Τελευταία Άδεια Και Στόλισμα




Άκου τώρα τι έχω πάθει!
Φέτος έχω εντελώς αντίθετη διάθεση απ’ αυτήν που είχα πέρυσι.
Πέρυσι μου έλεγες για χριστουγεννιάτικα στολίσματα κι έβγαζα φλύκταινες.

Φέτος δεν βλέπω την ώρα.. όμως δεν ήθελα να στολίσω νωρίς με την δικαιολογία να το χαρώ περισσότερο..
Θέλω στην ώρα του..
Και όταν λέω στην "ώρα του" εννοώ φυσικά στην δική μου ώρα.. αυτήν που έχει σηματοδοτήσει το δικό μου μυαλό..
Κι αυτή  δεν ήταν όλον τον προηγούμενο καιρό που έβλεπα να φυτρώνουν δεξιά κι αριστερά αγιο-βασίληδες και τσινγκλ μπελ μεσούντος του καλοκαιριού.. γιατί  καλοκαίρι το λες όταν Νοέμβρη μήνα έχει 25 βαθμούς..
Για μένα η  πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα και  πιο συγκεκριμένα θα είναι αύριο (ή το πολύ μεθαύριο).
Γιατί την προηγούμενη βδομάδα που είχα άδεια και ήμουν σπίτι δεν προλάβαινα να στολίσω..  ήμουν βλέπεις πολύ απασχολημένη.
Με το που μπήκα στο σπίτι την Παρασκευή το μεσημέρι απ' την δουλειά ήταν σαν να γύρισε ένα κλειδί μέσα μου και κλείδωσε.. "κατέβασα ρολά" κι αποφάσισα να ξαναβγώ την ημέρα που θα επέστρεφα στο γραφείο.
Τί θα πει γιατί;.. γιατί έτσι!
  
  Πυτζαμοφορέθηκα που λες και αρνήθηκα πεισματικά να βγω έξω.. 
Πέντε μέρες η πιο μακρινή απόσταση που έκανα ήταν μέχρι τον κήπο κι αυτό την πρώτη μέρα.. γιατί μετά χώθηκα μέσα για τα  καλά και δεν βγήκα ούτε στην βεράντα..!
Από κρεβάτι σε καναπέ και τούμπαλιν το πήγα όλες τις μέρες.. ακόμα και τα ψώνια απέφυγα..
Για να καταλάβεις, μετά το τέλος της άδειάς μου, στο ντουλάπι με τα τρόφιμα και στο ψυγείο πετάς μέσα ποντικό και σπάει τα μούτρα του..
Γενική εκκαθάριση έκανα προκειμένου να μη βγω έξω.. χώρια τους διατροφικούς συνδυασμούς που σοφίστηκα  προκειμένου να χρησιμοποιηθούν με επιτυχία όσα υπήρχαν στο σπίτι.
Και τα κατάφερα.. λαμπίκο  ντουλάπι και ψυγείο.. ΑΔΕΙΑ.. τόσο άδεια ούτε όταν τα κατασκεύαζαν στο εργοστάσιο.. γιατί τότε όλο και κάποιο εργαλείο θα ακουμπούσαν μέσα.. ένα μέτρο.. ένα κατσαβίδι.. ένα τρυπάνι.. ένα κατιτίς βρε αδερφέ..
Και φυσικά η άρνηση εξόδου συνεχίστηκε και μετά το πέρας της άδειας.. αλίμονο!

  Για κανένα λόγο δεν ήθελα να επιστρέψω.. με βαριά καρδιά ξεκίνησα την Δευτέρα το πρωί, με βαριά καρδιά πήγα, με βαριά καρδιά δούλεψα και με βαριά καρδιά επέστρεψα.

και συνεχίζω..


με βαριά καρδιά..



Υγ1. πρέπει να "ανακάμψω" και μάλιστα σύντομα γιατί είπαμε πως έχω να στολίσω το σπίτι και θα το κάνω ο κόσμος να χαλάσει..

Yγ2. πρέπει επειγόντως να πάω στο σούπερ-μάρκετ.

Υγ3, καλό μήνα είπα;.. OXI;.. Καλό μήνα όμορφοι!



post signature

Σχόλια

  1. Καλό μήνα!!! Το ευχαριστήθηκες το πυζαμάτο;;; Αν το ευχαριστήθηκες έκανες αυτό που έπρεπε, άλλωστε το .... καθάρισμα των ντουλαπιών και ψυγείου έπρεπε να γίνει να μην λήξουν τα τρόφιμα βρε αδελφέ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το φχαριστήθηκα λέει!!
      Τέλεια ήταν.. αφού σκέφτομαι να το ξανακάνω με την πρώτη ευκαιρία χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  2. είναι δυνατόν Αγορομάνα και Αγορογιαγιάεγγόνα να πέφτει με βαριά καρδιά στους καναπέδες χωρίς την κουταλα ανα χείρας όλο το 24ωρο!!!!!!!!!
    Ω! Μοντιέ ,τι καιροί τι ήθη !
    Μην ξαναδω τετοια κατασταση ,περιμενω να δω ένα στόλισμα , σαν των Βερσαλλιών το λιγότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πας καλά;.. θέλεις να με ταράξεις;.. πότε είπα εγώ ότι είμαι μάνα και γιαγιά του .. κλασικού;...
      Εγώ φιλενάδα είμαι "προχώ" κατάσταση χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  3. Καλο μηνα! ζησε αυτην την περιοδο χωρις τυψεις και θα ρθει η στιγμη που ολα θα μπουν στη θεση τους Χρειαζεται να αφεθεις να συνελθεις να ξεκουραστεις ...Πανω κατω την ιδια διαθεση εχουμε ολοι μας Με ολα αυτα γυρω μας με ολα αυτα τα καθημερινα μας που τα ξερει ο καθεις μονος του εκει μας παει στο να κτεβαζουμε ρολα ....Κρατα το σχοινακι απο τα ρολα μην το αφησεις θα τα ανεβασεις ε? Φιλια πολλα πολλα..Εδω που τα λεμε ετσι οπως παει ο καιρος στο δεντρο θα βαλουμε βατραχοπεδιλα μασκες μπρατσακια πολυχρωμα και πετσετες θαλασσης....και την γυαλα με τα ψαρια απο κατω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο.. έτσι είναι.. όλοι στην ίδια διάθεση είμαστε πάνω κάτω.. και το ξέρω πως θα μου περάσει.. απλά θέλω τον χρόνο μου :))

      Φιλιά Γιώτα μου!

      Διαγραφή
  4. Εγώ περισσότερο από όλα όσα έγραψες λυπήθηκα τον ποντικο παντως :P
    Ελα ελα να συνερχομαστε!!! Μια εγώ μια εσυ! ελεος δλδ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγώ τον λυπήθηκα τί νομίζεις;.. δεν ψυχοπόνεσα εγώ το κακόμοιρο το ποντικάκι που δεν βρήκε ψίχουλο;..
      θα συνέρθω μωρέ.. φεγγάρι είναι και θα περάσει..
      αααα! τώρα που είπα φεγγάρι.. βρε μπας και είναι τίποτα ανάδρομο;.. γιατί δεν τα παρακολουθώ κιόλας...

      Διαγραφή
    2. Δεν έχω ιδέα. .... κι εγώ κάπως είμαι πάντως

      Διαγραφή
  5. Καλημερα και καλο μηνα!
    Καλες γιορτες
    με υγεια και χαρα
    φιλια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές για όλον τον κόσμο Κική μου, με υγεία πάνω απ' όλα!
      Φιλιά πολλά :))

      Διαγραφή
  6. Χρειάζετε και αυτό το διάλειμμα,καναπές-κρεβάτι και μέχρι εκεί.Αλλά δεν ξέρω αν ξεκουράζεσαι ή κουράζεσαι πιο πολύ,γιατί κι εσένα δεν σε βλέπω να μπήκες σε ρυθμούς!!
    Να στολίσεις,και να μας δείξεις κι εμάς τα γιορτινά σου!!εμείς στολίσαμε με καλοκαίρι,το ομολογώ,με τη δικαιολογία να το χαρούμε!!κι εμείς!!χαχα
    καλό μήνα εύχομαι,γιορτινό!
    τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και θα μοιραστώ μαζί σας τον χριστουγεννιάτικο στολισμό.. για κάτι τέτοια ζω.. χαχαχαχα
      Καλό, γιορτινό, χαρούμενο μήνα!!

      Διαγραφή
  7. Εντάξει, συμβαίνει σε όλους και όλες μας...
    Θεωρώ πως είναι συσσωρευμένη κούραση και πως με την απαραίτητη κούρα (καναπές-κρεβάτι-καναπές-...) σιγά-σιγά, όλα θα αποκτήσουν τους ρυθμούς τους... Εξάλλου τα στολίσματα πρέπει να τα κάνουμε με την καρδιά μας, να το χαρούμε λιγάκι κι όχι αγγαρεία...! Κι εγώ δεν έχω στολίσει ακόμη. Αν δεν τελειώσω με κατασκευές για να μαζέψω τα υλικά που κατοικούν παντού...δεν ανοίγει καμία κούτα! Πολλά φιλιά κι όλα θα γίνουν...Ας μη βάλουμε άγχος και γι΄ αυτό...
    **Αννιώ**
    **Καλό μήναααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι.. άγχος δεν βάζω.. θα γίνουν όλα στην ώρα τους :))
      εσένα πάντως σε θαυμάζω μετά από όλες αυτές τις κατασκευές και τις δημιουργίες να έχεις κέφι και για στολίσματα..
      άξια!!
      φιλιά Αννιώ μου :))

      Διαγραφή
  8. Ξέρεις γιατί πέρσι έβγαζες φλύκταινες με τα Χριστουγεννιάτικα στολίσματα και φέτος δεν βγάζεις;
    Γιατί οι φλύκταινες, ταξίδεψαν πέρασαν βουνά και λαγκάδια και εγκαταστάθηκαν στο σπίτι μου! χαχαχα! :-D
    Χαίρομαι που πέρασες την άδεια σου σπίτι σου και έτσι φρόντισες τη Τζίνα!
    Καλό μήνα εύχομαι με πολύ πολύ Αγάπη γύρω σου!

    ΑΦιλάκια γιορτινά και πολύ χαμογελαστά! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σοβαρά;.. σε έχει πιάσει άρνηση;.. χαχαχαχα... όσο θυμάμαι το περσινό το δικό μου γελάω..μιλάμε για μεγάλο πείσμα.. είπα εξ αρχής όχι και το πήγα μέχρι τέλους.. ούτε ο Μεταξάς να ήμουν χαχαχαχαχα

      δεν πειράζει, θα σου έρθει κι εσένα το κέφι του χρόνου.. χρονιά παρά χρονιά θα στολίζουμε.. μια η μια.. μια η άλλη χαχαχαχαχα

      φιλιά Στεφανία μου :))

      Διαγραφή
    2. Έχω να στολίσω πάνω από... ούτε που θυμάμαι τη τελευταία φορά!
      Βλέπεις έχω ρίξει το βάρος των γιορτών, σε όσους πραγματικά το αισθάνονται!

      ΑΦιλάκια Τζίνα μου! :)))

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα και καλό μήνα Τζινάκι μου!!!!! Τώρα αν πω πως σε ζηλεύω δεν θα με πιστέψεις, και όμως φίλη μου πολύ θα ήθελα να μπορέσω και εγώ κάποια στιγμή να κάνω την διαδρομή κρεββάτι - καναπές και τούμπαλιν, αλλά που τέτοια τύχη!!!!! Με το καλό να στολίσεις και να περάσεις με υγεία και χαρά τις γιορτές!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά έχει να κάνει με το πως αντιμετωπίζει ο καθένας απο μας τα "δύσκολα".. Άλλος κάνει εργασιοθεραπεια.. άλλος παίρνει τα βουνά.. ελόγου μου κατεβάζω ρολά.. Τώρα όμως στολίζω!!!! .. με τρέλα και με κορδέλα :)))

      Διαγραφή
  10. Τζίνα μου έχω στολίσει με 25 βαθμούς αφού θέλω το σπίτι στολισμένο για την γιορτή της Κατερίνας μου! Ωστόσο το ποσό ζήλεψα αυτό το πυτζαμοφορεμενη 24Χ7 δεν έχεις ιδέα! Ανασκουμπωσου να μας δείξεις τα στολισματα σου! Σε περιμένουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω τι ζηλεψες... είναι αυτό που όταν έχεις μικρά παιδιά φαντάζει εξωπραγματικό.. Την θυμάμαι εκεινη την (μεγάλη περίοδο) της ζωής μου.. όπως θυμάμαι και την απόγνωση όταν ήμουν άρρωστη και δεν είχα κάποιον να προσέχει τα μικρά για να κουκουλωθώ στο κρεβάτι.. Αυτά τα σπασμένα βγάζω τώρα χαχαχαχα

      Διαγραφή
  11. καλο μηνα μου αρεσε πολυ η ιδεα του αδειου ..............................!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αχαχαχαχαχα Αυτό ήταν ΤΟ φάρμακο χαρά μου!
    Και πολύ καλά έκανες...άρχισε η άλλη από πάνω...(λέγε με Νάσια)
    Καλό μήνα Τζίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξέρεις κάτι;.. όταν κατεβάζω ρολά.. κλειδώνω .. εκεί η λογική δεν υπάρχει.. δεν υφίσταται..και ναι, για μένα όλο αυτό λειτούργησε σαν φάρμακο.. κι άσε την Νάσια να λέει.. χαχαχαχα

      Διαγραφή
  13. Ειναι η 3 μερα , που ειμαι αρρωστη στο κρεββατι με πυερτο, με ριγος με ενα μεγαλο χαος στο σπιτι και αδεια ντουλαπια οπως και εσυ . Δεν εχω αλλα περιθωρια, πρεπει να σηκωθω...Εχω και μικρο παιδι, με φιδε την βγαζουμε 3 μερες....Οσο για το στολισμα, εμεις φετος 15 Νοεμβρη στολισαμε. Πρωτη φορα και μου αρεσε πολυ,και θα το καθιερωσω θελω 2 μηνες το χριστουγεννιατικο δεντρο μεσα στο σπιτι. Μας φερνει μια ζεστασια! Την καλημερα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αλήθεια είναι πως όταν έχεις μικρό μικρό παιδί δεν μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο.. σε "τρέχει" η ανάγκη να το φροντίσεις.. μη βλέπεις τ' αστροπελέκια δεν έχουν αναγκη.. φτιάχνουν και μόνοι τους διάφορα.. :)
      περαστικά!

      Διαγραφή
  14. Καλό σου μήνα αγαπητή μου Τζίνα.
    Με το καλό να στολίσεις το σπίτι σου.
    Εύχομαι να έχετε όλοι στην οικογένεια καλές γιορτές.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές Ντένη και καλή ανάρρωση στην συζυγό σου :)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις