιο έξω καρδιά βρε αδερφέ...
    τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οικογένεια είναι όσους κλείνει η πόρτα σου, αλλά και όσοι δεν μένετε κάτω απ' την ίδια στέγη αλλά υπάρχουν ισχυροί δεσμοί αγάπης που σας ενώνουν!

      Διαγραφή
  7. Μακάρι να είσαι πάντα τυχερή και ευλογημένη!
    Μερικοί άνθρωποι είχαν την ατυχία να γεννηθούν σε "άρρωστες" οικογένειες... Τα αδέλφια και οι γονείς να είναι σαν εχθροί... Και μερικοί φίλοι να σταθούν σαν αδέλφια και γονείς, ενώ δεν είχαν καμία τέτοια υποχρέωση... Και αυτό ευλογία είναι!
    Αλλά αν έχεις και οικογένεια σωστή και φίλους, τότε ξέρεις πως είσαι πάρα πολύ τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό κι αν είναι ευλογία, να έχεις φίλους που δεν ξεχωρίζουν ή μάλλον στέκονται καλύτερα κι από γονείς κι αδέλφια!!!
      Φιλιά :-))

      Διαγραφή
  8. Τζίνα μου, εμένα οικογένειά μου είναι οι φίλοι μου και οι συγγενείς που είναι φίλοι.
    Ελπίζω να περάσατε πολύ όμορφα στο Ναύπλιο. Αντε και του χρόνου να ξαναπάτε.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά το τοποθέτησες Μαρία, έχεις δίκιο!
      Τα φιλιά μου :-))

      Διαγραφή
  9. Πόσο πολύ ένιωσα τη χαρά σου για όλα όσα ζεις αυτές τις μέρες!
    Καλή συνέχεια Τζίνα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ετσι νιώθω και εγώ για τα ξαδέρφια μου....
    Εγώ δεν έχω πρώτα...
    Αλλά πιο δεμένη είμαι με τα τρίτα μου ξαδέρφια :)

    Φιλια και να ομορφοπερνάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Nά' σαι καλά Άννα μου (τελικά Κρήτη ή Αθήνα είσαι φέτος;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συμμεριζόμαστε την ίδια άποψη Τζινάκι, τους Τόπους τους κάνουν οι άνθρωποι και ή τους λατρεύεις και δε τους χορταίνεις ή τους αποστρέφεσαι δια παντός.
    Απόλαυσε το Ναύπλιο και για μας!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι ... ακριβώς έτσι!
      Το χαίρομαι για λίγο ακόμα... αύριο το απόγευμα παίρνουμε τον δρόμο της επιστροφής..

      Διαγραφή
  13. Πολύ ζεστή και συγκινητική ανάρτηση!
    Να'σαι καλά Τζίνα μου και να μοιράζεσαι συχνά τέτοιες ζεστές οικογενειακές στιγμές.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όπως συνηθίζω να λέω, τος φίλους τους διαλέγεις, τους συγγενείς όχι.
    Αν σου τύχουν όμως καλοί συγγενείς είσαι πολύ τυχερός!!!
    Μπράβο σας για τα τόσο καλόψυχα δευτεροξαδέλφια σας που με τόση αγάπη σας άνοιξαν το σπίτι τους.
    Πολύ χάρηκα που χαλάρωσες και εσύ Τζινάκι μου. Το χρειαζόσουν μετά από ένα δύσκολο χειμώνα.
    Κουνάω το μαγικό μου ραβδάκι να σταματήσει ο χρόνος στο Ναύπλιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kούνησε το μαγικό σου ραβδάκι γιατί σήμερα το απόγευμα επιστρέφουμε!

      Φιλιά και την καλημέρα μου :-))

      Διαγραφή
  15. Μπορεί να είναι και τυχαίο...
    Ομως δεν μπορούμε να αρνηθούμε την ευλογία να έχουμε δίπλα μας ανθρώπους που αγαπάμε!
    Και αυτές οι σχέσεις είναι πάντα αμφίδρομες. Οταν λέω "αγαπάω" νοιώθω πως και ο άλλος απέναντι μου κρατά την άκρη της ίδιας κλωστούλας!

    Τζίνα να σου πω πως το Ναύπλιο είναι ο αγαπημένος μου προορισμός από τον Πειραιά ορμώμενη.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άραγε υπάρχει κάποιος που να μη του αρέσει το Ναύπλιο;....
      Καλημέρα με χαμόγελο :-))

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις