Προσμένοντας..



Τον τελευταίο καιρό ήμουν (και είμαι) σε φάση προβληματισμού και… ενδοσκόπησης..
(μάλλον με έχει πειράξει σοβαρά η έλλειψη διακοπών, δεν εξηγείται αλλιώς..)






Ανάμεσα λοιπόν από εσωτερικούς υπαρξιακούς προβληματισμούς  τύπου : «ποια είμαι, πού πάω, γιατί φέρομαι έτσι, τι έκανα για να αξίζω αυτά που έχω και - εν κατακλείδι -  γιατί οι άλλοι με ανέχονται και δεν μου ρίχνουν πέντε φάσκελα να γλυτώσουν από μένα», υπάρχει – ευτυχώς – και η γλυκιά..  προσμονή που φέρνει  γαλήνη και ισορροπία στις «εσωτερικές» ανησυχίες..

Προσμονή  για το ξεκίνημα της άδειάς μου που είναι μεθαύριο  Πέμπτη.

Προσμονή  για το μεγάλο γεγονός της οικογένειας που είναι ο γάμος του δεύτερου γιού,  ορκισμένου εργένη μέχρι πρότινος, το ερχόμενο Σάββατο.

Προσμονή  για το ολιγοήμερο ταξίδι μας στην Θεσσαλονίκη,  επ’ ευκαιρία των ιστιοπλοϊκών αγώνων του Παναγιώτη, αμέσως μετά τον γάμο.

Και προσμένοντας όλα αυτά.. ξεχνιέται  η ψυχή κι αναθαρρεύει  κι έτσι ελπίζω σαν έρθουν να είμαι πιο ήρεμη απ’ ότι ήμουν όλο  το διάστημα  που πέρασε..

Συμπέρασμα: δεν ήμουν και δεν είμαι καλά.. (όχι ότι ήμουν ποτέ) , όμως σκοπεύω να γίνω και μάλιστα με συνοπτικές διαδικασίες μιας και ο χρόνος με πιέζει!
Γιατί  το Σάββατο που ο λατρεμένος μου γιος (το «number two» κατά σειρά γεννήσεως τεσσάρων στην σειρά… ζωή να’ χουν!) θα γυρίσει  σελίδα και θα ξεκινήσει το κοινό  ταξίδι ζωής  με την αγαπημένη του, θέλω να είμαι χαρούμενη και να’ χω μόνο όμορφες σκέψεις.
Θέλω να χαρώ με  την χαρά του, να προσευχηθώ από τα μύχια της ψυχής μου για την κοινή τους ζωή, να χορέψω  μέχρις εξαντλήσεως , να «ζήσω» κάθε λεπτό, κάθε στιγμή της ευτυχίας του!

Ελπίζοντας λοιπόν στα καλύτερα και με γλυκιά προσμονή για τα χαρούμενα που έρχονται,  σας φιλώ!








Σχόλια

  1. Καλημέρα Τζίνα μου,
    η ώρα η καλή στο γιο σου!!!!!!
    Ιστιοπλοΐα......μμμμμ μ' αρέσειιιιιιιιιιι!!!!!!!!
    Οσο για σένα εμάς μας αρέσεις όπως είσαι!
    Να περάσεις όμορφα στις διακοπές σου.
    Εσύ θα πας τουλάχιστον διακοπές, ο περισσότερος κόσμος φέτος δεν μπόρεσε.

    Φιλάκια πολλά:))

    ΥΓ. Τα καλύτερα έρχονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως αν σκεφτώ τον περισσότερο κόσμο που έμεινε σπίτι.. φαίνονται "εξωτικές" οι πέντε μέρες στην Θεσσαλονίκη..
      σ' ευχαριστώ για την ενθάρρυνση... φιλιά πολλά!
      (και ναι.. τα καλύτερα έρχονται!)

      Διαγραφή
  2. Εχεις να περιμένεις Υπέροχα γεγονότα!
    Να τα χαρείς με όλη σου την ψυχή!
    ...και όμορφες βόλτες στην Θεσσαλονίκη να κάνετε!
    - ...και δεν ξέρω που ακριβώς πάς, ποιά ακριβώς είσαι, τι κάνεις σε τούτο τον κόσμο κλπ.
    αλλά το λίγο που σε ξέρω αυτό που Είσαι μου αρέσει!
    Φιλιά.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμμμμ... όταν ακούω τέτοια γλυκά λογάκια, τότε παρηγοριέται η καρδιά και χαμογελάω!

      θά' θελα να ήσουν κοντά μου τώρα να σε σφίξω στην αγκαλιά μου :))

      Διαγραφή
  3. Δύσκολα τα πράγματα για όλους μας, αλλά είναι μεγάλη υπόθεση να μπορείς να χαρείς με τη χαρά των άλλων Τζίνα μου και σε περιμένουν μεγάλες χαρές με το γάμο, με το ταξιδάκι στη Θεσσαλονίκη και με τους αγώνες (και ας μη κερδίσει το αστροπελέκι σου! )
    Περίεργη αίσθηση να παντρεύεις παιδί, τους εύχομαι κάθε ευτυχία!
    Φέτος και οι δικές μου διακοπές δεν ήταν αυτό που περίμενα, όπως και πολλών άλλων φίλων μου, λόγω των οικονομικών μας... αλλά δεν τολμώ να γκρινιάξω, γιατί ξέρω πόσο υποφέρουν χιλιάδες άλλοι συμπολίτες μου... και μη ξεχνάμε, πως το είσαι εσωτερικά και εξωτερικά υγιείς στις μέρες μας, είναι απίστευτα σημαντικό!
    Εύχομαι να περάσεις πολύ πολύ όμορφα και να μας γυρίσεις χαρούμενη και ανανεωμένη!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά με μια τεράστια αγκαλιά κατανόησης! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιο δύσκολο από τις δυσκολίες της ζωής μας είναι να μπορείς να χαμογελάς και να προσμένεις... πολύ δύσκολο!
      Πρέπει όμως.. πρέπει γιατί, όπως είπες κι εσύ, αν σκεφτούμε πόσο υποφέρουν άλλοι συμπολίτες μας είναι σχεδόν προκλητικό να λες πως δεν είσαι καλά εσύ, εγώ .. ο όποιος έχει τουλάχιστον τα απαραίτητα...
      Σ' ευχαριστώ για την αγκαλιά και την .. κατανόηση :))

      Διαγραφή
  4. Τζίνα μου καλησπέρα. Η ώρα η καλή για τον γιο σου και πάντα ευτυχισμένος. Καλά να περάσεις και εσύ στην όμορφη Θεσσαλονίκη. Θετική σκέψη θέλω να βλέπω και όλα τα εμπόδια θα ξεπεραστούν. Τα φιλιά μου και καλή ξεκούραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα χρειάζεται η θετική σκέψη... όμως να... κάποιες φορές παρασυρόμαστε.. μας παίρνει και λίγο άπό κάτω...
      Τέλος πάντων.. όλα θα φτιάξουν.. έχει ο Θεός για όλους!
      Φιλιά Σινάκι :))

      Διαγραφή
  5. με το καλό ο γαμος και καλή επιτυχια στους αγωνες !! Να περασετε ομορφα και να το διασκεδασετε!! πολλα φιλια Τζίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τζίνα μου,με το καλό ο γάμος του γιου σου!Εύχομαι να είναι μια από τις ομορφότερες μέρες της ζωής του,αλλά και της δικής σου!
    Θεσσαλονίκη ακούω!Αν βολέψει κι έχεις χρόνο,ίσως τα πούμε και από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για τις ευχές Βάσω.. σ' ευχαριστώ όμως και για την πρόσκληση να βρεθούμε... υπόσχομαι πως αν βολέψει θα σου στείλω μήνυμα στο φεις, οκ;

      Διαγραφή
  7. Παρόλο που απέχω καιρό από τα Ιντερνετικά δρώμενα.... ήρθα για να απαντήσω πως είσαι ένα υπέροχο τρυφερό πλάσμα που οι άλλοι σε ανέχονται γιατί ξέρεις να σκορπάς ζεστασιά και αγάπη.... είσαι υπέροχος άνθρωπος και πανάξια μάνα!!!! Σε ευχαριστώ για τα όμορφα απογεύματα που περάσαμε μαζί!!!!!!! Καλή άδεια γλυκιά μου.... η ώρα η καλή και η ευτυχισμένη για το βλαστάρι σου και να περάσεις όμορφα στις διακοπές σου στην αγαπημένη μου Θεσσαλονίκη!!!!!!!!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ να περνάς καλά Βικούλα, σ' ευχαριστώ για την ζεστασιά των λόγων σου και τα τηλεφωνήματά που δείχνουν το ενδιαφέρον και την αγάπη σου...
      (τα απογεύματα που μοιραστήκαμε ήταν και για μένα ξεχωριστά) ...
      φιλιά πολλά γλυκιά μου :))

      Διαγραφή
  8. Έχεις μπροστά σου πολλές όμορφες στιγμές να περάσεις και σου εύχομαι να τις απολαύσεις όσο γίνεται και μέχρι τελικής πτώσης !!!
    Με το καλό ο γάμος και πάντα χαρές με τα βλαστάρια σου στο σπιτικό σου !!!
    Να ξεκουραστείς και λίγο με την άδειά σου και βέβαια περιμένουμε εξαιρετικές φωτογραφίες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχχχχ να ξεκουραστώ θέλω και κυρίως να κοιμηθώ!!!!!

      φιλιά πολλά Ράνια μου :))

      Διαγραφή
  9. Κατ'αρχήν καλώς σε βρήκα, τώρα πήρα χαμπάρι ότι άλλαξες σπίτι!
    Δεύτερον, εύχομαι όλα να πάνε κατ'ευχήν στο ζευγάρι κι εσύ να κάνεις αυτό που είπες,να γίνεις καλά, και όπως το είπες, με συνοπτικές διαδικασίες. Μου φαίνεται ότι το ίδιο πρέπει να κάνω κι εγώ και μάλιστα σύντομα, για να δούμε, θα πιάσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμ βέβαια πού να πάρεις χαμπάρι αφού έχεις εξαφανιστεί!!

      τέλος πάντων.. δεν θα σε μαλώσω γιατί χάρηκα πολύ που σε είδα...

      αν είσαι κι εσύ σε ίδια φάση... σε συμπονώ.. και ναι.. πρέπει να "ανακάμψουμε" και μάλιστα γρήγορα... εγώ άρχισα ήδη :)))

      Διαγραφή
  10. Τι κάνεις όταν ΔΕΝ έχεις κάτι να προσμένεις; Οπότε, αφού υπάρχει εκεί μπροστά κάτι εξαιρετικά ευχάριστο (και μάλιστα όχι ένα, αλλά δύο-τρία γεγονότα) που σε περιμένει, να λες μέσα σου πως όλα καλά θα πάνε, και θα πάνε, θα δεις!
    Με το καλό λοιπόν ο γάμος, να έχετε και μία αν όχι νικηφόρα τότε καλή συμμετοχή στους αγώνες σας και φυσικά να περάσετε υπέροχα κι αγαπημένα ό,τι κι αν κάνετε!
    Σου στέλνω την αγάπη μου! Καλό φόρτισμα μπαταριών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks alot.. θα έλεγα αν ήμουν εγγλέζα.. δεν είμαι όμως γι' αυτό σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές και σου στέλνω πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  11. Τζίνα μου εύχομαι να περάσατε υπέροχα και το ευχαριστηθήκατε και προπάντων εύχομαι να ζήσουν τα παιδιά και να είναι πάντα γερά, ευτυχισμένα και αγαπημένα!!!
    Είσαι ένας υπέροχος άνθρωπος και πρέπει να το δεις αυτό μέσα σου για να έχεις τη γαλήνη! Να σε αγαπήσεις όπως αγαπάς τα αγόρια σου!
    Να είσαι καλά, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμμμ... να με αγαπήσω όσο αγαπάω τα αγόρια μου δεν γίνεται εκ φύσεως... καμμιά μάνα δεν μπορεί να αγαπήσει τον εαυτό της περισσότερο απ' τα παιδιά της.
      σ' ευχαριστώ από καρδιάς όμως για τα γλυκά σου λόγια και τις ευχές και σου στέλνω την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  12. Περασα να ευχηθω καλη εβδομαδα, καλο μηνα και καλο Φθινοπωρο!
    Φιλακια πολλα αγαπημενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κάθε χαρά, ευτυχία και τύχη στα παιδιά που παντρεύονται!

    Καλή διάθεση, κέφι και ξενοιασιά για σένα και τους αγαπημένους σου!

    Καλό μήνα! Να είστε όλοι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυάγγελε σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου!
      Νά' σαι καλά και να έχεις ένα χαρούμενο κι όμορφο μήνα!!

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα Τζίνα μου, σου στέλνω τις καλύτερες μου ευχές για να έχεις το Φθινόπωρο που εσύ επιθυμείς!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά με μια μεγάλη αγκαλιά! :)))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τζινάκι μου καλή αρχή στο καινούριο σου μπλογκοσπιτάκι!!! Καινούριο δεν είναι ακριβώς, αφού όλη η ιστορία σου είναι εδώ μέσα, αλλά είναι μια νέα αρχή. Μια αλλαγή που όλοι χρειαζόμαστε που κ που.
    Αν και σου γράφω καθυστερημένα μιας και έλειπα αρκετό καιρό, ελπίζω να ξεκουράστηκες και να χαλάρωσες λιγάκι.
    Πάω να διαβάσω για το γάμο του γιου σου και να καταθέσω τις ευχές μου.

    Σου εύχομαι να παραμείνεις αυτό το μοναδικό μιλκσέικ καλοσύνης, γλύκας, δυναμισμού και εξυπνάδας:)
    φιλάρες πολλές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά το τοποθέτησες.. καινούργιο δεν είναι.. είναι όμως μια αλλαγή που χρειαζόμουν κι αν αρέσει κιόλας τότε τί το ιδανικότερο :))

      Φιλιά Δήμητρα, καλό φθινόπωρο!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις