Φθινοπωρινά.. Όνειρα!





Ψιλόβροχο .. στα ρουθούνια μυρωδιά βρεγμένου χώματος..

Στο βάθος η θάλασσα γκριζάρει και  γίνεται ένα με τον ορίζοντα ..

Φθινόπωρο πια για τα καλά.. τριγύρω όλα «καφετίσανε».. η γη τους χάρισε τα χρώματά της..


Τα πρωινά είναι πια δύσκολο να αποχωριστώ την ζεστασιά του κρεβατιού..

Τα απογεύματα απολαμβάνω τον ζεστό καφέ έχοντας
τις παλάμες γύρω από την κούπα αντλώντας απ’ την θέρμη του..








Στην βεράντα κάνει πια ψύχρα 








και τραβάω τις κουρτίνες στην μεγάλη μπαλκονόπορτα να μπει το φως στο δωμάτιο..







Μ’ αρέσει να μένω στο δωμάτιό μου καθισμένη πάνω στο κρεββάτι και να κοιτάω απ’ το ανοιχτό παράθυρο την βροχή να πέφτει..

Βγαίνω έξω και προσπαθώ να την φωτογραφίσω..  να «πιάσω» τις σταγόνες της που ποτίζουν την γη.. να αποτυπώσω σε εικόνες την μυρωδιά της..

Τίποτα απ’ αυτά δεν καταφέρνω και μαζεύομαι πάλι πίσω στο σπίτι..








Με το laptop μπροστά μου και την φωτογραφική μηχανή δίπλα μου μεταφέρω εικόνες και
ταυτόχρονα διαγράφω όσες δεν μου αρέσουν..

Κι εκεί.. καθισμένη οκλαδόν πάνω στο κρεββάτι ονειρεύομαι ταξίδια, περιπλανήσεις σε άγνωστα μέρη, τοπία αποτυπωμένα στην μνήμη της φωτογραφικής μου μηχανής.. και χαμογελάω κοιτώντας την θάλασσα έξω απ’ το παράθυρό μου..

Ονειρεύομαι να μπορούσα να κάνω ό,τι αγαπώ περισσότερο.. να ταξιδεύω και να φωτογραφίζω.. κι ελπίζω..

Γιατί η ελπίδα δεν κοστίζει..

Ούτε τα όνειρα!








 photo ypografh3.jpg

Σχόλια

  1. Ξύπνα τωρα ,πιάσε το ξεσκονόπανο ,έχουμε να στρωσουμε το σπίτι!
    χαχαχαχαχα
    το ξερεις πως κατεστρεψες τα δικά μου όνειρα για ηρεμία ,γιατι μου ζητάνε συνεχεια να φτιαχνω τα μπισκότα σου!
    Καλημέρααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κατ' αρχάς είσαι κακός άνθρωπος!..
      γιατί πήρες μια καρφίτσα και τσαφ... έσκασες το μπαλόνι του όνειρου..
      γιατί βρε κακούργα;.. γιατί;..
      όσο για τα μπισκότα δεν θά' πρεπε να παραπονιέσαι γιατί η συνταγή είναι του δεκάλεπτου και να ξέρεις πως μόνο τέτοιες συνταγές έχω εγώ.. (τόμο ολόκληρο αφού αν τις εκδώσω θα μου στήσετε άγαλμα όλες οι ταλαίπωρες μάνες-εργαζόμενες-κλπ.. κλπ) :P

      Διαγραφή
  2. οντως ειναι φθινοπωρινα ονειρα και μου αρεσαν πολυ
    καλημερα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και μετά ζητάς στην ασχετοπούλου να σου στείλει φωτογραφίες απ΄ το κτήμα της... τσ τσ τσ! ;-)
    Με όλη μου την καρδιά σου εύχομαι να όνειρα σου να πραγματοποιηθούν και κάτι μέσα μου, μου λέει ότι θα πραγματοποιηθούν όταν θα έρθει η ώρα τους... λίγη μόνο υπομονή! (Βλέπεις δεν ζητάς και το φεγγάρι)! :-D

    ΑΦιλάκια σ' όλη την τρυφερή σου οικογένεια! :)

    ΥΓ: Δοκίμασε να μπεις τώρα στο blog μου πατώντας την Άιναφετς! :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Axxx μακάρι να είναι ανοιχτοί οι ουρανοί και να βρισκόταν λέει κάποιος που θα με πλήρωνε για να ταξιδεύω και να φωτογραφίζω!! (κι ύστερα ξύπνησα.. )
      Στεφανία μου στο μπλογκ σου δεν έχω πρόβλημα να μπω.. αλλά να σχολιάσω.. εκεί είναι που με παιδεύει.. άλλες φορές τα καταφέρνω αλλά τις περισσότερες όχι.. τέλος πάντων.. έτσι κι αλλιώς την έχω βρει την λύση πια.. θα σου στέλνω email! χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  4. Να ξεφύγω για λίγο από όσα αναφέρονται στα σχόλια.
    Να πω ότι έχεις δώσει μια σειρά από πολύ όμορφες φωτογραφίες μιας φθινοπωρινής μέρας.
    Κι΄έχεις καταφέρει μέσα σ΄αυτές να κλείσεις και όλα τα συναισθήματά σου.
    Νάσαι πάντα καλά αγαπητή μπυ φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως επειδή το φθινόπωρο είναι η αγαπημένη μου εποχή.. όπως και νά' χει σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. .... οσα σκεφτομαστε ολοι τα πρωινα του φθινοπωρου..... τα συδιασες εσυ.. λογια και όμορφες φθινοπωρινές εικονες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το είπα και πριν.. είναι γιατί λατρεύω το φθινόπωρο!
      φιλιά :)

      Διαγραφή
  6. τι όμορφα!... όλα ! και φωτο και σκέψεις...

    και σε εσάς άνθισε η πασχαλιά, φθινοπωριάτικα; :)
    μπερδεύτηκαν και τα φυτά...
    αυτό διαπίστωσα και εγώ στην χθεσινή μου βόλτα

    ευχαριστούμε, πάντα απολαμβάνω τις αναρτήσεις σου
    την αγάπη μου, Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aλεξία μου δεν είναι πασχαλιά.. είναι ένα αναρριχώμενο φυτό που έχει απλώσει στον τοίχο της βεράντας.. κάτι σαν το γιασεμί αλλά δίχως καμμιά μυρωδιά.. δυστυχώς δεν θυμάμαι το όνομά του..

      Διαγραφή
  7. Τζα!!! Σου ελειψα? ε? Πες μου οτι σου ελειψα!!
    Χάθηκα λιγο παλι με τα της Κυπρου και τα μεταπτυχιακα και τη δουλει ακαι δεν ειχα πολυπεράσει απο την bloggoσφαιρα! Αλλα να μαι!!!
    ΣΟυ ελειψα ε? το ξερω!
    Λοιπον μαζεψε τις φωτο... εχω ηδη ξεκινησει επαφες με μεγάλες New York Galleries !(μην μου σουφρώνεις εμενα τη μουρη....ονειρευομαστε λεμε!!!!!!!!!)
    Θα μας βαλουν και τα εισητηρια δωρεαν λεει!!Φυγαμε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι βρε μουρλοκομείο.. μού' λειψες!
      είπα.. πάει.. με ξέχασε.. βρήκε αλλού κι αγάπησε! αλλά πού τέτοια τύχη;.. χαχαχαχα
      ευτυχώς που ξαναγύρισες γιατί επιτέλους θα έχω πάλι κάποιον να μου "την λέει" έτσι όπως μόνο εσύ ξέρεις και να με κάνει να χαμογελάω σαν χαζή μπροστά στο λαπτοπ//

      φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Δεεεεν γλιτώνεις από μένα αγαπη μου κι αυτό είναι απειλή! !!!!χοχοχοχοοχοχ.α σ άρεσει που στη λέω? ??είσαι και μαζοχα από πάνω! !!τι να σου πω αγάπη μου όπως την βρίσκει κάνεις!!χοχοχοχοοχοχ. Πολλά φιλιά καλημέρας :******

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις