Κέρασμα Για Το Καινούργιο Look!




Ήταν καιρός νομίζω να γίνει μια ανανέωση του blog.. ένα lifting ή σε απλά ελληνικά ένας.. καλλωπισμός, έτσι έκλεισε για λίγες μέρες και αφέθηκε στα χέρια του ειδικού.
Λούσιμο, κούρεμα, χτένισμα, μάσκα ομορφιάς.. λίγο απ’ όλα και ιδού το αποτέλεσμα.

Τελικά νομίζω πως η ανανέωση του blog αφορά περισσότερο εμάς τους bloggers παρά τους επισκέπτες μας..
Γιατί oι περισσότεροι αναγνώστες σε διαβάζουν δίχως να μπουν καν στην αρχική σου σελίδα.. παρ’ όλα αυτά ο blogger το έχει ανάγκη..
Είναι όπως στο σπίτι μας που αλλάζουμε θέση στα αντικείμενα, βάζουμε διάφορα διακοσμητικά,  λουλούδια στα βάζα.. κι όλα αυτά για την δική μας ευχαρίστηση.. γιατί εμείς είμαστε μέσα σ’ αυτό.. οι επισκέπτες θα έρθουν για λίγο και πιθανόν να μην παρατηρήσουν καν τις λεπτομέρειες της αλλαγής που εσένα σε απασχόλησε κάποιες ώρες..
Anyway, ελπίζω να σου αρέσει όπως άρεσε και σε μένα.. που για να είμαι ειλικρινής  μ’ έχει ενθουσιάσει.. αλλά εγώ δεν πιάνομαι σωστά;.. γιατί αν δεν παινέψεις το σπίτι σου κλπ.. κλπ.
Έτσι για το καλό λοιπόν του νέου look θα σε κεράσω ένα αγαπημένο γλυκό.. ένα γλυκό που την συνταγή μου την έδωσε η Νίκη.
Κατάλαβες φυσικά πως για να το σημειώσω είναι ο αγαπημένος μου συνδυασμός.. νόστιμο και.. πανεύκολο!
Μιλφέιγ το αγαπημένο λοιπόν .. το μιλφέιγ της Νίκης του ξενώνα «Γεφύρι της Πλάκας».. και πάρε χαρτί και μολύβι..

Για την κρέμα θα χρειαστείς:

  •        1 ζαχαρούχο
  •      Φρέσκο γάλα (γεμίζεις 2 φορές το κουτί από το ζαχαρούχο)
  •      2 άνθος αραβοσίτου στιγμής

    
     Σαντιγί (βάζεις δυο κουταλιές μέσα στην κρέμα και την υπόλοιπη στο γλυκό)

     2 πακέτα κρημ κράκερς

 (την πρώτη φορά το έφτιαξα με σαντιγί morfat σε κουτί και χρειάστηκα 2 κουτιά, την δεύτερη φορά το έφτιαξα με σαντιγί σε φάκελο,  χρησιμοποίησα και τους δυο φακέλους της συσκευασίας, βγήκε πολύ περισσότερη και στοίχισε τα μισά).
Χτυπάς  λοιπόν την σαντιγί στο μίξερ (εγώ έβαλα μέσα και δυο γεμάτες κουταλιές της σούπας ζάχαρη άχνη) , κατόπιν ετοιμάζεις την κρέμα την οποία  χτυπάς απλά με το χτυπητήρι και τέλος βουτάς τα κρημ κράκερς σε γάλα χωρίς να τα αφήσεις να μουλιάσουν,(απλά τα βουτάς και τα βγάζεις αμέσως.. στο φτερό που λένε).
Στρώνεις λοιπόν σε ταψάκι τα κρημ κράκερς από πάνω βάζεις την κρέμα, συνεχίζεις με άλλη μια στρώση κρημ κράκερς και τελειώνεις με την σαντιγί.
Αυτό ήταν!








Βάλτο στο ψυγείο και δοκίμασέ το μετά από μερικές ώρες.. θεσπέσιο!
Προσωπικά έριξα από πάνω σταγόνες κουβερτούρας που μας αρέσει, ενώ την πρώτη φορά το είχα πασπαλίσει με ζάχαρη άχνη.


Υγ. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις – αντί για κρημ κράκερς -  και σφολιάτα που θα την ψήσεις μέχρι να χρυσαφίσει στον φούρνο, όμως τα κρημ κράκερς έχουν το καλό πως όσο και να μείνουν στο ψυγείο δεν πανιάζουν όπως η σφολιάτα.. εσύ διαλέγεις!


post signature

Σχόλια

  1. Με γεια με γεια Παιρνω κι απο το κερασμα γλυκυτατο οπως η οικοδεσποινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ΄ευχαριστώ πολύ Γιώτα μου και.. δοκίμασε κάποια στιγμή να φτιάξεις το γλυκό, είναι πανεύκολο!

      Διαγραφή
  2. με γεια! λιτό και ευκολόχρηστο, νομίζω πως αναδεικνύει ακόμα καλύτερα τις φωτογραφίες σου!
    ως blogger γνωρίζω τον κόπο και τον χρόνο που απαιτεί έστω και μια απλή αλλαγή στο μπλογκ
    και ξέρω ότι θέλουμε να φροντίζουμε και αυτά τα σπιτάκια μας :)

    φιλιά,
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μόνο αν είσαι blogger γνωρίζεις πόσο χρόνο σπαταλάς σε μικρές λεπτομέρειες που οι άλλοι ούτε καν τις παρατηρούν.. σ' ευχαριστώ Αλεξία μου :)

      Διαγραφή
  3. Καλοτάξιδο και καλορίζικο να ευχηθώ Τζίνα μου!!
    Πάντα χρειάζονται οι αλλαγές και οι ανανεώσεις, μας δίνουν μια αυτοπεποίθηση και ενα σπρώξιμο να πάμε παραπέρα βρε αδελφέ:)
    Έγινε κουκλάκι σκέτο. Τόσο "εσύ". Προσωποκεντρικό ή θα έλεγα φωτογραφοκεντρικό:))) Με σκοπό να αναδεικνύει τις εκπληκτικές σου φωτογραφίες και με μια ρομαντική νότα σαν την ευαίσθητη ψυχή σου.
    Το γλυκό σούπερ!! Ευκολάκι και οικονομικό!! Τι καλύτερο. Θα το δοκιμάσω σίγουρα. Αγαπάμε μιλφέιγ στο σπιτικό μας.
    Φιλιά πολλά γυναικάρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου Δημητρούλα πάντα με τα καλά.. με τα εμψυχωτικά σου λόγια..
      σ' ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου
      .. και να το δοκιμάσεις το μιλφέιγ γιατί είναι τέλειο!!
      Σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο Τζίνα μου το νέο look του blog σου! Απλό μα τόσο όμορφο! Μεγειες λοιπόν και ευχαριστούμε πολύ για το κέρασμα! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαίρομαι τόσο πολύ που σας αρέσει.. ελπίζω να μη το λέτε μόνο από ευγένεια!!
      Φιλιά :))

      Διαγραφή
  5. με γεια ,πολύ ωραιο! Εμενα μου αρεσει να προσεχω και το ντεκόρ του καθε μπλόγκερ ,ζηλευω κάτι αμερικανικα ,αλλά εγω δεν μπορω να το φτιαξω ή δεν ασχολουμαι γιατι συνεχεια ειμαι με το ενα πόδι εξω! Το κλεινω ,το ξανανοιγω...
    Υπερπαραγωγή το εκανες βλέπω κι εσυ ,εικόνες που πηγαινοέρχονται ,ετικέτες ,τα πάντα!
    Το γλυκό σου ειναι το μοναδικό λευκό που τρώω ,μπορεις και με σφολιατινια να το φτιαξεις!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι, έχεις δίκιο ξέχασα να αναφέρω και τα σφολιατίνια.. όσο για το μπλογκ ζήλεψα κι εγώ την υπερπαραγωγή που έχουν τα ξένα μπλογκ κι είπα να ξεσηκώσω χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  6. Θαυμάζω όσους καταφέρνουν ν' αλλάξουν το look του μπλογκοσπιτικού τους και το δικό σου έγινε σίγουρα πιο εύχρηστο και πολύ πιο όμορφο και αυτές οι εναλλασσόμενες φωτογραφίες σου, υπέροχες... μπράβο, μπράβο, μπράβο!
    Προσωπικά παρόλο που μου τη δίνουν οι καρδούλες που μου έβαλαν όταν μου πρωτοάνοιξαν το blog μου πριν 6 χρόνια, δεν τολμώ να πειραματιστώ με αλλαγές... προτιμώ να πειραματίζομαι με εσωτερικές αλλαγές ή κόβοντας κοντά τα μαλλιά μου! χαχαχα! ;-)
    Όσο για το γλυκό, θ' αρκεστώ, στο "φάτε μάτια ψάρια" από συμπαράσταση στον διαβητικό σύζυγο! σνιφ!

    ΑΦιλάκια Τζίνα μου, πολλά και καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχουυυυυ ούτε το μπλογκ πειράζει, ούτε το γλυκό θα δοκιμάσει από συμπαράσταση .. κρίμα..

      Πλάκα κάνω.. σ΄ευχαριστώ Στεφανία, χαίρομαι τόσο που αρέσει τελικά, όσο για το γλυκό καλύτερα που δεν δοκιμάζεις γιατί - δυστυχώς - δεν μπορείς να σταματήσεις σε ένα κομμάτι..

      Φιλιά πολλά !

      Διαγραφή
  7. Το βλέπω από κινητό αλλά φαίνεται υπέροχο, με γεια! Καλές αναγνώσεις μας εύχομαι! Το βράδυ θα το δω και καλύτερα... το κέρασμα το κρατάω για μετά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ πάλι δεν είχα κοιτάξει πώς φαίνεται στο κινητό μέχρι που ειδα το σχόλιό σου..

      φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. ΩΩΩΩ! Τζινάκι μου, τι ομορφιές είναι αυτές!!!
    Δεν μου άρεσε απλά... Μ΄ εντυπωσίασε το λίφτινγκ!!
    Οι φωτογραφίες πάνω- κάτω εξαιρετικές!
    Ειδικά η υπογραφή στην κορυφή...! Θυμίζει σκηνοθέτη, ένα πράμα..
    Εγώ δεν έχω ιδέα για αλλαγές στο blog...(κλαψ!) Και δεν θέλω να φορτώνομαι στον γαμπρό μου που το έστησε και ν΄αρχίσω να του λέω για άλλο χρώμα φόντου και γραμματοσειρές...΄Εχει και δουλειές ο άνθρωπος, καταλαβαίνεις...
    Το γλυκό σου πανεύκολο, οικονομικό και γευστικότατο φαντάζομαι... Πήρα ένα κομμάτι. Δεν σε πειράζει ε?
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aννιώ μου αγαπημένη τί ανάγκη έχεις εσύ από λιφτινγκ όταν έχεις τις δημιουργίες σου να στολίζουν την κάθε σου ανάρτηση;..
      Φιλιά κοριτσάκι μου και σ' ευχαριστώ πολύ πολύ.. :))

      Διαγραφή
  9. Τσσσσς!!! Φυσάει Τζίνα μου, με υγειά, με χαρά και με [πολύ μεγάλη δόση δημιουργικότητας και φαντασίας για τα νέα φωτο-πρότζεκτ σου! Φιλιά από τον Βόλο! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ Εύα μου, να είσαι καλά.. φιλιά πολλά πολλά :))

      Διαγραφή
  10. Μεγεια του!
    Ειναι πολυ πολυ ωραια
    Ευχαριστουμε για το υπεροχο κερασμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ μου αρέσει το νέο σας λούκ κυρία μου! Σας πάει!
    Όσο για την συνταγή θα πώ ότι είπα και σε άλλη blogger! Μέχρι τις 21 Μαϊου θα σας μπλοκάρω όλες! Δεν είναι δυνατόν να μπαίνω κάπου και να μου τρέχουν τα σάλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω! έχεις δίκιο.. εσένα δεν σε σκέφτηκα καθόλου!..

      Να έρθω να σου φέρω ένα κομμάτι;.. :P

      Διαγραφή
    2. Ντροπή βρε! Και μου το λές έτσι! Κομμάτι;;;; Μόνο ένα μετά από αυτό που έπαθα πρωί πρωί! Να μου φτιάξεις ένα ταψί κυρία μου και να έρθεις να κεράσω καφέ!

      Διαγραφή
    3. θα το καταστρέψεις το μωρό από την κοιλιά.. ταψί ολόκληρο βρε αθεόφοβη;.. έγκυος γυναίκα;...

      κομμάτι και πολύ σου είναι στην κατάστασή σου.. κανονικά δεν θα ' πρεπε να φας καθόλου!

      Διαγραφή
  12. Πολύ μου αρέσει το νέο σας λούκ κυρία μου! Σας πάει!
    Όσο για την συνταγή θα πώ ότι είπα και σε άλλη blogger! Μέχρι τις 21 Μαϊου θα σας μπλοκάρω όλες! Δεν είναι δυνατόν να μπαίνω κάπου και να μου τρέχουν τα σάλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με γειά σου Τζίνα μου!! Αχ αυτές οι αλλαγές... Πόσες ώρες έχω φάει ψάχνοντας λεπτομέρειες, που όπως είπες τελικά μόνο εμείς τις βλέπουμε.. Καλορίζικο λοιπόν και... Καλές αναρτήσεις! Θα το φτιάξω το γλυκό, για το Σάββατο που έχω κάλεσμα! Σε ευχαριστώ! 💜😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Κατερίνα.. μόνο εμείς τα βλέπουμε οι υπόλοιποι μπαίνουν (αν μπουν) φορτσάτοι και φορτσάτοι φεύγουν.. :))
      Να το φτιάξεις το γλυκό και μετά πες μου εντυπώσεις!

      Διαγραφή
  14. ποπο....μονο απο την φωτο... ειναι γευστικότατοοο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.. γευστικότατα απ' τη φωτο ε;.. αυτό θα το εκλάβω σαν κοπλιμέντο για την φωτογραφία που τράβηξα :))

      Διαγραφή
  15. Μπα!!!! κάναμε αλλαγουλες???
    Δεν μου λες... για το αποτυχημενο (για την ώρα, γιατί έφυγα για Τρίπολη και το παράτησα) format μου τι θα κερασεις???
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα τα λεω εγώ να μ΄ακούς..
      ΄Ανθρωπος που δεν είναι ικανός να βρει την σωστή αίθουσα δεν είναι δυνατόν να μπορέσει να κάνει format ο κόσμος νά' ρθει τούμπα!
      Πέρνα τώρα για το κερασματάκι σου :P

      Διαγραφή
    2. xaxaxaxaxaxaxaxa βρε αει απο δω!
      Ασε που για μενα πιο ευκολο ειναι να κανω format παρα να προσανατολιστώ... έστω και ψηφιακα!!!
      τον Μητσοτάκη τι ειπαμε τον εχεις??? :P

      Διαγραφή
    3. στον προσανατολισμό δεν μπορώ να μην συμφωνήσω μαζί σου.. άσε με εμένα να παω κάπου πρώτη φορά, εφοδίασέ με και με gps και αν δεν χαθώ να μου τρυπήσεις την μύτη.. απλά .. δεν τό' χω.. με τίποτα όμως.. μάλιστα υπάρχει και μια πολύ αστεία ιστορία γι' αυτό που ίσως κάποια στιγμή ανεβάσω σε ανάρτηση!

      (τον Μητσοτάκη τον έχω μπάρμπα.. θες τίποτα;)

      Διαγραφή
    4. Οχι οχι τπτ δεν θελω... εξακολουθω να σ'αγαπω.... και θα προσεχω τι σου λεω απο δω και στο εξής
      χχαχααχααχχαα :*

      Διαγραφή
  16. μεγια το λουκ!!!!!! τελειο!! κ το γλυκο απιθανο!!! μιλφειγ τσακ μπαμ!!! θυμιζει κ λιγο τα χιονια που περιμενουμε!! χαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τζινα μου καλοριζικο, είναι υπεροχο! Ευχες από καρδιας για όλα τα καλα σε κάθε σου σπιτι! Αγκαλιες σφιχτες και ζβουριχτα φιλια σου στελνω με αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν υποψιαστώ.. χαχαχαχαχα... μόνο εσένα δεν περίμενα στο blog.. μου έδωσες χαρά μεγάλη.. σ' ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  18. Με γειά το νέο Look Τζίνα μου και ευχαριστούμε για το κέρασμα!
    Μου αρέσουν πολύ και τα δύο :-)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ Κατερίνα, χαίρομαι που αρέσει το blog γιατί το γλυκό αν το φτιάξεις θα δεις πως είναι πραγματικά νοστιμότατο!

      Διαγραφή
  19. Το καινούργιο λουκ του μπλογκ είναι μοντέρνο, μίνιμαλ, ευάερο & ευήλιο... δίνει δηλ αέρα και φως στις υπέροχες φωτογραφίες σου. Με γεια λοιπόν και εύχομαι να διανύσεις πολλά χιλιόμετρα ακόμη δημιουργικής πορείας. Το γλυκό το παίρνω και φεύγω χαχαχαχ Φιλιά και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις