Γενέθλια Και Νέα Αρχή

Νέο  ξεκίνημα σήμερα από τούτο δω το blog κι η επιλογή της ημέρας  δεν έγινε τυχαία..
Για μια και μόνη φορά παρέκαμψα την αρχή που έχω να μην ανεβάζω ανάρτηση Σαββατοκύριακο.
Άλλωστε αφ’ ενός η περίσταση το απαιτεί και  αφ’ ετέρου οι κανόνες είναι για να τους καταπατάμε, σωστά;..
Σωστά!
Γιατί σήμερα  εμείς έχουμε χαρά,  γιορτάζουμε τα γενέθλια του μεγάλου αστροπελεκιού.





(τα αγόρια μου είναι μοιρασμένα σε δυο μήνες του χρόνου.. οι δυο γεννήθηκαν Ιούλιο και οι άλλοι δυο Δεκέμβρη)..
Ο Βασίλης μας λοιπόν σήμερα  γίνεται δεκαπέντε!
Λίγες  μέρες νωρίτερα  τον συνόδευα στο αστυνομικό τμήμα για την έκδοση της ταυτότητάς του!
Κι αναρωτιέμαι η μάνα.. πώς κυλά έτσι ο καιρός;









Ποιός σπρώχνει τις μέρες, τους μήνες, τα χρόνια και περνούν με τέτοια βιασύνη;
Την μια στιγμή κρατάμε αυτά τα μικροσκοπικά ανθρωπάκια   για πρώτη φορά στην αγκαλιά μας   γεμάτες  συγκίνηση.



ο πρώτος γιος κρατά τον τρίτο, οι δυο Ιουλιο-γεννημένοι!






Σκύβουμε τρυφερά πάνω τους και φιλάμε το μικροσκοπικό πατουσάκι τους και μέχρι να πάρεις μια  ανάσα  το πατουσάκι  χωρά σε 43 νούμερο παπούτσι!
Κι όταν πας να αγκαλιάσεις το .. μικρό σου αγόρι,  εκείνο σου ρίχνει –  για πλάκα -  ένα κεφάλι..
Όπως και να’χει όμως.. σήμερα εμείς  γιορτάζουμε.
Σήμερα έχει αγκαλιές.
Έχει φιλιά και συγκίνηση (γιατί η μάνα πάντα συγκινείται με κάτι τέτοια.. )
Έχει «τούρτα-παγωτό» που ο ίδιος παράγγειλε και φτιάξαμε χθες με τον πατέρα του για να τον ευχαριστήσουμε.
Έχει μνήμες που θα αναβιώσουν στο τραπέζι την ώρα του φαγητού.
Και γέλια..
Και θα πιούμε στην υγειά του.
Να λοιπόν γιατί διάλεξα τούτη η μέρα  να γίνει το ξεκίνημα  στις «Εικόνες και τους Ψίθυρους»..
Για να’ναι  το ξεκίνημα γεμάτο χαρά, όπως ελπίζω να’ ναι και η συνέχειά τους.


Σχόλια

  1. Καλη αρχη!!!!
    Χρονια του πολλα, καλα και ευτυχισμενα!!! Παντα γερος να ειναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή αρχήηηηηηη!!! Να χαιρόσαστε το μεγάλο "αστροπελέκι" σας!!!! Να έχει υγεία και τύχη το αγόρι σου Τζίνα μου κι εσείς γεροί να το καμαρώνετε!!! Συγκινήθηκα με τα λόγια σου, μα και για κάτι ακόμα... πάνε έξι χρόνια που πρωτοδιάβασα τις ιστορίες των αστροπελεκίων και σήμερα διαπίστωσα πως κύλισε νερό ο χρόνος!!!! Τι πρωτότυπο θα μου πεις, έτσι είναι πάντα με τον χρόνο.... Νεράκι ας κυλάει Τζίνα μου, αλλά, ας είναι δροσερό, γάργαρο, κρυστάλλινο, για σένα και την όμορφη οικογένεια σου!!!! Σε φιλώ!!! Τα χρόνια μου πολλά ιδιαιτέρως, στο Αστροπελέκι παρακαλώ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είδες πώς περνά ο καιρός;...

      ας περνά όμως έτσι όπως λές.. σαν νεράκι γάργαρο και κρυστάλλινο..

      σ' ευχαριστώ για τις ευχές Ειρήνη μου και νά' σαι σίγουρη πως θα τις μεταφέρω προσωπικά στο αστροπελέκι :))

      φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά στο αστροπελέκι σου που έγινε παληκαράκι πια Τζινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ κορίτσι κι εσύ να χαίρεσαι τα παιδάκια σου :)

      Διαγραφή
  4. Καλή αρχή Τζίνα μου και να χαίρεσαι το παλικάρι σου!
    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μου έκανε εντυπωση η αλλαγή... αλλά δεν θα μείνω σε αυτό... αρκεί να τα λέμε...
    καλή επιτυχία κι εδώ.. κι όχι μόνον 7 χρονια... αλλά και παραπανω..
    και... να ζήσει να ευτυχησει...κι ¨Ο,ΤΙ καλύτερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εμένα έκανε εντύπωση .. μη νομίζεις!!
      χαχαχαχαχα..
      σ' ευχαριστώ για τις ευχές και ναι.. το σημαντικό είναι να έχει συνέχεια η επαφή μας :))

      Διαγραφή
  6. καλή αρχή Τζίνα μου!! Γερό και δυνατο να ειναι το αστροπελέκι σου!! Μακάρι όλα του τα όνειρα να γίνουν αληθινά!! φιλια και καλή αρχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ Ελπίδα, να' σαι καλά!!
      χαίρομαι τόσο που σας νιώθω στο πλευρό μου!

      Διαγραφή
  7. Καλή αρχή Τζίνα μου κι από δω! Χιλιόχρονο και πάντα ευτυχισμένο το αγόρι σου, γερά να καμαρώνεις όλα σου τα παιδιά! Καλοστέριωτο το καινούριο blog, καλά ταξίδια θα ευχηθώ σε όλους μας με τις φωτογραφίες σου!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μ' εσένα τό' χω ξαναπεί... από δω τα πας.. από κει τα φέρνεις .. καταφέρνεις πάντα να με συγκινείς!
      ένα μεγάλο ευχαριστώ για την στήριξη, μα περισσότερο για την αγάπη που εισπράτω!!

      φιλιά :)))

      Διαγραφή
  8. Αγαπημένη μου με συγκίνησες.Να τον χαίρεστε να τον καμαρώνεται πάντα γερός....Κι αυτός και τα άλλα τρία αστροπελέκια.Μα βγάζεις κάτι γιους! Μα κάτι γιούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ Κατερινιώ μου, νά' σαι καλά!
      εμ βέβαια μετά από τόσο αρσενικογέννημα αποκτάς ... ντοκτορά!! χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  9. Τζίνα μου τι να πρωτοπώ! Καταρχάς να χαίρεσαι τον γιόκα σου!!! Τι αγορομάνα είσαι εσύ! Περήφανη σίγουρα!!! Οσο για το μπλογκ καλή αρχή! Οι φώτος και ο τίτλος πολύ καλός! Τα φιλιά μου και θα τα λέμε κι από δω πλέον! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ κορίτσι για τις ευχές.. αγορομάνα με τα όλα μου δεν το συζητώ!!
      αυτό έλεγα πριν και στην Κατερίνα .. πως μετά από τόσους γιους έχω αποκτήσει μάστερ! χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  10. Καλή αρχή και χρόνια πολλά στον γιο σου!
    Να τους καμαρώνεις όλους και να είστε πάντα καλά κι ευτυχισμένοι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια του Πολλά, γερός , δυνατός καλότυχος να είναι!
    Με Γειά το νέο μπλογκ! Ομορφος τίτλος.
    Καλή Νέα Αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να χαίρεσαι το παλικάρι σου γερός και ευτυχισμένος να ειναι πάντα
    Καλή αρχή, με εικόνες και ψιθύρους να μας κρατας συντροφιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Ράνια μου .. είστε η καλύτερη συντροφιά που θα μπορούσα να έχω!!

      φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά στον γιο σου, να ζήσει σαν τα ψηλά βουνά και πάντα ευτυχισμένος !!!!
    Κι εσείς να τον χαίρεστε και να τον καμαρώνετε !!!!
    Καλή αρχή στο νέο blog !!!
    Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ πολύ... καλή εβδομάδα και σε σένα!

      φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  14. Χρόνια σας πολλά Τζίνα. Να τους χαίρεσαι όλους σου τους άνδρες και να είναι καλότυχοι κι ευτυχισμένοι! Και μπράβο σου για την όμορφη αλλαγή! Πολύ πετυχημένη! Μυριο-διάβαστη λοιπόν! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωωωω!! .. κι ένας άντρας μέσα σε τόσες γυναίκες!
      σ' ευχαριστώ πολύ συνονόματε του άντρα μου, νά' σαι καλά!
      χαίρομαι ιδιαίτερα που βρίσκεται καλή και πετυχημένη την αλλαγή του μπλογκ ...
      (η γνώμη ενός άντρα είναι πάντα ιδιαίτερης σημασίας για μας τις γυναίκες.. )

      καλή εβδομάδα :))

      Διαγραφή
  15. να τον χαίρεστε!Γερός και καλότυχος!
    Καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ Βασούλα κι εσύ να χαίρεσαι τις όμορφές σου...

      καλή σου εβδομάδα :))

      Διαγραφή
  16. Να ζήσει ο λεβέντης σου και να είναι δυνατός και υγιείς Τζινάκι μου!
    Μ'αρέσει πολύ η αλλαγή που έκανες στο blog αλλά μου αρέσει περισσότερο ο τίτλος σου!Είναι ακριβώς ότι πρέπει και βγαλμένο για σ'ένα!!!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι σαν μικρό παιδί όταν μου λέτε τέτοια... αυτήν την αλλαγή την γυρόφερνα στο νου μου ένα χρόνο τώρα ... μάλλον ήρθε η ώρα να γίνει!
      φιλιά πολλά Λαμπρινή μου :))

      Διαγραφή
  17. ΤΟ ΠΕΤΥΧΑ ΤΖΙΝΑΑΑΑΑΑΑΑ ΧΑ ΧΑ! ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΜΑΙ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΤΟ ΠΕΤΥΧΑ ΤΖΙΝΑΑΑΑΑΑΑΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΜΑΙ ΧΑ ΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύχρονος, γερός και ευτυχισμένος! Να τος χαίρεστε. Καλή αρχή στο νέο σου ξεκίνημα.. σου έυχομαι έμπνευση, χαρά και χαμόγελα! Πολύ μου άρεσε αυτό "Ποιός σπρώχνει τις μέρες, τους μήνες, τα χρόνια και περνούν με τέτοια βιασύνη;" Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ Νίκη μου για τις ευχές, νά' σαι καλά!!

      (μα κάποιος σπρώχνει, δεν εξηγείται διαφορετικά και μάλιστα .. βίαια) :)))

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις