Tzina's photos


Έχετε ακούσει την παροιμία που λέει μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες;..  ε.. είναι  σωστή, πάρα πολύ σωστή, γιατί το λέω;..



Διότι εκεί που είχα κάνει τις αλλαγές που ήθελα στο μπλογκάκι μου και είχα ξεμπερδέψει με τα ονόματα..   εκεί που όλοι εσείς,  το αναγνωστικό και «φιλοθεάμον» κοινό μου,  αρχίσατε να μαθαίνετε  πως το «άρες μάρες-ημερολόγιο» πάπαλα.. μας τέλειωσε...  κι αρχίσατε τις βίζιτες  στο «εικόνες και ψίθυροι»..
Πάνω που είχα ολοκληρώσει την αισθητική  πλευρά του σχεδιασμού του  κι απόμενε η έγνοια για την εβδομαδιαία ανάρτηση…
Όταν όλα είχαν πάρει τον δρόμο τους (ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα)..
Πάνω κει που λέτε, έγινε η πρώτη συνάντηση της φωτογραφικής ομάδας με τον καινούργιο μας δάσκαλο.
Ο οποίος δάσκαλος ζήτησε να φτιάξουμε ο καθένας από μας ένα μπλογκ όπου θα ανεβάζουμε τις φωτογραφίες μας.. το οποίον  σε απλά ελληνικά σημαίνει .. ώχου μανούλα μου!
Και άρχισε το στήσιμο του καινούργιου  «φωτογραφικού» μπλογκ   μ’ εμένα  να σιχτιρίζω διότι εκεί στην αρχή είναι μαζεμένη όλη η άχαρη δουλειά..
Κατ’ αρχάς να βρεις  όνομα, διότι ο blogger είναι και λίγο στρίντζος σ’ αυτό το θέμα..  ΄
Βάζεις εσύ πχ  toonomatakimou.blogspot.gr,  λυπούμαστε σου λέει  αλλά η διεύθυνση ιστολογίου δεν είναι διαθέσιμη,  ξαναδοκιμάζεις εσύ..  oifotografioulesmou.blogspot.gr. δεν είναι διαθέσιμη σου ματαξαναλέει…  oύτε λόγος βέβαια να σου προτείνει εκείνος κάτι για να σε βγάλει απ’ την δύσκολη θέση.. 
Στέκεται εκεί αμίλητος  και περιμένει να σου πετάξει την άρνηση στην μούρη μόνο και μόνο για να σε δει να πέφτεις σε μαύρη απελπισία και να χαρεί!
Άρνηση στην άρνηση καταφέρνεις με τα πολλά να δεις το πολυπόθητο «η διεύθυνση είναι διαθέσιμη» κι ενώ είναι η χιλιοστή σου προσπάθεια κι ενώ το όνομα έχει ξεφύγει κατά πολύ απ’ όσα σου άρεσαν όταν ξεκίνησες πριν μιάμιση ώρα, το επιλέγεις προκειμένου να ξεμπερδεύεις και τελικά βρίσκεσαι να’χεις μπλογκ με το εξαιρετικά πρωτότυπο όνομα kolopetinitsa.blogspot.gr!
Κι είσαι κι ευχαριστημένος!
Και μετά αρχίζει ο σχεδιασμός, τα χρώματα, οι γραμματοσειρές, η Άρτα,  τα Γιάννενα και τα νεύρα μου κρόσσια!
Διότι όταν το κάνεις την πρώτη φορά έχει καλώς, όταν το κάνεις δεύτερη έχει και πάλι καλώς, αλλά όταν το κάνεις για πολλοστή φορά όπως του λόγου μου και μάλιστα σε χρονική περίοδο που ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ, ε, τότε έχει κακώς.. πολύ κακώς.. κάκιστα!
Οι φίλοι μπλογκερς  νομίζω πως θα καταλάβουν και θα εννοήσουν  τον πόνο και την απελπισία που βίωσα!
Το’ στησα όμως (ας έκανα και αλλιώς..) , επέλεξα να είναι λιτό κι απέριττο δίχως πολλές πολλές φιοριτούρες, έκανα και κάποιες διορθώσεις με τις οδηγίες του δάσκαλου και πάτησα το «δημοσίευση»..
Το «Τzinas photos”,  είναι ένα μπλογκ  γι’ αυτούς που αγαπούν να βλέπουν φωτογραφίες και μόνον!
Και δεν με πειράζει που θα τις βλέπετε εσείς, διότι εσείς έχετε την ευγένεια να μη θέλετε να με πληγώσετε κι όλα μου τα λέτε καλά και δώστου οι έπαινοι  και δώστου «τι ωραίες φωτογραφίες και τι πρόοδο που έχεις κάνει» κι όλο τέτοια μου λέτε και μ’ έχετε κακομάθει… 
Τώρα όμως θα τις βλέπει ο δάσκαλος, ο οποίος δάσκαλος αλλοίμονο αν χάιδευε τα αυτιά του κάθε μαθητή και του κάθε άσχετου (όπως εγώ) επίδοξου φωτογράφου .. Καταλαβαίνετε λοιπόν πως κριτική θα πέφτει τσεκουράτη και αμείλικτη!

Κι εδώ πάει ξανά το «ώχου μανούλα μου!»



Σχόλια

  1. Αν όλοι οι μαθητές του "δάσκαλου" είναι σαν και εσένα..... τότε είναι πολύ τυχερός!!!!!!!!! Καλορίζικο το καινούργιο σου blog.... θα περιμένω πως και πως τις αναρτήσεις σου μια και η φωτογραφία είναι η πρώτη μου αγάπη και η παντοτινή, άσχετα που ακόμα δεν έχω μάθει να βγάζω καλές φωτογραφίες!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά Τζινάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μυστικό είναι τα πολλά κλικ... έχε την μηχανή συνεχώς κοντά σου και τράβα ό,τι βλέπεις... η εξάσκηση έχει αποτέλεσμα πίστεψέ με..
      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Eντελώς! και χαίρομαι που μπορείτε πια να με .. καταλαβαίνετε :p

      Διαγραφή
  3. Καλή αρχή και στο νεο σου φωτομπλογκ!
    ... και σιγά καλέ δεν θα είναι τόσο άγριος και αμείλικτος ο προφέσορας! don't worry...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ Ελευθερία μου... και δεν φοβάμαι.. μόνο τρέμω!!!! :P

      Διαγραφή
  4. Κατ' αρχάς, επτά χρόνια blog! μπράβο σου Τζινάρα, απ΄ ότι έμαθα το 99,9 % τα "φτύνει" στα έξι... άρα πάρε ένα πρώτο μπράβο! (είμαι στον πέμπτο προς έκτο)... χοχοχο!
    Αντιμετωπίζω τεράστια προβλήματα όταν οι αναρτήσεις μου είναι "φορτωμένες" video, φωτό, links δλδ δεν τις βλέπουν όσοι είναι στο blogger, η αφεντιά μου είναι στο wordpress...και πολύ σωστά θα μου πεις και τι κάνεις; ε, κάνω μια δεύτερη που δεν έχει τα "φορτώματα" τής πρώτης και έτσι ειδοποιώ τους bloggers... όλα αυτά στα γράφω για να σε παρηγορήσω για τις ενδεχόμενες δυσκολίες και για οτιδήποτε αρνητικό σου πει ο "νέος" maitre de la photo, εσύ εμάς θα ακούς, γιατί το νέο σου φωτό-μπλογκούλι σ΄ εμάς απευθύνεται... ΤΑΜΑΜ και ΤΕΛΟΣ!
    Και δεν θέλω, άλλες στεναχώριες, απαπαπα... γιατί τώρα ρίχνει και καρεκλοπόδαρα!

    ΑΦιλάκια άπειρα και μη μασάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την άκουγα την βροχή ξαπλωμένη τώρα το μεσημέρι, αλλά ήταν για λίγο!
      Επτά χρόνια Στεφανία μου.. επτά χρόνια όπου από "άρες μάρες κουκουνάρες" προχώρησα στο "άρες μάρες ημερολόγιο" και τώρα στο "εικόνες και ψίθυροι"... κι ώρες ώρες νιώθω πως έχω καταθέσει την ψυχή μου μέσα σ' αυτό το μπλογκ..
      ας ειναι... σε φιλώ και ..βγάλε καμμιά φωτογραφία τώρα που ο καιρός είναι τόσο όμορφος το κτήμα... άντε.. μην βαριέσαι.. :)

      Διαγραφή
  5. Εσύ δημοσίευσες κιόλας στο δεύτερο blog! Εγώ το έχω under construction εδώ και δύο εβδομάδες! Πολύ ωραία ιδέα το photo-blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με την διαφορά πως στο φωτο-μπλογκ δεν γράφω. αναρτώ μόνο φωτογραφίες!
      αν έπρεπε να γράφω κιόλας τότε δεν υπήρχε περίπτωση να την έβγαζα καθαρή!

      Διαγραφή
  6. Μια ωραιότατη ιδέα! Και φυσικά θα σε ακολουθώ και παρακολουθώ κι εκεί, ως μαγεμένη ομολογώ, μιας και είμαι κομματάκι άσχετη και ανισόρροπη (αυτό το τελευταίο δε, πολύ όμως! αφού όλες σχεδόν οι απόπειρες φωτογράφισης που κάνω βγαίνουν... κουνημένες!) φωτογράφος!...
    Καλοτάξιδο το νέο μαθητικό ιστολόγιο φίλη μου, κι εύχομαι να παίρνουν τα ποστ σου μόνο καλές κι εποικοδομητικές κρητικές, από δασκάλους κι εν δυνάμει "δασκάλους"!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ Ευάκι μου, σ' ευχαριστώ για όλα.. ξέρεις εσύ!!

      φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Καλώς σε βρίσκω, Τζίνα!
    Καλοτάξιδοι οι "Ψίθυροι" αλλά και το -εξαιρετικό- φωτογραφικό σου blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Ρούλα,

      χαίρομαι πολύ που θα σε έχω μαζί μου σ' αυτό το "ταξίδι", σου στέλνω φιλιά :)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις