Άλλη Μια Βδομάδα Κύλησε..



Απ’ όλα είχε η βδομάδα που πέρασε..
Και χιόνι είχε..
Και ψοφόκρυο είχε..

Και αγωνία μη τυχόν και το «στρώσει» την νύχτα και ποιος ξεχιονίζει το αυτοκίνητο στις τρεις τα ξημερώματα να φύγει για την δουλειά..
(και μην αρχίσετε πάλι τα «τι δουλειά είπαμε κάνεις;» γιατί θα συγχυστώ.. εδώ σας έχω όλες τις πληροφορίες)..
Και κόψιμο πίττας θα είχε (στην δουλειά)  η οποία όμως αναβλήθηκε λόγω καιρού ..
Και – αν θέλετε να ξέρετε - πολύ καλά έπραξε,  διότι όπως είχα περιγράψει και πέρσι εδώ.. το γεγονός λαμβάνει χώρα σε προαύλιο χώρο.. που σημαίνει έξω..  τόσο έξω που πιο πολύ δεν γίνεται.. εκεί όπου ο πυρετός κι η βρογχοπνευμονία γίνονται ένα..
Το οποίο, για να στο κάνω πιο λιανά και να καταλάβεις κι εσύ ο αθώος αναγνώστης,  έτσι και επέμεναν να γίνει το ιβεντ εκείνες τις μέρες με τον χιονιά να λυσσομανάει,  θα μας έβρισκαν την άνοιξη που θα άρχιζαν να λιώνουν τα χιόνια..
Εκατό άτομα κρατώντας πιάτα με μεζεκλίκια και ποτήρι χάρτινο στο χέρι.. χαμογελαστά..
Ωραία εικών..  μαγική!
Είχε όμως και Τσικνοπέμπτη..  και παραγγελίες σουβλακίων, κοκορετσίων  και άλλων.. υγιεινών μπινελικίων που ανεβάζουν την χοληστερίνη στα πεντακόσια μέχρι να πεις κύμινο..








Και  το κερασάκι στη σαντιγί η «γιορτή» του «αγίου» Βαλεντίνου..
Τώρα ποιός τον ανακάλυψε τον εν λόγω "άγιο", ποιός τον έφερε, ποιός τον καθιέρωσε θα σας γελάσω και δεν το θέλω πιστέψτε με..
Που εμένα δηλαδή αν με ρωτήσεις μόνο άγιος δεν μου φαίνεται.. πιο πολύ Καζανόβα μου θυμίζει..
Άσε που όλο εκείνο το κοκκινοκαρδουλοκιτσαριό που πρωταγωνιστεί την συγκεκριμένη μέρα μπορεί να με κάνει τρελή ..
Τι παθαίνει ο ταύρος όταν του ανεμίζουν μες τα μούτρα το κόκκινο πανί; .. ε, ένα τέτοιο πράμα κι εγώ..
Δεν έχω χειρότερο λέμε..
Επιβίωσα όμως.. φαίνεται πως έχω γερή κράση..
Αντέχω.. πώς το λένε;
Κι έτσι η βδομάδα έκλεισε την Κυριακή μ’ έναν παιχνιδιάρη ήλιο που μπαινόβγαινε στα σύννεφα ίσα να μας κάνει να χαμογελάσουμε για λίγο, γιατί από χθες Δευτέρα ότι και όσο χαρήκαμε.. χαρήκαμε… διότι το ψοφόκρυο επανήλθε δριμύτερο..








Και για το τέλος σας φύλαξα το καλύτερο..
Το «κοπή τη πίττα» ..  θα γίνει  αύριο Τετάρτη!!
Αν λοιπόν την επόμενη Τρίτη δεν δείτε καινούργια ανάρτηση δυο λύσεις σας δίνονται..  η μια να κάνετε εκσκαφές - ανασκαφές  στα χιόνια που θα έχουν πέσει για να με βρείτε  και η δεύτερη να περιμένετε την άνοιξη που θα λιώσουν …

Καλή αντάμωση όμορφοι!




Σχόλια

  1. καλή τύχη με την πίτα Τζίνα και να ξέρεις : είναι πιο ωραίο το σκάψιμο την Άνοιξη !
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι μου λέει πως η τύχη μας "γύρισε" φέτος... αναμείνατε νέα μου... :)))

      Διαγραφή
  2. Κι εμένα οι θείοι μου έχουν μαναβική και τα ξαδέρφια μου τα δόλια, τρέχουν τα άγρια χαράματα για να προμηθευτούν τα είδη του μαγαζιού και μετά πάνε και στις άλλες τους δουλειές... Καλή δύναμη Τζίνα μου, ειδικά φέτος που ο χειμώνας δεν αστειεύεται καθόλου. Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά όλα είναι συνήθεια... όταν - κατά καιρούς - με μεταθέτουν για καμμιά βδομάδα σε άλλο πόστο του γραφείου και το ωράριο μου ξαφνικά γίνεται 7-3 ή 8-4 .. μου κακοφαίνεται.. έχω την αίσθηση πως χάνω την μέρα μου γυρίζοντας στις 4 ή στις 5..
      Μεγάλο πράμα η συνήθεια!!

      Διαγραφή
  3. Πω πω! Εγώ θα φοβόμουν να οδηγήσω ακόμη και με καλό καιρό, πολύ περισσότερο με χιόνι... Καλά να περνάτε ό,τι κι αν κάνετε Τζίνα μου.
    Α! και ωραίο το λουκ ;) Φιλιάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαπαπα... "αυτό" για τα linksssss... που έβαλες, βλέπεις η ίδια σε γνώρισα και από κοντά στις "ψηφιακές γειτονιές" και δεν έτυχε να διαβάσω προηγούμενες αναρτήσεις σου και τώρα πια, καταλαβαίνω πολύ καλά πώς μπορεί κανείς να μην είναι πάντα στα up... και πως τα down, καραδοκούν πιο εύκολα όταν κανείς έχει παρόμοια ωράρια δουλειάς, παιδιά, άνδρα, εγγόνια, γονείς, ζώα, φυτά κλπ κλπ! ;-)
    Τώρα περιμένω με μεγάλη αγωνία το κόψιμο της φετινής πίτας, ελπίζω μόνο, μέσα (αν και χλωμό το βλέπω)!!!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Τζίνα μου και να σε προσέχεις!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου Στεφανία... :)))

      Κάτι μου λέει η φετινή πίττα θα είναι "στεγασμένη".. οπότε όλα θα είναι διαφορετικά αύριο.. νεώτερα στην επόμενη ανάρτηση!!

      Φιλιάαααααα <3

      Διαγραφή
  5. Heeeey ! τι εγινε με την πιτα???? :P Ψαχνεις ακομα το φλουρί??? :P :* <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις