Aναζητώντας Την Έμπνευση

Ο χειμώνας  μέρα την μέρα κάνει όλο και πιο αισθητή την παρουσία του.
Τα Σαββατιάτικα πρωινά στην βεράντα είναι υγρά.




Τυλίγομαι στην χοντρή μου ζακέτα και βγαίνω να πιω  καφέ  μαζί με όλα τα τζάτζαλα.. λαπτοπ, φωτογραφική μηχανή, γυαλιά.. (ου γαρ έρχεται μόνον.. ).














Γεμίζω τα πνευμόνια μου με καθαρό αέρα  κι αφήνω το βλέμμα μου να πλανηθεί  τριγύρω..








Σκέφτομαι για χιλιοστή φορά πόσο τυχεροί είμαστε που μπορούμε καθημερινά να αντικρίζουμε την θάλασσα, να εισπνέουμε τον αέρα της, να ρουφάμε τις μυρωδιές της γης!
Τα σύννεφα κατεβαίνουν όλο και πιο χαμηλά στο βουνό και  ο δρόμος στο πίσω μέρος του σπιτιού μετατρέπεται σε ποταμάκι όταν βρέχει.














Η θάλασσα έχει πάρει ένα σκούρο μπλε χρώμα και σπάνια πια θα την δεις ακίνητη και ήσυχη.
Ένα τέτοιο γκρι απόγευμα της προηγούμενης βδομάδας αποφασίσαμε ένα περίπατο με τις φίλες μου στο κοντινό δάσος.









Με τις φωτογραφικές μηχανές ανά χείρας ξεκινήσαμε με πειράγματα, σχόλια και γέλια..
Όταν έχεις το «ψώνιο» της φωτογράφισης  οτιδήποτε μπορεί να αποτελέσει στόχο.
Ένα μικρό κυκλάμινο που ξεπροβάλλει καταμεσής του δρόμου..









 ή και περισσότερα..









Θάμνοι που οι κατακόκκινοι καρποί τους τραβούν το βλέμμα..










Αλλά και υπόλευκα, άγνωστης προέλευσης και ονομασίας,  κλαδιά..








Καρποί με έντονο κίτρινο χρώμα..  








και μωβ αγριολούλουδα.








Όμως δεν είναι μόνο τα κλαδιά και τα λουλούδια.
Όσοι ασχολούνται με την φωτογράφιση ξέρουν πως όταν περπατάς  το βλέμμα σου ψάχνει το «διαφορετικό», το πρωτότυπο, μια σκιά, μια αντανάκλαση, ένα σημείο που φωτογραφημένο  από την κατάλληλη γωνία και με σύμμαχο το φως αποκτά  ενδιαφέρον..  αναζητάς  σε κάθε βήμα την .. έμπνευση.














Η οποία έμπνευση,  εκείνο το συγκεκριμένο απόγευμα ήταν πολύ απασχολημένη για να έρθει να μας συναντήσει  παρ’ όλα αυτά,  ακόμα και δίχως την παρουσία της,   εμείς  περάσαμε όμορφα!
Περιπλανηθήκαμε για ώρα στο δάσος, μιλήσαμε για πολλά, γελάσαμε για άλλα τόσα και  επιστρέψαμε με κλαδιά και μικρά μπουκέτα που προορίζονταν να γεμίσουν τα βάζα μας.














Μοιραστήκαμε μερικές πολύτιμες στιγμές  συντροφικότητας και  χαράς..

Νομίζετε πως  θέλει περισσότερα ο άνθρωπος για να νιώσει ευτυχισμένος;




Σχόλια

  1. τι όμορφα ,τι όμορφα ,τι όμορφα που περάσατε!
    Εμένα οι φίλες μου, λες και ειναι 120 χρ. δεν ξεκουνανε για μια τετοια βόλτα και μου αρεσουν πολύ οι βόλτες σε βουνά και πεδιάδες!
    Καλημέρα Τζίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να γίνεις πιεστική.. μη νομίζεις κι εγώ με γκρίνια και φορτικότητα τις ξεκουνάω :p

      Διαγραφή
  2. Από την κούπα με τον αχνιστό καφέ και τα φαναράκια της βεράντας σου, μέχρι τα (λατρεμένα!!!) κυκλάμινα, τις ομορφιές της φθινοπωρινής φύσης και το νεράκι της βρύσης... “φωνάζει” η έμπνευση!
    Μα, πράγματι, ο άνθρωπος μπορεί να είναι ευτυχισμένος με ελάχιστα. Κι άλλωστε, απρόσμενα έρχεται η ευτυχία. Όπως και η έμπνευση. Αυτό είδα εγώ, πιο πάνω...

    Την καλημέρα και τα φιλιά μου! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πράγματι είναι κάτι μικρές.. ασήμαντες στιγμές που σου δίνουν όμως τόση χαρά και εν τέλει αυτό δεν είναι η ευτυχία;

      Διαγραφή
  3. Αν ο άνθρωπος είχε μάθει να είναι ευτυχισμένος με τόσα απλά πράγματα ο κόσμος θα ήταν αλλιώτικος!!! Υπέροχη η βόλτα σας και φυσικά οι φωτογραφίες σου μοναδικές όπως πάντα!!!! Πολλά φιλιά και ευχές για μια όμορφη μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλιά πολλά Βίκυ μου (μου έχεις λείψει το ξέρεις;).. :)

      Διαγραφή
    2. Και εσύ μου έχεις λείψει Τζινάκι μου, εχθές σε σκεπτόμουν τόσο έντονα... αλλά αυτόν τον καιρό τρέχουν διάφορα bazaar και δεν προλαβαίνω να αναπνεύσω.... Φιλιά καληνύχτας σε όλους σας!!!!

      Διαγραφή
  4. Όσο πας γίνεσαι και καλύτερη!!! Πολύ πολύ όμορφες φωτογραφίες!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά Τζίνα μου, κατάφερες να μεταδώσεις εκτός απ΄ την ομορφιά, αλλά και τη χαρά που σου άφησε αυτή η φωτογραφική σου βόλτα...
    Τελικά στα απλά και ταπεινά κρύβεται η χαρά μας και είναι κρίμα που πολλοί δεν μπορούν να το νιώσουν!
    Χαίρομαι που μοιράζεσαι μαζί μας τις δημιουργίες σου!

    ΑΦιλάκια και καλή συνέχεια με ότι καταπιαστείς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρά και απλά πράγματα είναι που δίνουν χαρά και συνθέτους εν τέλει την όποια ευτυχία μας..
      Φιλιά πολλά Στεφανία μου!

      Διαγραφή
  6. Ενώ βλέπουμε που είναι πραγματικά η ευτυχία, το επόμενο λεπτό το ξεχνάμε δυστυχώς!! Μακάρι να μπορούσαμε και εμείς να κάνουμε συχνότερα τέτοιες βόλτες, καθαρίζει το μυαλό μου και γεμίζει εικόνες!! Το σπίτι σου δείχνει πολύ ζεστό Τζίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο.. δεν συνειδητοποιούμε πάντα την όποια χαρά βιώνουμε. ακόμα και η ρουτίνα της καθημερινότητας είναι ευλογημένη αν σκεφτείς πως όταν μας τυχαίνει μια αναποδιά την αποζητάμε!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. με τετοιες φωτο φουλ η εμπνευση Τζινα μου!
    καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφες εικόνες! Πάντα τέτοια! Να περνάτε καλά! Τα φιλιά μου! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι ωραία τα κυκλαμινάκια. Η φωτογραφίες μία και μία. Νομίζω ότι τελικά η έμπνευση έχει δική της προσωπικότητα και έρχεται εκεί που δεν την περιμένεις πάντα.
    Μα εσένα νομίζω συχνά πυκνά σου χτυπά την πόρτα, της ανοίγεις και τα λέτε.
    Σε φιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουάου!! πόσα καλά λόγια μαζεμένα!!
      σου στέλνω φιλιά και την αγάπη μου :)

      Διαγραφή
  10. Οι φωτό σου έμπνευση!!!!!
    Με μια κούπα καφέ και ζακέτα στη βεράντα: δεν έχω καλύτερο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εμένα μ' αρέσει πολύ!!
      και ξέρεις.. να είναι εκείνη η ελαφριά ψυχρούλα που κάθεσαι άνετα έξω... το καλύτερό μου!!

      Διαγραφή
  11. Πόσο ζήλεψα εκτός απο τις φωτογραφίες σου περισσότερο την παρέα σας..!!! αυτό να έχεις την χαρα να έχεις μια φίλη που να πηγαινετε βόλτες και να βγάζεται τα σώψυχά σας...δεν υπάρχει ωραιότερο Τζινα μου...αν έχεις αυτό τότε και η εμπευση θα έρθει κι αν όχι εσύ θα έχεις περάσει υπέροχα και χωρίς αυτή ..υπεροχες κσι οι εικονες απο το μπαλκόνι σου.......
    καιτωρα ας το κανω τρία σε ενα .. αφου περασα και απο τις προηγούμες αναρτήσεις .. βρε παιδι μου δεν ήξερες .. δεν ρώταγες;; οπως το λες .....και είδες τα σακσμενα πως ρουμπόνουν.. όλα τα ξερουν απ έξω και ανακατωτά....χι.χι. και οταν μεγαλώσουν κι αλλο .. παλι αλλαγες θα έχουν να το ξερεις .. το πέρασα με τις κόρες.. και τωρα το περνουν και εκεινες με τα παιδια τους .. αλλά και αυτά έχουν μεγαλώσει και εχουν αλλάξει πάλι .... η ζωή κανει κύκλους αυτό να το θυμασαι.. ΤζΙΝΑ ΜΟΥ .....Υπομομή ειναι η σωστή λέξη..χι.χι. να έχεις φίλη μου ένα ομορφο Σαββατοκυριακο φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου έχεις δίκιο.. γιατί τί να τις κάνεις τις βόλτες αν δεν μπορείς να τις μοιραστείς με κάποιον/α που σε νιώθει ...έτσι δεν είναι;
      Όσο για τ' αστροπελέκια τους αφήνω να .. νομίζουν πως έχουν τον πρώτο λόγο.. όταν όμως "γυρίσει" το μάτι μου τότε μαζεύονται μέχρι να πεις κύμινο!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Νομίζω ότι η εμπνευση ήρθε. Καθε φωτογραφία σου είναι μοναδική και βγάζει τη δική σου ανάγκη για εκφραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοίτα.. απ' το να επιστρέφαμε δίχως ένα κλικ.. ναι... ας πούμε πως ήρθε η έμπνευση..
      όμως εμείς οι (γκουχ .. γκουχ!) φωτογράφου είμαστε απαιτητικά πλάσματα και θέλουμε πάντα περισσότερες και καλύτερες απ' ΄τις εκάστοτε λήψεις μας..
      Φιλιά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις