Χτίζοντας Αναμνήσεις





Οι στιγμές που μοιράζομαι με τα αγόρια, μόνοι οι τρεις μας, είναι για μένα ιδιαίτερες.
Περπατάνε δίπλα μου,  απλώνουν το χέρι και μ’ αγκαλιάζουν τρυφερά απ’ τους ώμους και με κάνουν να αισθάνομαι τόσο μοναδική ..  τόσο πολύτιμη!

Μ’ αρέσει να τους αφήνω να προχωρούν μπροστά .. να τους χαϊδεύω με το βλέμμα, να τους καμαρώνω!
Αχ αυτά τα αγόρια - αυτοί οι έφηβοι -  που μπορούν τη μια στιγμή να είναι τόσο τρυφεροί  και την άλλη τόσο μα τόσο εκνευριστικοί!
Που μπορούν με μια τους λέξη να μου ομορφύνουν την μέρα ή να με ρίξουν στην απόγνωση..
Βρεθήκαμε οι τρεις μας, τις άλλες, στο κέντρο σε μια κυριακάτικη σχετικά έρημη Αθήνα..







Κατηφορίσαμε απ’ τον σταθμό του μετρό στην Ομόνοια μέχρι το Μοναστηράκι.
Σταθήκαμε στην πλατεία Κοτζιά να χαζέψουμε βιβλία










Περάσαμε την κλειστή Βαρβάκειο αγορά











και συνεχίσαμε κουβεντιάζοντας και χαζεύοντας όλη την διαδρομή μέχρι το Μοναστηράκι.














εκεί ξαφνικά το σκηνικό άλλαξε, ο κόσμος πολύς, τα υπαίθρια καφέ γεμάτα, πραμάτειες και χρώμα παντού..










Καθήσαμε για σουβλάκι στον Μπαϊρακτάρη







και μετά συνεχίσαμε την περιπλάνησή ανάμεσα στον κόσμο,








ώσπου να κουραστούμε και να συμφωνήσουμε την ίδια στιγμή και οι τρεις πως ήταν ώρα να πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής.






Έκλεισα στην καρδιά μου τούτη την κυριακάτικη μέρα, φύλαξα προσεκτικά τα γέλια, τα αγγίγματα, τις κουβέντες αλλά και τις  διαφωνίες μας κι ένιωσα ευγνωμοσύνη για όλες τούτες τις μοναδικές στιγμές που χτίζουν τις αυριανές αναμνήσεις μας.. τις δικές μου αλλά και τις δικές τους..


Σχόλια

  1. ομορφες αναμνησεις παντα ευχομαι φιλη μου!
    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σίγουρα Τζίνα μου, θα τις θυμάσαι αυτές τις μοναδικές βόλτες!
    Πέτυχες πάλι με τις φωτό σου, να μεταφέρεις την ειδική ατμόσφαιρα που έχει αυτή η κατά την γνώμη μου, άσχημη πόλη που φυσικά δεν είναι και παντού άσχημη!
    Αν σου πω, πως δεν έχω παρόμοιες αναμνήσεις με τους δυο μου γιούς;
    Ή δεν έτυχε ή επειδή όταν ζούσαμε στην Αθήνα τα Σ/Κ πηγαίναμε (τρέχαμε να ξεφύγουμε) για το εξοχικό μας, που τώρα, όταν αυτά μεγάλωσαν και έφυγαν πια, έγινε η μόνιμη κατοικία μας!

    ΑΦιλάκια και να τα χαίρεσαι τ' αγοράκια σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ να κάνουμε πράγματα μαζί..
      δεν είναι πάντα εύκολο όμως..
      βλέπεις είναι κι η εφηβεία στη μέση που τους θέλει ανεξάρτητους και αυτόνομους χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  3. Υπέροχος ο περίπατος με τα αγόρια σου.
    Να τα χαίρεσαι
    την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να χαίρεσαι την κάθε στιγμή μαζί τους.
    Να είστε πάντα Καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις