Χριστός Ανέστη!


pascha



Nαι, το έζησα τούτο το Πάσχα έτσι όπως ήθελα..
Με όλες τις πατροπαράδοτες ετοιμασίες..

Με τσουρέκια..
Με κουλούρια..
Με βαμμένα αυγά..




koulouria-tsourekia-avga




paschalina



Μόνο που στα τελευταία ακολούθησα καινούργια μέθοδο.. τα έψησα στον φούρνο .. μια μέθοδο που είδα στο διαδίκτυο κι αποφάσισα να την δοκιμάσω.
Τα αράδιασα λοιπόν στην σχάρα του φούρνου και τα έψησα για μισή ώρα στον αέρα στους 150 βαθμούς..



psisimo-avga




Έγιναν τέλεια και δεν υπήρξε ούτε μια απώλεια.. κανένα σπασμένο ..
Μεγάλος ενθουσιασμός!
Και μετά στο βάψιμο αποφάσισα να δοκιμάσω  χρώματα ζαχαροπλαστικής και παράλληλα να ξεφύγω απ’ το παραδοσιακό κόκκινο που με επιμονή τα έβαφα όλα τα χρόνια.
Φέτος ήθελα κι άλλα χρώματα χαρούμενα.. φωτεινά.. ελπιδοφόρα!
Έτσι με την βοήθεια των αστροπελεκιών βάλαμε στα πλαστικά ποτήρια το κάθε χρώμα χωριστά και βουτούσαμε το αυγό για περίπου 10 λεπτά..



chromata zacharoplastikis



Έγιναν με τόσο μα τόσο υπέροχα..  τόσο ανοιξιάτικα!




paschalina avga




vamena avga




pascha



Δεύτερος ενθουσιασμός.. μεγαλύτερος απ’ τον πρώτο..
Την Μ. Πέμπτη πήγαμε – όπως πάντα – στην εκκλησία να προσφέρουμε ένα στεφάνι από λουλούδια κάτω απ’ τον Σταυρό του Κυρίου 



stefania-estavromenos



και την Μ. Παρασκευή συνοδέψαμε τον επιτάφιο..



epitafios





epitafios-koimisews




koimisi-theotokou-epitafios



Το Μ. Σάββατο τα αστροπελέκια βοήθησαν τον μπαμπά τους στις ετοιμασίες .. πέρασαν στην σούβλα αρνί και κοκορέτσι έτσι ώστε να’ ναι έτοιμα για το σούβλισμα της Κυριακής.
Το χαρμόσυνο μήνυμα της Ανάστασης το ζήσαμε μέχρι τις πρώτες πρωϊνές ώρες στην εκκλησία και γυρίσαμε σπίτι τα ξημερώματα κατ’ ευθείαν για ύπνο.
Η Κυριακή κύλησε με ψήσιμο, 



arni-kokoretsi



με τα παιδιά να τιτιβίζουν χαρούμενα, με τσιμπολόγημα γύρω από την σούβλα, με γεύσεις πατροπαράδοτες αλλά  και το πιο υπέροχο κοκορέτσι που έφτιαξε ποτέ ο μπαμπάς μας.. (φέτος ξεπέρασε κατά πολύ τον εαυτό του).. και χαλάρωση..
Απλά.. λιτά.. κι απέριττα.. με λίγα λόγια.. οικογενειακά!
Ναι, το έζησα και τούτο το Πάσχα έτσι όπως ήθελα κι ονειρευόμουν.. με τους δικούς μου ανθρώπους.. ήρεμα.. γαλήνια.. μοναδικά!






Χριστός Ανέστη όμορφοι!

Η Ανάσταση του Κυρίου ας αναστήσει μέσα μας ό,τι πιο αγνό, ό,τι πιο αληθινό κρύβεται στην ψυχή μας.. κι ας είναι η απαρχή για να γίνουμε  λίγο καλύτεροι.. λίγο πιο ανθρώπινοι.. λίγο πιο αληθινοί!


Και του χρόνου!





Σχόλια

  1. Χρόνια πολλά Τζίνα μου!Όλα υπέροχα.Εύχομαι πάντα να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα έτσι εύχομαι Τζίνα μου!
    Αληθώς ο Κύριος!
    Υγεία κι Αγάπη στην οικογένεια σου! ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε καλό προσωπικό και οικογενειακό και σε σένα Αριστέα μου, φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Αληθώς Ανέστη!!!!! Τζινάκι μου Χρόνια Πολλά Καλά και Χαρούμενα γεμάτα υγεία και όμορφες στιγμές!!!!! Και του χρόνου!!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου Βικάκι... σου στέλνω την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  4. Τζινάκι. Χρόνια πολλά πολλές ευχές σε εσένα και στην οικογένεια σου. Οι εικόνες σου μέσα στο χρώμα και το φως....τα ψητά αυγά με έστειλαν. Τέλεια ιδέα! Και του χρόνου με υγεία λοιπόν σε όλους σας. Φιλιά αγαπημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα γλυκια μου! περασα να ευχηθω χρονια πολλα! Χριστός Ανέστη! υγεία αγάπη και χαρά σε όλο το κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kική μου να είσαι πάντα καλά!
      Σε φιλώ και σου στέλνω την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  6. χριστος ανεστη Τζινα μου!!! και του χρονου να ειστε γεροι!!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσείς να είστε καλά... όλη η υπέροχη οικογένεια!

      φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά! Και του χρόνου! Πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τρομερή ιδέα το βάψιμο των αυγών (για του χρόνου!) ;-)
    Τρομερές και οι Πασχαλινές φωτό σου, κατάφερες και μας μετέδωσες όλη την ατμόσφαιρα και χίλια μπράβο και χίλια φιλάκια!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σας δίνω ιδέες.. έστω κι αν θα αργήσουν να πραγματοποιηθούν...

      φιλιά Στεφανία μου!

      Διαγραφή
  9. Καλή σου μέρα και χρόνια σου πολλά.
    Χριστίός Ανέστη.
    Πανέμορφο το Πάσχα σου αγαπητή μου Τζίνα. Καθαρά ελληνικό.
    Και του χρόνου να είσαστε όλοι σας καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Dennis, να είσαι καλά και να χαίρεσαι τα αγαπημένα σου πρόσωπα..

      Διαγραφή
  10. Και του χρόνου Τζίνα μου να είστε καλά! με υγεία!
    Για τα αυγά τα τελευταία δυο χρόνια τα κάνω και εγώ ακριβώς έτσι, φούρνος και χρώματα ζαχαροπλαστικής γιατί θέλει να βοηθάει και η μικρή και το κάνουμε σαν παιχνίδι, ούτε μια απώλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mάχη μου έχω ενθουσιαστεί με τα αυγά.
      Όταν το διάβασα ήμουν επιφυλακτική κατά πόσον θα έστεκε κάτι τέτοιο.. όμως όταν τα έβγαλα και ξεφλούδισα ένα να δω.. ενθουσιάστηκα!
      Από δω και στο εξής μόνον έτσι... χαχα!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη Τζίνα!!~ομολογώ ότι αυτήν την μέθοδο ( για τα αυγά) δεν την ήξερα και νομίζω ότι του χρόνου θα την επικαλεστώ και εγώ..!!~μου φαίνεται εύκολη και ότι πρέπει για παιχνίδι με τα πιτσιρίκια μου!!~ήθελα να σε ρωτήσω τι ακριβώς έχεις βάλει μέσα στο γυάλινο βαζάκι σου με το λουλουδάκι...είναι τέλειο και μου αρέσει γιατί έχει λεμόνια και πορτοκάλια να το στολίζουν..τι λουλουδάκι είναι??..ή μήπως κλωνάρια??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αυγά να τα δοκιμάσεις.. πανεύκολη μέθοδος και χωρίς ΚΑΜΜΙΑ απώλεια.
      Στο βάζο τώρα έχω βάλει στην μέση ένα μικρότερο βαζάκι από μαρμελάδα όπου έχω βάλει τα κλωνάρια που μάζεψα, στο κενό ανάμεσα στα δυο βάζα έχω βάλει φέτες λεμονιού και νερό...

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις