Φωτογραφία - Γραφή: 1-0





Κοίτα να δεις τώρα τι έχω πάθει..
Εγώ που λες λάτρευα – και λατρεύω ακόμα δε λέω - να γράφω..
Περνούσα - και περνώ ακόμα δε λέω -  ώρες με το να προετοιμάζω κάθε ανάρτηση..

Να ελέγχω την σύνταξη και την ορθογραφία της με μια εμμονή στην λεπτομέρεια που καταντά κουραστική.. μη σου πω και γελοία..  διότι πού νομίζεις ότι γράφεις μαντάμ στην Λιμπερασιόν ή στην Χέραλντ Τρίμπιουν;

Αυτό τώρα δεν χρειάζεται να το πάρεις  τοις μετρητοίς και σκεφτείς «κοίτα την ψωνάρα που νομίζει πως οι αναρτήσεις της είναι άψογες» .. διότι ουδείς άσφαλτος.. το’ χει πει και η Άντζελα και  ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ που θα αμφισβητήσω την Άντζελα.. αλλοίμονο!
Και μην αρχίσεις τώρα τα κουλτουριάρικα του στυλ «ποια είναι η  Άντζελα κι εγώ δεν ακούω τέτοιου είδους μουσική»,  διότι πάω στοίχημα πως δεν υπάρχει κανείς της γενιάς μου που να μην έχει ακούσει έστω και μια φορά  το «φωτιά στα σαββατόβραδα» και δη οι απανταχού ερωτοχτυπημένοι, καψουρεμένοι, αλλοπαρμένοι, μπαϊλντισμένοι  και τα συναφή..








Διότι άντε βίωσε εσύ τον χωρισμό ακούγοντας Βιβάλντι, Τσαϊκόφσκι ή Μπετόβεν.. ε.. δεν λέει ρε παιδί μου πώς να το κάνουμε;..
Πώς να ταυτιστείς;.. πώς να κλάψεις;.. πώς να κόψεις φλέβα;.. πώς να χτυπηθείς κάτω;
Επειδή όμως από αλλού ξεκινήσαμε και αλλού το έχουμε φτάσει.. σταματάω εδώ και δεν επεκτείνομαι άλλο..
Το θέμα μας λοιπόν είναι πως εκεί που το γράψιμο ήταν για μένα το παν.. εδώ και λίγο καιρό αρχίζω να συνειδητοποιώ πως το κέντρο βάρους του ενδιαφέροντός μου έχει μετατοπιστεί ένα κλικ δεξιότερα.. (ή αριστερότερα.. όπως θες πάρτο..  δεν θα σου χαλάσω το χατίρι, σημασία έχει η μετατόπιση)  και γέρνει προς την πλευρά της φωτογραφίας!
Ναι, ναι.. καλά άκουσες.. της ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ!








Και συλλαμβάνω τον εαυτό μου να ψάχνει μονίμως με τα μάτια Το  θέμα, Το κάδρο, Το έναυσμα για το επόμενο κλικ..
Και σε κάθε καινούργια ανάρτηση δεν με απασχολεί πια τι θα γράψω αλλά ποιες φωτογραφίες θα ανεβάσω!
Και ψάχνω.. και διαλέγω.. και επιλέγω.. και απορρίπτω.. και προβληματίζομαι.. και θέλω να μαθαίνω ολοένα και περισσότερα, να γίνομαι όλο και καλύτερη..
Και εν τέλει, αυτό που περιμένω να ακούσω (η ψωνάρα!) είναι -  άκουσον άκουσον - το «μπράβο» για την φωτογραφία και όχι για το πόσο καλά τα λέω ή τα γράφω.. (αν υποθέσουμε πως τα λέω και τα γράφω καλά)..
Και θα σου εμπιστευτώ και κάτι πολύ προσωπικό και παρακαλώ να μείνει μεταξύ μας.









Αν τύχει  σε κάποια από τις φωτογραφίες να κάνει like ο δάσκαλός μου.. καμαρώνω λες κι έχω πάρει το Πούλιτζερ της φωτογραφίας!
(τώρα που στο είπα μπορείς να με φασκελώσεις ελεύθερα, δεν θα σε παρεξηγήσω)..


Κοίτα να δεις αδελφέ μου τι μπορεί να πάθει ο άνθρωπος στα πίσω πίσω..

Και Μη.. χειρότερα!!



Σχόλια

  1. Λάθος τίτλος φιλενάδα.... ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ-ΓΡΑΦΗ 1-1!!!!!!! Υπέροχη πάντα η γραφή σου και μοναδικές οι φωτογραφίες σου...... νομίζω βαδίζουν παράλληλα και συμπληρώνουν ή μια την άλλη Ικανότητα σου!!!!!! Φάσκελα λοιπόν δεν έχεις να λάβεις, μόνο Πολλά φιλιά καλημερας!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα δέχομαι τα φιλιά.. όπως δέχομαι και τα καλά σου λόγια.. το ξέρω πως μ'αγαπάς :)))

      Διαγραφή
  2. Μπράβο για τις φωτογραφίες λοιπόν! ΕΥΓΕ! μεγάλο εύγε γιατί πράγματι είναι καταπληκτικές!
    όσο για το ότι σε κερδισε η φωτογραφια έναντι της γραφης, λογικό το βρίσκω, άλλωστε ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ=ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι.. προσπαθείς να περιγράψεις κάτι με λόγια και ψάχνεις για λέξεις, φράσεις, προτάσεις..
      Βγάζεις μια φωτογραφία κι από μόνη της λέει χίλια πράγματα ..
      Άνισος αγώνας;.. μπααα δεν θα τό' λεγα.. τελικά το καθένα έχει την δική του χάρη!

      Διαγραφή
  3. Είτε γράφεις, είτε φωτογραφίζεις, αυτό που παρουσιάζεις μου αρέσει πολύ!
    και φαίνεται ότι οι αναρτήσεις σου είναι φτιαγμένες με πολύ μεράκι

    Προσωπικά, λόγω πολύ φορτωμένου προγράμματος, δεν τις "δουλεύω" πολύ τις αναρτήσεις μου, γιατί αν τις αφήσω στα προσχέδια μάλλον θα μείνουν εκεί για πάντα :) θα μου θυμίζουν κι αυτές, με τον τρόπο που είναι γραμμένες, το τρέξιμό μου :)
    Αν καθίσω να τις ελέγξω με κάθε λεπτομέρεια, αρχίζουν να με κουράζουν...

    καλή συνέχεια!
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ Αλεξία για τα ενθαρρυντικά λόγια.. πάντα μ' αρέσει να διαβάζω τις αναρτήσεις σου.. με γαληνεύουν και δίνουν τροφή στην .. ψυχή μου! :))

      Διαγραφή
  4. Θα συμφωνήσω πως Γραφή-Φωτογραφία:1-1 !!
    Απολαυστικότατη οπως πάντα φίλη μου :*
    Φιλιά πολλά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H δική σου γνώμη δεν μετράει.. είσαι προκατειλημμένη.. μου έχεις αδυναμία! χαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχ
      Δείτε την που ψωνίστηκε κιολας!!!!!
      Εσυ ετοιμασου για Νέα Υόρκη κι αστα αυτά!!!! :P :P :P

      Διαγραφή
  5. Δεν ξέρω τι λες εσύ... γιατί πάντα κάτι βρίσκεις για να μην είσαι ευχαριστημένη!!! :-P
    Της αφεντιάς μου πάντως, άρεσαν ΟΛΕΣ οι φωτό σου με μια ιδιαίτερη αδυναμία σ' αυτό το κατάλευκο μπουκέτο! ;-)
    Περιμενα όμως φωτό διακοπών, αλλά το καλό ή το καλυτερότερο αργεί να έρθει! έτσι φαίνεται!

    ΑΦιλάκιαααααααααααααααααααα και καλές προετοιμασίες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φωτο διακοπών;;;; πριν πάω διακοπές;;;; κάνε υπομονή Στεφανία μου .. θα έρθουν κι αυτές.. άσε να πάμε πρώτα κι όταν επιστρέψουμε με το καλό θα έχουμε όλον τον καιρό να μοιραστούμε φωτογραφίες διακοπών.. φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Απόλαυσα και τη γραφή σου και τις φωτογραφίες σου!!!
    Πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έτσι κι αλλιώς οι φωτογραφίες σου "μιλάνε" από μόνες τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημέρα!
    πέρασα να ευχηθω ενα ομορφο σκ και ενα ευχαριστο φθινοπωρο.
    να εισαι καλα.
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νά ' σαι καλά Κική μου .. αν και θα έπρεπε να μου ευχηθείς καλές διακοπές.. (φεύγουμε αύριο) ..

      Διαγραφή
  9. ΕΓΩ ΠΟΥ ΗΡΘΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΩΡΑΙΑ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΑΓΚΑΛΙΕΣ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ ΔΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ.... ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΚΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕ ΤΡΑΒΗΞΕΙΣ ΜΙΑ ΦΩΤΟ .....ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ Η ΠΛΟΥΣΙΑ ΠΛΟΥΣΙΟΤΑΤΗ ΦΙΛΗ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα .. σου έχω ειδικό πρότζεκτ.. θα σου πω όταν γυρίσω.. και μετά θα γίνεις διάσημη! (πώς λένε και μετά ήρθαν οι μέλισσες;) χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  10. Στ΄αλήθεια ένα υπέροχο κείμενο αγκαλιάζει θαυμάσιες φωτογραφίες.
    Μπράβο!!!
    Να ευχηθώ καλό φθινόπωρο. Από αύριο αρχίζω αναρτήσεις στα Εφτάνησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις