Περίεργος Αύγουστος


Έχει μια περίεργη διάθεση τούτος ο Αύγουστος.
Είναι που έχουμε μείνει εδώ σε μια ατέρμονη συνέχεια  ενός κουραστικού χειμώνα.
Και αργούν ακόμα οι «διακοπές»..




Αν μπορείς να πεις διακοπές τις μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού μέρες…
Και  τους βλέπεις όλους να φεύγουν και μετά να γυρίζουν…  μαυρισμένοι και γελαστοί..
Φαίνεται η ξεκούραση στα μάτια τους.. 
Κι εσύ εκεί… πίσω από ένα γραφείο που λες κι έχει γίνει η φυσική σου προέκταση.
Κι όταν σε ρωτούν με έκπληξη «δεν έχεις φύγει ακόμα;» …  νιώθεις περίεργα που δεν ακολουθείς τη γενική «ρότα» … 
Τι ειρωνεία!..  είναι που  δεν σ’ άρεσε ποτέ να ξεχωρίζεις..
Και  βουτάς σε αφρισμένα νερά.. και  παραλίες περασμένων χρόνων..






σε ήλιους καυτούς άλλων καλοκαιριών..
σε μια προσπάθεια.. ν' αντέξεις!






 και νοσταλγείς.
Και προσπαθείς να δώσεις στο απλό κυριακάτικο γεύμα γεύση διακοπών…  





αποτολμώντας γεύσεις εξτριμ για την οικογένεια κι ας ξέρεις πως θα αρνηθούν να δοκιμάσουν..
 Όπως αυτή τη σαλάτα με κομματάκια ντομάτας και καρπουζιού… 


















Και τα τζιτζίκια χαλάνε τον κόσμο ..
Κι είναι κι αυτή η τρέλα με την πανσέληνο…
Μεγάλος καημός το από πού θα την δούμε να ξεπροβάλλει και φέτος..
Και δεν ξέρεις αν πρέπει να γελάσεις ή να κλάψεις..
Ένα φεγγάρι είναι ρε παιδιά, σού’ρχεται να φωνάξεις.. ένα ολόγιομο φεγγάρι..
Δεν φωνάζεις όμως..
Κι  είσαι απλά.. στην βεράντα σου..
Και παλεύεις ώρα με όπλο την φωτογραφική σου μηχανή..





Σε πείσμα όλων αυτών που την απολαμβάνουν από παραλίες και τόπους μαγικούς..
Και δεν καταφέρνεις και πολλά..
Ουσιαστικά δεν καταφέρνεις τίποτα…






Μόνο να..  την ώρα που πας για ύπνο ανοίγεις το παράθυρο .. και το φως λούζει το δωμάτιο..
Αυτό το έντονο γαλαζωπό – θαρρείς – φως..
Περνά σαν κύμα πάνω από το κρεβάτι.. και μένεις να το κοιτάς μαγεμένη..
Αλλά τούτη την φωτογραφία δεν μπορείς να την αποτυπώσεις…

Δυστυχώς!


Σχόλια

  1. Τζίνα μου καλημέρα!
    Οι φωτογραφίες σου εξαιρετικές και αυτό το "εξαιρετικό", δεν αναφέρεται τόσο στη άψογη τεχνική, αλλά σ' αυτό που μεταφέρει η κάθε μια ξεχωριστά!
    Είμαι σίγουρη, (το λίγο που σε ξέρω), πως έχεις βρει πολλούς τρόπους να γεμίζεις ενέργεια και να βρίσκεις την ισορροπία σου...
    Νομίζω πως η σύγκριση στη ζωή μας, όχι μόνο δεν ωφελεί αλλά είναι ολέθρια... γιατί ο καθένας έχει τα δικά του μέτρα και σταθμά.
    Προσωπικά έχω εμπιστοσύνη στη ζωή και μένω σ' αυτό που εισπράττω απ΄τη κάθε στιγμούλα και δεν ξεχνώ να ευγνωμονώ τη ζωή που κρατά σε καλή ψυχική και σωματική υγεία τους ανθρώπους που αγαπώ!
    ΑΦιλάκια καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά τα λες.. έχω βρει τους τρόπους να φορτίζω τις μπαταρίες μου, όμως είναι κάποιες στιγμές.. κάποιες ώρες... κάποιες μέρες που η αίσθηση του "κενού" είναι τόσο κραυγαλέα έντονη!....
      Φιλιά καρδιάς κι από μένα Στεφανία μου :)

      Διαγραφή
  2. Μην χαλιέσαι, υπάρχουν κι άλλοι που δεν έχουν πάει διακοπές φέτος γιατί έχουν άλλες υποχρεώσεις ...
    Γεμίζουμε τον ελεύθερο χρόνο με άλλα ενδιαφέροντα ! Οι φωτογραφίες σου πολύ ωραίες !!!!
    Καλό ξημέρωμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ράνια... το ξέρω πως είμαστε πολλοί.. αλλά να.. αυτό καθαυτό το γεγονός δεν είναι καθόλου παρηγορητικό!!
      Τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή
  3. Υπέροχες φωτογραφίες! Τζίνα έχεις γίνει καταπληκτική :)))
    Όσο για τις διακοπές εγώ δεν παίρνω ποτέ, οπότε.... σε νιώθω και με το παραπάνω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εμείς φέτος δεν....
      μόνο στις αρχές του Σεπτέμβρη θα "ανέβουμε" στην συμπρωτεύουσα για 5 μέρες συνοδεύοντας τον Παναγιώτη που έχει ιστιοπλοϊκούς αγώνες..
      φιλιά Αριστάκι μου!

      Διαγραφή
  4. χαίρομαι που καταφέρνω να μαγεύω ανθρώπους που "γνωρίζουν"...

    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και μένεις να την κοιτας μαγεμένη..... και μονο αυτή η στιγμή της μαγείας Τζίνα μου.. φτανει να σε αποζημιώσει για λίγο έστω και να σε βγαλει απο την καθημερινότητα.. σκέψου οτι υπαρχουν άνθρωποι που ούτε αυτήν την μικρή στιγμή δεν μπορούν να απολαυσουν.. κορίτσι μου.εσύ έχεις ακόμα ... την πολυτέλεια να απαθανατίζεις τόσο όμορφες στιγμές..!!!! και οταν σε πιάνουν οι μαύρες σου βγαζε τες να τις βλέπεις να σου δίνουν ένα χαμόγελο.. και να σκεφτεσαι ότι θα πανε όλα καλά..
    καλορίζικο το καινούργιο σου μπλοκ.. μου αρέσει πολύ ο τίτλος του.........είχα την εντύπωση οτι ειχα αφήσει σε προηγούμενη αναρτησή σου σχόλιο... ξερεις; καμια φορα γραφω και ξεχνώ να πατήσω αποθύκευση .. και παει το σχόλιο..χιχ.χι. ......αυτά έχουν οι μεγαλοι ανθρώποι..χι.χι.να είσαι και να περνας καλά Τζίνα μου.. φιλάκιααααααα η Παναγιά να σας βλέπει όλους σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Ρούλα πόσο μεγάλη χαρά μου δίνουν τα λόγια σου.. πόσο γλυκά και παρηγορητικά μπαίνουν στην ψυχή μου!
      Νά' σαι καλά .. σε φιλώ και σου στέλνω την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  6. Καλημερα Τζινακι μου κ με γεια το ανανεωμενο σου blog!
    Ειναι πραγματικα δυσκολο να μην υπαρχει παυση στον δυσκολο χειμωνα αλλα ειμαι σιγουρη μεσα απ τις φωτογραφιες σου πως εσυ παντα βρισκεις ο ομορφους τροπους να σταματας το χρονο και να φερνεις το καλοκαιρι στο σπιτι σου :-)

    Αυτη η σαλατα πρεπει να ειναι φοβερη...!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερίνα μου!
      Όντως η φωτογράφιση είναι ένας ευχάριστος τρόπος να ξεχνιέσαι, να δημιουργείς και να απασχολείσαι ώρες...
      Η σαλάτα είναι όντως φοβερή κι ας την φάγαμε μόνο ο Παναγιώτης κι εγώ.. οι άλλοι αρνήθηκαν πεισματικά .. αλλά εκείνοι έχασαν!

      Διαγραφή
  7. Η φωτογραφία με τις κουρτίνες να ανεμίζουν δίπλα στο ολόγιομο φεγγάρι είναι απλά καταπληκτική!!
    Η γεύση διακοπών αξίζει κι αυτή πολλά...
    Να περνάς όμορφα...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ! μου φαίνεται πως θα μείνουμε με την γεύση... :)))

      Nά' σαι καλά.. σου στέλνω φιλιά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις