Το Μικρό Αγόρι Μεγάλωσε..


www.eikones-kai-psithyroi.blogspot.com | Το Μικρό Αγόρι Μεγάλωσε
                                                            
Το μικρό αγόρι έγινε κιόλας δεκαπέντε χρονών..
Ο μικρός ξανθομάλλης μπόμπιρας που με είπε μαμά δίχως να με έχει ξαναδεί,
που περίμενε καθημερινά να πάω να τον συναντήσω σ’ έναν απρόσωπο θάλαμο με ξύλινες κούνιες
παραταγμένες η μια δίπλα στην άλλη,
που για πολύ καιρό αρκέστηκε στην ολιγόωρη καθημερινή μου επίσκεψη έως ότου εγκριθεί το αίτημά μας,
που έκλαψε γοερά εκείνο το απόγευμα που δεν μπόρεσα να πάω,
που έβαλε με εμπιστοσύνη το μικρό του χεράκι μέσα στο δικό μου και με ακολούθησε σ’ έναν άγνωστο για κείνο κόσμο,
που μου είπε το εκπληκτικό «σ’ ευχαριστώ μαμά που μ’ αγαπάς» και μ’ έκανε χίλια κομμάτια,
που έγινε το παρεάκι μου στους περιπάτους,
που μοιράστηκε μαζί μου σκέψεις κι αγωνίες,
το μικρό ατίθασο παιδί που με διεκδικούσε με πείσμα απ’ όλους κι απ’ όλα,
το μικρό μου αστροπελέκι,
ο τέταρτος γιος μου.. το παιδί της καρδιάς μου.. μεγάλωσε πια κι έγινε έφηβος!
Κι είναι τόσα πολλά αυτά που θέλω να του πω..
Θέλω να του πω πόσο σημαντικός.. πόσο μοναδικός είναι για μένα  και πόσο ευτυχισμένη με έχει κάνει.
Να μοιραστώ μαζί του τις ανησυχίες μου για το μέλλον του.
Να τον βεβαιώσω πως στην πορεία της ζωής του θα είμαι πάντα δίπλα του.
Να του υποσχεθώ πως θα τον στηρίξω όπου και όπως μπορώ..
Και τέλος να τον διαβεβαιώσω πως μπορεί να μη τον «κουβάλησα» μέσα μου εννιά μήνες, να μη σκίρτησε στα σπλάχνα μου, να μη τον γέννησα με τη στενή έννοια του όρου, αυτό όμως δεν τον κάνει «λιγότερο» γιο μου σε σχέση με τους άλλους τρεις..
Γιατί μια μάνα πονάει το παιδί της μέσα από το μεγάλωμά του και η αγάπη της δεν εξαρτάται από τις ωδίνες κανενός τοκετού..

Χρόνια σου πολλά μωρό μου, να είσαι γερός, χαρούμενος κι ευλογημένος!                               





Σχόλια

  1. Χρονια πολλα Αστοπελεκι! γερος δυνατος με πολλα χαμογελα στη ζωη σου..Να τον χαιρεσαι Τζινα μου Χρονια σας πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Γιώτα κι εσύ να χαίρεσαι τα παιδιά σου :)

      Διαγραφή
  2. Α Ρε Τζινάκι.Είσαι η μαμά των ονείρων του.Των ονείρων μας.Μας κάνεις περήφανους κι εκεινον ευτυχισμένο μαζί με τους άλλους σας γιους.Να τον καμαρώνετε πάντα.Πάντα γερός και δυνατός.Πάνα χαρούμενος, ο κούκλος σας το παιδί της καρδιάσας...της Καρδιάς σου της πελώριας καρδιας σου Τζινάκι....Χρόνια του Πολλά!Με συγκίνησες πολύ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικρινά δεν ξέρω αν είμαι η μαμά των ονείρων του αλλά σίγουρα εκείνος είναι για μένα ο γιος των ονείρων μου!
      Φιλιά πολλά Κατερίνα μου και σ' ευχαριστώ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  3. τι όμορφο αγόρι και πόσο τυχερό αφού μπήκες σαν αστροπελέκι στη ζωή του και είμαι σίγουρη πως του την ομόρφυνες από όλες τις απόψεις!
    Περιττό να πω πως κλαίω ασταμάτητα.......
    Να τα εκατοστήσει ,να συναντά πάντα δοτικούς ανθρωπους στη ζωή του και να προσφερει με τη σειρά του την αγάπη που έμαθε απο εσάς!
    Και ομολόγησε : πρέπει να έχει κερδίσει τα περισσότερα κορίτσια στο σόι σας χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς Νάσια μου το σοι μας πάσχει από κορίτσια.. γενικώς ανδροκρατείται!
      Σ' ευχαριστώ πολύ και σου στέλνω τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή
    2. άλλο εννοούσα χαχαχα
      Καλά Χριστούγεννα να έχετε!

      Διαγραφή
  4. να τον χαιρεστε Τζινα μου!! Να τον καμαρώσετε όπως επιθυμει!! Πολύχρονο το στερνοπούλι σου!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τον χαίρεσαι τον γιόκα σου Τζίνα!
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να το χαιρεστε! Γερος δυνατος.Να τον καμαρωνετε συνεχεια. η ΑΝΑρτηση σου ειναι απλη λιτη, αλλα πολυ συγκινητικη, Μαμα της καρδιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να το χαίρεσαι το παλικαράκι σου!!! Να περάσετε υπέροχα στις γιρτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπημένη μου πέρασα να ευχηθώ να Καλές Γιορτές και καλά Χριστούγεννα.
    Λογω την ημερών εχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο και περνάω σήμερα απο ολα τα αγαπημενα μπλοκοσπιτακια για να ευχηθω γιατι δε ξερω ποτε θα προλαβω να το κανω καποια αλλη στιγμη.
    Να περασεις ομορφα και να ξεκουραστεις
    Φιλια πολλα

    Να σας ζησει και να τον χαιρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα Κική μου με Υγεία και Αγάπη!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  9. Να τον χαίρεστε! Οταν σε πρωτοδιάβασα το μικρό αστροπελέκι ήταν δευτεράκι νομίζω. Τώρα είναι 15 ε;
    Με συγκίνησε το κείμενο, καιρό είχα να κλάψω διαβάζοντας ένα κείμενο.
    Να ειναι πάντα η ζωή του όμορφη και χαμογελαστή. Να είστε και εσείς πάντα κοντά του να τον καμαρώνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι.. πριν πολλά πολλά χρόνια με τελείως διαφορετικες συνθήκες ζωής.. (πώς αλλάζουν τα πράγματα όμως ε;)..
      φιλιά Άννα μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  10. Κι εγώ συγκινήθηκα πολύ με την ιστορία του γιου σου Τζίνα μου! Να είναι γερός, δυνατός και να τον καμαρώσεις μεγάλο και τρανό. Καλότυχος ήδη είναι με μια μάνα σαν κι εσένα στο πλευρό του!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τζίναααααααααα με έίωσες!
    Μαμά της καρδιάς, (μα τι υπέροχος τίτλος!) να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις!
    Μέτρα με κι εμένα στις κλαμένες ναι;
    Φιλιά♥

    (καλές γιορτές να έχετε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απαπαπαπαπα..ούτε η Μάρθα Βούρτση σε παλιά ελληνική ταινία! χαχαχαχαχα

      σ' ευχαριστώ Αριστέα μου και σου στέλνω την αγάπη μου :)

      Διαγραφή
  12. Τζίνα μου, να χαίρεσαι τον γιο σου. Μέσα από την καρδιά μου τις θερμότερες ευχές. Κάποια στιγμή μάλλον θα θελήσω να κουβεντιασουμε σχετικά με αυτή την υπέροχη επιλογή ζωής που έκανες. Έχω τους λόγους μου... Σε φιλώ γλυκά γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ για τις ευχές, οτιδήποτε θελήσεις θα χαρώ να τα πούμε, Καλά Χριστούγεννα :)

      Διαγραφή
  13. Να τον χαίρεσαι Τζίνα!!! Με συγκίνησες τόσο πολύ!!! Μαμά δεν είναι αυτή που γεννάει!!! Μαμά είναι αυτή που ξενυχτάει, που μεγαλώνει, που δίνει την καρδιά, την ψυχή και την αγάπη της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ, μάνα είναι αυτή που δίνει την ψυχή της για το μεγάλωμα και την ανατροφή ενός παιδιού..
      Καλά Χριστούγεννα (πάντα χαίρομαι όταν μέσα από τα σχόλια μου δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσω bloggers που μου έχουν διαφύγει, θα σε επισκεφθώ) :))

      Διαγραφή
  14. Τζινάκι μου να τον χαίρεστε!!!! Να είναι πάντα γερός και καλότυχος και να συναντά στο μακρύ δρόμο της ζωής του ανθρώπους που να τον αγαπούν όπως τον αγαπήσατε εσείς!!!!! Να του δώσεις ένα γλυκό φιλί και από εμάς!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nά ' σαι καλά Βίκυ, Καλά Χριστούγεννα με υγεία σε όλη σου την οικογένεια, ιδιαίτερα φιλιά στην Δήμητρα :)

      Διαγραφή
  15. Να σου ζήσει Τζίνα μου, ο γιος της καρδιάς σου!
    Εύχομαι ολόψυχα να τον δεις να μεγαλώνει και να γίνεται ένα υγιές, σοβαρό και καλότυχο παλικάρι, είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρει, μια και είχε τη τύχη να είσαι εσύ η μητέρα του... περιττό να σου πω, πως η λέξη συγκίνηση είναι λίγη κοντά σ' αυτό που αισθάνθηκα διαβάζοντας σε και ήθελα να σου πω, ένα Εύγε καρδιάς...
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά σε όλα τα παλικάρια της οικογένειας σου, μικρά και μεγάλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου Στεφανία ολόθερμες ευχές για Καλά Χριστούγεννα σε όλη σου την οικογένεια, φιλιά :))

      Διαγραφή
  16. Να χαίρεσαι το παιδάκι σου Τζίνα! Λέω "παιδάκι" γιατί όσο κι αν μεγαλώσει ένα παιδί πάντα παραμένει παιδάκι στα μάτια της μαμάς του!
    Εχω διαβάσει την ιστορία σας με μεγάλη συγκίνηση και σας εύχομαι να είστε πάντα αγαπημένοι και τυχεροί μαμά και γιος! Χίλιες ευχές!
    Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nά' σαι καλά Ολγα μου, εύχομαι από καρδιάς κάθε καλό για σένα και την οικογένειά σου, Καλά Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  17. Υπέροχη μανούλα να τον χαίρεσαι,να ζήσει σαν τα ψηλά βουνά,δυνατός,γερός και πάντα ευτυχισμένος!Είναι ένας κούκλος!
    Είστε αξιοθαύμαστοι γονείς Τζίνα και παράδειγμα προς μίμηση!Να είστε όλοι καλά!!
    Σε φιλώ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπρινή μου Καλά Χριστούγεννα με υγεία και γεμάτα όμορφες στιγμές, φιλιά πολλά καλή μου!

      Διαγραφή
  18. Χρονια πολλα! Να τον χαιρεστε τον νεαρο! Γερος, τυχερος, ευτυχισμένος παντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια του Πολλά! να τον καμαρώνετε όπως και τους άλλους 3.
    Γερός δυνατός χαρούμενος και τυχερός να είναι.
    Τα παιδιά της καρδιάς αγαπιούνται όπως και τα παιδιά της κοιλιάς καθώς τα μεγαλώνεις και ζεις μαζί τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παιδιά της καρδιάς μπορώ να σου πω Ελευθερία μου αγαπιούνται λίιιιιιγο περισσότερο!
      Καλά Χριστούγεννα καλή μου :))

      Διαγραφή
  20. Τα λόγια είναι απλά περιττά!!!!
    Εχω διαβάσει και παλιότερα την ιστορία του Αστροπελεκίου σου και πραγματικα με εχχεις συγκινήσει και πάντα ανεβαίνεις ακόμα περισσότερο στα μάτια μου (κι ας σου κολλάω καθε τρεις και λιγο :P )
    Να το χαίρεσαι το αστροπελέκι σου αγαπημενη μου Τζίνα!!!! Γερός και χαμογελαστός!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eπίτηδες γράφω κάτι τέτοια συγκινητικά για να πάψεις να μου κολλάς.. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχα!

      φιλιά :)))

      Διαγραφή
    2. Ποτε όμως! !!!ποτέεεεεεεεε
      Χαχαχχαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχαχχαχαχχαχαχαχα

      Διαγραφή
  21. θα συμφωνησω απολύτα μαζι σου Τζινα μου .. και μαλιστα εχω σε πιο μεγαλο βαθρο ειεκνες τις μανουλες που γινονται μανες της καρδιας γιατί εκει κανεις την επιλογή μονο εσύ.. και που θα δωσεις την αγαπη σου... !!
    Θυμαμαι την αγαπη σου οταν τον πηρατε τον μικρόυλη σας που τωρα εγινε αντρακι να είναι γερο και δυνατο σαν τα ψηλα βουνα.. συγνωμη που εχω να περάσω καιρό απο εδω.......απο εδω που εχω να παρω συναισθήματα...να σας ζήσει και το νεο μελος της οικογένειας.. να είσαι καλα να περασετε χαρούμενες γιορτινες στιγμες με αγαπη παντου..και όλα με το καλό να ερχονται..!! φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταπληκτική η ανανέωση στο μπλοκ σου.. στις φωτο επανω η εναλαγή τους υπεροχη...εισαι και καταπληκτικη φωτογραφος Τζίνα μου .. τι να λεμε τωρα.. μπραβο..!!!

      Διαγραφή
    2. χαίρομαι όταν περνάς απ' τα μέρη μου Ρούλα, ακόμα κι όταν κάνεις πολύ καιρό.. σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια, νά είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  22. Εγινε κιολας 15;;;!... Πωπωω..! Ακομα στριφογυριζουν στο μυαλο μου ολοι εκεινοι οι σπιρτοζικοι διαλογοι 'του παραλογου' που σου ελεγαν μικρα! Και τωρα ολακερα αντρακια πια!!
    Καταλαβαινω.. Κι ας το 'χεις ηδη ζησει το σκηνικο με τους μεγαλους σου.. Αυτο το παιδι σου ειχε παντα ιδιαιτερη θεση στην καρδια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίδες πώς περνά ο καιρός;.. σαν το νερό!
      Έτσι θα μεγαλώσουν και τα δικά σου και θα αναρωτιέσαι πού πήγαν τα χθεσινά μικρά παιδάκια που θα θυμάσαι :))

      Διαγραφή
  23. ..Πως μου ξέφυγε η ανάρτηση???
    Με συγκίνησες Τζινάκι μου... Με συγκίνησες βαθιά..
    Το αγόρι σου μεγάλωσε..
    Αυτό το μικρό πειραχτήρι, ο ατακαδόρος με τις θεατρικές αντιδράσεις και τα πανέξυπνα μάτια μεγάλωσε..
    Να τον χαίρεσαι Τζίνα μου! Να τον καμαρώνεις! Χρόνια του Πολλά με πολλές ευχές για ότι επιθυμεί..
    Πόσο περήφανη είμαι για σένα, να΄ξερες...
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ Αννιώ μου, σ' ευχαριστώ πολύ..
      να ξέρεις πως πάντα τα λόγια σου "ακουμπούν" στην καρδιά μου!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις