Η Γιορτή Της Παναγιάς





Kάθε χρόνο η γιορτή της Κοιμήσεως της Θεοτόκου έχει για την οικογένειά μας ιδιαίτερη βαρύτητα.

Γιορτάζει η Παναγία μας.. η Μητέρα όλων μας.. Εκείνη που παρακαλάμε για βοήθεια..

Εκείνη που μας συγχωρεί και μας "σκεπάζει".. Εκείνη που με δάκρυα στα μάτια μεσιτεύει πάντοτε
για την σωτηρία μας.

Γιορτάζει η ενορία μας.. γιορτάζουμε κι εμείς τον Παναγιώτη μας.

Έτσι ποτέ δεν λείπουμε την συγκεκριμένη μέρα..

Πάντα φροντίζουμε να βρισκόμαστε εδώ..

Οι διακοπές μπορούν να περιμένουν γι’ αργότερα ή να γίνουν νωρίτερα.

Παρασκευή 28 Αυγούστου (15 με το πάτριο ημερολόγιο) τα Ιεροσόλυμα, το Άγιο Όρος, η Ρωσία, οι απανταχού ορθόδοξοι γιορτάζουν την Κοίμηση της Θεοτόκου.

Βρεθήκαμε λοιπόν την παραμονή στον Εσπερινό της Παναγίας μας, μέσα σε μια κατανυκτική ατμόσφαιρα..

Ο χώρος ευωδίαζε από τα φρέσκα λουλούδια που στόλιζαν την εικόνα της Μεγαλόχαρης.





















Τα καντήλια όλα αναμμένα έριχναν ένα μυστηριακό φως στον χώρο.

Η εκκλησιά μας γεμάτη κόσμο..

Παρών και ο Αρχιεπίσκοπος..












Η περιφορά της εικόνας συνοδεύτηκε από τον σύλλογο Ποντίων της περιοχής..
















Πάντα συγκινούμαι όταν βλέπω τα παιδιά μου να μετέχουν ενεργά στα μυστήρια της εκκλησίας, ιδιαίτερα όμως σε τούτη την μεγάλη γιορτή.. το Πάσχα του καλοκαιριού.. την γιορτή της Μετάστασης της Παναγίας μας.. την γιορτή Εκείνης που παρακαλάω να τα έχει καλά, να τα προσέχει, να τα ευλογεί.. ποτέ δεν καταφέρνω να μείνω ασυγκίνητη κι όταν ακούω τον ψαλμό:

"Απόστολοι εκ περάτων, συναθροισθέντες ενθάδε Γεσθημανή τω χωρίω, κηδεύσατέ μου το σώμα κι εσύ Υιέ και Θεέ μου παράλαβέ μου το πνεύμα".. 

 πάντα μα πάντα τα δάκρυα κυλούν απ' τα μάτια μου δίχως να το θέλω..










































Και το νιώθω.. πως εκείνες τις ώρες η αγάπη περισσεύει κι είναι τα χαμόγελα και οι ευχές αληθινές .. ακουμπάνε στην καρδιά και την μαλακώνουν, την χαϊδεύουν τρυφερά, την ζεσταίνουν..

Χρόνια πολλά σε όλους λοιπόν..


Η Mεγαλόχαρη να μας σκεπάζει και να μας ευλογεί πάντα!




Σχόλια

  1. Ρε συ τι όμορφα!!!! Υπεροχη ανάρτηση και πολύ πολύ ομορφες φωτογραφίες! Και του χρονου να σαι καλα και να χαιρεσαι την οικογενεια σου! Υγεια πανω απ'ολα, ολα τα άλλα έρχονται! Φιλιά Τζινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαράκι, νά είσαι πάντα καλά.. γερή.. δυνατή και με ανθρώπους που σ' αγαπούν και αγαπάς!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Αυτή η ανάρτηση στ΄αλήθεια είναι το κάτι άλλο.
    Η γιορτή της Παναγιάς μας σε όλο της το μεγαλείο.
    Χρόνια πολλά και για τον γιό σου.
    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε σένα, να είσαι καλά Dennis.. να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  3. Να τον χαιρεσαι τον γιο σου και να εχετε την ευλογια της Παναγιας στη ζωή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά στον Παναγιώτη σου!
    Με τις εξαιρετικές (πάλι) φωτογραφίες σου Τζίνα μου, όμορφα τίμησες την μεγάλη αυτή γιορτή!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως όλοι έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στην Παναγία μας.. και του χρόνου να είμαστε καλά! :))

      Διαγραφή
  5. Την κατανυξη αυτή που ένιωσες Τζίνα μου μας την μετέδωσες με πολύ συγκινηση και σε εμας... οι φωτογραφίες σου μας έβαλαν στο κλίμα της γιορτινής μέρας...φίλη μου να έχεις την ευλογία ΤΗΣ Παναγιάς μας οπως και όλος ο κοσμος.. να χαιρεσαι τον Παναγιωτη σου και όλη σου την οικογένεια..να περνας ομορφα ... και να είσαι καλα΄.. φιλακιααααα!!! .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ Ρούλα.. να χαίρεσαι την οικογένειά σου και νά' χετε την ευλογία της Μεγαλόχαρης!

      Διαγραφή
  6. Με συγκίνησες, Τζήνα...
    οι φωτογραφίες σου μού έδωσαν μια αίσθηση κατάνυξης, επανέφεραν στην ψυχή μου στιγμές Δεκαπενταύγουστου.

    Χρόνια πολλά για το παλληκάρι σου, η μάνα μας η Παναγία να μάς σκεπάζει όλους.

    την αγάπη μου, Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αλεξία, πολλές ευχές από καρδιάς σε σένα προσωπικά και στην οικογένειά σου.. η Μεγαλόχαρη να μας ευλογεί όλους!

      Διαγραφή
  7. Βοήθειά σας Τζινάκι μου!
    Να χαίρεσαι τ΄ αγόρι σου και την οικογένειά σου...
    Εύχομαι κάθε χρόνο να είστε μαζί στη μεγάλη γιορτή της Παναγιάς μας.
    Πολλά φιλιά σε όλους σας...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γυρίσατεεεεεεεεεεεεε;... περιμένω ανάρτηση για το πώς περάσατε στα πάτρια εδάφη!
      σ' ευχαριστώ για τις ευχές.. σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  8. ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΜΑς ΘΕΟΤΟΚΕ ΕΛΕΗΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΝ ΣΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά στο παλικάρι σου!Να είναι γερός κι ευτυχισμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις