Ο Μικρός Αγωνιστής Κι Η Αναγέννηση






Πολλά έχουν ακουστεί κι άλλα τόσα έχουν γραφτεί για το διαδίκτυο και τα social media.
Όπως όλοι, όσοι μέσα από ένα blog δημοσιεύουν κομμάτια της προσωπικής τους ζωής,  έτσι κι εγώ  συχνά προβληματίστηκα  για το πόσο και μέχρι πού πρέπει να φτάνει αυτή η  έκθεση.

Πιστεύω όμως πως,  όπως όλα τα πράγματα έτσι κι εδώ,  τα πάντα εξαρτώνται από το πως θα τα χειριστείς.
Αν η χρήση είναι για καλό, καλό θα είναι και το αποτέλεσμα.
Σαν άνθρωπος έχω μάθει να εμπιστεύομαι τους άλλους.
Κι αν υπήρξαν φορές που έπεσα έξω δεν μετάνιωσα ούτε άλλαξα, γιατί μ' αρέσει να βλέπω την καλή και θετική πλευρά των πραγμάτων κι αυτή να προσμένω.
Όταν στην πρόσφατη περιπέτεια που περνάμε στράφηκα σε όλους εσάς τους γνωστούς αλλά και τους άγνωστους φίλους,  τό 'κανα με την σιγουριά πως θα ενώνατε την δική σας προσευχή με τις δικές μας.
Κι αυτό κάνατε.
Και για άλλη μια φορά με συγκινήσατε με τα  μηνύματα, τις ευχές, τα τηλέφωνα, την συμπαράσταση και την αγάπη που μου στείλατε.
Σας ευχαριστώ όλους και τον καθένα χωριστά.
Όλους όσους σταθήκατε δίπλα μου με λόγια, αλλά κι αυτούς που τό' καναν βουβά.
Με κάνατε να νιώσω πως δεν ήμασταν μόνοι.
Είχαμε τις ευχές όλων σας στις δύσκολες στιγμές.
Κι αυτό ήταν ανακούφιση και παρηγοριά.
Γι' αυτό, σε πείσμα όλων των απογοητεύσεων, θα συνεχίσω να εμπιστεύομαι τους ανθρώπους και το καλό που έχουν μέσα τους.
Θα συνεχίσω να "μοιράζομαι" μαζί σας τις στιγμές μου.
Γιατί όλα αυτά τα χρόνια δεν πήρα μόνο χαρά απ' αυτό το "μοίρασμα", πήρα κι αγάπη.
Κι αυτό είναι πιο σημαντικό!
Όταν γεννήθηκε ο μικρός μας αγωνιστής - νομίζω πως δικαιωματικά πια του ανήκει ο τίτλος και θα τον προτιμήσω απ' αυτόν του "πρίγκηπα νάμπερ του" - αγοράσαμε με τον άντρα μου μια βερυκοκιά και την φυτέψαμε στον κήπο.
Σήμερα το πρωί που βγήκα έξω είδα την βερυκοκιά να έχει σκάσει τα πρώτα της μπουμπούκια.
Κι ήταν σαν κάποιος να μου έκλεινε χαμογελώντας το μάτι.
Σαν να μου έλεγε πως η άνοιξη.. η αναγέννηση είναι εδώ.
Πέρα και πάνω απ' όλες τις αντιξοότητες και τις αναποδιές.
Κι εκείνα τα μικρά μπουμπούκια ήταν σαν μια υπόσχεση πως όλα θα πάνε καλά!!





Ένα ευχαριστώ από καρδιάς σε όλους εσάς κι ένα φιλί στον καθένα χωριστά!

Σχόλια

  1. Υπέροχα νέα Τζινάκι, υπέροχο μοίρασμα! Να είστε όλοι σας καλά κι ο μικρός ζουζούνης το ίδιο...να μεγαλώσει και να σκαρφαλώνει στην μικρή του βερικοκιά που θα έχει γίνει δεντράκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χωρίς να σας γνωρίζω συγκλονίστηκα και ευχήθηκα από τα βάθη της ψυχής μου όλα να πάνε καλά..
    Είναι το πιο όμορφο νέο που μπορούσαμε να ακούσουμε..
    Καλή δύναμη σε όλους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χάρηκα πολύ Τζίνα μου για το μωράκι! Σιδερένιο να είναι,να πνιγεί απο τις αγκαλιές σας!
    φιλάκια στα πατουσάκια του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ω, ναι αυτό ακριβώς είναι τα μπουμπουκάκια...υπόσχεση πως θα πάνε όλα καλά!!
    Σιδερένιος να είναι ο μικρός σας αγωνιστής, μας έδωσε μεγάλη χαρά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή μου φίλη Tzina διάβασα και την προηγούμενη δημοσίευση για να καταλάβω!Είχα βρεθεί σε ανάλογη θέση πριν από μερικούς μήνες στον ίδιο προβληματισμό σου και καταλαβαίνω απόλυτα πως είναι να θέλεις να βγάλεις τον πόνο από μέσα σου!Κι όταν πρόκειται για ένα μωρό συγκλονίζομαι ακόμα περισσότερο.Όλοι μαζί συνοδοιπόροι σ' όλες τις στιγμές... και πιο πολύ στις δύσκολες.Χαίρομαι πολύ όμως για την υπέροχη αυτή εξέλιξη κι έστω καθυστερημένα θα προσευχηθώ να πάνε όλα καλά!Είμαστε όλοι μαζί σου για να σας δίνουμε δύναμη!Ο Θεός πάντα κοντά σας... είναι μεγάλος κι η πίστη σας είμαι σίγουρος ότι θα βοηθήσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τζίνα μου έτσι όπως βλέπετε την βερικοκιά σας να ανθίζει, έτσι να είστε όλοι καλά και να βλέπετε τον μικρό σας αγωνιστή να μεγαλώνει... να ανδρώνεται και να είναι πάντα νικητής στην ζωή του!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα νέα σας είναι ότι καλύτερο θα μπορούσα να ακούσω!!! Στέλνω τα πιο μεγάλα και αγαπησιάρικα φιλιά μου στον Μικρό Αγωνιστή σας!!!! Είχε να πάρει ο μπέμπης με τέτοια δυνατή γιαγιά. Με το καλό να τελειώσει όλη σας η περιπέτεια και να ανθίσει και η βερυκοκιά μαζί με τον μαχητή μας.
    Αν σε έβλεπα τώρα, θα σου έδινα μια τεράστια αγκαλιά και θα σε έσφιγγα πολύ πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η αγάπη από άγνωστους προς εμάς ανθρώπους πολλές φορές είναι πιο δυνατή κι από των δικών μας ανθρώπων!
    Ο μικρός αγωνιστής ξεκίνησε δύσκολα μα έχει μαζέψει ευχές από όλους μας!
    Να είναι πάντα ένας Μεγάλος Νικητής!

    Φιλιά Τζίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τζίνα μου με έκανες ευτυχισμένη με τα νέα!Πάντα γερός να είναι!!!!!Είχε τη θετική σκέψη όλων μας αλλά και τις προσευχές μας!Τα φιλιά μου,την αγάπη μου και μιά τεράστια αγκαλιά σας στέλνω!Πάντα μα πάντα καλά είναι το παιδί και όλα τα παιδάκια του κόσμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο στον αγωνιστή σας Τζινάκι μου! να μην χρειαστεί το βρεφάκι να ξαναδιαβεί πορτα νοσοκομείου μέχρι τα βαθιά του γεράματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο Τζινάκι μου! Υπέροχα νέα! Περαστικά σας κι εύχομαι η βερικοκιά να είναι ολάνθιστη και καρπερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χάρηκα πολύ με την ανάρτηση, αλλά διαισθάνομαι πως ο αγώνας δεν έχει τελειώσει ακόμα (χίλια συγγνώμη αν κατάλαβα λάθος). Εύχομαι κάθε μπουμπούκι που βγάζει η μικρή βερυκοκιά να είναι ένα ακόμη "χτύπημα" που θα δίνει ο μικρός αγωνιστής σ' αυτό το οποίο παλεύει. Και να βγει νικητής και τροπαιοφόρος σύντομα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Περαστικά στον μικρό σου αγωνιστή.
    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αχ μπραβο Τζινα μου!
    χαιρομαι!
    ολα θα πανε καλα!
    να μας φιλησεις το μικρο!
    καλη εβδομαδα να εχεις!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τζίνα μου δεν την είχα διαβάσει την προηγούμενη ανάρτηση... Ελπίζω ήδη τα πράγματα να είναι καλά και ο μικρός σας αγωνιστής να κέρδισε πανηγυρικά την πρώτη του μάχη...

    Πολλά φιλιά και μια μεγάλη προσευχή για ταχεία ανάρρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο μικρός αγωνιστής εξακολουθεί να είναι στη σκέψη μας.... Όλα θα πάνε καλά πραγματικά....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τζίνα μου όλο αυτό το μοίρασμα είναι υπέροχο. Καλά κάνεις και εμπιστεύεσαι τον κόσμο, το ίδιο κάνω και εγώ σε πείσμα καιρών και ανθρώπων όμως μόνο έτσι αισθάνομαι άνθρωπος....
    Η βερικοκιά σας έδειξε το δρόμο και πιστεύω ακράδαντα πως ο μικρός αγωνιστής σας θα βγει σύντομα και οριστικά νικητής!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολή αγάπη, φιλενάδα μου. Και ευχαριστώ που σε γνώρισα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να χαράζει η αυγή χαμογελώντας ευχομαι ! Κι ας άργησα, διαβάζω, μου επεσαν μαζωμένα και πόσα ν' αντέξω.
    τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εύχομαι τα καλύτερα από καρδιάς για τον μικρό αγωνιστή σας, να είναι γερός και δυνατός και να κερδίσει όλους τους αγώνες της ζωής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις