Τα Πρώτα Κρύα

Κυριακή…  μουντή και φθινοπωρινή.
Με πρωινή ψύχρα κι  έναν ήλιο ντροπιάρη να παίζει κρυφτό με τα σύννεφα.
Σηκώθηκα πρωί..  κρύωνα..





Γκρινιάζοντας  που δεν σκέφτηκα  να ρίξω  μια κουβέρτα  το προηγούμενο βράδυ, μουρμουρίζοντας που  άκουσα  τον Χρήστο που δεν κρυώνει ποτέ (ποτέ όμως!) και κυκλοφορεί το καταχείμωνο με  πουκάμισο (τζίζους!) , ανασκουμπώθηκα  να φτιάξω cookies που τα είχα τάξει στα αστροπελέκια.
Ευκαιρία ψήνοντας τα μπισκότα να ζεσταθώ κιόλας!
Η συνταγή για τα cookies είναι του δεκάλεπτου (κυριολεκτικά) με εντυπωσιακά, πολύ νόστιμα και χορταστικά αποτελέσματα!
Τα υλικά τρία όλα κι όλα:

1 κούπα μερέντα
2 κούπες φαρίνα και
2 αυγά

Ζυμώνεις το μίγμα, το πλάθεις και το τοποθετείς  σε λαδόκολλα πάνω στην σχάρα του φούρνου.
Ψήνεις  στους 180 βαθμούς για δέκα λεπτά ακριβώς!
Οι νεαροί  μου – και όχι μόνον  εκείνοι -  τα έχουν λατρέψει!







Κι αφού έψησα τα cookies, αφού τα φάγαμε, αφού ήπιαμε και από δυο κούπες καφέ  με τον Χρήστο - τον πρώτο ζεστό καφέ της σεζόν - πιάσαμε να διαφωνούμε…






-          Κρύο κάνει.. να βγάλουμε τα χειμωνιάτικα.

-         Όχι ρε μαμά,  θα φτιάξει ο καιρός.

-        Πόσο να φτιάξει ;  Οκτώβρης μπαίνει σε λίγο..

-         Όχι, είναι νωρίς..

-          Νωρίς ξενωρίς.. αφού κάνει κρύο..

-          Σιγά το κρύο!

-         Χαζό είσαι παιδάκι μου; έχω παγώσει!

Και κάπως έτσι συνεχίστηκε η κουβέντα..
 Ναι εγώ..   όχι εκείνοι..   κρύο εγώ..   ζέστη εκείνοι..
Τα χειμωνιάτικα τελικά δεν βγήκαν ακόμα..  εγώ συνεχίζω να γκρινιάζω πως κρυώνω κι εκείνοι πως ο καιρός θα φτιάξει..

Εσείς τι λέτε;



Σχόλια

  1. Αν και έχω κόψει τα γλυκά, τα μπισκοτάκια τα λιγούρεψα! :)))
    Καλημέρα Τζινάκι.
    (κι εγώ κρυώνω ...πολύ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους κι ένας άνθρωπος που με καταλαβαίνει... αφού κάνει κρύο πώς να γίνει;..
      Αλλά καταλαβαίνουν; ..
      Τέλος πάντων.. πάρε καλέ ένα κουλουράκι.. άκου έχει κόψει τα γλυκά!!
      Και πώς ζεις; :)))

      Διαγραφή
  2. Καλά αυτό το τζιζους με έστειλε!!! χαχαχαχαχα Μην τους ακούς.. έχω αρχίσει να πιστεύω πως οι άντρες και να κρυώνουν δε το λένε. Μόνο όταν κρυολογήσουν για τα καλά αρχίζουν τα κλείσε τα παράθυρα, φέρε μου ζακέτα, βγάλε και άλλη κουβέρτα και άλλα τέτοια χαριτωμένα!! :)) Ωραία μπισκοτάκια, θα πάρω ένα!!! Καλό Χειμώνα δηλαδή?? Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και καλό χειμώνα .. με τέτοιο ψοφόκρυο τί άλλο να πει κανείς;.. ούτε καν καλό φθινόπωρο... με την μια στα βαθειά! :P

      Διαγραφή
  3. εγώ σήμερα ξύλιασα κι ειμαι πιο νότια που κάνει ζεστουλα!
    Η κούπα ειναι αυτη που φαινεται στη φωτο,γιατι εχω ενα θεμα με τις κουπες....φτιαχνω μόνο ό,τι ειναι σε γραμμαρια...
    καλό μήνα να εχουμε από αύριο ,ζεστός να είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ότι κούπα θες μετράς... πάρτο εσύ απόφαση να τα φτιάξεις και δεν θα τα χαλάσουμε στο μέτρημα! χαχαχαχαχα

      Καλό μήνα :)))

      Διαγραφή
  4. Να μη σε απογοητεύσω, αλλά συμφωνώ με τους άντρες της οικογένειας, γενικώς δεν κρυώνω και είμαι κι εγώ τον χειμώνα με όσο το δυνατόν ελαφρύτερα ρούχα !!! Είμαι λάτρης του χειμώνα !!!!
    Τα γλυκάκια σου δείχνουν απίθανα, θα τα φτιάξω κι εγώ γιατί είναι και πανεύκολα !!!!
    Άντε σε αφήνω να κατεβάσεις καμιά ζακέτα (αστείο χιχι) Καλή εβδομάδα, φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mωρέ κι εγώ τον προτιμώ απ' όλες τις εποχές του χρόνου... αλλά κρυώνω!!
      Τέλος πάντων .. προς το παρόν βολεύομαι με ζακέτες αλλά δεν βλέπω να αργώ να τα κατεβάσω..
      Ορίστε.. αύριο μπαίνει ο Οκτώβρης... πόσο ζέστη να κάνει πια ;... ε;....

      Διαγραφή
  5. Και εγώ έτσι έλεγα Τζίνα μου πως ο καιρός κρύωσε...αλλά δικιο έχουν τα αστροπελέκια σου.. θα φτιαξει ο καιρός.. μερικες μερες ακομη ο ντροπιάρης ήλιος θα κανιε την εμφανισή υου .. μια ζακετούλα να λεμε την αλήθεια όμως χρειάζεται.. έκει που κρυώμουμε εμεις εκεινα ζεσταινονται ενα πραγμα όμως το νιάτο .έ;χι.χι. τα κουλουρακια σου κατασχονται..... ήθςλα να πω κλέβονται.. τέλως πάντων θα φιαχτούν γιατί εναι ευκολακια...!!!!! να έχεις ενα ομορφο μηνα αυριο.. φιλακιαααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κύρια διαφωνία μου είναι πως όσο και να ζεστάνει μπαίνει πια Οκτώβρης... δεν θα τριγυρίζουμε για πολύ με τα κοντομάνικα... μας αρέσει ή όχι ο χειμώνας είναι προ των πυλών!!
      Τα κούκις να τα φτιάξεις γιατί εκτός από πανεύκολα είναι και πεντανόστιμα!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Το πρωί ξυπνάμε κι έχει γύρω τους 10 βαθμούς Κελσίου (αν φυσάει κλάφτα...νιώθεις πως έχει 8), το μεσημέρι αγγίζει τους 18-20 και το βράδυ, φτου κι απ΄την αρχή βουτιά στα χαμηλά... Τα σπίτια είναι παγωμένα και πολλοί έχουν αρχίσει να ανάβουν τα τζάκια τους. Εμείς που δεν έχουμε, στρατολογούμε κουβέρτες, κάλτσες και ζακέτες... Τα χειμωνιάτικα τα έχω βάλει στις ντουλάπες, κάποια απ΄αυτά τα φοράμε ήδη κι επίσης έχω στρώσει τα χαλιά γιατί δεν παλεύεται αλλιώς! Κρύο Τζίνα μου, κρύο...
    ΄Οσο για τα αγόρια που δεν συμφωνούν μαζί σου.. "Κρυώνουν ωρέ, τα παλικάρια ??" (Βράζει το αίμα...)
    Φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει... παρηγορήθηκα...
      Δεν γίνεται να παραπονιόμαστε εμείς για κρύο όταν σε σας έχει θερμοκρασίες Δεκέμβρη!!

      Κάνε το δικό μου κόλπο... τον χειμώνα βάζω το πιστολάκι των μαλλιών και ζεσταίνω τα σκεπάσματα.. προσοχή όμως μην πάρεις φωτιά! :P

      Διαγραφή
  7. Οκ! Τζίνα μου, όλοι έχουν δίκιο!
    Με το δίκιο σου κρύωνες (μη μου πεις όμως πως και σήμερα κρυώνεις με τέτοιο ήλιο;) τα αστροπελέκια έχουν δίκιο, ο άνδρας σου επίσης...
    ΟΛΟΙ έχουν δίκαιο, όταν το βράδυ έχει 9 βαθμούς (ΒΑ Αττική στα 500 μ.) και το μεσημέρι 20... όλοι έχουν δίκαιο!
    Αυτές τις μέρες κοιμόμουν κάτω απ΄το πουπουλένιο μου πάπλωμα και μάλιστα άναψα και καλοριφέρ λαδιού... σήμερα όλα είναι μια χαρά και άνοιξα τα παράθυρα να ζεσταθεί το σπίτι...Ε! αυτά έχει το φθινόπωρο!

    ΑΦιλάκια πολύ χαμογελαστά! :)

    ΥΓ: τα μπισκοτάκια λαχταριστά... μπράβο καλή μανούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίσαι μεγΑλη διπλωμάτισα τελικά...
      Ακους εκεί όλοι έχουν δίκιο! χαχαχαχαχαχα

      Έτσι όπως τα λες είναι.. πότε ζέστη και πότε κρύο.. και όλοι έχουν δίκιο.... Φιλιά Στεφανία μου :))

      Διαγραφή
  8. Τώρα εγώ γιατί νομίζω πως δεν κάνει κρύο αλλά πως εσύ θέλεις να μας λες το αντίθετο για να σταματήσεις να φτιάχνεις παγωτό και να αρχίσεις το μπισκότα???? χα!χα!χα! Πανεύκολη η συνταγή.... πιστεύω να την πετύχω όπως και το παγωτό!!!!!!! Πολλά φιλιά και ευχές για καλό μήνα από αύριο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού στο έχω πει.. δεν υπάρχει περίπτωση συνταγή που φτιάχνω να μην είναι απλούστατη... δεν έχω χρόνο για να τον σπαταλώ πάνω απ' τα κατσαρολικά, παράλληλα βέβαια όταν έχεις δυο τρωκτικά στην εφηβεία δεν γίνεται να μην φτιάχνεις διάφορα.. οπότε κάνεις συλλογή από απλές, γρήγορες και νόστιμες συνταγές!!

      Φιλιά και καλό μήνα Βίκυ μου :))

      Διαγραφή
  9. Εντάξει, τώρα γκρινιάζουν ότι ζεσταίνονται, αλλά επειδή είναι άντρες ξέρεις πολύ καλά ότι σε ανύποπτο χρόνο θα σου πουν: Κρυώνω, που είναι η ζακετούλα μου; (κουβερτούλα μου; μπουφανάκι μου; φουτεράκι μου;) και θα είναι ακριβώς την στιγμή που εσύ θα θες μόνο να φας κουλουράκια! Κρύψε λοιπόν κανένα καλοκαιρινό, βγάλε κανένα φουτεράκι να βρίσκεται και άσε τους άντρες να λένε! Εννοείται πως τα πιο βαριά θα τα αφήσεις ακόμα για να τα κατεβάσουν εκείνοι, αλλά κι εγώ νομίζω πως τα σορτσάκια δεν θα ξαναφορεθούν. Τι στο καλό, σε λίγο θα στολίσουμε Χριστουγεννιάτικα και θα φτιάξουμε μελομακάρονα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εγώ αρνούμαι να κατεβάσω χειμωνιάτικα...είναι νωρίς, δεν είναι?

    Καλά τα μπισκότα (όχι απλά καλά, τέλεια), μα κοίτα με τι ξετρελάθηκα εγώ...με το φως στις φωτογραφίες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα έφτιαξες;... αν όχι φτιάχτα.. εγγυημένη επιτυχία!!
      όσο για το φως στις φωτογραφίες, τί καλύτερο από το πρωινό φως της μέρας .. ειδικά αν κρυφοπαίζει κι ο ήλιος!
      φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Λέω οτι θα φτιάξω τα κούκις, φαίνονται τέλεια και γίνονται εύκολα!
    Χειμωνιάτικα δεν βγάζω... αλλά ενα δυό φουτεράκια και καμμιά καλτσούλα θα τα έχω πρόχειρα.
    Θαυμάσιες οι φωτος σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ παρ' όλη την γκρίνια χειμωνιάτικα δεν έχω κατεβάσει ακόμα... δεν νομίζω όμως να αργήσω πολύ!!

      Φιλιά!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις