Χριστουγεννιάτικος Διάκοσμος

Τελευταία μέρα του χρόνου θα σας καταθέσω το προσωπικό μου συμπέρασμα για τον φετινό γιορτινό στολισμό.
Όχι πως ενδιαφέρει κανέναν  αλλά θα το πω να βγει από μέσα μου μη τυχόν και φουσκώσει και με σκάσει.







Όπου κοιτούσα σε δρόμους και δημόσιους χώρους, εκτός λίγων εξαιρέσεων, το θέαμα ήταν αποκαρδιωτικό.
Δεν είναι που τα στολίδια ήταν λιγότερα φέτος αλλά έγιναν ξαφνικά τόσο πρόχειρα, τόσο κιτς που ήθελες ν' αποστρέψεις το βλέμμα σου το πρώτο λεπτό.
Αναρωτιέμαι αν οι υπεύθυνοι διακόσμησης των Δήμων έκαναν ιδιαίτερη προσπάθεια γι' αυτό ή απλά τους βγήκε.. αυθόρμητα.
Αντίθετα αυτό που  έβλεπα "μπαίνοντας" στα σπίτια όλων των μπλογκοφίλων με έκανε να απολαμβάνω με τα μάτια και να χαζεύω για ώρα την κάθε λεπτομέρεια από την χριστουγεννιάτικη διακόσμηση των σπιτιών σας.
Όμορφα, λιτά, σικάτα, ιδιαίτερα, ζεστά, χαρούμενα είναι λίγα από τα επίθετα που μου έρχονται τώρα στο νου για να τα χαρακτηρίσω.
Δεν λέω, ίσως έπαιξε ρόλο και η φωτογράφιση που επιλεκτικά αναδείκνυε τα καλύτερα σημεία, τις πιο όμορφες γωνίες, το καταλληλότερο φως!
Δεν με νοιάζει.
Τα δικά μου μάτια γέμισαν με όμορφες γιορτινές παραστάσεις χάρη σ' αυτές τις φωτογραφίες και γι' αυτό τις κρατώ.
Πετώ τις υπόλοιπες των πρόχειρα στολισμένων δρόμων, των κιτσάτων πλατειών (είπαμε εκτός λίγων εξαιρέσεων) και φυλάω στο σεντούκι των αναμνήσεών μου όλα τα στιγμιότυπα από τα δικά σας σπίτια, τις δικές σας διακοσμήσεις, τα δικά σας σπιτικά.


υγ. οι φωτογραφίες που απαρτίζουν το κολάζ είναι τυχαία παρμένες από τα φιλικά ιστολόγια:
  η ζωή είναι ωραία,
  home is where your story begins,
  Kapa και
  lamprouka.

 Και του χρόνου!

Σχόλια

  1. Καλη Πρωτοχρονια φιλη μου!
    Με υγεια!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά Τζίνα!!!!
    Καλή χρονιά με υγεία και πολλή αγάπη !!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο δίκιο έχεις , κλεισμένη στο σπίτι αρκετές μέρες βγήκα για λίγο χθες και ένιωσα τόση θλίψη από την προχειρότητα που γύρισα στο σπίτι μου με τον λιτό πολύ λιτό αλλά ζεστό διάκοσμο.
    Καλή και ευλογημένη χρονιά με την όμορφη οικογένειά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο χαίρομαι που σου άρεσε το δεντράκι μου!
    Να'μαι καλά να φτιάξω και του χρόνου και να μοιράσω γύρω μου κι άλλες χαρές! Τέσσερα μοίρασα φέτος. Δεν κράτησα κανένα για μένα!
    Χαρούμενη Πρωτοχρονιά Τζίνα μου και μια ακόμα πιο όμορφη και ανέφελη χρονιά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σου γράφω εδώ το μέηλ μου, μήπως δεν είδες την απάντηση μου στο δικό μου μπλογκ: pio.pistos.filos@gmail.com
    Καλή χρονιά με υγεία γλυκιά μου και να χαίρεσαι τα αστροπελέκια της ζωής σου!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!! :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάει το πρώτο σχόλιο, πάμε πάλι: Σου γράφω εδώ το μέηλ μου, μήπως δεν το είδες στο μπλογκ μου: pio.pistos.filos@gmail.com Καλή χρονιά με υγεία και να χαίρεσαι τα αστροπελέκια της ζωής σου!! Πολλά πολλά φιλιά γλυκιά μου!!!! (ελπίζω αυτό το μέηλ να έρθει, καθώς δεν βγαίνει η ένδειξη ότι το σχόλιο μου αποθηκεύτηκε. απλά το προηγούμενο...εξαφανίστηκε στο υπερπέραν του διαδικτύου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονιά! Βλέπεις ευρωπαϊκές πόλεις και τις χαίρεσαι, αλλά τι να κάνουμε είναι κι αυτό μέσα στην γενικότερη μιζέρια που επικρατεί στη χώρα μας. Τώρα θα μου πείτε και προ κρίσης ήταν καλύτερα;; Όχι θα σας πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά Τζινάκι μου, εύχομαι υγεία χαρά και ευτυχία στο σπιτικό σου!!! Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και να σε χαίρονται και αυτοί!!! Σου εύχομαι το 2014 να πργματοποιήσεις όλα σου τα όνειρα και να έχεις μια πολύ όμορφη χρονιά!!!!! Φιλάκια πρωτοχρονιάτικα και μια τεράστια αγκαλίτσα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τζινάκι μου!Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!Ότι επιθυμείς να σου συμβεί το νέο έτος,μια χρονιά που είδα πως θα έχει τα πιο σημαντικά γεγονότα για την οικογένειά σας!Πολλές χαρές θα έρθουν και μακάρι όλη η χρονιά να είναι έτσι!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις