Φωτογράφιση Πορτραίτου - Αποτύπωση Ψυχής





Μέχρι πρόσφατα αν με ρωτούσες ποιο είδος φωτογράφισης μου αρέσει περισσότερο η απάντηση θα δινόταν αυθόρμητα και δίχως να την σκεφτώ καθόλου.. η φωτογράφιση δρόμου..
Αυτή δηλαδή που βγαίνεις ένα περίπατο και ό,τι σου κλέβει τη ματιά ή στην αιχμαλωτίζει το

αποτυπώνεις με την φωτογραφική σου μηχανή.
Εκεί όπου πρωταγωνιστεί το απρόσμενο και  το ξαφνικό..
Εκεί όπου το στοιχείο του αιφνιδιασμού σε θέλει σε ετοιμότητα και ως ένα βαθμό απαιτείται γρηγοράδα ώστε να ανταποκριθείς στην πρόκληση να αιχμαλωτίσεις
τη στιγμή μέσα σε ένα – ή και περισσότερα αν είσαι τυχερός - καρέ.. και να μη την χάσεις..








Και εξακολουθεί να με μαγεύει δε λέω.. όμως τελευταία έχει προστεθεί άλλο ένα είδος που ξαφνικά άρχισε να μ’ ενδιαφέρει.. το πορτραίτο..








Εδώ τα πράγματα είναι ήσυχα..  δεν σε πιέζει ο χρόνος.. δεν τρέχεις να προλάβεις τη στιγμή, μπορείς να κινηθείς σε πιο αργούς ρυθμούς, τίποτα όμως απ’ όλα αυτά δεν κάνει τούτο το είδος φωτογράφισης αδιάφορο..
Έχοντας κάποιον απέναντί μου αρχίζω να τον παρατηρώ.. κοιτώ το βλέμμα.. τις εκφράσεις.. την κίνηση του σώματος  κι είναι σα να ανακαλύπτω διάφορα για κείνον .. σα να τον μαθαίνω.. κι εκείνος πάλι απ’ την πλευρά του αφήνεται και συναινεί στην αδιάκριτη ματιά μου.. θέλει να μου αποκαλυφθεί..









Γυρίζω γύρω του δίχως να παίρνω τα μάτια μου από πάνω του ψάχνοντας για ενδιαφέρουσες γωνίες λήψης  κι είναι σα να διεισδύω στην ψυχή του και να την αποκρυπτογραφώ.. σα να μοιραζόμαστε μυστικά και μύχιες σκέψεις.. κι όταν συμβαίνει αυτό τότε και το αποτέλεσμα είναι μαγικό!

υγ. ευχαριστώ την αγαπημένη μου φίλη που διέθεσε τον χρόνο της για να κάνουμε αυτή την φωτογράφιση και που έγινε αιτία να αλλάξω γνώμη και να αγαπήσω τούτο το είδος φωτογραφίας..




 photo ypografh3.jpg



Σχόλια

  1. Τζίνα είσαι εξαιρετική! Προσωπικά προτιμώ την φωτογράφιση δρόμου αν και ποτέ δεν έχω καταφέρει να αποθανατίσω στιγμές. Συνήθως αφού δώ κάτι το σκέφτομαι ώρες αργότερα και λέω "αααα! έπρεπε να το βγάλω φωτογραφία τελικά"!
    Επίσης, ντρέπομαι πολύ.. Κάπως πρέπει να το ξεπεράσω αυτό το ξέρω.

    Τα πορτρέτα σου εξαιρετικά και αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα έθιξες ένα μεγάλο θέμα.. την ντροπή!
      Δεν φαντάζεσαι πόσο .. μα πόσο ντρέπομαι.. όμως σιγά σιγά άρχισα να το ελέγχω και να βάζω σαν προτεραιότητα την φωτογράφιση.. λέω συνεχώς μέσα μου "αν αφήσεις την ντροπή να σε κατευθύνει, τότε δεν θα τραβήξεις καμμιά φωτογραφία, αυτό θες;" .. και φυσικά δεν είναι αυτό που θέλω.. οπότε βάζω την ντροπή στην άκρη και σηκώνω την φωτογραφική μηχανή! (αλλά μη νομίζεις.. πάλι ντρέπομαι) :))

      Διαγραφή
  2. οι ληψεις με συγκινησαν!
    ευχαριστω για συναισθημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία πορτραίτα, θαυμάσιο το φως.
    Και εγώ λατρεύω τα πορτραίτα, τοπία είναι, τοπία ψυχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή σου μέρα
    Οι φωτογραφίες σαν θέμα είναι τρομερές.
    Τα πορτραίτα σου είναι το κάτι άλλο.
    Θαυμάσια όλα.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. όμορφες σκέψεις! σου εχω βραβειο http://beautyharmonyblog.blogspot.gr/2015/10/2-liebster-2nd-liebster-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πάρα πολύ .. αν και με τα βραβεία δεν έχω καλή σχέση.. παρ' όλα αυτά σ' ευχαριστώ από καρδιάς!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις