Το Πλέξιμο

-θυμάσαι την άνοιξη;

-την άνοιξη σαν εποχή;





-δεν μιλάω για την εποχή.. μιλάω για το χρονικό διάστημα που έτρεχα από τα μαθήματα φωτογραφίας σ’ εκείνα της διακόσμησης ..

-θυμάμαι.. ούτε τον καιρό που ήσουν μαθήτρια στο κρυφό σχολειό τέτοιος οίστρος!

-αντιπαρέρχομαι την κακία σου και συνεχίζω… θυμάσαι το φωτιστικό που ξεκίνησα να διακοσμώ με κορδέλες;

-θυμάμαι.

-το είχα παρατήσει  στο υπόγειο γιατί τελικά δεν μου άρεσε.

-κι αυτό το θυμάμαι.

-λοιπόν, η Βίκυ μου έδωσε μια εξαιρετική ιδέα.

-για πες..

-να το πλέξω με σπάγκο.

-και;

-το ξεκίνησα..  το έπλεξα όλο κάθετα και έχει απομείνει να το πλέξω και οριζοντίως






-είμαι περίεργη να δω πού θέλεις να καταλήξεις.

-πάνω που είχα ξεκινήσει να το πλέκω οριζόντια..  βαρέθηκα..

-τι πρωτότυπο!

-το παράτησα λοιπόν σε μια γωνιά της βεράντας να βολοδέρνει αρκετό καιρό μέχρι που το κατέβασα για δεύτερη φορά στο υπόγειο..

-και τώρα τι θες από μένα, να πάω να στο φέρω;


-όχι, να το αποτελειώσεις.. μπορείς;






Σχόλια

  1. Χα!χα!χα! Λοιπόν κάνουμε μια συμφωνία???? Όταν θα ξανάρθει η Άνοιξη - γιατί τώρα χτύπησε το κουδούνι και τα Σαββατοκύριακα έχω μάθημα - εσύ θα φτιάχνεις παγωτό, και εγώ θα στο τελειώσω!!!! Κάλιο αργά παρά ποτέ.... έτσι δεν λένε!!!!! Για καλό και για κακό πάρε εσύ το σχοινί και αν έχω Σ/Κ ελεύθερο κερνάς καφέ και ξεκινάω!!!! Πολλά φιλιά καλημέρας!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχοινί το έχω πάρει ήδη.. και μην ανησυχείς όσες άνοιξες και νά' ρθουν... όσες και να περάσουν.. το φωτιστικό θα σε περιμένει υπομονετικά στο υπόγειο γιατί εγώ αποκλείεται να ασχολήθώ, στο λέω!!

      Διαγραφή
  2. Δεν το αφήνεις στην αποθήκη, Τζίνα μου; Εσύ πιάνεις φωτογραφική μηχανή και του δίνεις και καταλαβαίνει! Τι τα θες τα φωτιστικά, όταν παίζεις στα δάχτυλα τους φωτισμούς;;; :)))) Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα χρυσόστομη!
      Τί θέλει η αλεπού στο παζάρι;
      Αλλά είπα να το παίξω μια φορά χρυσοχέρα κι εγώ κι ορίστε τα χαϊρια μου!
      Σωστά τα λέει ο λαός.. τα μεταξωτά βρακιά.... :))))

      Διαγραφή
  3. Χαχαχαχα! Αχ, βρε Τζινάκι μου να΄σαι καλά....Τόσο ζωντανός διάλογος σαν να σε΄ βλεπα αντίκρυ, να μου μιλάς...
    Είμαι κομματάκι μακριά αλλιώς θα πεταγόμουν να το τελειώσω. Ωραία ιδέα, σου έδωσε η Βίκυ...΄
    Οταν το τελειώσεις θα γίνει εξαιρετικό!!!
    Βάλε πρόγραμμα, κάθε μέρα να πλέκεις από λίγο...που θα πάει θα τελειώσει..
    Πολλά φιλιά...♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από λίγο κάθε μέρα ε;..
      Σαν θεραπεία ένα πράμα...
      Οκ ... θα το σκεφτώ... δεν υπόσχομαι όμως έτσι;...

      Διαγραφή
  4. Δυστυχώς όχι, δεν μπορώ να το αποτελειώσω (τουλάχιστον έτσι όπως θέλεις εσύ, διότι αν εννοείς κάποιου διαφορετικού είδους αποτελειωμό, θα σου 'λεγα "δώσ' το στον Δία - μια χαρά θα το αποτελειώσει" ;-) ), αλλά μπορώ να σε επιβραβεύσω για την επιμονή σου !!! Και να σου πω πως όταν με το καλό το τελειώσεις, θα αισθανθείς μια τεράστια ανακούφιση !!! Μέχρι εκεί μπορώ να βοηθήσω.

    Κατάφερα τίποτα ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα απολύτως δεν κατάφερες...
      Τί να την κάνω την επιβράβευση κορίτσι μου;...
      Τελειώνει με την επιβράβευση το ρημαδοφωτιστικό;

      Ας είναι.. σε συγχωρώ γιατί είχες καλές προθέσεις... :))

      Διαγραφή
  5. Έλα, κι εσύ μπορείς !!!!! Και προβλέπω ότι θα γίνει και πολύ ωραίο !!!!!
    Περιμένουμε να το δούμε .... πάρε απόφαση και προχώρα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ' αρέσει που περιμένεις κιόλας να το δεις...

      Οκ.. θα το εντάξω στον προγραμματισμό της επόμενης πενταετίας... τί στο καλό;.. θα το 'χω τελειώσει μέχρι τότε, δεν γίνεται...

      Διαγραφή
  6. Το μόνο που με κάνει να χαμογελάσω αγαπημένη Τζίνα είναι, πως διακρίνω αυτοσαρκασμό και φυσικά κάποιο χιούμορ που ανεβοκατεβαίνει μαζί με το μελλοντικό φωτιστικό σου!
    Κάνε τα πολύ απαραίτητα που αφορούν παιδιά και σύζυγο και πάψε να μαλώνεις με τα πρέπει σου!
    Όλοι περνάμε τέτοιες φάσεις, όσο το ζορίζεις τόσο αυτό αντιστέκεται...

    Ρώτα τη καρδιά σου και μη βιαστείς ν' απαντήσεις:
    "Με τι τραγουδάει η καρδιά μου";

    ΑΦιλάκια με μια τεράστια αγκαλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γι' αυτό σ' αγαπάω εσένα.. γιατί με πας.. λάου.. λάου.. δεν με ζορίζεις...
      φιλιά πολλά !!!!

      Διαγραφή
  7. Πάντως και εγώ μιλάω πολλές φορές μόνη μου, σε ανησυχητικό σημείο!! χαχαχα κάτι τέτοια τα κάνω και εγώ, βαριέμαι εύκολα τα παρατάω και μετά από καιρό τα βλέπω να με κοιτάνε... :)) Ούτε λόγος να τα ξαναπιάσω αν δεν έχω μια καλή ιδέα και όρεξη βεβαίως βεβαίως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύο στα δύο λοιπόν...
      Και μιλάμε μόνες μας.. και όταν παρατάμε κάτι δεν το ξαναπιάνουμε εύκολα...
      Τί άλλο κοινό νά' χουμε άραγε; :)))))

      Διαγραφή
  8. Δεν ξέρω αν θα το αποτελειώσεις το φωτιστικό, εγώ πάντως απόλαυσα τον διάλογο!
    Να που φάνηκε χρησιμότατο αν και ημιτελές...μας φώτισε(ς) περισσότερο από όσο σε φωτίσαμε εμείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι.. η αλήθεια είναι πως αποτέλεσε έμπνευση .. χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  9. Θα γίνει τέλειο! Έχει προοπτική πάντως...
    Περιμένουμε τις τελικές φωτογραφίες!
    ...και πίστεψε με πως σε καταλαβαίνω απόλυτα. Έτσι τα βαριέμαι και εγώ όλα εύκολα και κάθε φορά ξεκινάω καινούρια :-)
    Φιλιά Τζίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι νομίζω κι εγώ πως θα αν... ΑΝ ποτέ τελειώσει θα γίνει όμορφο... θα τελειώσει όμως;

      φιλιά κι από μένα :)

      Διαγραφή
  10. Ελα μωρεεεεεεεεεε ποσο θα κανεις πια να το τελειωσεις το ρημαδοφωτιστικό? ξεκινα, 2 σειρες τη μερα... σαμπως σε βιαζει κιολας??? μην το κλεινεις στο υπόγειο το δολιο κρίμα ειναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λες να πάσχει από κλειστοφοβία;... χαχαχαχαχαχαχα!

      Διαγραφή
    2. αααχαχαχαχα ξερω γω? κι αν αληθευει αυτο που λενε τα παραμύθια οτι τα πραγματα ζωντανευουν οταν δεν τα βλεπουμε? δεν τα λυπασαι?

      Διαγραφή
  11. τελείωσέ το χριστιανή μου! Θα σκάσω τωρα που το είδα! Θέλω να ξερω πως θα γίνει!
    ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νά' ρθεις να το τελειώσεις εσύ έξυπνη!
      βαριέμαι λέμε... ΒΑ-ΡΙΕ-ΜΑΙ!!

      ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΕΜΕΝΑ... ορίστε μας!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις