Τί Είπε Τώρα;



Πρωτομαγιά στο σπίτι μόνη με τα αστροπελέκια.
Το πρωινό περνά με δουλειές στον κήπο έχοντας (βαριεστημένο) βοηθό το μεγάλο αστροπελέκι, το οποίο αποσπώ μ’ αυτό τον τρόπο απ’ τον υπολογιστή και δεν του αρέσει καθόλου!

Ο μικρός κοιμάται .. έχει φτάσει μια η ώρα  και παρ’ όλο που πασχίζω με διάφορους τρόπους, με τραγούδια στο ραδιόφωνο, με το δικό μου σιγοντάρισμα (φάλτσο και μεγαλόφωνο), με φασαρίες διάφορες.. εκείνος συνεχίζει να κοιμάται μακάρια.. οπότε βάζω σε πράξη τα μεγάλα μέσα..
Αρχίζω να μονολογώ μεγαλόφωνα τόσο όσο η φωνή να ανέβει την σκάλα, να τρυπώσει στο δωμάτιό τους και να χωθεί κάτω απ' τα σκεπάσματα..

-          Θα περάσει όλη η μέρα και δεν θα πάμε πουθενά, εμ βέβαια όταν ο άλλος κοιμάται ακόμα ..

Σε μισό  λεπτό το μικρό αστροπελέκι (που τρελαίνεται για βόλτες) κατεβαίνει αγουροξυπνημένο με τις πιτζάμες τις σκάλες.

-          Γιατί γκρινιάζεις ρε μαμά;

-          Γιατί είναι τόσο όμορφη μέρα κι εμείς θα την περάσουμε εδώ μέσα επειδή εσύ κοιμάσαι..

-          Αφού δεν μου είπατε χθες πως θα πάμε βόλτα.

-          Συγνώμη που δεν ενημερώσαμε τον κόντε για το πρόγραμμα…

Και αφού, όπως κάθε οικογένεια που σέβεται τον εαυτό της,  ολοκληρώσαμε την σύντομη κι εποικοδομητική μας αυτή κουβεντούλα, ετοιμαστήκαμε στα γρήγορα και μπήκαμε στο αυτοκίνητο.
Ο μεγάλος – ο οποίος θα προτιμούσε χίλιες φορές να μείνει σπίτι για να παίζει παιχνίδια στον υπολογιστή – κάθησε στο πίσω κάθισμα έχοντας ύφος βαριεστημένο.
Τον κοιτάζω κλεφτά μέσα απ’ τον καθρέφτη ενώ κουβεντιάζουμε συνέχεια με τον μικρό.
Ο άλλος πίσω μούγκα..
Την ώρα που σκέφτομαι πόσο εθισμένος είναι με τον υπολογιστή τον ακούω να με ρωτάει..

-          Έχεις παρατηρήσει ότι σε κάποια σημεία του δρόμου η άσφαλτος γυαλίζει και σου δημιουργεί  την εντύπωση πως υπάρχουν νερά;

Αναθαρρεύω η μάνα που έστω κι έτσι το φυτό απ’ το πίσω κάθισμα αποφάσισε να πάρει μέρος στην κουβέντα και αρχίζω να του εξηγώ με ενθουσιασμό πως αυτό το φαινόμενο που περιγράφει οφείλεται στην ζέστη και ότι το φως του ήλιου που πέφτει πάνω στην άσφαλτο δημιουργεί την συγκεκριμένη οφθαλμαπάτη..
Με κοιτά αμίλητος για ελάχιστα δευτερόλεπτα, ίσα να επεξεργαστεί ο εγκέφαλος τις πληροφορίες που πήρε και απαντά..

-          Κατάλαβα, είναι σα να κάνει "load" το "map" που δεν έχει φορτώσει ..

Κοιταζόμαστε ταυτόχρονα με τον μικρό ο οποίος με ένα ανασήκωμα των ώμων σπεύδει να δικαιολογήσει τον αδελφό του..

-          Τι να κάνουμε βρε μαμά;.. ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο σκέψης..

Εσείς  καταλάβατε  ή μόνο εγώ έμεινα να τον κοιτάζω σαν χαζή;






Σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. για να είμαι ειλικρινής δεν το θεώρησα εξυπνάδα, το είδα περισσότερο σαν αποτέλεσμα του εθισμού και του "κολλήματος" που έχει με τα παιχνίδια στον υπολογιστή.. δυστυχώς!

      Διαγραφή
  2. για να πω την αληθεια δεν καταλαβα τον συσχετισμό ,καθότι άσχετη με τους υπολογιστες ,αλλά ειμαι βεβαία πως το παράδειγμά του είναι σωστό! Και φαντάσου τι θα μας λένε σε 10 - 15 χρόνια και εμεις ουτε στην άλλη ζωή δε θα μπορουμε να κατανοήσουμε τι είπαν!
    Πάντα όμως θα έχουμε σύμμαχο το μικρότερό μας παιδί! Κι εγω απ'αυτό παίρνω κουραγιο....χαχαχαχα
    πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .. γιατί νομίζεις πως κατάλαβα εγώ;..
      η αλήθεια είναι πως ρώτησα αλλά η απάντηση που πήρα ήταν το ίδιο περίπλοκη για μένα όσο και η αρχική του δήλωση, οπότε δεν επέμεινα περισσότερο...
      ευτυχώς που ο μικρός δεν έχει το κόλλημα του μεγάλου... ΕΥΤΥΧΩΣ!

      Διαγραφή
  3. Μην ανησυχείς (πολύ) γιατί κάτι μου λέει, πως δεν θ' αργήσει να του κτυπήσει τη πόρτα ο Έρωτας και ναι, τότε σαν όλους τους νέους θα χρησιμοποιεί τον υπολογιστή γι "άλλα" (ερωτικά) παιχνίδια + πληροφορίες και με τη βοήθεια φυσικά του κινητού και λοιπών αξεσουάρ- τάμπλετ και θα ερωτευτεί και θα ωριμάσει!!!
    Και όταν έρθει και η ώρα, ο μικρός σαν σωστός αρσενικός θα κάνει ότι κάνουν και οι υπόλοιποι νέοι, αν δεν θέλει φυσικά να τον αποκαλούν ούφο ή ξενέρωτο (το δικό μας) !!!
    Πάντως μπράβο σου, που έχεις καταφέρει και χειρίζεσαι το internet έξυπνα και έτσι δεν σε κοροϊδεύουν οι γιοί σου!
    ΑΦιλάκια με πολύ πολύ κατανόηση! :))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμμιά φορά σκέφτομαι πως είμαστε ώριμοι άνθρωποι και κάποιοι χάνουμε τον έλεγχο και την αυτοσυγκράτηση και "κολλάμε" με παιχνίδια, με blogging, με facebook κι ένα σωρό άλλα..
      πώς να το διαχειριστεί όλο αυτό ένα παιδί;..
      Βέβαια δεν σου κρύβω πως βάζω χρονικά όρια και γίνομαι επανειλημένως κακιά .. αλλά τί τα θες;.. το κόλλημα κόλλημα...

      Διαγραφή
  4. Έκλαψα! Από τα γέλια! Μου θυμίζεις τόσο πολύ την μάνα μου!
    Εγώ πάντως κατάλαβα.... Να κρυφτώ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άμα κατάλαβες γιατί δεν μου λες κι εμένα που έχω μείνει με την απορία τί ήθελε να πει ο ποιητής;...

      (θα με πεθάνουν αυτά τα παιδιά.. ).....

      Διαγραφή
  5. Μα τι δεν κατάλαβες κι εσύ; Είναι απλό! Είναι σαν να κάνει "load" το "map" που δεν έχει φορτώσει ....... Ήλιος, ζέστη και κουραφέξαλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Το φυτό από το πίσω κάθισμα" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑΑ ΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γέλα .. γέλα εσύ!...

      πίσω έχει όμως η αχλάδα την ουρά.. κι εσύ μπροστά σου... διότι εκεί στην στροφή.. την βλέπεις;.. σε περιμένουν τα ίδια μη σου πω και χειρότερα!!

      και τότε θα γελάω εγώ!! :p

      Διαγραφή
    2. Γι' αυτό γελάω !!!! Γιατί βλέπω τι με περιμένει και προσπαθώ να το διασκεδάσω! Μακάρι να το αντιμετωπίζω όπως κι εσύ. Φιλιά και την καλημέρα μου Τζινάκι !!!!

      Διαγραφή
  7. καλά με έστειλες ο γιος σου...πόσο πολύ μπροστά είναι τα παιδιά της νέας γενιάς..και τι συνειρμός..απίστευτος!!~καλημέρα!!~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τώρα να πω ότι κατάλαβα. ..δε θα το πω! Ξέρω ότι σε λίγα χρόνια θα είμαι εγώ στη θέση σου και ήδη έχω κατοχυρώσει το τίτλο της κακιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αλήθεια είναι πως αυτόν τον .. τρόμο όλες θα τον ζήσουμε χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  9. Α καλά, πανέξυπνος! Τι σου είναι η σημερινή νεολαία, φουλ στις ατάκες! χαχαχαχα φαντάσου σε μερικά χρονάκια τι θα λένε τα στόματα τους...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φουλ στις ατάκες εκείνα.. φουλ στα ψυχοφάρμακα εμείς.. άιντε και να δούμε ποιός θα αντέξει :p

      Διαγραφή
  10. ε το μετεφρασε στην γλωσσα του το παιδι! που το προβλημα?? μα εχεις και εσυ κατι απαιτησεις ωρες ωρες!!! (αχ εκει που ειμαι ήσουνα και εκεί που είσαι θα ρθω....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η παροιμία που αναφέρεις είναι.. το μόνο σίγουρο!!
      Πίσω μου έρχεστε όλες χαχαχαχααχαχα

      Διαγραφή
  11. Εγώ πάλι που ναι μεν κατάλαβα τι εννοεί, αλλά δεν κατάλαβα τι σχέση έχει με το φαινόμενο που του εξηγούσες, είμαι σοβαρά γιατρέ μου;
    Ε, ρε τι με περιμένει σε μερικά χρονάκια! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει τί συνειρμούς κάνει το μυαλό τους... ωιμέ!!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις