Μελαγχολία

 Βασίλη θα μου κάνεις το μοντέλο.

- γιατί;

- δεν έχει γιατί, γιατί έτσι..  η άσκηση  την επόμενη Τετάρτη στο μάθημα της φωτογραφίας έχει θέμα την μελαγχολία.






- και τί μ' αυτό;  βλέπεις εμένα μελαγχολικό;

- όχι αλλά θα γίνεις, για τις ανάγκες της άσκησης.

- δεν θέλω.

- δεν σε ρώτησα, ο Παναγιώτης λείπει εκδρομή, εσένα έχω.

- δεν κατάλαβα... λίγος σου πέφτω;

- προχώρα παιδί μου να τελειώνουμε, άντε... κάθισε εκεί, φόρεσε και την κουκούλα απ' το φούτερ σου και μελαγχόλησε.

- μα δεν μπορώ, πώς να μελαγχολήσω στα καλά καθούμενα;

- σκέψου ότι θα σου πάρω πίσω το χαρτζιλίκι που σου έδωσα.

Κλικ..

- σταμάτα να χαζογελάς..


Κλικ..






-μελαγχόλα παιδί μου να τελειώνουμε!


Κλικ..









(τα χάχανα πάνε κι έρχονται.. )

- άστο Βασίλη.. θα βγάλω τον Δία.. πιο μελαγχολικός μου φαίνεται..





Σχόλια

  1. Γέλια ή όχι, μια χαρά τα καταφέρατε έχω να πω, έστω και αν είναι μελαγχολία με το ζόρι χαχα!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧ.....ΣΑΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΑΤΕ ΠΟΛΥ....ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ Η ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΦΤΙΑΧΤΗ....ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δύσκολα τα θέματα που σας βάζουν! Ποιος μελαγχολει σήμερα;χαχαχαπάντως το χαρτζιλίκι πρέπει να είναι μεγάλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, αλλά και το μοντέλο έκανε σκληρή δουλειά!!
    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια χαρά την έβγαλε την μελαγχολία έστω και προσποιητή. Αύξηση στο χαρτζιλίκι σε παρακαλώ! αυτά είναι εξτραδάκια (Βασίλη ελπίζω να διαβάζεις και να ζητήσεις τα δεδουλευμένα σου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. E όχι και χάχανα! Εγώ, να, το βλέπω το δάκρυ στη άκρη του ματιού, έτοιμο να στάξει είναι!!! Άξιο το μοντέλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φλερτάρει με το όσκαρ Α' αντρικού ο Βασίλης και εσύ με αυτό της φωτογραφίας:)))
    Σούπερ καλλιτεχνική η φαμίλια σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι τραβάει το παιδί με την φωτογράφο μάνα!!!
    Το αξίζει το χαρτζηλίκι του!
    -Ωραία πορτραία και μου αρέσουν σε μ/α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επειδήςςςςςςςςςςςς, έχω "εντρυφήσει" στη μελαγχολία πχ "και" του φθινοπώρου (!) με σύζυγο και ηθοποιό, με γιο σκηνοθέτη, μπορώ να σε βεβαιώσω πως ο γιόκας σου το έχει το υποκριτικό και εσύ σίγουρα το φωτογραφικό!!!
    Πολλές φορές λέω, πως ευτυχώς που κανένα από τα παιδιά μου δεν μπαίνουν στο blog μου, γιατί θα έτρωγα πολύ δούλεμα!
    ΑΦιλάκια μανούλα και να πάρεις μπράβο στο μάθημα σου, με ότι παρουσιάσεις! :)
    ΥΓ: Ο Δίας είναι σκύλος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Μελαγχόλα παιδί μου να τελειώνουμε"!!! Αχαχαχα! Μοντέλο το παλικάρι κι ας τον τυραννάς φωτογραφομάνα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι του έκανες το παιδί; Καλό μοντέλο είναι, και δύο ευρούλια πάρα πάνω να έχει τώρα, χαχαχχα! Ο καιμένος, χαχαχα! Πονάνε με όλα οι άντρες... χαχαχα.


    Πολύ γέλιο και πολύ καλές εικόνες, φιλενάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις