Δεν Είναι Δίκαιο





Δεν είναι δίκαιο..
Περιμένεις να φτάσει στο τέλος του  όοοοοοολο το καλοκαίρι για να πας διακοπές..
Βλέπεις όλους τους άλλους στο γραφείο να φεύγουν κι εσύ εκεί..

Μετά τους βλέπεις να επιστρέφουν μαυρισμένοι και χαλαροί κι εσύ ΠΑΛΙ εκεί..
Έχεις την  αίσθηση πως αν σκύψεις να κοιτάξεις κάτω απ’ το γραφείο – δεν μπορεί – σίγουρα έχεις βγάλει ρίζες που έχουν απλώσει κι έχουν πιάσει τον χώρο..
Και σφίγγεις τα δόντια.. και λες δεν μπορεί.. θα’ ρθει κι η δική μου η σειρά.. θα γυρίσει ο τροχός.. θα γελάσει και το δικό μου το χειλάκι..  λίγο να ξεκουραστώ, να ξεφύγω, να μην σκέφτομαι..
Κι έρχεται .. αργά μεν.. αλλά έρχεται – ταρατατζουμ!.. ταρατατζουμ! – 
και την τελευταία μέρα μόνο το σώμα σου έχει πάει στην δουλειά γιατί το μυαλό σου ήδη ταξιδεύει.. και περνούν οι ώρες.. και σου μιλάνε και δεν πολυδίνεις σημασία (τι μου λες εσύ τώρα;.. εγώ σε λίγο φεύγω) και περνά το ευλογημένο οκτάωρο.. και  φεύγεις.. (δεν φεύγεις απλά.. πετάς!) και πράγματι ξεκουράζεσαι.. και περνάς καλά.. πολύ καλά όμως.. και ξεχνάς.. και δεν θυμάσαι (γραφείο; ποιο γραφείο; ποιας εταιρείας είπαμε;..)





Έλα όμως που  .. «ό,τι αρχίζει ωραίο τελειώνει με πόνο.. οι πικραμένες καρδιές το ξέρουνε μόνο».. μεγάλη κουβέντα φίλε!!
Και την παραμονή του τέλους των διακοπών ενεργοποιείς πάλι τα ξυπνητήρια στο κινητό (σιτ) .. και ξημερώνει η αποφράς Δευτέρα.. πού τι ξημερώνει δηλαδή.. στα μισά της νύχτας φτάνει.. και σηκώνεσαι με βαριά καρδιά να γυρίσεις στην δουλειά..
Μπαίνεις στο αυτοκίνητο και μια φωνούλα μέσα σου επαναλαμβάνει σε ριπιτ μονότονο.. «δεν θέλω, δεν θέλω, δεν θέλω, δεν θέλ..»  και μια άλλη της απαντά σε κοφτό τόνο «σκάσε και προχώρα»..
Και σκας.. και προχωράς.. και πας.. (όχι άμα ήθελες ας έκανες αλλιώς)..





Κι αναρωτιέμαι..
Δεν έπρεπε να υπάρχει και μια βδομάδα προσαρμογής;..
Να πας το πρωί .. να φύγεις σε δυο τρεις ώρες.. να πας την επομένη να μείνεις λίγο περισσότερο κ.ο.κ..
Πώς πάνε τα παιδάκια στον παιδικό σταθμό;.. έτσι!

Δεν είναι δίκαιο..

.. (σιτ)




Σχόλια

  1. Πολλές εβδομάδες προσαρμογής θα έπρεπε να υπηρχαν.... το δε χειροτερο μου ειναι οτι μετα απο κανα διωρο δουλειάς οι διακοπές είναι λες και δεν υπηρξαν ποτέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χθες, παρ' όλο που οι εκκρεμότητες που με περίμεναν ήταν ατέλειωτες (κυριολεκτικά), εν τούτοις είχα ένα ηλίθιο χαμόγελο ευτυχίας στα χείλια μέχρι την ώρα που έφυγα (στο δεκάωρο όχι νωρίτερα.. μην ξεχνιόμαστε).. σήμερα το χαμόγελο μου κόπηκε απότομα.. κι όταν γύρισα να κοιτάξω την συνάδελφο την είδα να μου λέει χαμογελώντας : "welcome back" !!!

      Διαγραφή
  2. δεν ειναι δικαιο αλλα υπαρχει
    δυσκολη η προσαρμογη αλλα ερχεται

    καλημερα γλυκια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έρχεται..

      λίγο απότομα τις περισσότερες φορές..

      αλλά έρχεται..

      φιλιά Κική μου :)

      Διαγραφή
  3. Απαπαπα! Τζίνα! σίγουρα δύσκολο!
    Αλλά σκέψου και αυτούς που δεν μπόρεσαν να φύγουν... και σκέψου και αυτούς που είναι σε μόνιμες διακοπές, γιατί υπάρχουν και "τέτοιοι"!!!
    Να είμαστε όμως ευγνώμονες που έστω για λίγο μερικοί από μας έφυγαν φέτος! (προσωπικά 12 μέρες!)
    Οι πανέμορφες φωτό "επιστροφής" κάνουν και για "πηγαιμό".... αχ!

    ΑΦιλάκια Τζίνα μου και καλό μας καλοκαιρινό Φθινόπωρο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλα τα σκέφτομαι Στεφανία μου και για όλα είμαι ευγνώμων.. το κείμενο είναι απλά χιουμοριστικό..

      φιλιά .. καλό φθινόπωρο και σε σένα :)

      Διαγραφή
  4. Καλή σου μέρα και καλώς όρισες από την πανέμορφη Σκύρο.
    Προσπάθησε να προσαρμοστείς καλή μου.
    Έτσι είναι η ζωή.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dennis, ήδη προσαρμόστηκα με ταχείς ρυθμούς.. χαχαχαχαχα

      (αν ήθελα ας έκανα κι αλλιώς) :))

      Διαγραφή
  5. Κατάφωρη αδικία έχω να πω!
    Γιατί οι Χριστουγεννιάτικες και Πασχαλινές διακοπές που δεν κρατάνε 15 μέρες όπως στο σχολείο δεν είναι αδικια;;;;
    Καλή δύναμη!
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πες τα χρυσόστομη να μη τα πω εγώ!!

      γιατί δηλαδή, εμείς στο πηγάδι κατουρήσαμε;

      Διαγραφή
  6. Σίγουρα είναι άδικο, Τζήνα μου!
    και αν είσαι και μικρομάνα, όπως εγώ, είναι ακόμα πιο άδικο, γιατί ακόμα και στις διακοπές δεν μπορείς να ξεκουραστείς... :)))
    αλλά είναι χαρούμενη, αναζωογοννητικη αυτή η κούραση...

    Από τις διακοπές μας μένουν οι φωτο και κάποιες όμορφες μνήμες... και αναμένουμε το επόμενο καλοκαίρι
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, όπως πάντα

    καλή προσαρμογή και καλή δύναμη
    φιλιά και την αγάπη μου
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αργεί η προσαρμογή Αλεξία.. πιστεψέ με.. προσωπικά μου πήρε μόλις μια μέρα :)))

      Διαγραφή
  7. Τι είναι δίκαιο σε αυτή τη ζωή;;;
    Να θυμάσαι τα ταξίδια σου και όλα τα όμορφα που είδες και έζησες σαν αντίβαρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις