Φωτογραφικός Περίπατος Κι Ένα Κατεστραμμένο Laptop


Ένας φωτογραφικός περίπατος στο κέντρο της Αθήνας..
Ένα διαλυμένο λαπτοπ..











Μια «ατυχής» επίσκεψη στην λίμνη της Βουλιαγμένης για φωτογράφιση..
Αυτά  και άλλα πολλά - λιγότερο σημαντικά – έγιναν την προηγούμενη βδομάδα.
Δεν τα έγραψα .. γενικά δεν επικοινώνησα καθόλου μαζί σας  γιατί το λαπτοπ μου ήταν διαλυμένο κι εγώ αρνιόμουν πεισματικά να «δουλέψω» στον μεγάλο υπολογιστή.
Ένιωθα σα να με φιλοξενούσαν σε σπίτι ξένο.. ενώ  ήθελα απεγνωσμένα να γυρίσω στο δικό μου..
Δεν  γκρίνιαξα όμως..  ούτε για λίγο..  μεγάλο κατόρθωμα!
Περίμενα στωικά να βρεθεί το εξάρτημα που χρειαζόταν για την ανάνηψη του αγαπημένου μου λαπτοπ και όταν πια – μετά από μια ολόκληρη βδομάδα -  (το τονίζω αυτό.. μια βδομάδα δίχως ίχνος γκρίνιας!), βρέθηκε.. τίποτα δεν ήταν πια όπως παλιά..
Το λαπτοπ κλείνει  με δυσκολία και το κουμπί του on-off κρέμεται σαν γλώσσα σκύλου..







Φρίκη!
Κάθε φορά που το παίρνω στα χέρια μου τρέμω πως θα διαλυθεί από στιγμή σε στιγμή και θα μου μείνει!
(Ήδη στο μυαλό μου σχηματίζεται η εικόνα ενός καινούργιου!)
Αnyway, ο φωτογραφικός περίπατος  με αποζημίωσε με το παραπάνω για την όποια καντεμιά αφορούσε το λαπτοπάκι μου!
Με την  πρωτοβουλία και την προσωπική οργάνωση  της πολυτάλαντης Helen Sotiriadis συγκεντρωθήκαμε έξω απ’το μετρό στο Μοναστηράκι για να συμμετάσχουμε στον φωτογραφικό περίπατο που γινόταν σε πολλές διαφορετικές πόλεις ανά τον κόσμο!
Αφού λοιπόν βγάλαμε μια ομαδική αναμνηστική φωτογραφία ξεχυθήκαμε στα στενά της Πλάκας ..
Γύρω στα πενήντα άτομα βαδίζαμε έχοντας πάνω μας το χαρτί με την διαδρομή του φωτογραφικού περίπατου και κρατώντας όλων των ειδών και των διαστάσεων τις φωτογραφικές μηχανές στα χέρια..
Ο κόσμος μας κοιτούσε περίεργα.. άκουσα μια κυρία μεγάλης ηλικίας να ρωτά «από πού είστε εσείς;».. και σκέφτηκα γελώντας πως μάλλον θα ήθελε να ρωτήσει «από πού το σκάσατε εσείς;»…
Όμως  εμείς απτόητοι συνεχίσαμε να βαδίζουμε  φωτογραφίζοντας  τους πάντες και τα πάντα..
Μνημεία.






Πρωτότυπες γλάστρες..







Ιδιότυπους καλλιτέχνες του δρόμου..

















Πραμάτειες ..













Εμάς τους ίδιους..








Κινητά..








Ακίνητα..













Λεπτομέρειες που τραβούσαν το βλέμμα..











Ντεκόρ καταστημάτων..







Τον φίλο Γιώργο δίπλα στον άλλο Γιώργη.. αυτόν ντε τον Κλούνεη..







Και τέλος το μπαράκι όπου κατέληξε ο περίπατος..













Εκεί τα είπαμε.. τα ήπιαμε.. 











γελάσαμε.. και τελικά αποχαιρετιστήκαμε έχοντας μοιραστεί  στιγμές τυπωμένες σε ψηφιακή ανάλυση και χαμόγελα φωτογραφημένα σε στιγμιότυπα δρόμου..









Σχόλια

  1. Οι αναρτήσεις σου υπέροχες πάντα - και λέω αλήθεια δεν κολακεύω - μερικές φορές με κάνουν και ζηλεύω!!!!! Τι υπέροχη ομάδα... τι όμορφες φωτογραφίες και τι ωραία που περνάτε!!!! Για το laptop τι να πω..... δεν είναι και Θεός ο κ. Χ.... βάζε λοιπόν στην πίσω πλευρά του μυαλού σου και την αγορά ενός καινούργιου!!!!!! Φιλιά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρε Βικούλα μου σχεδόν δυο χρόνια τό' χω.. δεν το λες και παλιό.. άσε που το έχω βολευτεί απίστευτα..
      τέλος πάντων!
      όσο για την ομάδα στον επόμενο περίπατο θα σε πάρω παρέα!
      φιλί!

      Διαγραφή
  2. ...Μα τι ωραία παρέα!!!
    Τη ζήλεψα τη βόλτα σας Τζινάκι μου...
    Πρέπει να το ευχαριστηθήκατε και με το παραπάνω...Μπράβο σας!
    Οι φωτογραφίες σου, με ξετρέλαναν..Πόσο σε καμαρώνω..
    ΄Οσο για το laptop, θεωρώ πως αφού δεν γκρίνιαξες, έχεις ήδη διαλέξει το επόμενο...
    Να περνάς όμορφα Τζινάκι...Εύχομαι να έχετε πολλά, πολλά, φωτογραφικά ανταμώματα!
    Μεγάλη Καλημέρα και φιλί...♥
    **Aννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω διαλέξει άλλο - τουλάχιστον όχι ακόμα - Αννιώ μου..
      Όπως έλεγα και στην Ποδηλάτισσα , το έχω βολευτεί τόσο πολύ αυτό το λαπτοπ που δεν θέλω να το αποχωριστώ.. όμως έτσι όπως έγινε το κακόμοιρο φοβάμαι πως θα διαλυθει στο τέλος..
      φιλιά πολλά κοριτσάρα μου και καλή επιτυχία στην διοργάνωση της έκθεσης!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη η βόλτα σου! Πόσο αγαπώ το κέντρο της Αθήνας!!! Είναι από τις λίγες περιοχές που ενώ πηγαίνω συχνά (συχνά που λέει ο λόγος γιατί δεν ανεβαίνω Αθήνα σχεδόν καθόλου) εξακολουθεί να με εκπλήσσει!
    Έκλαψα με τη γλώσσα σκύλου - κουμπί λάπτοπ!!! Αφού το κάνατε φύλλο και φτερό κι αυτό ακόμα δουλεύει πάλι καλά!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ το διέλυσα η κακούργα.. παρ' όλα αυτά δουλεύει μια χαρά.. θα του τερματίσω τις αντοχές και βλέπουμε... χαχαχα
      Όσο για το κέντρο... είναι πανέμορφο τί να λέμε τώρα!!

      Διαγραφή
  4. Σαν να διάβαζα μια ιστορία της Αθήνας σε γνώριμα (σε μένα) μέρη... Δε θέλω να πω πολλά μόνο πως κάποιες φωτογραφίες μου φέρνουν συναισθήματα νοσταλγίας για την Αθήνα που άφησα!!
    ΥΓ Θέα η κυριούλα!! Λες και ρωτούσε σχολείο χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι ... ήταν σα να ρωτούσε μαθητές που ήταν σε κοπάνα! χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  5. Πόσο χαίρομαι για σένα Τζίνα μου!!!
    Χαίρομαι που έχεις βρει και κάνεις πράγματα που γεμίζουν όμορφα τη καρδιά σου, το να μπορεί κανείς να είναι δημιουργικός στη ζωή του είναι το ζητούμενο... όλα τ' άλλα ακολουθούν φυσικά!!!
    Δεν χαίρομαι όμως για το λαπ-τόπι σου, γιατί πριν κάτι μήνες, κλώτσησα το δικό μου (κατά λάθος τη νύχτα!) και μέχρι να πάρω καινούργιο, δούλευα με μισή οθόνη, εύχομαι γρήγορα να βρεις τη ποθητή λύση!
    Νομίζω πάντως πως μια ανάρτηση τη βδομάδα είναι αρκετή, γιατί έτσι δεν πιέζεσαι ν' απαντάς στα σχόλια και αφήνεις και χρόνο στους άλλους να σε διαβάσουν... γιατί έχουμε και δουλειές και υποχρεώσεις, έτσι δεν είναι; χαχαχα!
    Οι φωτό σου, όλες εξαιρετικές, εξελίσσεσαι κάθε φορά και περισσότερο!

    ΑΦιλάκια ηλιόλουστα, μέσα και έξω μας...εύχομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ πως μια ανάρτηση την βδομάδα είναι η καλύτερη λύση γιατί και δίνεις τον χρόνο να σε διαβάσουν οι αναγνώστες σου αλλά κι εσύ δεν πιέζεσαι..
      Προσωπικά το έχω καθιερώσει τους τελευταίους μήνες και μ΄έχει βολέψει..
      Σε φιλώ Στεφανία μου και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :))

      Διαγραφή
  6. Παλιά μου γειτονιά (σχεδόν) η Πλάκα... και κάθε δρομάκι της στιγμές μου πολλές, από κάθε ηλικία! Έχω καιρό να την επισκεφθώ από τότε που άφησα το Κέντρο κι ήταν τόσο απρόσμενα ευχάριστη η έκπληξη αυτής της δημιουργικής σου βόλτας!...
    Αρχικά, πήγα να σου γράψω "όλες οι φωτο υπέροχες αλλά η..." όμως, το ξανασκέφτηκα... Έφυγα από το μπλογκ σου... ξαναγύρισα... άλλες δύο είχαν προστεθεί στις ιδιαίτερες προτιμήσεις μου. Το άφησα κι ήρθα πάλι τώρα. Τελικά, όλες είναι υπέροχες διότι κοιτάζοντας και ξανακοιτάζοντάς τις, ανακάλυπτα καινούργια στοιχεία για να θαυμάσω την καθεμία ξεχωριστά!

    Να είσαι καλά και να ομορφαίνεις την μπλογκ-ο-βόλτα μας με τέτοιες στιγμές!
    Σε φιλώ!

    [Υπάρχει πιθανότητα να σε εκπλήξει το laptop σου, με τις αντοχές του! Το εύχομαι, αφού σε έχει βολέψει τόσο πολύ.]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρουλάκι αυτό θέλω κι εγώ.. να με εκπλήξει, να κάνει την υπέρβαση και να αντέξει! ..
    Όμως δεν το βλέπω... δυστυχώς!..
    Χαίρομαι που σε πήγα σε μέρη γνώριμα και σου άρεσε!
    Φιλιά!
    Να έχεις μια υπέροχη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη βόλτα κάνατε με την όμορφη ομάδα σας Τζίνα μου!
    Όσο για το laptop σου, Χριστούγεννα έρχονται με το καλό....εύχομαι να ο Άγιος Βασίλης να σε θυμηθεί ;-)
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις!
      Δεν το είχα σκεφτεί καθόλου/1
      Χμμμμμ... πρέπει να το οργανώσω το θέμα, να φανεί σαν δική τους απόφαση να μου το πάρουν δώρο! χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  9. Ωραία η φωτογραφική βόλτα σας.
    Εχουμε κάνει παρόμοιες με τα παιδιά του Φλικρ.
    Οι φωτος σου είναι Εξαιρετικές.
    Να περνάς πάντα έτσι Όμορφα.
    ...και ότι καλύτερο για το λαπτοπάκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις