Δώρο Ανεκτίμητο!


www.eikones-kai-psithyroi.blogspot.com | Δώρο Ανεκτίμητο!

Τελικά οι γιορτές έχουν την γεύση και το άρωμα που εμείς αποφασίζουμε να τους δώσουμε..
Φέτος για μας έχουν το χρώμα του λευκού  και την γλύκα της ζάχαρης..
Έχουν μυρωδιές από τον κόρφο μωρού παιδιού και την γαλήνη απ’ το προσωπάκι του την ώρα του

ύπνου..
Έχουν χαμόγελα ευτυχίας, έχουν νανουρίσματα, έχουν γέλια, έχουν αστεία, έχουν  όνειρα για το
μέλλον μπερδεμένα με θύμησες απ’ το παρελθόν..
Έτσι στο στολισμένο σπιτικό μας τα λαμπιόνια όλα άναψαν και πλημμύρισαν με φως κάθε του γωνιά..
Στο μικρό τραπέζι τα αναμμένα κεριά σκορπίζουν στον αέρα μυρωδιές βανίλιας και πορτοκαλιού.
Και κάτω απ’ το δέντρο μπήκαν τα δώρα για τα μικρά μας.. τυλιγμένα σε χρωματιστό γυαλιστερό χαρτί.. έτοιμα για την μέρα της μεγάλης γιορτής.
Ένα για το καθένα τους.. και το τρίτο για έναν μικρό άγγελο που ήρθε και μας χάρισε στιγμές ανείπωτης συγκίνησης και χαράς..

Αφιερωμένη τούτη η ανάρτηση στο πιο ακριβό, το πιο ανεκτίμητο  χριστουγεννιάτικο δώρο των φετινών γιορτών μας!



Σχόλια

  1. καλες γιορτες Τζινα! Οικογενειακα και ηρεμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tζίνα μου καλημέρα
    Το μπλοκοσπιτο σου οπως το στολισες ειναι υπεροχο
    Καλες γιορτες στην οικογενεια σου και σε εσενα
    Φιλια πολλα στο μικρουλη αγγελο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωωω! χαίρομαι που σου αρέσει ο στολισμός, καλές γιορτές με υγεία Κική μου και φυσικά θα μεταφέρω τα φιλιά σου :)

      Διαγραφή
  3. Να το χαίρεστε Τζίνα μου!
    Γερό να είναι και καλές γιορτές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου κι εσύ να είσαι καλά.. τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  4. Τζίνα μου για κάποιον λόγο με συγκίνησες απίστευτα. Δεν ξέρω τί ακριβώς, αλλά κάτι με άγγιξε βαθιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως γιατί τούτο το κειμενάκι το έγραφα ούσα και η ίδια πολύ συγκινημένη.. φαίνεται λοιπόν πως στο μετέφερα :))

      Διαγραφή
  5. Όταν ανοίγει η καρδιά Τζίνα μου, διαμάντια βγαίνουν!
    Εύχομαι σε όλους σας, υγεία, χαρά και η ζωή να σας χαρίσει πολλά πολλά χαμόγελα!
    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά και με όλη μου την Αγάπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανοίγει η καρδιά όταν πλημμυρίζει χαρά.. :))
      Κάθε καλό σε σένα και την οικογένειά σου Στεφανία, τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  6. τι καλυτερο δωρο απο εναν καινουργιο πριγκιπα Να τον χαιρεστε Τζινα μου Ομορφιες ανειπωτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να χαίρεστε το αγγελίνι σας Τζίνα μου και όλα τα παιδάκια!
    Καλές γιορτές με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου, σε φιλώ κι εύχομαι τούτες οι γιορτές να έχουν μόνο όμορφες στιγμές για σένα!

      Διαγραφή
  8. Καλώς ήρθε!!!
    Να ζήσει ο 'αγγελός σας!
    Καλές γιορτές, φωτεινές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σας ζήσει Τζίνα μου!! Δεν υπάρχει ομορφότερο πράγμα στο κόσμο απο τη γέννηση ενός παιδιού και σίγουρα οι φωνουλες των μεγαλύτερων θα κάνουν αυτές τις γιορτές ξεχωριστές! Αυτά τα λίγα λόγια που έγραψες ξαφνικά έκαναν ένα κλικ και μου απομάκρυναν κάποιες σκέψεις και φόβους.. κάποια στιγμή θα σου εξηγήσω. Σε ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποιός ξέρει;.. μπορεί οι σκέψεις σου να έχουν βάση.. (σου έχω στείλει email) :)

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφα όλα αυτά που γράφεις και περιγράφεις.
    Να είναι καλά όλα τα αγγελούδια σου και να περάσετε Υπέροχα τις γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μεγάλη χαρά, ναστε παντα καλά να το χαίρεστε!!!!! καλά Χριστούγεννα!! με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αχ ποσο ομορφα ειναι ολα τουτα , περνα μια βολτα http://starsandicicles.blogspot.gr/2015/12/blog-post_20.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είχα ήδη περάσει και είχα αφήσει και σχόλιο Κάτια μου, σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  13. Αγαπημένη μου μετά από μέρες σήμερα κατάφερα να bloggoγυρίσω με την ησυχία μου!!!
    Να σας ζήσει το νέο μικρούλικο αστεράκι (μας έφερε κι εμάς ένα τέτοιο δωράκι ο Αγιος Βασίλης φέτος :) )
    Να είσαι παντα ευτυχισμένη κι εσυ και η οικογενειά σου Τζινάκι μου!!! Πάντα και ΜΟΝΟ χαμόγελα ευτυχίας :* σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλιά πολλά κι από μένα μικρή, σ' αγαπάω!! (άει στο καλό.. συγκινήθηκα)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις