Γλυκειά Προσμονή






Επιτέλους μπήκαμε στην τελική ευθεία..

Αυτήν που την βλέπεις πια με το μάτι..

Μακριά ακόμα.. στο βάθος.. στο πολύ βάθος,  αλλά τουλάχιστον είναι ορατή..


Και μπορείς επιτέλους να υπολογίσεις..

Όχι αυτό το Σάββατο.. το επόμενο όμως.. φεύγουμε!

Και φωτίζονται με προσμονή οι μέρες.. γλυκαίνουν.. ομορφαίνουν!

Και παίρνω την μηχανή και αμολιέμαι στην θάλασσα..

Και φωτογραφίζω βάρκες, δίχτυα, πάπιες, νερά, παιδιά που παίζουν, νεαρούς που φλερτάρουν, καρδιές πάνω στα βράχια, την πόλη μου όταν νυχτώνει..















































kymata-thalassa

















Εικόνες που μου δίνουν την ψευδαίσθηση των διακοπών και με κάνουν να ονειρεύομαι.. να ποθώ.. να προσμένω!
Εν τέλει.. κάλλιο αργά παρά ποτέ, έτσι δεν είναι;




Σχόλια

  1. Καλά να περάσετε, που είμαι σίγουρη, να γεμίσεις τις μπαταρίες σου ενέργεια και χαρά!
    Οι προ-διακοπών φωτό εξαιρετικές, τώρα περιμένουμε και των διακοπών σας!
    ΑΦιλάκια Τζίνα μου, πολλά πολλά απ΄ το σπίτι μου πια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να περάσουμε καλά.. αυτές τις διακοπές τις έχω πολύ ανάγκη!
      Μέχρι τότε βέβαια θα τα ξαναπούμε, φιλιά Στεφανία μου!

      Διαγραφή
  2. Τζίνα μου οι φωτογραφίες είναι απλά άπαιχτες. Εχεις φοβερή οπτική. Να περάσεις υπέροχα και να ανανεωθεις. Ναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις