Μεγάλη Εβδομάδα




Mεγάλη Εβδομάδα και φέτος!
Πότε έφτασε;..

Κάθε χρόνο όταν ξεκινά την Καθαρά Δευτέρα η νηστεία και μετράμε επτά εβδομάδες αποχής απ’ όσα μας αρέσουν, μας φαίνεται πολύς ο καιρός,  όμως πάντα..  μα πάντα όταν φτάνει η Μεγάλη Εβδομάδα συζητάμε πόσο γρήγορα πέρασε και ούτε που το καταλάβαμε..
Όλα στο μυαλό μας βρίσκονται τελικά κι εμείς τα κάνουμε εύκολα ή δύσκολα..
Ευτυχώς αρρώστησα νωρίς..
Ναι, μη γελάτε..
Ούτε ψύλλος στον κόρφο μου αν είχα αρρωστήσει με μια βδομάδα καθυστέρηση..
Δεν θα’ θελα να ζήσω Μεγάλη Βδομάδα στο κρεββάτι.
Όχι ότι τώρα είμαι καλύτερα.. σέρνομαι και οι αντοχές μου δοκιμάζονται συνεχώς.. όμως – έστω και για λίγο – καταφέρνω να είμαι όρθια.
Γιατί έχω δουλειές να τακτοποιήσω..
Θέλω όλα τα πατροπαράδοτα..
Θέλω τσουρέκια.. (αυτά έγιναν κιόλας)..
Θέλω κουλουράκια..
Θέλω κόκκινα αυγά..
Και κυρίως θέλω να πάμε στην εκκλησία..
Να  βρεθώ εκεί την Μ. Πέμπτη.. για να βιώσω από κοντά και με συντριβή ψυχής την απόλυτη Θυσία.. τον απόλυτο Πόνο.. την απόλυτη Δοκιμασία..








Να αφήσω  τα δάκρυα να  τρέξουν απ’ τα μάτια μου και τα  χείλη μου για ακόμα μια φορά να ψιθυρίσουν  «συγχώρα με Κύριε»..
Την   Μ. Παρασκευή για να προσκυνήσω Εκείνον  που θυσιάστηκε για μας.. όλους εμάς  που το μόνο που κάνουμε είναι να τον σταυρώνουμε κάθε μέρα.. κάθε ώρα.. κάθε λεπτό με κακίες, αισχρές βρισιές και απίστευτη οργή προς τον συνάνθρωπο..








Να ενώσω την φωνή μου μαζί με των υπολοίπων γυναικών σ’ εκείνους τους υπέροχους ψαλμούς των μυροφόρων γυναικών.. και να Τον συνοδέψω στην περιφορά Του Επιταφίου Του ..
Και φυσικά το Μ. Σάββατο που πάντα μένουμε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες για  να βιώσουμε εν τέλει  την απόλυτη Χαρά της Ανάστασής Του και  με φόβο Θεού να μεταλάβουμε των Αχράντων Μυστηρίων..
Γιατί έτσι καταλαβαίνουμε εμείς το Πάσχα..
Πάσχα Ορθόδοξο..
Πάσχα των Ελλήνων..
Πάσχα Χριστιανικό..

Καλή Μεγάλη Εβδομάδα όμορφοι..
Η Ανάσταση του Κυρίου  ας γίνει το έναυσμα για την προσωπική ανάσταση του καθένα μας και το πέρασμά μας απ’ το σκοτάδι στο απόλυτο φως!

Καλή Ανάσταση με Υγεία, Αγάπη και Χαρά σε σας  και τις οικογένειές σας!



Σχόλια

  1. Φέτος θέλω κι εγώ να βιώσω το Πάσχα μετά από πολλά χρόνια σε όλο του το μεγαλείο. Είναι που έχω αρχίσει την εσωτερική αναζήτηση και προσδοκώ την δική μου Ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι από καρδιάς το Αναστάσιμο Φως να πλημμυρίσει την ψυχή σου και να φωτίσει όλη σου την οικογένεια..

      Φιλιά Μάρθα μου :)

      Διαγραφή
  2. Αγαπητή μου Τζίνα, με συγκίνησες... Πραγματικά έτσι είναι το Πάσχα μας!! Περαστικά σου, καλό υπόλοιπο της Μεγάλης Εβδομάδας... Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου στέλνω τα φιλιά και την αγάπη μου Ειρήνη, νά' σαι καλά!!

      Διαγραφή
  3. εύχομαι να ανακτήσεις γρήγορα δυνάμεις και να περάσεις αυτές τις μέρες όπως ακριβώς τις θέλεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με όλη μου την καρδιά, Τζίνα μου, εύχομαι να έχεις ένα φωτεινό Πάσχα, όπως το επιθυμείς και το έχεις ονειρευτεί!

    ΑΦιλάκια με όλη μου την αγάπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υγεία για όλον τον κόσμο Στεφανία.. τίποτε άλλο.. Υγεία!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Τζινακι μου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να ζήσεις το φετινό Πάσχα όπως το θέλεις και το νιώθεις...
    Κυρίως με υγεία και τα αγαπημένα σου πρόσωπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτσι όπως περιγράφεις έχω κι εγώ το Πάσχα στο μυαλό μου, με τις ίδιες εικόνες και αναμνήσεις... Πολύ συγκινητική η ανάρτηση σου!
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα, με υγεία! Εύχομαι να περάσεις όπως ακριβώς επιθυμείς, μαζί με τους αγαπημένους σου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tην καλημέρα μου από την μακρυνή ξενητιά μου ( Νέα Υόρκη) και χρόνια πολλά.
    Υπέροχη γιορτή το Πάσχα μας και μακάρι να μπορέσουμε να το ζήσουμε όπως το περιγράφεις.
    Τυχαία βρέθηκα στο μπλογκ σου. Φανταστικό. Αν θέλεις θα περνάω.
    Εύχομαι μια χαρούμενη Ανάσταση και ένα όμορφο Πάσχα όπως το επιθυμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Dennis .. χαίρομαι πραγματικά που σε "γνωρίζω"..
      ξέρω πως η ελληνική κοινότητα στην Αμερική τηρεί τις παραδόσεις , τις γιορτές, τα ήθη και τα έθιμά μας..
      Βρίσκει την άκρη ο Έλληνας να γιορτάσει .. πόσο μάλλον αν πρόκειται για τόσο μεγάλη γιορτή όπως είναι το Πάσχα.
      Εύχομαι Καλή Ανάσταση με όμορφες στιγμές κοντά στα αγαπημένα σου πρόσωπα..

      Διαγραφή
  8. Τζινα μου... τι όμορφο... μπραβο!!!... τέλειες κι οι φωτο...
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!! εύχομαι να έζησες την καλύτερη Μεγαλοβδομαδα...και ένα ΤΕΛΕΙΟ ΠΑΣΧΑ!!! μακια..με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις