Κοπή Πίττας


Την απόγευμα της προηγούμενης Τετάρτης είχαμε event στην εταιρεία.
Την κοπή της πίττας.



Μεγαλεία!


Catering, dj, πλούσιος μπουφές, ροτόντες στρωμένες με ολόλευκα τραπεζομάντηλα.. κι όλα αυτά έξω στο ψοφόκρυο.
Στην αυλή!
Να θες να πιάσεις το πιάτο και τα δάχτυλα να μην υπακούν στην εντολή που έδινε ο εγκέφαλος.
Περιμέναμε το μεγάλο αφεντικό για ν' αρχίσουμε κι ήμασταν ο ένας δίπλα στον άλλον αγκαλιασμένοι.
Εκατό άτομα σφιχταγκαλιασμένα.. που τουρτουρίζανε.
Μας έβλεπε ο άσχετος, ο περαστικός και θαύμαζε την αγάπη και την σύμπνοια!
Πού νά' ξερε!
Αφού για να καταλάβεις πήγα στον μπουφέ κι αντί να  σερβιριστώ άπλωσα τα χέρια πάνω από τα φαγητά για να ζεσταθούν.
Και δεν ξεμάκρυνα για κανένα λόγο.
Το ταψί με τα μπιφτεκάκια κι εγώ γίναμε αυτοκόλλητοι.
Μου είπε για την ζωή του από γάμο σε βάφτιση, του είπα τα δικά μου.
Κλάψαμε, συγκινηθήκαμε.. μέχρι που αλλάξαμε και τηλέφωνα.
Κι ήρθε η στιγμή της κλήρωσης των λαχνών.
15 δωροεπιταγές των 150 ευρώ και 7 ηλεκτρικές μικροσυσκευές μοιράστηκαν στους 22 τυχερούς.
- έλα κοντά να με βοηθήσεις, μου λέει ο διευθυντής, τραβάει τον πρώτο λαχνό και διαβάζει το όνομά μου!
Ουουουουουουουουουου... ακούστηκε το γιουχάισμα από τους προσφιλείς συναδέλφους..
- σικέ το παιχνίδι, φώναζαν, ντροπή!!
Δεν πτοήθηκα.
Σιγά που θα....
Αντιπαρήλθα με αξιοπρέπεια τις διαμαρτυρίες των -κατά τα άλλα- αγαπημένων συναδέλφων και τσέπωσα την δωροεπιταγή.
Τελικά φάγαμε, στήσαμε και το σχετικό γλεντάκι με χορούς κυκλωτικούς (ότι πρέπει για φυσικό ζέσταμα), είπαμε "και του χρόνου" και το διαλύσαμε ευτυχισμένοι.
Άντε .. και στην επόμενη κοπή... στεγασμένοι!

Σχόλια

  1. χαχαχαχαχαχαχα μήπως προσλαμβάνετε άτομα!Θα κάνω την κουβερτα,δε με πειράζει!
    πάντα τυχερή να είσαι!
    Καλό ΣΚ να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μωρέ εμείς να σε προσλάβουμε, δεν είναι εκεί το θέμα..
      το θέμα είναι πώς να σε δηλώσουμε....
      "κουβερτοκαλύπτρα"... πώς σου φαίνεται;

      Διαγραφή
  2. Απόλαυσα την περιγραφή σου... τόσο γλαφυρή που ένιωσα το κρύο ως εδώ...
    Τζίνα μου πάντα να είσαι καλότυχη και σε καλή μεριά η δωροεπιταγή!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κρύωσες μόνο με την περιγραφή...
      φαντάσου να το ζούσες κι όλας!! :D

      Φιλιά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  3. Τυχερούλη, έχω μια φίλη τυχερή!!! Για να δω αν μου κολάει και κλιγο... :))

    Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχαχαχχααα! Πάντα καλότυχη Τζίνα μου! Κι ας τους άλλους στη χολή τους!
    Ακόμα κι ένα απλό event το έκανες σούπερ ...κωμωδία! Αφού έλιωσα η γυναίκα λέμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν δίνω σημασία στα πικρόχολα σχόλια....
      ζουλέψαν οι ζουλιάρηδες!!!

      φιλιά Αριστέα μου :)))

      Διαγραφή
  5. το τσάκωσες με τη μία τυχερούλα....!!!! Και του χρόνου Τζίνα μου με υγεία, πάντα τυχερή να είσαι και να τα σαρώνεις όλα!!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα καλα ποιανου ιδεα ηταν να το κανετε στο ψοφοκρυο;;; Συγχαρητηρια για το γουρακι!!! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και του χρόνου με υγεία και με μεγαλύτερη επιταγή στα κερδισμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σιγα που δεν θα ζήλευαν!!! Απολαυσε παιδι μου την επιταγη σου εσυ και αστους να ξυνονται!!! Αντε και του χρονου συ ευχομαι χωρίς να χρειαστεί να πας με τη θερμάστρα αγκαλιά! Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μόνο που μας σώζει είναι του χρόνου να κόψουμε την πίττα κατά τον Μάϊο...
      Ετσι δεν θα χρειαστεί να κουβαλάω τη θερμάστρα.. χαχαχαχαχαχα!

      Διαγραφή
  9. Πάντα τυχερή να είσαι Τζίνα μου!Πάντα υπάρχουν ζήλιες στη δουλειά,αλλά τι σε νοιάζει;;Απόλαυσε την τύχη σου και άστους να λένε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπααααα δε νομίζω πως το γιουχάισμα ήταν έκφραση ζήλειας... πλάκα έκαναν τα μουλάρ... σόρυ .. οι αγαπητοί συνάδελφοι ήθελα να πω.. χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  10. χαχαχαχαχα, έτσι Τζίνα και εγώ πέρυσι κέρδισα Επιταγή 300 ευρώ και από την χαρά μου πήγα στο CEO και του έδωσα χειραψία λες και κέρδιζα το λόττο!!! Οι συνάδερφοι; Είχαν ξεκαρδιστεί! Περασμένα μεγαλεία! Φέτος ούτε πίτα δεν κόψαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμάς πέρυσι ήταν η χρονιά της λιτότητας... φέτος ανακάμψαμε! χαχαχαχαχα
      Φιλιά Μαργαρίτα μου :)))

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις