Τζινγκλ Μπελ - Χοχοχο Κατάσταση!




Φέτος είχα πάρει δυο αποφάσεις,  πρώτον να στολίσω ο κόσμος να χαλάσει και δεύτερον να το κάνω μόνη μου, με την ησυχία μου και δίχως το άγχος να τελειώνω μάνι μάνι για να μη ταλαιπωρώ τα αρσενικά της φαμίλιας..















Κι αυτό γιατί οι άντρες γενικά βαριούνται τέτοιου είδους καταστάσεις και καθώς τα θεωρούν  λίγο περιττά όλα αυτά έχουν την ψυχολογία της ξεπέτας.. «άντε να της ανεβάσω τις κούτες από την αποθήκη, να την βοηθήσω κανα μισαωράκι και να τελειώνουμε γιατί θα χάσω τις ειδήσεις..»












christmas-toys




Απ’ την άλλη πλευρά οι γυναίκες στην πλειοψηφία τους - γιατί πάντα υπάρχουν κι οι εξαιρέσεις -  έχουν μια εμμονή με την λεπτομέρεια.. εγώ π.χ. μπορώ να ανεβοκατέβω την σκάλα εκατό φορές προκειμένου στην γιρλάντα τα αστέρια να έχουν ίση απόσταση το ένα από το άλλο.. και να ασχοληθώ με αυτό - και μόνο μ’ αυτό -  έως ότου το αποτέλεσμα θα είναι ικανοποιητικό στα μάτια μου.
Έτσι τα αγόρια του σπιτιού, μικρά και μεγάλα,  έχουν συνηθίσει να με βλέπουν να τριγυρνώ ανάμεσά τους και να περνάω ξανά και ξανά από μπροστά τους δοκιμάζοντας διαφορετικές θέσεις σε κάποιο αντικείμενο και συνήθως με κοιτάνε με την άκρη του ματιού τους δίχως να το σχολιάζουν.



www.eikones-kai-psithyroi.blogspot.com | Tσινγκλ Μπελ-Χοχοχο Κατάσταση!




www.eikones-kai-psithyroi.blogspot.com | Tσινγκλ Μπελ-Χοχοχο Κατάσταση!




www.eikones-kai-psithyroi.blogspot.com | Tσινγκλ Μπελ-Χοχοχο Κατάσταση!




Ο φετινός χριστουγεννιάτικος στολισμός λοιπόν είχε αποκλειστικά την δική μου επιμέλεια και ήταν διήμερος, ξεκίνησε νωρίς το απόγευμα της πρώτης μέρας, εγκαταλείφθηκε σε μια ημι-χαώδη κατάσταση αργά το βράδυ για να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί την επομένη.
Έτσι ανέβηκα, κατέβηκα, σκαρφάλωσα, κρεμάστηκα και κρέμασα ό,τι μπορείς να φανταστείς!..
Το αποτέλεσμα του όλου εγχειρήματος είναι μια πολύ «τζινγκλ μπελ–χοχοχο» κατάσταση!




www.eikones-kai-psithyroi.blogspot.com | Tσινγκλ Μπελ-Χοχοχο Κατάσταση!




www.eikones-kai-psithyroi.blogspot.com | Tσινγκλ Μπελ-Χοχοχο Κατάσταση!




www.eikones-kai-psithyroi.blogspot.com | Tσινγκλ Μπελ-Χοχοχο Κατάσταση!





Κι επειδή πέρσι δεν το έκανα, φέτος το απολαμβάνω διπλά!
Καλές Γιορτές λοιπόν όμορφοι!
Ας τις ζήσουμε έτσι όπως τους πρέπει..




www.eikones-kai-psithyroi.blogspot.com | Tσινγκλ Μπελ-Χοχοχο Κατάσταση!



Με φροντίδα για τον συνάνθρωπο, με νοιάξιμο για όσους περνούν δύσκολα, με δόσιμο ακόμα κι από το υστέρημά μας (κυρίως από αυτό)..  γιατί έτσι θα βιώσουμε την αγάπη,  την χαρά και την μαγεία που κρύβουν τούτες οι μέρες.. και μόνο τότε θα ζήσουμε..

Πραγματικά Χριστούγεννα!





post signature

Σχόλια

  1. kαι του χρονου με υγεια Τζινα μου Ακομα διορθωνω κατι που δεν μου στεκεται καλα στο ματι.το χουν τα θυληκα απ οτι φαινεται Καλες γιορτες ολοψυχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε, ναι.. εννοείται πως και τις επόμενες μέρες όλο και κάπου θα πέσει το μάτι που θα πρέπει να διορθώσεις/ισιώσεις/ανεβάσεις/κατεβάσεις.. δεν έχει τελειωμό ο ψυχαναγκασμός! χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  2. επισης μπερδεψα τα υ και η...θηλυκα...και οχι θυληκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!Τι όμορφος στολισμός Τζίνα μου!Και τι ομορφιές στο blog με τις φωτογραφίες στην αρχή που εναλλάσσονται!!Από τους άντρες μην περιμένεις και πολλά...δεν είναι σαν εμάς!Αλλά τι να λέμε μόνο για τ'αγόρια?Κι εμένα φέτος οι μεγάλες δεν ασχολήθηκαν όσο άλλα χρόνια!Αυτό με την γιρλάντα να στρώσει καλά και ανέβα κατέβα από την σκάλα,κατι μου θυμίζει!!χαχαχα Και του χρόνου,να είμαστε καλά να ξαναστολίσουμε!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω Λαμπρινή μου πως θα το καθιερώσω να στολίζω μόνη μου.. έχεις την ησυχία σου βρε αδελφέ.. και δεν ακούς και την μουρμούρα (σιγανή μεν.. μουρμούρα δε) .. και του χρόνου!

      Διαγραφή
  4. Tι ωραίος ο στολισμός σου Τζίνα μου.
    Σαν εργαστήρι των ξωτικών είναι
    Πραγματικά παραμυθένιο
    Και του χρόνου με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου να είμαστε καλά να ξαναστολίσουμε Κικίτσα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Τζινάκι δεν τους χρειάζεσαι τους άντρες.Τα κατάφερες μόνη σου και είναι όλα καταπληκτικά !!!! Και του χρόνου ! Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τζινάκι δεν τους χρειάζεσαι τους άντρες.Μια χαρά τα κατάφερες μόνη σου και στόλισες καταπληκτικά το σπιτάκι σου ! Και του χρόνου !!!!! Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είπα και στην Λαμπρινή πριν.. θα το καθιερώσω να στολίζω μόνη μου.. ήσυχα, ήρεμα, δίχως γκρίνιες και μουρμούρες και το τραβάς όσο θέλει η ψυχούλα σου,από μια μέρα έως μια εβδομάδα! :p

      Διαγραφή
  7. Χοχοχοχο!!! Υπέροχα όλα Τζίνα μου και τι καλά που έκανες και ασχολήθηκες μόνη σου. Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω κι εγώ με τους άντρες μου και έτσι τους περιορίζω μόνο στο να τα φέρουν από την αποθήκη ... ο δικός μου κράτησε μια εβδομάδα χωρίς πολλά αλλά δούλευα μόνο 3 ώρες το απόγευμα και φυσικά η ερώτηση ήταν αν θα κάνουμε Πάσχα στολίζοντας Χριστουγεννιάτικα! Πφφφφ άντρες!!!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άντρες.. πεταμένα λεφτά! χαχαχαχαχα
      και του χρόνου Χριστίνα, να μαστε καλά να ξαναστολίσουμε!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχα μου θύμησες τη Βερα Κρουσκα!!

      Διαγραφή
    3. Έπαιζαν με τον Αρζογλου σε ένα σήριαλ το ανδρόγυνο και του έλεγε όλη την ωρα η Κρουσκα άντρες πεταμένα λεφτά και ο τρόπος της είχε πολύ γέλιο!!

      Διαγραφή
  8. Όνειρο!!!
    Υπέροχα ζεστά και μαγευτικά όλα Τζίνα μου! Όπως ακριβώς μου αρέσουν!
    Τζάκι και σκάλα κλέβουν την παράσταση!
    Και του χρόνου!!

    ( και πόσο μοιάζουμε στις συνήθειες...
    έτσι κι εγώ με τη λεπτομέρεια και την ορθοστασία δύο μέρες!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έεετσι.. και δεν με νοιάζει καθόλου .. ούτε με απασχολεί η κούραση αρκεί να τα κάνω όπως θέλω εγώ!
      και του χρόνου Αριστέα μου, με υγεία και δύναμη να ξαναστολίσουμε, φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Μαγικα ολα!!
    Το δεντρο, τα φωτακια στο τζακι, η γιρλαντα στη σκαλα, το κρεμαστο στεφανι, τα φωτακια στο τζαμι....μα περισσοτερο απο ολα αγαπησα την κοντη κουρτινα με φωτακια στο παραθυρο της κουζινας!

    Καλες γιορτε κι ευχομαι να εχεις παντα τη διαθεση να αφιερωνεις 2 μερες σε στολισματα και να τα απολαμβανεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να μην συμφωνήσω μαζί σου γιατί κι εγώ αυτό το παράθυρο ξεχώρισα απ' την αρχή και μάλιστα ήταν το πρώτο που έφτιαξα..
      Καλές γιορτές και σε σένα και σ' όλον τον κόσμο!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχη προσπάθεια, υπέροχο αποτέλεσμα, υπέροχες φωτογραφίες!
    Μπράβο Τζίνα μου!
    Είμαι σίγουρη πως θα περάσετε πολύ όμορφα, γιατί το έχεις αποφασίσει και ότι μπαίνει στην καρδιά δεν απογοητεύει ποτέ!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως φέτος είμαι η ίδια σε πολύ "χοχοχο-κατάσταση".. ακόμα και στην δουλειά .. γι' αυτό και οι συνάδελφοι αναρωτιούνται.. "δεν μπορεί.. εσύ κάτι παίρνεις".. χαχαχαχαχαχαχαχα
      Φιλιά Στεφανία, καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  11. Πολύ χαίρομαι που φέτος έχεις την .... διπλή διάθεση για στόλισμα και χοχοχο! Και είμαι σίγουρη ότι και τα αρσενικά του σπιτιού το χαίρονται και την διάθεσή σου και το στόλισμα! Να περάσετε υπέροχες γιορτές με πολλές αγκαλιές, γέλια και γεύσεις και μυρωδιές Χριστουγεννιάτικες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αλήθεια είναι πως φέτος έχω μια γενικότερη.. χοχοχο διάθεση.. σε καλό μου! :)))

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα σου.
    Στ΄αλήθεια πάρα πολύ όμορφος ο στολισμός σου.
    Και του χρόνου να είσαι καλά.
    Χρόνια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ καλέ μου Ντένη, εύχομαι από καρδιάς καλές γιορτές με υγεία για όλη σου την οικογένεια!

      Διαγραφή
  13. Είναι καταπληκτικό το σκηνικό και πολύ παραμυθένιο με ολα τα λαμπάκια αναμμένα!! Αυτό το στυλ είναι το καλύτερο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. oντως ψυχαναγκασμος αχχχαχχα παντως στολισες πανεμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πόσο υπέροχα όλα!!!έπαθα πλάκα. Πάντα χοχοχο να είσαι λοιπόν!! :-D
    Και του χρόνου Τζίνα μου! Υγεία πάνω απ όλα για εσένα και όσους αγαπάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σου άρεσαν όλα;..
      και δεν βρήκες τίποτα για να "μου την πεις";

      άχου!.. είσαι άρρωστο και δεν το ξέρεις.. στον γιατρό γρήγορα! :p

      Διαγραφή
    2. XAAXAXAXAXAΑΧΑΧΑΧΑΧΑ βρε αει απο δω!!!! μια καλη κουβεντα δεν μπορει να σου πει άνθρωπος!!!!!!

      Διαγραφή
  16. !!!!!!!!!!!!!
    Nα απολαύσετε το παραμυθένιο σκηνικό με χαρά και ειρήνη!
    Και του χρόνου!!!φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίθε να απολαύσουμε όλοι γαλήνη και χαρά τούτες τις γιορτές, φιλιά!!

      Διαγραφή
  17. Καταπληκτικός στολισμός, πολύ ωραίες φωτογραφίες! Καλές γιορτές Τζίνα μου! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, χαρούμενες γιορτές φίλη μου, με υγεία! :)

      Διαγραφή
  18. Και του Χρόνου Τζίνα μου! Πολύ όμορφο το έκανες, και τα εύσημα είναι όλα δικά σου :-)
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mα γι' αυτό το "πήρα όλο επάνω μου".. για να μου ανήκουν τα εύσημα! χαχαχαχα

      Φιλιάάάάάά!

      Διαγραφή
  19. υπεροχα όλα!!!!! και του χρόνου!!! Εφτιαξες ένα υπεροχο γιορτινό σπίτι... κι οι φώτο, άψογες βεβαίως!!! καλές γιορτές!! ΜΕ υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νά' σαι καλά Λαμπρινή μου, καλές γιορτές και σε σένα με υγεία εύχομαι!

      Διαγραφή
  20. Υπέροχος ο στολισμός σου Τζινάκι και του χρόνου με υγεία σου εύχομαι!!! Καλές γιορτές και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές κορίτσι, υγεία, χαρά και ζαχαρένιες στιγμές να ζήσουμε!

      Διαγραφή
  21. Πανεμορφος ο στολισμος σου!!!!
    Περασα μετα απο πολυ καιρο για να σου ευχηθω Υγεια πανω απ ολα!!!!
    Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει όλους και να μας δώσει το χαμόγελο και καθετι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής.
    ˛.°★。˛ΟΜΟΡΦΑ ��˛ ΜΑΓΙΚΑ ��˛ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ°.★* *
    ˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις