Κυριακάτικο Πρωϊνό


Πρωινό Κυριακής κι από τις σπάνιες φορές που έχω την πολυτέλεια να κοιμηθώ και να χουζουρέψω.
Αντ' αυτού  έχω ξυπνήσει από τις 7.00 και η μόνη πολυτέλεια που παραχώρησα στον εαυτό μου ήταν να πάρω τον καφέ μου και να τον πιω στο κρεβάτι.












Άνοιξα διάπλατα το παράθυρό μου να μπει φρέσκος πρωινός αέρας.




Κουκουλωμένη με το ζεστό παπλωματάκι μου ακούω τις καρακάξες που μαζεύονται έξω από το σπίτι, τα κελαηδήματα των πουλιών, κάπου μακριά γαβγίσματα σκύλων και το βλέμμα μου χάνεται στην πρωινή ομίχλη που μου κρύβει τη θέα της θάλασσας. 





OΧρήστος με τον Παναγιώτη έχουν φύγει γιατί ο μικρός έχει αγώνες στην ιστιοπλοΐα, ο Βασίλης κοιμάται κι εγώ σκέφτομαι τις ευχές που πήρα από όλους εσάς χθες στα γενέθλιά μου.






Μέχρι τούτη τη στιγμή που γράφω αυτή την ανάρτηση συνεχίζουν να φτάνουν τα μηνύματά σας και να με κάνουν όλο και πιο χαρούμενη.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους και όλες.
Ευχαριστώ που με θυμηθήκατε, που μου τηλεφωνήσατε, που αφιερώσατε χρόνο για να γράψετε ένα μήνυμα στο facebook, ένα email, ένα sms.
Ευχαριστώ για την αγάπη που μου στείλατε, για τα υπέροχα λόγια σας που με συγκίνησαν και μου ομόρφηναν ακόμα περισσότερο την μέρα!
 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Kaλή Κυριακή!



Σχόλια

  1. Απαπα! Δεν μπαίνω συχνά στο φέις τα έχασα Τζινάκι μου!
    Πολύχρονη κι ευτυχισμένη χαρά μου! Πάνω απ' όλα με υγεία!
    Καλή Κυριακή να έχεις !
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπαμε.. δεν έχει σημασία ο χρόνος παρά μόνο η αγάπη!
      Φιλιά πολλά Αριστάκι μου και σ' ευχαριστώ πολύ πολύ :))

      Διαγραφή
  2. Τζινάκι να είσαι πάντα γερή! Χρόνια Πολλά και Καλά!
    Υπέροχη θέα έχεις απ το παράθυρο σου... :-) Είσαι από τους τυχερούς!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χουζουράκι ωραίο απολαύνεις βλέπω Τζίνα μου!!! Πολύχρονη να είσαι και από εδώ!!! Καλό υπόλοιπο Κυριακής να έχεις!!! φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι.. είναι κάτι που σπάνια μου τυχαίνει οπότε κοιτάω να το απολαύσω!
      φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Ωραίο και ήρεμο πρωινό απόλαυσες!
    *
    Δεν το ήξερα...
    Χρόνια Πολλά!!! Καλά! Χαρούμενα να έχεις, και να σε χαίρονται όσοι σε αγαπάνε
    και να τους χαίρεσαι κι εσύ!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίο και ήρεμο πρωινό απόλαυσες!
    *
    Δεν το ήξερα...
    Χρόνια Πολλά!!! Καλά! Χαρούμενα να έχεις, και να σε χαίρονται όσοι σε αγαπάνε
    και να τους χαίρεσαι κι εσύ!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά,χρόνια καλά,χρόνια ευτυχισμένα!
    Να είσαι πάντα γερή και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ομορφο πρωινό , υπέροχη θέα , ευχές για κάθε καλό , γαλήνιο και ήρεμο για το υπόλοιπο της μέρας .
    Καλη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου φαίνεται πως είχες το πιο ωραίο πρωινό! Καφές στο κρεβάτι, ησυχία, ωραία θέα και ευχές! Ειδικά για τις μαμάδες κάτι τέτοιο είναι μεγάλη πολυτέλεια!
    Χρόνια πολλά και από 'μένα έστω και αργοπορημένα! Ό,τι επιθυμείς για ΄σένα και την οικογένειά σου και να χαίρεσαι τα όμορφα παιδάκια σου!
    Φιλάκια πολλάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ιδιαιτέρως για τις εργαζόμενες μαμάδες είναι ΜΕΓΑΛΗ πολυτέλεια.
      καλή εβδομάδα μικρό μου :)))

      Διαγραφή
  9. ωωω είχες γεν χθες ?? Δεν το ήξερα... το έμαθα τώρα... και θα το θυμάμαι μάλλον μια και καλή χωρίς να μου χτυπούν ειδοποιήσεις ..μμμ μ αρέσει και εξηγώ η ξανθιά ... Χθες 11/1 έχω την επέτειο μας ... από 15 χρονών που "τα φτιαξαμε" (?) και" τα έχουμε" μέχρι σήμερα(?) χοχοχοχο Τι είναι αυτό .. στο κρεβάτι??? χμμμ καφές στο κρεβάτι?? ε όχι κυρια μου οι καφέδες το πρωί πίνονται στην κουζίνα ... αλλά έχω αρχίσει να σε μαθαίνω ... θέλεις να με κρατήσεις μακρυά από τα μαγνητάκια σου χεχεχεχε ουφ αντε καλά Κυριακή είναι ...έλειπαν όλοι , δόξα το θεό δεν είσαι άρρωστη ...ωωω ναι ανοιχτό παραθυρο για να μπαίνει η πρωινή δροσιά και χουχουλιασμα στη χαρά, στο όμορφο παιχνίδι των ευχών που σε καλομαθαίνουν από τη μια και από την άλλη με αυτά τα παράθυρα σε πάνε στα σύννεφα.. της Κυριακής τα σύννεφα ... αυτής ..της εβδομης μέρας ..της δημιουργίας... Καλή εβδομάδα .... η εβδομάδα για όσους δεν το ξέρουν- το λεει η ξανθια χαχα- ξεκινά πάντα από μια Κυριακή :) :) :) :) :) :) :) :)
    Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω και πολλά αλλά... από τα λίγα που καταλαβαίνω ... γιες γιες γιες σου έχω νέα... περνάει ακόμη η μπογιά σου ..γιατί είναι αυθεντική ...και ότι κατάλαβες κατάλαβες..χιχιχιχιχι

    Έλα δεν θέλω τεμπελιές!!!! θέλω τα μαγνητάκια.... ενα προς ένα ... με τις ιστορίες τους... και θα κάνω και εγω το ίδιο άμα θες... χιχιχιχι

    Να σαι καλά Τζίνα και σου εύχομαι να έχεις πάντα μα πάντα όμως ...το κρεβάτι ως..."πολυτέλεια χουχουλιαστή με παράθυρα ανοιχτά " στη ζωή σου :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) (τα χαμογελα είναι ηλιαχτίδες )





    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή σου μέρα ξανθιά μου.. βλέπεις πως η δική μου μέρα αρχίζει μέσα στην άγρια νύχτα όταν όλοι εσείς κοιμόσαστε του καλού καιρού κι αν θες να μάθεις την αιτία πήγαινε πιο πίσω και βρες ανάρτηση που λέγεται "μανάβισσα λουλουδού" και θα σου λυθούν όλες σου οι απορίες.
      για τα μανγητάκια (την συλλογή μου) ίσως κάποια στιγμή κάνω μια ανάρτηση, οταν δεν θα έχω έμπνευση για κάτι άλλο... χαχαχαχα
      σε φιλώ κι εύχομαι μια πολύ καλή εβδομάδα για όλους μας.
      φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. ααα παπα.. μονίμως καθυστερημένη ερχομαι!!! καλα εγώ ΣΚ, αργώ, δεν ανοίγω... οπότε δεν το πήρα είδηση πως οι πυροσβέστες ειχαν γιορτή...!!! χι χιχι
    Να μεγαλώνεις με υγεια και μονο χαρές να γιομίζουν την ψυχή σου!!!
    φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ζουζούνα μου, νά σαι καλά!!
      Όσο για τους πυροσβέστες τους την χάλασα την γιορτή... κεριά πάνω στην τούρτα δεν μπήκαν για να μείνει να φάμε... αν βάζαμε τόσα όσα... θα τρώγαμε κεριά!!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  11. χρόνια πολλά Τζίνα,να τα εκατοστήσεις ,να χαιρεσαι με υγεια πάντα παιδιά κι εγγόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ Νάσια, κι εσύ ό,τι επιθυμείς... φαντάζομαι .. καλούς περιπάτους!! :)))

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά και καλά κι από μένα που δεν πήρα χαμπάρι! Πολύχρονη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ.. ευχαριστώ... αργήσατε όμως μαμζελ και η τούρτα εφαγώθη!!
      μιαν ετέραν φοράν (που έλεγε κι ο Ζήκος) χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τζίνα μου χρόνια σου πολλά να είσαι πάντα γερή και να περνάς όμορφες στιγμές με την οικογένειά σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις