Πόσο Να Αντέξω;


Έχω τώρα εγώ ως άνθρωπος μια ζοχάδα  κι έναν παρορμητισμό που υπερβαίνει τα .. δέοντα.
Κι επειδή, όπως σοφότατα αναφέρει ο λαός, πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι.. ας το έχω πληρώσει  πλειστάκις  ακριβά..   ας έχω χάσει το δίκιο μου τόσες και  τόσες φορές.. παρ’ όλα αυτά μυαλό δεν βάζω.


πίνω και μεθώ.. ωχ αμάν!
Αν με εκνευρίσεις, αν κάνεις κουταμάρες, δεν λέω.. θα σου δώσω για λίγο μια δικαιολογία, ένα «δεν βαριέσαι», ένα «σχώρα τον τόσα ξέρει τόσα κάνει»..
Αν όμως εσύ (το εσύ είναι γενικό και αόριστο, μην το πάρεις  προσωπικά κι έχουμε παρεξηγήσεις)  συνεχίσεις τις τρέλες και κατά συνέπεια να παίζεις με τα νεύρα μου, ε.. δεν θα την γλυτώσεις την μπούφλα.
Η μπούφλα  τώρα μεταφράζεται σε λεκτική επίθεση συνοδευόμενη από ειρωνικά σχόλια (το καλύτερό μου).
Τελευταία όμως, μέσα στα πλαίσια μιας προσωπικής προσπάθειας για καλυτέρευση του εγώ μου,  (άκουσα κάποια γελάκια ή μου φάνηκε;) αποφάσισα να μην έρχομαι σε προσωπική αντιπαράθεση ή τουλάχιστον να προσπαθώ.
Διότι κάθισα και το φιλοσόφησα.
Τι τα θες τι τα γυρεύεις, είπα στην Τζίνα, δεν γίνεται όλοι να σκέφτονται το ίδιο με σένα, ούτε να λειτουργούν με τον τρόπο που εσύ θες (το οποίο δεν θα ήταν κι άσχημο τώρα που το ξανασκέφτομαι).
Ο κόσμος είναι όμορφος μέσα απ’ την διαφορετικότητά του, αλίμονο αν δεν υπήρχαν οι διαφορετικές απόψεις και προσεγγίσεις του ιδίου θέματος.. άσε τον άλλον να εκφράζεται όπως του αρέσει..
Αυτά και άλλα πολλά,  γλυκά και  όμορφα  λέω του εαυτού μου όταν είμαι ήρεμη και αποστασιοποιημένη, αφού για να καταλάβεις κάτι τέτοιες στιγμές, αν τύχει και με συναντήσεις,   ευκολότατα διακρίνεις το φωτοστέφανο που .. κοσμεί το πάνω μέρος του κεφαλιού μου!
Έλα όμως που θέλω ν’ αγιάσω και δεν μ’ αφήνουν!
Και θα σας εξηγήσω αμέσως με ένα.. παράδειγμα.
Πες τώρα εσύ πως είμαστε σε μια ομάδα  (λέμε τώρα .. μην το πάρεις προσωπικά.. παραδείγματος  χάρη λέμε!.. ) στην οποία ομάδα φυσικό είναι να  υπάρχουν και άλλα μέλη αλλά κυρίως  κανονισμοί τους οποίους  οφείλεις να σέβεσαι.
Και μιας και πρόσφατα ασχολούμαι  με την φωτογραφία  θα χρησιμοποιήσω αυτήν σαν παράδειγμα. 
Ας πούμε λοιπόν πως η ομάδα έχει μια ιστοσελίδα  στο διαδίκτυο, στην οποία ιστοσελίδα  – λέμε τώρα - υπάρχει ο κανόνας να ανεβάζει κάθε μέλος ΜΙΑ φωτογραφία την ημέρα..   
Έρχεσαι λοιπόν τώρα εσύ, (το εσύ γενικό και αόριστο..  τά’ παμε μην τα ξαναλέμε)  και αρχίζεις να ανεβάζεις καθημερινά την Άρτα και τα Γιάννενα από φωτογραφίες..
Ό ,τι έχει και δεν έχει το προσωπικό αλλά και ολόκληρο του  σογιού σου το άλμπουμ,  μας το αραδιάζεις.
Τόμοι φωτογραφιών κατακλύζουν την ιστοσελίδα!



εβίβα!



Και να ΕΣΥ να λιάζεσαι στο χωριό.. και να ΕΣΥ να ξύνεσαι στην πόλη.. και  να ΕΣΥ να ποζάρεις μπροστά στον άσπρο τοίχο του κυκλαδίτικου νησιού.. και να ΕΣΥ – τι πρωτότυπο -  να κοιτάς χαμογελώντας τον φακό.. και να.. και να.. και να..
(τώρα πως γίνεται στις ενενήντα απ’ τις εκατό φωτογραφίες να εικονίζεσαι ΕΣΥ και να τις ανεβάζεις σαν προσωπικές σου δημιουργίες, είναι άλλο μυστήριο που δεν θα το λύσουμε τούτη τη στιγμή).
Και την πρώτη φορά σου επισημαίνουν τον κανονισμό γράφοντάς τον γενικά και αόριστα μπας και καταλάβεις.. την  δεύτερη στον  ξαναγράφουν,  μη τυχόν και μες τον ζήλο σου να ανεβάζεις τις "καλλιτεχνικές" σου φωτογραφίες,  σου διέφυγε..   
Τίποτα..  ντουβάρι ΕΣΥ!
(το εσύ γενικό και αόριστο, τά’ παμε .. μη τα ξαναλέμε!)
Και το καθημερινό upload των ανοησιών συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς για πάνω από μήνα…  ώσπου, υποθετικά λέμε τώρα,  μια μέρα μας ανεβάζεις φωτογραφία  την μακαρίτισσα την γιαγιά σου ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ .. και μάλιστα σε ανφας κοντινό!!

ΕΣΥ..   πόσο νομίζεις ότι μπορώ να αντέξω;




Σχόλια

  1. Ρε Τζινάκι ρίξε δυο μπούφλες που λες και εσύ.... κτύπα και δύο λικεράκια σαν και αυτά της υπέροχης φωτογραφίας σου και θα αντέξεις...... που θα πάει θα καταλάβει!!!!! Άντε εβίβα.... να έχεις μια όμορφη μέρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι όπως το πάει Βίκυ μου, θα τις ρίξω.. και μια.. και δυο.. και πολλές μπούφλες!

      Διαγραφή
  2. ε όχι να αγανακτείς για το φέρετρο!! Εγώ νομίζω πως πρέπει να δείτε και την εξεταση ΠΑΠ στον γυναικολόγο της ,με ό,τι βλέπει αυτός όταν την εξετάζει κι αν δεν εχει κάνει καλή αποτρίχωση ,τότε δικαίως να εξαγριωθείς!
    χαχαχαχαχα μας εφτιαξες την ημέρα πάντως!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν θα με παραξενέψει να ανεβάσει φωτογραφίες και με το συγκεκριμένο θέμα, γιατί όχι άλλωστε;... (ε ρε μπούφλα που της χρειάζεται)..

      Διαγραφή
  3. Σε φαντάζομαι να έχεις ήδη χώσει τη μπούφλα μέσα στα μούτρα του εν λόγω ΕΣΥ, να λες τον πόνο σου και να αναφωνεί εν χορώ το αναγνωστικό σου κοινό... "Αθώα η κατηγορουμένη!!!"

    Πώς αλλιώς θα μπορούσε να γίνει;;; Χίλια δίκια έχεις κορίτσι μου... :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εκεί ποντάρω κι εγώ... στην συμπαράστασή σας όταν θα με πάνε αυτόφωρο.... γιατί θα με πάνε με την τρελή που έμπλεξα!

      Διαγραφή
  4. Προσωπικά... ούτε λεπτό, δεν θα άντεχα... άρα Τζίνα μου, δράση και όχι γκρίνια+ στεναχώρια!
    Και μη τα βάζεις με τον εαυτό σου, αρκετά τον μαστιγώνεις ούτως ή άλλως! χαχαχα!
    Τι θα έκανε η αφεντιά μου;
    Θα αποχωρούσα σιωπηλά (δεν θα έστελνα για λίγο φωτό) και αν ο "δάσκαλος" με ρωτούσε, κατ' ιδίαν θα του εξηγούσα πως όλα για μένα έχουν ένα όριο... στο κάτω κάτω κακώς και δεν τέθηκε θέμα θεματολογίας, μήπως τώρα είναι καιρός και χάρη σε σένα τεθεί και αυτό το θεματάκι;...
    Λέω τώρα όλα αυτά γιατί προσωπικά δεν επιτρέπω σε κανένα να μου χαλάσει την εσωτερική μου ηρεμία και γι αυτό και πράττω ανάλογα ή αλλιώς αποχωρώ διακριτικά και ΤΕΛΟΣ!
    Και μη ξεχνάς, να μας βάζεις ΕΔΩ τις φωτό σου γιατί και εμείς παιδάκια είμαστε!!!

    ΑΦιλάκια με όλη μου την κατανόηση!


    ΥΓ: Μπορούμε εμείς οι "εκτός", να μπούμε σ' αυτό το blog και ΠΧ να αφήσουμε κανένα "ειδικό" σχολιάκι;


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοίτα Στεφανία μου επειδή εγώ δεν είμαι τόσο ήρεμος άνθρωπος έκανα κάτι άλλο ... πιο ριζοσπαστικό... αλλά αυτά θα τα πούμε "κατ' ιδίαν"... :)))))

      Διαγραφή
  5. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα παλι φτιαγμένη σε βρίσκω αλλα δεν πειραζει! Γουστάρω!
    Δες το σαν crash test της αντοχής σου ρε παιδι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το αλκοόλ βοηθάει...
    -οι φωτος όμορφες, το πώς τα λες μου αρέσει πάντα,
    όσο για τις ομάδες κλπ. δύσκολο θέμα, εγώ την απογοητευση μου την έχω ήδη πάρει.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν η σειρά μου να την πάρω την απογοήτευση, αλλά πού θα μου πάει;... θα την στρώσω...:))))

      Διαγραφή
  7. Πες τα χρυσόστομηηηηηηηη!!!!! Αχ βρε Τζίνα μου μάλλον την ίδια θεραπεία πρέπει να ακολουθήσω έλα όμως που τα γεγονότα πολλές φορές με προλαβαίνουν και πάνω που λέω "Δεν πειράζει...Κυρία εσύ..." έρχεται κάτι και εγώ η Κυρία μετατρέπομαι σε Κυρία του λιμανιού! Πόσο ν αντέξεις, πόσο να γυρνάς πίσω για να θυμηθείς την αγωγή που σου έδωσε η Γαλλίδα νταντά! Πόσο χριστιανός να είσαι και δίνοντας σου ένα χαστούκι να λες ευχαριστώ και να γυρνάς και το άλλο μάγουλο! Και σε θεωρούν χριστιανό έτσι ή ....; Άστο γιατί πάλι θα βγεί από μέσα μου η Κυρία του λιμανιού.... και να συνέβαινε υποθετικά πάντα μόνο στις σελίδες με τις φωτογραφίες; Οοοοοχι....συμβαίνει κι αλλού.... Την καλησπέρα μου και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ήμουν σίγουρη πως μέσα απ' αυτήν την ανάρτηση θα έβρισκα πολλούς... ομοιοπαθείς!!
      γι' αυτό που δεν είμαι σίγουρη είναι κατά πόσο είναι παρηγορητικό αυτό!! :))

      Διαγραφή
  8. Θα έλεγα ότι μέρος της ευθύνης φέρει και η ομάδα. Το ντουβάρι είτε είναι όντως ντουβάρι είτε έχει την ομάδα... εγγεγραμμένη στα παλαιότερα των υποδημάτων του. Μήπως η ομάδα θα έπρεπε να το απομακρύνει αυτό το ντουβάρι, που δεν (ανα)γνωρίζει κανόνες, δεν μπορεί να λειτουργήσει συλλογικά κι εν τέλει, είτε από άγνοια είτε από εγωισμό δημιουργεί εντάσεις και αποστρέφει την ομάδα από το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε...;

    [Δεν είμαι σχετική με τη φωτογραφία, όχι τουλάχιστον όπως εσύ και κάποιοι επίσης αξιόλογοι bloggers, αλλά με κάποιο τρόπο και για κάποιο λόγο έχω εμπλακεί με κάποια ομάδα, η οποία με τη σειρά της και για άλλους λόγους εμπλέκεται με τις φωτογραφίες... κι έχουν κι εκεί... γλέντια και χαρές! Το 'χουν πάει ένα level παραπέρα, έχουν "τον πόλεμο της μαρκίζας", ένα πράγμα! "Και γιατί να βάλουμε το όνομα αυτουνού πρώτο; Τι θα πει αλφαβητικά; Εγώ συμμετέχω με 50 φωτο κι αυτός με 5!" κι άλλα τέτοια... χαρούμενα και χαριτωμένα!]

    Τζίνα, αντί να χαλά η διάθεσή σου... συζητήστε το θέμα και προχωρήστε σε πιο ριζοσπαστικές λύσεις!
    Εάν χρειαστεί έξωθεν βοήθεια... υπολόγισε κι εμένα! ;-)

    Καληνύχτα και φιλιά! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άγγιξες ένα πολύ ευαίσθητο θέμα...

      μαζί σου...

      το όποιο ντουβάρι βρίσκει έδαφος και τα κάνει...

      αλλά ποιός ακούει την Τζίνα;...

      Διαγραφή
  9. χαχαχαχα παρε παντοφλα και βγες στο κυνήγι!!! σε καταλαβαίνω!! ακουει το ντουβάρι ;; δεν ακούει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. :))))) Εντάξει το τέλος δε το περίμενα!!! χαχαχαχαχα
    Κοίτα... τελευταία τα γυρνάω όλα στη πλάκα (όσο μπορώ πάντα..), το συγκεκριμένο άτομο θεώρησε πως η μακαρίτισσα μπορεί να θεωρηθεί art?? Έχει τύχη να δω κάρτα φωτογράφου (και γνωστού ονόματος στο τηλεοπτικό φακό μέσα από ένα reality) πεθαμένη κοπέλα από ναρκωτικά...... Και μου την έδωσε και είχα μείνει να τον κοιτάω μη ξέροντας τι πρέπει να πω...
    Eχω καταλάβει πως το αυτονόητο δεν είναι πάντα αντιληπτό από όλους... Μη σου πω, πως και στα Ελληνικά έχω αρχίσει να πιστεύω πως δεν ακούγονται σε όλους το ίδιο!!! Κανόνες τώρα... ποιος ξέρει τι καταλαβαίνει ο άλλος ακούγοντας αυτή τη λέξη?? Άσε το άλλο που λες.. Κάποιοι υποθέτω λόγω χαμηλής αυτοεκτίμησης ή και την έλλειψη της παντελώς, προσπαθούν να προβάλλονται με κάθε τρόπο και να κερδίζουν μηνύματα θαυμασμού τονώνοντας το εγώ τους. Δυστυχώς δε καταλαβαίνουν πως στο κόσμο αυτό υπάρχουν και οι 'διαφορετικοί' (εμείς) που του βλέπουμε και δε ξέρουμε αν πρέπει να γελάσουμε ή να κλάψουμε με το χάλι τους!! Σταματάω εδώ γιατί αν με πιάσεις από την μύτη θα σκάσω και θα πω πολλά!!!! χαχαχαχα την μπούφλα την έλεγε και ο μπαμπάς μου κάποτε όταν τον νευριάζαμε!!! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μωρέ η .. μπούφλα ταιριάζει με όλα.. μη το συζητάς!!

      είναι παντός καιρού :)))))


      υγ. γενικά το άτομο έχει παρανοήσει τον όρο "τέχνη"... και τα δικά μου νεύρα δεν αντέχουν να της δώσουν να καταλάβει με ηρεμία.. εκτός... αν πρόκειται για μπούφλα!!!!

      Διαγραφή
  11. Λικεράκι εμείς; Τι, έτσι ξεροσφύρι θα τα πούμε; αχαχα!!! λοιπόν, μάλλον το άτομο είπε: μόνο σε γάμους και βαφτίσια θα βγάζουμε φωτό; ας βγάλουμε και στην κηδεία, να έχουμε να θυμόμαστε τη μακαρίτισσα!... Γι' αυτό να σε πω την αλήθεια μου δεν θ' αντιδρούσα. Θα μ' άρεζε στην κηδεία μου να βγάζαμε (-με; χμμμ, τρομερό μου ακούγεται αυτό το -με...) και καμιά αναμνηστική, αλλά όχι κοντινά και τέτοια! Το όλο θέμα όμως μου κάνει φυσικά ως καταπάτηση των άγραφων (ή εγγράφων;) κανονισμών, οπότε και δε λέει. Καλά έκανες επομένως κι αντέδρασες, το ίδιο θα έκανα κι εγώ και είμαι και νευρική!
    Πάντως το καλό είναι να κρατάς την ψυχραιμία σου στην ηλιθιότητα του ενός και τ' αλλουνού μπροστά, αυτό είναι που τους σπάει τα νεύρα. Μπορείς όμως; δεν μπορείς, αυτό είναι! ;)
    Φιλάκι συμπαράστασης σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Goodmorning Tzina,
    Κοίταξε, People are strange τραγουδούσαν οι The Doors, ποιος τους άκουγε όμως.
    Είναι αλήθεια πως υπάρχουν άνθρωποι προκλητικοί που μέσα από την συμπεριφορά τους σε ωθούν να δοκιμάσεις τα όρια σου.
    Μα τι να κάνεις πρέπει να είμαστε φιλόζωοι και να μην αντιδρούμε πάνω στον θυμό, διότι όπως έλεγε και το ποιηματάκι που ωσάν παιδί έλεγα: "Ποτέ δεν θα πειράξω τα ζώα τα καημένα, μην τάχα σαν εμένα και εκείνα δεν πονούν;". Και προς θεού δεν θέλω να κακοχαρακτηρίσω τα ζώα, διότι στην πλειονότητα των περιστάσεων αποδεικνύονται μακράν καλύτερα από τους ανθρώπους.
    Υπομονή πρέπει να κάνουμε Τζίνα μου (μου επιτρέπεις το "μου") διότι έρχονται και Χριστούγεννα και ο Άη Βασίλης βλέπει και τώρα με την κρίση είναι η μόνη μας ελπίδα για δώρα. Γιατί να το ρισκάρουμε; :P
    Καλή εβδομάδα. Σε φιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις