Tρίτη Και 13



τριτη και 13



Από παιδί άκουγα τους γονείς μου να συζητούν πως τα πιο σημαντικά, τα πιο σπουδαία γεγονότα της ζωής τους γίνονταν, κατά ένα περίεργο τρόπο,  πάντα Τρίτη..

Κι ήταν η Τρίτη για μας η γουρλίδικη ημέρα της εβδομάδας, ειδικά όταν  συνδυαζόταν με το 13!
Έτσι και τώρα..  για δες σύμπτωση!
Τρίτη 13 Ιανουαρίου – δυο μόλις μέρες πριν τα γενέθλιά σου – ξαναγεννήθηκες!
Ένας χρόνος αγωνίας και τρόμου τέλειωσε και βγήκες, με την βοήθεια του Θεού,  νικητής!
Κι ήταν αυτά τα πιο σπουδαία γενέθλια που θα μπορούσες να έχεις..
Ξαφνικά,  όλα γύρω έλαμψαν..  φωτίστηκαν.. βάφτηκαν με τα πιο χαρούμενα χρώματα..
Οι στιγμές της αγωνίας ξεχάστηκαν, όπως κι ο κίνδυνος που πέρασε θαρρείς ξυστά από δίπλα σου κι η ανακούφιση μαζί με ατέρμονη χαρά ήρθε να πάρει την θέση τους.
Τα χαμόγελα επέστρεψαν στα πρόσωπα και τις ψυχές μας..
Γιατί είσαι εδώ.. κι είσαι γερός!
Κι όλοι ανυπομονούμε να σε σφίξουμε στην αγκαλιά μας, να σε χαϊδέψουμε, να σε κανακέψουμε..
Να σου δώσουμε όσα δεν μπορούσαμε ένα χρόνο τώρα από φόβο μη τυχόν το χάδι μας σου κάνει κακό..
Κι έγινε θαρρείς τούτη  η Τρίτη η σημαντικότερη όλων.. γιατί έχει επίκεντρο εσένα!
Τα γενέθλιά σου γιορτάστηκαν στις καρδιές μας δυο μέρες νωρίτερα και η ευχή όλων ήταν η ίδια..

Να’ σαι πάντα καλά ψυχή μου..

Νά’σαι πάντα γερός,  δυνατός  και χαρούμενος..

Και στα χρόνια της ζωής σου που θα’ρθουν να έχεις πάντα την ευλογία του Θεού να σε σκεπάζει..

όπως τώρα!




Σχόλια

  1. Αχ τι καλά!!!! πολύ χαιρομαι που ολα ειναι οκ για το μικρούλι σας Τζινάκι μου!!!! Πάντα τέτοια ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Ότι καλύτερο, ομορφότερο πάντα με υγεία και πολύ χαρά θα ευχηθώ σε όλους σας και γρήγορα να γίνεται μια αγκαλιά!
    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά! <3

    ΥΓ: Πώς να ξεχάσω και η ίδια αυτή την ημερομηνία αφού γεννήθηκα στις 12 Ιανουαρίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία.. είμαστε στη σειρά ... 11 Ιανουαρίου εγώ, 12 εσύ, 13 το χειρουργείο του μικρού που τον αναγέννησε και 15 τα πραγματικά του γενέθλια :)))

      Φιλιά <3

      Διαγραφή
    2. ΖΗΤΩ! Οι αιγόκεροι ...πάντα με υγεία και αγάπη γύρω μας! :)))

      Διαγραφή
  3. Πέρασε κιόλας ένας χρόνος!!! Να σας ζήσει..... χιλιόχρονος και πάντα γερός και νικητής!!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασε Βίκυ μου... δύσκολα πολύ.. αλλά πέρασε κι ελπίζουμε από δω και μπρος όλα να πάνε καλά για το ψυχουλίνι μας :)

      Διαγραφή
  4. Πως περνάει ο καιρός! Να σας ζήσει ο μικρούλης σας και να βγαίνει πάντα νικητής από όλες τις μαχες της ζωής του! να μην χρειαστεί ποτέ ξανά να δώσει μάχη για θέμα υγείας, κατάγερος και καλότυχος πάντα! Χρόνια πολλά και καλά και για τα δικά σου γενέθλια και ας πέρασαν, να είσαι πάντα καλά και περιτριγυρισμένη από αγαπημένα πρόσωπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ Μάχη μου.. σ'ευχαριστώ για τις ευχές σε μωρουδέλι αλλά και σε μένα!..

      φιλιά πολλά και την αγάπη μου :)

      Διαγραφή
  5. χρονια του πολλα και ευτυχισμενα! ευχομαι οτι καλυτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ χαρούμενα τα νέα σου Τζίνα μου!
    Πάντα υγιέστατος να είναι και να τον καμαρώσετε όπως αυτός θα θελήσει!
    Χρόνια του πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ και σε σένα ταλεντάρα μου εύχομαι πολλές πολλές .. δημιουργίες!!

      Διαγραφή
  7. Εύχομαι το αστεράκι σας να είναι γερό και να σας δίνει μόνο χαρές από εδώ και στο εξής. Είμαι σίγουρη ότι είναι περήφανος που σε έχει γιαγιά του και γράφεις τόσο ωραίες αναρτήσεις. Είμαι σίγουρη ότι τη συγκεκριμένη θα την διαβάσετε παρέα σε μερικά χρόνια που θα πάει σχολείο. Ο Παντοδύναμος να τον προστατεύει! Φιλία (Maria Ifadopoulou) ♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ από καρδιάς Μαράκι μου, νά 'σαι καλά..

      σε φιλώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  8. Να είναι πάντα γερός και δυνατός. Να τον χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τις καλύτερες ευχές μου, Τζίνα μου! Να είναι πάντα γερός και δυνατός και να μην ξαναπεράσετε τέτοια αγωνία!
    Αθηνά
    Craftaholic.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις