Αγαπώ Postcrossing..




Postcrossing.. μια καινούργια ανακάλυψη για μένα, μια νέα αγάπη..
Στέλνεις καρτ ποστάλ και παίρνεις καρτ ποστάλ .. απ’ όλον τον κόσμο!
Διάβασα γι’ αυτό από την Μάρθα και μου άρεσε πολύ σαν ιδέα.


Έτσι, μιας και στο παρελθόν – προ ίντερνετ - αλληλογραφούσα με δεκάδες άτομα απ’ όλη την Ελλάδα και θυμάμαι ακόμα την χαρά του να ανοίγεις το γραμματοκιβώτιο και να σε περιμένει ένα γράμμα με δυο λόγια γραμμένα κι όχι μόνο λογαριασμοί και φυλλάδια.. έκανα αμέσως εγγραφή και ζήτησα 5 διευθύνσεις για να στείλω τις πρώτες μου κάρτες  τις οποίες ταχυδρόμησα.
Aπό κει και πέρα άρχισα να ελέγχω το γραμματοκιβώτιο μας με νέο ενδιαφέρον.

Η φιλοσοφία του postcrossing είναι:
Ζητάς απ’ την ιστοσελίδα μια διεύθυνση για να στείλεις την κάρτα σου, μόλις ο παραλήπτης  την λάβει και την καταχωρήσει στο σύστημα θα δοθεί η δική σου διεύθυνση σε κάποιο άλλο μέλος για να σου σταλεί  μια κάρτα.
Έτσι λαμβάνεις κάρτες απ' όλον τον κόσμο ακόμα κι από χώρες που δεν τις είχες ακούσει πριν..
Μπορείτε να φανταστείτε την χαρά μου όταν βρήκα να με περιμένουν μαζεμένες στο γραμματοκιβώτιο  οι τρεις πρώτες κάρτες!
Έκανα σαν μικρό παιδί!
Η πρώτη που έπιασα στα χέρια μου ήταν αυτή








Και προερχόταν από μέλος που ζει σε μια φάρμα σε κεντρική πολιτεία των Ηνωμένων Πολιτειών..
Η δεύτερη ταξίδεψε ως εμένα απ’ την Λευκορωσία







Και η τρίτη απ’ την μακρινή Ταιβάν..







Χθες ταχυδρόμησα άλλες πέντε κάρτες.. με προορισμούς τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Γερμανία, την Ρωσία, την Αγγλία και η τελευταία την Ταιβάν..
Τώρα ψάχνω στο ίντερνετ και το pinterest ιδέες για να τοποθετώ τις κάρτες που θα λαβαίνω, δεν έχω αποφασίσει αν θα είναι κάτι σαν διακοσμητικό χώρου π.χ. ένα ταμπλώ  ή κάποιο κουτί αποθήκευσης..

Έχετε κάτι να μου προτείνετε;




 photo ypografh3.jpg

Σχόλια

  1. Πίνακα ανακοινώσεων με φελλό;
    Εγώ μάλιστα θα έκανα shabby chic το ξύλο γύρω γύρω ☺
    Πολύ όμορφη ιδέα πάντως :)))
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τον πίνακα ανακοινώσεων τον σκέφτηκα κι εγώ, στο shabby chic.. σε έχασα!!
    Θα το γκουγκλάρω όμως να δω τί εννοεί ο ποιητής.. χαχαχαχα

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαι φαν της αλληλογραφίας, με mail όμως, έτσι αλληλογραφώ συχνά βασικά με παλιούς bloggers που επειδή βαρέθηκαν τις αναρτήσεις, έκλεισαν τα blogs τους ή τα διατηρούν ανοιχτά αλλά χωρίς σχόλια και προτιμούν να γράφουν πιο προσωπικά γράμματα!
    Έτσι, εκεί ανταλλάσσουμε και προσωπικές φωτο παιδιών, γενεθλίων, φίλων κλπ και μοιραζόμαστε χαρές και στεναχώριες!
    Πρωτότυπη ιδέα και για συλλέκτες καρτών από διάφορες χώρες!
    Καλή συνέχεια Τζίνα μου και εύχομαι να γεμίσεις πολλά πολλά ταμπλό με κάρτες!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρίσκω την ιδέα της ανταλλαγής καρτών εξαιρετική και με ενθουσιάζει ο τρόπος αυτός της επικοινωνίας.. ίσως γιατί η αλληλογραφία είναι οικεία σε μας εν αντιθέσει με τα νέα παιδιά..
      Φιλιά Στεφανία μου :)

      Διαγραφή
  4. Ανατριχιαστικά τέλεια ιδέα! Και χθες που περπατούσα και χάζευα ωραία σπίτια (η αγαπημένη μου ασχολία αν δεν έχω τι να κάνω) έβλεπα με θλίψη τα γραμματοκιβώτια και σκεφτόμουν πως είναι κρίμα να είναι τόσο όμορφα φτιαγμένα και να φιλοξενούν μέσα τους πια μόνο λογαριασμούς...
    Χαίρομαι πάρα πολύ που το ξετρύπωσες αυτό το postcrossing που λες και ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩΩΩΩΩ!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γράφτηκα με μεγάλη λαχτάρα! Να σε ρωτήσω Τζίνα μου, προτιμάς να τις στέλνεις με φάκελο ή σκέτες; Γιατί διάβασα πως έγραφε ότι είναι στη διακριτική μας ευχέρεια, αλλά πες μου κι εσύ που ξέρεις καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα κι έκανες εγγραφή, τί καλά!
      Τώρα από τα προφίλ των μελών που έχω διαβάσει για να δω τις προτιμήσεις τους και να στείλω κάτι ανάλογο των επιθυμιών τους, είδα πως προτιμούν τις κάρτες σκέτες.. δίχως φάκελο.. το ίδιο διάβασα και στο φόρουμ (υπάρχει και ελληνικό) οπότε τις στέλνω χωρίς φάκελο αλλά κι αυτές που έχω λάβει μέχρι στιγμής είναι σκέτες...

      Φιλιά πολλά και ό,τι θέλεις πες μου ;)

      Διαγραφή
  6. Τι τέλεια ιδέαααα! Θα γραφτώ κι εγώ αμέσως!!!
    Τι ωραίο να έχεις να περιμένεις με χαρά κάρτες από άλλα μέρη της γης!!!
    Φιλιά πολλάάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καταπληκτικό δεν είναι;

      αχ πόσο χαίρομαι που σας αρέσει!!

      Διαγραφή
  7. χαίρομαι που σου άρεσε... είναι ωραία η επικοινωνια... καλό βραδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΔΕ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΦΩΤΟ ΤΗΣ ΦΙΛΕΝΑΔΙΤΣΑΣ ΣΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΡΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ......ΞΕΧΑΣΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΣΟΥ.... ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΑΡΓΗΣΕΙ, ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.......ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΑΛΙ ΠΟΥ ΖΩ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΩΤΕΙΝΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ, ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τζίνα μου, μόλις τώρα είδα το ποστ σου! Με συγχωρείς που δεν ήρθα νωρίτερα!
    Μα δεν είναι πολύ εθιστικό;;;
    Σήμερα κι εγώ θα ταχυδρομήσω τις επόμενες 5 μου! Χαίρομαι σαν μικρό παιδί και όταν στέλνω και όταν δέχομαι!
    Μια μικρή ερώτηση: Από που παίρνεις εσύ καρτούλες;; Εγώ αγόρασα του Αλιάγα τελικά, αλλά κάποια στιγμή θα μου τελειώσουν και αναρωτιέμαι που μπορώ να βρώ. Εκτός από τα περίπτερα στο Σύνταγμα που είναι αρκετά ταλαιπωρημένες!

    Μάρθα
    martablogging.wordpress.com (το νέο μου blog!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mάρθα μου μέχρι στιγμής αγοράζω από ένα μεγάλο κατάστημα με είδη δώρων που έχουμε στην περιοχή που μένω.. έχει κυρίως με τοπία από Ελλάδα .. ας πούμε τουριστικές.. κι απ' ότι μου γράφουν όταν τις λαβαίνουν τους αρέσουν...
      Αν βρεθώ στο κέντρο θα κοιτάξω να προμηθευτώ όμως γιατί βλέπω το απόθεμα απ' το μαγαζί που ψωνίζω να τελειώνει.. χαχαχαχαχα
      Σε φιλώ (έρχομαι να δω το καινούργιο blog)..

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις