Τί Λοζάνη.. Τί Κοζάνη




Βαρύς ο φετινός χειμώνας.
Απ’ αυτούς που δεν έχουμε συνηθίσει γιατί - πώς να το κάνουμε; -  σ' αυτή την χώρα από απόψεως κλίματος είμαστε καλομαθημένοι..

Με τις χειμωνιάτικες λιακάδες μας, με τις υψηλές θερμοκρασίες μας ακόμα και τον χειμώνα, με το μπουφάν να φοριέται «ανάριχτα» και μόνον στο τσακίρ κέφι..  με τις τρέλες μας τέλος πάντων.. Πασάδες!
Όλα αυτά μέχρι φέτος.. που ήρθαν τα πάνω κάτω και έγινε – κυριολεκτικά – το έλα να δεις..       
Τσουχτερό κρύο, χιόνια, θερμοκρασίες εκεί γύρω στο μηδέν και βροχή, ατέλειωτη βροχή.
Τί Λωζάνη, τί Κοζάνη ένα πράμα!
Αμέτρητες γκρίζες μέρες που όταν ο ήλιος αποφασίζει να κάνει guest εμφάνιση.. εμείς πανηγυρίζουμε!


Λονδίνο γίναμε my dear.. Λονδίνο!
Προσωπικά όταν θέλω να ξορκίσω το γκρίζο απ’ την ζωή μου παίρνω την φωτογραφική μηχανή κι αμολιέμαι στους αγρούς ή  την θάλασσα.
Οι όμορφες εικόνες μου φτιάχνουν το κέφι, μου ανεβάζουν την διάθεση, ισορροπούν μέσα μου την σκοτεινιά με το χρώμα και μου δίνουν χαρά.
Έτσι έχοντας το μικρό δασάκι σε απόσταση αναπνοής από το σπίτι κίνησα ένα απόγευμα, που ο ήλιος ήταν - για λίγο μην φανταστείς - στα κέφια του, να το περπατήσω.
Λουλούδια του αγρού,










πρασινάδες,








κλαδιά..







όλα μπήκαν στο στόχαστρο της φωτογραφικής μου μηχανής.
Παράλληλα  έκοβα κιόλας ότι μπορούσα.. έτσι γυρίζοντας  σπίτι εκτός απ’ την χαρά να βλέπω τις φωτογραφίες που τράβηξα, (αν και εφόσον έχω τραβήξει καμιά..της προκοπής, αλλιώς πέφτει  delete που πάει σύννεφο)  έχω κι άλλη μια.. να γεμίζω ό,τι βάζο, βαζάκι και ποτηράκι έχω  και να στολίζω το σπίτι























Εξαπλώθηκα ακόμα και στο μικρό ράφι πάνω απ' τον νεροχύτη..  εκεί δίπλα στα αγαπημένα μου μπουκαλάκια βρήκαν χώρο μικρά ποτήρια γεμάτα με αγριολούλουδα!








έπρεπε να έβλεπες από μια μεριά πώς τα καμάρωνα!..









shelf















Οι μικρές αυτές διάσπαρτες πινελιές στο σπίτι  είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να μου φτιάξει  το κέφι για αρκετές μέρες..
Κατά τ' άλλα ο χειμώνας συνεχίζει απτόητος την προέλαση του, το γκρίζο έχει κατσικωθεί στον ουρανό μας κι απ' ότι φαίνεται θα χρειαστώ ντουζίνες από ανάλογες φωτογραφίες μέχρι να έρθει επιτέλους η άνοιξη..

Αλήθεια εσύ τί τρόπους βρίσκεις να ανεβάζεις  την πεσμένη σου διάθεση;



Σχόλια

  1. Καλημέρα Τζινάκι...Εχω φτάσει στα όρια μου κι εγώ με την άφαντη Ανοιξη και προσπαθώ με τους δικούς τρόπους.Τα λουλούδια σου πανέμορφα καθώς κι οι εικόνες πιυ συλλέγει η μηχανή σου...αυτά τα ανθισμένα κλαδιά....τόσο ελπιδοφόρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι φτάσαμε τα όριά μας φέτος και τούτος ο χειμώνας λες και γεννιέται από τις στάχτες του ξανά και ξανά... σαπίσαμε Κατερίνα μου.. σαπίσαμε..
      Ευτυχώς που όπως εμείς κι εσείς έχετε τη φύση στα πόδια σας κι έτσι έχουμε εναλλακτικές..
      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  2. Τζίνα μου, καλημέρα! Αφενός απολαμβάνω τις φωτογραφίες σου καθημερινά στο timeline μου, αφετέρου χθές είχα την ίδια σκέψη με σένα! Αγορασμένα μεν, χρυσάνθεμα δε, στόλισαν την τραπεζαρία μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά τα λουλούδια είναι βάλσαμο ψυχής!

      Φιλιά Μάρθα μου :)

      Διαγραφή
  3. εφερες την ανοιξη με τις υπεροχες φωτο σου!
    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς μόνο στις φωτογραφίες Κική μου... δυστυχώς!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Βρε καλώστην!!!!! φφφ και ελεγα οτι θα κανεις κανενα εκνευρισμένο post να σε τσιγκλισω λιγο αλλά παλι στο σοβαρο μου το γυρισες :P :P :P !!!!
    Λοιπόν περα της πλακας! τα λουλουδάκια υπέροχα οι φωτος σου ακομα καλυτερες! νομιζω οτι σου εκαναν πολυ καλό τα σεμιναρια φωτογραφίας ε??? Λες καποια στιγμή να καμαρώνω οτι εχω φίλη φωτογράφο που κάνει έκθεση φωτογραφίας στην Γκαλερί της Νέας Υόρκης??? (οκ οκ σκάω :P)
    Τι κάνω για να φτιάξω τη διάθεση μου ? Λοιποοον:
    Καταρχήν το καλύτερο φαρμακο είναι οι ανθρώποι που αγαπαω οποτε πρώτη κίνηση τηλεφωνο στη μαμα ! Δευτερη κινηση καφεδάκι με τις φίλες! Αυτό όμως δεν ειναι πάντα εφικτό αφενός διότι ο κοσμος εχει και δουλειές και δεν γινεται να ασχολείται πάντα με την αφεντιά μου και δεύτερον γιατί κάποιες φορές απλά δεν θέλω να τους μεταδώσω την κακή μου διάθεση
    Πάμε λοιπόν στο plan b! MUSIC! Διαπασών! Εχεις καταλάβει (φαντάζομαι) ότι έχω μια αδυναμία στη Γαρμπή και η άτιμη τα εχει πει ολα! για κάθε διάθεση, βρισκω λοιπόν οτι ξεσηκωτικό υπάρχει και το βάζω στη διαπασών... ούτε αυτό ομως ειναι πάντα εφικτό γιατί αν η διάθεση σου πέσει μέσα στο ντάλα καταμεσήμερο υπάρχει κι ένα οριο που το λέμε "κοινή ησυχία". Σ'αυτη τη περιπτωση φοραω φυσικα τα ακουστικακια μου αλλα οπως και να το κάνεις ΔΕΝ ειναι το ίδιο!!!!
    Plan c:Κουζίνα: είτε μαγειρεύω είτε φτιάχνω κανένα γλυκο! Μου βγαίνει ολος ο δημιουργικός οίστρος και ανεβαίνει η διαθεσή μου . Αυτό επίσης δεν ειναι πάντα εφικτό διότι μπορει να μην έχω προλάβει να πάω σουπερμάρκετ οπότε να μην έχω τα υλικά που χρειάζομαι!!
    Plan d: κλεινω ολα τα φωτα, εκτος απο ενα, αναβω κερακια, βάζω χαμηλή μουσική , παιρνω το τάμπλετ μου και χαζολογάω σε διάφορες σελίδες. Συγκεκριμένες.Εϊτε στο pinterest, είτε στην blogoσφαιρα
    Plan e: Σειρά στην τηλεόραση (ξένη παντα) η καμιά καλή ταινία!!!
    Ε αν δεν πιάσουν ολα αυτα... κάνω χαρακίρι :P :P :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φτάνει που έχεις αυταπάτες (άκου εκεί έκθεση φωτογραφίας!) .. την θέλεις και σε γκαλερί της Νέας Υόρκης.. δεν σου φτάνουν οι τοπικές αθηναϊκές γκαλερί;..
      Πάντως από εναλλακτικές διαβάζω έχεις μπόλικες.. τί μαγείρεμα, τί μουσικές, τί μπίρι μπίρι με φίλες, τί σούρτα, τί φέρτα.... έμεινα άλαλη!
      Εγώ πάλι κατεβάζω ρολά και το να ξεδώσω με περίπατο και φωτογράφιση θα πρέπει να έχω πιάσει πάτο..
      Πάντως την επόμενη φορά που θα είσαι χολοσκασμένη.. ρίξε μου τηλεφωνάκι ;)

      Διαγραφή
    2. Καλα εισαι σοβαρή???? Αθηναϊκή Γκαλερί??? Μα τι ειμαστε τίποτα τυχαίες????? Οοοοοχι αγάπη μου! Καλύτερη ειναι δλδ η Βίσση που επιχειρησε διεθνή καριέρα??? Αλλο που μην πω τωρα τι κατάφερε! εμείς θα πετύχουμε! εσύ θα κάνεις τη δουλειά κι εγώ θα σε προωθω :P (και μετά θα ξυπνήσουμε το ξερω :P!!! Αλλα ρε παιδι μου κακό ειναι να ονειρευόμαστε??)
      Οσο για εναλλακτικες Δόξα το Θεό μπόλικες.. ευτυχως ειμαι δραστήρια και εχω πολλά ενδιαφέροντα αλλιώς δεν την παλευα!!
      Οριστε λοιπόν αλλη μια εναλλακτική!!! Γιατί Τζινάκι μου δεν σου φτάνουν τα δικά σου στο κεφάλι σου?? θες και τα δικα μου? :P

      Διαγραφή
    3. Eτσι όπως το θέτεις με έπεισες.. εντάξει λοιπόν.. φύγαμε για Νέα Υόρκη.. (δεν ήθελα και πολύ για να πειστώ είδες;)..
      Όσο για σένα.. μη με ταράζεις παιδί μου.. είμαι γεννημένη μαζόχα εγώ.. αν δεν παιδευτώ δεν μπορώ.. κάτι μου λείπει..

      Διαγραφή
  5. Καταπληκτικές οι φωτος των λουλουδιών με υπέροχο βάθος πεδίου και χρώματα.
    ...και τι όμορφη και χαρούμενη κουζίνα που έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πόσο χαίρομαι που σου αρέσουν!... σ' ευχαριστώ Ελευθερία μου :)

      Διαγραφή
  6. Καταπληκτική δουλειά έχεις κάνει με τις φωτογραφίες Τζίνα μου! Ειδικά εκείνες που είναι εντός οικίας, είναι ακόμα πιο όμορφες! Περιμένοντας την άνοιξη λοιπόν, εννοώ με τις ανάλογες θερμοκρασίες! Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άντε να δούμε πότε θα έρθει αυτή η άνοιξη.. σα να ξεχάστηκε κάπου στον δρόμο μου φαίνεται :)

      φιλιά κι από εμένα Πέτρα μου :)

      Διαγραφή
  7. Ακριβώς όπως και εσύ Τζίνα μου, αυτός ο χειμώνας πολλές φορές μ' έφερε στα όρια μου, βασικά πάνω απ' όλα μ' ενόχλησε το κρύο και η υγρασία και επειδή τα οικονομικά μας, δεν ήταν (και δεν είναι!) καθόλου καλά, το θέμα θέρμανση ήταν το βασικό μας πρόβλημα... ειδικά οι πετσέτες του μπάνιου που δεν στέγνωναν ποτέ, ακόμα και οι καθαρές απ΄ το ντουλάπι, ήταν υγρές... και ρωτάς τι κάνω; θ΄ απαντήσω τίποτα... περιμένω να περάσει, γιατί ξέρω πως και αυτό θα περάσει, όπως τόσα άλλα πολύ πιο σοβαρά στη ζωή μου/μας! ;-)
    Οι φωτό σου, πραγματικά αναζωογονητικές και δηλώνουν, πως ναι, η άνοιξη είναι εδώ και ας μη την αισθανόμαστε!!!

    ΑΦιλάκια καρδιάς, τουλάχιστο αυτή, δεν περιμένει την άνοιξη για ν' ανοίξει! :)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mας κούρασε όλους αυτός ο χειμώνας ακόμα κι αυτούς (βλέπε εμένα) που δηλώνουν φαν της συγκεκριμένης εποχής του χρόνου..
      Καταλαβαίνω πως εκεί στο βουνό τα πράγματα ήταν και είναι δυσκολότερα και λόγω παγωνιάς αλλά και υγρασίας.
      Υπομονή Στεφανία μου, όπως λες κι εσύ.. θα περάσει..

      Σε φιλώ και σου στέλνω την αγάπη μου :)

      Διαγραφή
  8. Κάνω ακριβώς αυτό που κάνεις κι εσύ και η αλήθεια είναι πως βοηθάει πολύ να ξορκιστεί το γκρίζο!!...υπέροχες οι φωτογραφίες σου!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένας τρόπος κι αυτός.. βλέπει το μάτι και γαληνεύει η ψυχή!

      Σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  9. Τζινάκι μου φανταστικές οι φωτογραφίες σου - όπως πάντα άλλωστε - μα και τα λουλούδια που γέμισες τα μικρά βαζάκια και ποτηράκια έδωσαν μια νότα λάμψης και άνοιξης στο υπέροχα ζεστό και φιλόξενο σπιτικό σου!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άνοιξη έχουμε και άνοιξη δεν βλέπουμε! Έλεος πια μ'αυτή τη μαυρίλα! Για να μην πιάσω και το πρόβλημα των ιώσεων..άστο! Υπέροχες φωτογραφίες...ανυπομονώ να βρεθώ δίπλα στη φύση, στο χωριό μου! Σ'ευχαριστώ Τζίνα που με τις φωτογραφίες αυτές έφερες την άνοιξη μπροστά στα μάτια μου...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΤΕΛΕΙΕΣ φωτο!!!! μας γέμισες Άνοιξη!!!
    εγώ, για νααλλάξω διάθεση.. τραγουδάω!!!!
    μακια.. καλό Σαβ/κο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις