Σπύρος & Κωνσταντίνα

Σάββατο 30 Αυγούστου ..
Ξύπνησα το πρωί κι έμεινα ακίνητη στο κρεβάτι..
Σκέψεις κι αναμνήσεις ήρθαν σε κύματα ..





Ο Σπύρος μωρό, μικρό αγόρι να «τσαμπουκαλεύεται» με συμμαθητές και δασκάλους, ένας μικρός επαναστάτης που τα έβαζε με όλους και όλα..
Όμως τρυφερός, υπερασπιστής των αδυνάτων  και απίστευτα δοτικός  με όσους αγαπούσε και ξεχώριζε.. με όσους έβαζε στην καρδιά του που ταυτόχρονα έβγαζε και  τους την χάριζε..
Ο μικρός μου..
Ο δεύτερος γιος μου..





Το μωρό που κάποτε κινδύνεψα να  χάσω προτού προλάβω καλά καλά να το χαρώ..
Το τρυφερό  μου αγόρι που  γύριζε  απ’ την πόρτα γιατί δεν του έκανε καρδιά να βγει  να παίξει και να μ’ αφήσει πίσω αν  μ’ έβλεπε στενοχωρημένη..
Ο άντρας που μαζί του έχω κάνει τις πιο απίστευτες εξομολογήσεις, που έχω κουβεντιάσει τις πιο μύχιες σκέψεις μου, που έχω κλάψει στην αγκαλιά του, που μ’ έχει παρηγορήσει, που μ’ έχει κριτικάρει κι  επαινέσει με την ίδια πάντα ειλικρίνεια, που μπορεί με μια του λέξη να μου χαρίσει όλη την ευτυχία του κόσμου ή να με κατεβάσει στα τάρταρα..
Ο άνθρωπος που είναι για μένα γιος, φίλος, συμπαραστάτης, εξομολογητής, κριτής …   που είναι όλα και  τα ΠΑΝΤΑ!
Σήμερα παντρεύεται και τα συναισθήματα εναλλάσσονται με την ίδια δύναμη μέσα μου..
Χαρά, ευτυχία, συγκίνηση, ελπίδα, όνειρα…







Στάθηκα δίπλα του  συγκινημένη , πολλές φορές  με τα μάτια βουρκωμένα..
Προσευχήθηκα με όλη μου την ψυχή να είναι ευλογημένη η ένωσή τους και να μοιραστούν όμορφες κι ευτυχισμένες στιγμές στην κοινή τους ζωή, αλλά και τα προβλήματα που θα’ ρθουν να τα αντιμετωπίσουν πάλι μαζί..  ενωμένοι,  με αγάπη και σεβασμό ο ένας στα θέλω του άλλου..








Και τον καμάρωσα..
Τραγούδησα, χόρεψα και ήπια στην υγειά τους ..
Κι όταν το ξημέρωμα τον έκλεισα στην αγκαλιά μου,  ενώ  η συγκίνηση μου έκλεινε τον λαιμό μ’ ένα κόμπο κι η καρδιά μου νόμιζα πως θα σπάσει..  τότε τον  άκουσα  να μου ψιθυρίζει σ’ αυτί :
«σ’ ευχαριστώ .. γιατί χωρίς εσένα θα ήμουν μισός!»

Κι έλιωσα!


Σχόλια

  1. καλημέρα καλό μήνα καλώς σε βρήκα και να σου ζήσει, να ζήσουν τα παιδιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλωσόρισες Νικόλα,
      σ' ευχαριστώ για τις ευχές...
      πέρασα ήδη κι απ' το δικό σου μπλογκ και σε καταχώρησα στις επιλογές μου :))

      Διαγραφή
  2. να σας ζησουν! παντα ευτυχισμενοι! μπραβο για ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ Κική μου,
      φιλιά πολλά...
      "και στα δικά σου".. !!!

      Διαγραφή
  3. να σας ζήσει Τζίνα μου!Να είναι πάντα ευτυχισμένοι κι εσύ γερή δίπλα τους να τους καμαρώνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ Βάσω μου και στων κοριτσιών σου... αν και είναι πολύ νωρίς ακόμα :)))

      Διαγραφή
  4. Nα ζησουν να ευτυχισουν ...και εσυ να τους καμαρωνεις γερη και δυνατη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω λόγια μετά από τέτοια κατάθεση ψυχής! Να σου ζήσουν Τζίνα μου και πάντα να τους καμαρώνεις....καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά' σαι καλά Χριστίνα μου,
      σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου :)

      Διαγραφή
  6. Να σου ζήσουν τα παιδιά και απο εδώ! Να είναι πάντα αγαπημένοι, ερωτευμένοι, υγιείς και τυχεροί στη ζωή τους.Εύχομαι η αγκαλιά σου να γεμίσει με πολλά πολλά εγγονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ από καρδιάς για όλες τις ευχές, μα μένω συγκινημένη στην τελευταία και απαντώ "αμην Παναγία μου!"....
      Φιλιά Άννα μου :)

      Διαγραφή
  7. Με συγκίνησες απίστευτα Τζίνα μου, υπέροχη αίσθηση, απερίγραπτη χαρά το να παντρεύεις το παιδί σου και ακόμα μεγαλύτερη η χαρά όταν με αυτό το παιδί έχεις αυτή την μοναδική σχέση... έτσι, τα λόγια περισσεύουν!
    Εύχομαι να ζήσουν ευτυχισμένοι και μονοιασμένοι και θα δεις, την "άλλη" μεγαλύτερη χαρά που θα αισθανθείς όταν σου χαρίσουν εγγόνι!
    Χαίρομαι που είσαι καλά και σου εύχομαι να έχεις ένα γεμάτο μήνα, με τ' άλλα σου τ' αγόρια!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά με μια τεράστια χαρούμενη αγκαλιά! :))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου σ' ευχαριστώ... όχι μόνο για τις ευχές αλλά επειδή μου δημιουργείς την αίσθηση πως στέκεις δίπλα μου σε όλες τις στιγμές μου..
      Πραγματικά σε νιώθω!!
      Κι αυτό το κάνεις εσύ με τα τρυφερά σου λόγια και την αγάπη που μου στέλνεις και την αισθάνομαι... την εισπράτω!!
      Σ' ευχαριστώ από καρδιάς για όλα!!

      Διαγραφή
  8. Να σου ζήσουν φιλενάδα! Με το καλό να ακολουθήσουν και τα αστροπελέκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Και στα κορίτσια σου εύχομαι (αν κι είναι πάαααρα πολύ νωρίς)...
      Φιλιά πολλά αγαπημένη μου :)

      Διαγραφή
  9. Τι γλυκιά, τρυφερή και συγκινητική ανάρτηση !!!!! Να ζήσουν τα παιδιά και σε εσένα εύχομαι να πάρεις τις ίδιες χαρές και από τα άλλα σου παιδιά με το καλό !!! Και πάντα με χαρές το νέο ζεύγος !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ράνια μου, μακάρι όλοι οι γονείς να ζήσουμε τέτοιες συγκινητικές στιγμές στην ζωή μας στο πλάι των παιδιών μας, σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  10. Τζίνα μου να σου ζήσουν!!!! Είσαστε πανέμορφοι, στην φωτογραφία, οι δυο σας!!! Σε διάβασα βουρκωμένη, αλλά και με μεγάλη χαρά!!! Να συνγεράσουν, στο ίδιο μαξιλάρι, τα παιδιά σου γλυκιά μου κι εσύ να τα καμαρώνεις πάντα ευτυχισμένα!!! Καλά, περιττό να πω για τις υπέροχες φωτογραφίες :)) Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η γειτονιά εχει γεμίσει γαμους των παιδιών σας, και είναι τόσο όμορφο!!
    Με συγκίνησες πολύ, καθε μανα με γιους νομίζω θα ήθελε να μπορει να γραψει όλα τα παραπάνω! ,
    Να ζήσουν, παντα ευτυχισμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι έχουμε κατακλυστεί από γάμους στην "γειτονιά" κι είναι τόσο όμορφο αυτό!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.. σου στέλνω την αγάπη μου :)

      Διαγραφή
  12. ελιωσα κι εγω βρε Τζινα μου που δεν τον ξερω.. Αξια μανα κι αξιος γιος!! Να τους χαιρεσαι να τους καμαρωνεις!! Να σας ζησουνε!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κάτι τέτοιες στιγμές είναι που γράφονται ανεξίτηλα στην ψυχή μιας μάνας.... θησαυρός ανεκτίμητος!!

    Φιλιά και την αγάπη μου Ελπίδα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τζίνα μου να σου ζήσουν!!!! Είσαστε πανέμορφοι στην φωτογραφία, οι δυο σας!!! Σε διάβασα βουρκωμένη, μα και με μεγάλη χαρά!!! Να συνγεράσουν, στο ίδιο μαξιλάρι, τα παιδιά σου κι εσύ να τα καμαρώνεις ευτυχισμένα!!! Καλά, περιττό να πω για τις υπέροχες φωτογραφίες :))) Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου κι εγώ διάβασα με συγκίνηση τις ευχές σου!
      νά' σαι καλά!
      σε φιλώ και σου στέλνω την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  15. Και παλι...για μια ακομη φορα βρε Τζινα μου μας συγκινησες!!!!!
    Τι ομορφα λογια...τι ωραιες στιγμες που εισαι ευλογημενη και ζεις!!!!
    Να σου ζησουν τα αγορια σου...εισαι μια ευτυχισμενη μαμα!!!!

    Να σου ζησουν και παλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να' σαι καλά Αφροδίτη μου κι εσύ να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου!
      φιλιά πολλά αγαπημένη μου :))

      Διαγραφή
  16. Άργησα να σου γράψω εδώ. Το διάβασα, το ξαναδιάβασα, και κάθε φορά μου στεόταν ένας κόμπος στο λαιμό με τα τελευταία λόγια. Και το μόνο που κατάφερνα να σκεφτώ ήταν "μακάρι ν' αξιωθώ να το νιώσω κι εγώ όταν παντρευτούν αυτό το καμάρι". Να 'σαι γερή και όρθια Τζίνα, να χαίρεσαι με όλες τις χαρές που θα σου 'ρθουν ακόμη... Καλοστέριωτοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου ευχηθώ με την σειρά μου να αξιωθείς να εισπράξεις απ' τα παιδιά σου ΤΟΣΗ αγάπη!!
      Και τότε το καμάρι θά' ρθει μόνο του...
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές, στις ανταποδίδω με άπειρη αγάπη :))

      Διαγραφή
  17. Βρε Τζινάκι την ζήλεψα την ανάρτησή σου κι ευχήθηκα κάποτε να έχω κι εγώ μια παρόμοια ιστορία να διηγηθώ. Όλα τα καλά για τα παιδιά που παντρεύτηκαν. ΄Όλη τους η ζωή να είναι ρόδινη. Α στο καλό σου και κλαίω τώρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι Γιώτα μου είμαι σίγουρη πως θα 'χεις κάποια παρόμοια ιστορία να μας διηγηθείς... σίγουρη!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για την αγάπη που ένιωσα να παίρνω... φιλί!!

      Διαγραφή
  18. Καλώς σε βρίσκω Τζίνα!
    Να σου ζήσουν τα παιδιά! Πάντα χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι, γεροί και δυνατοί, να γεράσουν μαζί!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Νastenka, πέρασα κι εγώ απ' το "σπιτικό" σου και το σημείωσα για τις μελλοντικές εξόδους μου :))

      Σ' ευχαριστώ για τις ευχές... φιλιά πολλά και θα τα λέμε :)

      Διαγραφή
  19. ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)
    ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΔΙΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!!!!!!Καλως σε βρηκα και εδω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι η τρανή απόδειξη πως όποιος αγαπάει .. βρίσκει! χαχαχαχαχαχαχα

      Φιλιά πολλά Σκρουτζάκο μου κι ευχαριστώ για τις ευχές... και στα δικά σου! :))

      Διαγραφή
  20. Να ζήσουν πάντα αγαπημένοι και να τους χαίρεσαι.
    Παίρνεις ψυχή και συναίσθημα και Όλα, γιατί τα έχεις ήδη προσφέρει.
    Με συγκινήσατε μαμά και γιός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλενάδα μου σ' ευχαριστώ πολύ, εύχομαι και στις χαρές του γιόκα σου !!

      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  21. εντάξει. κλαίω...τι είναι αυτό το πράγμα με το κλάμα εδω μέσα..!
    Να σας ζήσουν τα παιδιά Τζίνα μου και να είναι πάντα ευτυχισμένοι και μονιασμένοι!
    Περιττό να σου πω τι κλάμα ρίξαμε με τη μαμά μου εκείνο το πρωί του γάμου μου και σε τι κατάσταση βρισκόταν ο πατέρας μου..πάντρευε τη πρώτη του κόρη βλέπεις...
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορώ άνετα να φανταστώ Κατερίνα μου, πίστεψέ με :))
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.. σου στέλνω την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  22. Να ζήσουν ευτυχισμένοι!
    Δακρύσαμε κι εμείς.....
    (εγω κανω αντιγραφή την ανάρτηση να την έχω πρόχειρη και για τα δικά μου παιδιά χαχαχα)
    πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κόπυ πειστ;... χαχαχαχαχα είσαι μεγάλη τεμπέλα!! χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  23. Τι υπέροχη η σχέση σας!!!!!!!!!!!! Τζίνακι μου να σου ζήσουν και να είναι πάντα ευτυχισμένα και σύντομα να σου χαρίσουν υγιείς και όμορφους καρπούς!!!!!!!!! Πολλά φιλιά αγάπης!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με τους... καρπούς το κρατάω.... και λέω... αμην Παναγία μου!!
      Σ' ευχαριστώ Βίκυ μου... φιλιά πολλά κι από μένα :)

      Διαγραφή
  24. Πάλι κλαίω στο γραφείο !!! Ρε παιδιά ... ... ... τα 'χουμε πει ! Όταν γράφουμε τέτοιες αναρτήσεις, ειδοποιούμε το αναγιγνώσκων κοινό: "Αυτή η ανάρτηση είναι καλό να διαβαστεί με μόνη παρέα τον εαυτό σας" ή κάτι άλλο συνθηματικό, τελοσπάντων. Μη γινόμαστε ρόμπα στους συναδέλφους κάθε λίγο και λιγάκι ;-)

    Να ζήσουν ευτυχισμένοι, αγαπημένοι και δεμένοι ως τα βαθιά τους γεράματα, Τζίνα μου !!! Να δίνουν και να παίρνουν αγάπη απλόχερα και να σε γεμίζουν πάντοτε με τέτοιες στιγμές !!!

    Φιλιά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ax τί όμορφες ευχές!!
      Νά ' σαι καλά Αγγελική μου, σ' ευχαριστώ από καρδιάς!


      Όσο για την συγκίνηση... όταν υπάρχει ανάρτηση μάνας που αφορά τον γάμο του παιδιού της, ε.... είναι αναμενόμενη, δεν είναι;... χαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Μπααααα ... μην το λες !!! Αν έγραφε π.χ. η μάνα του δικού μου του Χρίστου για τον γάμο του άλλου της του γιου (διότι δεν έχει βρεθεί ακόμα κορόιδο να παντρευτεί τον Χρίστο και να την αποκτήσει officially ως πεθερά- χαχαχαχαχαχα !!!) μόνο συγκίνηση δεν θα 'βγαινε ! ;-)

      Διαγραφή
  25. Τι ευτυχισμενες στιγμές.. Τζινα μου..!!! αυτό νομίζω είναι και το όνειρο καθε γονιού να χαρεί με τις χαρές του παιδιού του.. !! να είσαι καλά να τους χαιρεσαι ευτυχισμένους παντα.. και να καμαρώνεις την ευτυχία τους.. Τζίνα μου .. να σοπυ χαρήσουν ακόμα μεγαλύτρες χαρές.... καταλαβένεις έ;;χι.χι. και θα συμφωνήσω με την επισήμανση της Αγγελικης απο πάνω.. ειδοποία....παιδί μου..!!! παντα χαρές να έχεις στο σπιτικό σου .. κούκλος ο γιός.. Τζινα μου..!!! οι μπουμπουνιέρες με το κλαδάκι της ελιάς .. τέλεια ιδέα...!!!! να ζήσουν τα παιδια σαν τα ψηλα βουνα ....!!!! φιλακιαααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ Ρούλα μου ..
      σ' ευχαριστώ για τις ευχές και την αγάπη που εισπράττω μέσα από το μήνυμά σου!!
      και μακάρι να πραγματοποιηθεί η ευχή σου για τις .. μεγαλύτερες χαρές...
      από το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί!! :)))

      Διαγραφή
  26. τα λόγια σου με άγγιξαν πολύ Τζίνα και ήταν σαν να διάβαζα τη μαμά μου ..ίδια συναισθήματα ακριβώς είχε την ημέρα που παντρεύαμε τον αδερφό μου..σαν να περιγράφεις τη σχέση τους..τα λόγια του στο τέλος αποδεικνύουν πόσο σωστή μαμά υπήρξε στη ζωή του..έχω και εγώ ένα αγοράκι..εύχομαι και η δική μας σχέση να είναι έτσι ακριβώς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eύη δεν ξέρω αν ήμουν σωστή, αυτό που ξέρω είναι πως είχα την πρόθεση να είμαι... όλοι οι γονείς γι' αυτό προσπαθούμε, όμως (δυστυχώς) μαθαίνουμε απ' τα λάθη μας, βλέπεις δεν υπάρχει manual για την περίπτωσή μας χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  27. ΑΧ ΡΕ ΦΙΛΕΝΑΔΑ .....................................ΣΕ ΝΙΩΘΩ ΑΠΟΛΥΤΑ, ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τζίνα μας έλιωσες μάνα!!!!!!! Μιλάμε η τελευταία πρόταση μου σήκωσε όλες τις τρίχες του κορμιού μου!!!
    «σ’ ευχαριστώ .. γιατί χωρίς εσένα θα ήμουν μισός!» Τι άντρα έχεις μεγαλώσει, πες μου τι άντρα!!!!!!!
    Τυχερή η γυναίκα που τον πήρε, να τα λέμε κι αυτά:)))
    Πέραν της πλάκας, από όσα μας έγραψες γι΄αυτόν, φαίνεται πως είναι Άντρας και λεβέντης, Μπορεί να άργησε να βρει την γυναίκα της ζωής του, αλλά προφανώς ήξερε τι έκανε.
    Τους εύχομαι να είναι πάντα αγαπημένοι, να είναι φιλαράκια, να γελάνε, να έχουν εμπιστοσύνη και να σέβονται ο ένας τα θέλω του άλλου.
    Αχ από τώρα σκέφτομαι τις μέρες των γάμων των παιδιών μου!!! ευτυχώς έχω πολλά χρόνια ακόμα να προετοιμαστώ ψυχολογικά:)
    Δεν μπορώ καν να σκεφτώ πως ήσουν εσύ!!!! Αχ βρε Τζινάκι, πόσες όμορφες στιγμές σου έχουν χαρίσει τα αγόρια σου!!!
    Σας εύχομαι να γίνουν ακόμα περισσότερες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου, αυθόρμητη, εκφραστική Δήμητρα σ' ευχαριστώ πολύ!
      Εύχομαι από καρδιάς να περάσεις χαρούμενα και πάντα με υγεία τα χρόνια που θά' ρθουν και να ζήσεις απείρως συγκινητικότερες στιγμές όταν έρθει η γλυκιά εκείνη ώρα του "αποχωρισμού" των παιδιών μας .. όταν με την σειρά τους φτιάχνουν την δική τους οικογένεια!

      Φιλιά πολλά πολλά αγαπημένη μου!

      Διαγραφή
  29. Τζίνα μου, να σου ζήσουν τα παιδιά! Άφησα ευχές άνωθεν, μα σου διέφυγαν. Μα, για μια τέτοια μοναδική στιγμή, δεν ήθελα να παραπέσουν ευχές, από καρδιάς :))) σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χίλια συγνώμη σου ζητώ Ρηνάκι μου... δεν ξέρω πώς έγινε να μην δω το σχόλιο και τις ευχές σου!
      και δεν ήταν μόνο το δικό σου, ήταν και της Αφροδίτης το σχόλιο που έμεινε αναπάντητο...
      πάλι καλά γιατί θα νόμιζες πως κάτι είχα μαζί σου χαχαχαχαχα

      σ' ευχαριστώ από καρδιάς και πάλι!

      Διαγραφή
  30. Να ζήσουν ευτυχισμένοι και να τους χαίρεστε!
    Είχα ευχηθεί και στο fb μα τώρα είδα αυτή την υπέροχη, συγκινητική ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ. κυρίως γιατί μπήκες στον κόπο να γράψεις δυο λόγια ξανά..

      Σε φιλώ!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις