Χριστός Γεννάται.. Δοξάσατε!


                                                       

Υπήρξα για πολλά χρόνια – τα περισσότερα της μέχρι τώρα ζωής μου – μακριά απ’ τον Θεό.
Δεν ήξερα τι είναι εκκλησία, τι γίνεται με τα ιερά μυστήρια, τι σημαίνει εξομολογούμαι, κοινωνώ .. δεν ήξερα και δεν με ενδιέφερε να μάθω τίποτα απ’ όλα αυτά.

Χλεύαζα, ειρωνευόμουν και θεωρούσα τον εαυτό μου έξυπνο και "πολύ μπροστά"  που δεν πίστευα.. που έβριζα όπως όλοι τους παπάδες, που κατηγορούσα, έκρινα, κατέκρινα ..
Ήμουν κομμάτι του κόσμου, ανέλυα τα πάντα με την λογική(;), πήγαινα με τους πολλούς.. ήμουν της άποψης «ότι φάμε .. ότι πιούμε εδώ»  κι αυτό με έκανε αποδεκτή στους συνανθρώπους μου.
Ώσπου έγινε κάτι που με ξύπνησε απ’ τον λήθαργο, με ταρακούνησε και μου έδειξε τον δρόμο.
Δεν θα σου πω τι, άλλωστε δεν έχει σημασία και μην πάει το μυαλό σου σε αρρώστια.. δεν είναι αυτό..
Τα λέω όλα αυτά γιατί έχοντας ζήσει και τις δυο πλευρές γνωρίζω πια καλά  πόσο πιο όμορφα, πόσο γαλήνια είναι όταν είσαι κοντά Του.. όταν αφήνεσαι στην δική Του Πρόνοια.
Σ’ αυτήν την πλευρά έχω επιλέξει να βρίσκομαι πια .. και θα σου πω με βεβαιότητα πως δεν είναι εύκολο να βαδίζει κανείς αποκομμένος, μόνος.. στο περιθώριο..
Γιατί έτσι ζεις όταν διαλέξεις τον Χριστό.
Σε ειρωνεύονται όταν νηστεύεις, γελάνε όταν ακούν πως τις Κυριακές πηγαίνεις στην εκκλησία, κοροϊδεύουν όταν κάνεις τον σταυρό σου.
Θέλει αγώνα, πίστη και δύναμη να παραμείνεις και να συνεχίσεις,  ειδικότερα  τα παιδιά, αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση που δεν θα την κάνουμε τώρα.

   Η Γέννησή Του είναι ένα μεγάλο, ένα σπουδαίο γεγονός.. ήρθε ο Άφθαρτος ταπεινά μέσα σε μια φάτνη να σταυρωθεί και να μας σώσει απ’ την φθορά, να μας αγιάσει, να μας ευωδιάσει, να μας μυρώσει κι εμείς τον υποδεχτήκαμε στα μπουζούκια, μέσα σε καπνούς και καψουροτράγουδα.
Άδειες οι εκκλησίες, ελάχιστοι αγρυπνούσαν στην «φάτνη» για να προσευχηθούν, να Τον καλωσορίσουν και να Τον ευχαριστήσουν.
Κι όλα αυτά μέσα σε μια χώρα που μαστίζεται από την κρίση, την ανεργία, την ανέχεια..
Ζούμε  μακριά από την αγάπη που Εκείνος μας δίδαξε παρ’ όλα αυτά σε κάθε δυσκολία το πρώτο που ξεστομίζουμε είναι «γιατί Θεέ μου;»..
Πάντα φταίει Εκείνος.. ποτέ εμείς!
Αιώνες τώρα καταστρέφουμε τούτον τον τόπο που μας έδωσε να ζούμε, μιαίνουμε τον αέρα που αναπνέουμε, δηλητηριάζουμε τις τροφές μας και όταν σαν αποτέλεσμα αρρωσταίνουν μικρά παιδιά και πεθαίνουν από καρκίνο.. τότε φταίει Εκείνος!
Κι ύστερα ήρθε το νέο έτος.. και το υποδεχτήκαμε με πυροτεχνήματα, λάμψη και κρότους..
Τέτοια χαρά πια για τον καινούργιο χρόνο!..  πολύς χαμός και φασαρία για την ελπίδα που αναβιώνει κάθε νέα χρονιά.
Γιατί αυτό  που μας χαροποιεί και για το οποίο ξεφαντώνουμε είναι η ελπίδα!
Ελπίζουμε σε καλύτερες μέρες, σε όμορφες στιγμές, σε λύση των προβλημάτων που μας ταλαιπωρούν και ξεχνάμε πως η μόνη ελπίδα για να λύσει όλα όσα μας βασανίζουν δεν είναι η κάθε νέα χρονιά αλλά ο Χριστός!







   Προσμένοντας λοιπόν την Γέννησή Του μεθαύριο Πέμπτη 7 Ιανουαρίου ( 25 Δεκεμβρίου σύμφωνα με το Πάτριο Ημερολόγιο) ελπίζω να ανοίξουν τα μάτια της ψυχής μας, να κατανοήσουμε πως  λύση σε όλα μας τα προβλήματα είναι η Αγάπη και να την προσφέρουμε απλόχερα ακόμα κι από το υστέρημά μας (κυρίως από αυτό),  να αφήσουμε τον Χριστό να γεννηθεί μέσα μας και να βιώσουμε πραγματικά Χριστούγεννα.
Γιατί όταν ακολουθήσουμε το παράδειγμα και το θέλημά Του, όταν αφήσουμε την Αγάπη να οδηγεί και να μας καθοδηγεί τότε η κάθε μέρα θα είναι Χριστούγεννα!

Χρόνια Πολλά!



Σχόλια

  1. Σταση ζωης ....ας ειναι η αγαπη οδηγος σε πιστους και απιστους Καλη χρονια Τζινα μου ευλογημενη με υγεια και οτι επιθυμεις και εσυ και η οικογενεια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κρατάω σαν πολύτιμο δώρο το τελευταίο Τζίνα μου!
    Καλά Χριστούγεννα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, ζεστά, χαρούμενα, γεμάτα από αγάπη Χριστούγεννα Αριστέα μου, ό,τι επιθυμείς!!

      Διαγραφή
  3. Να είσαι πάντα καλά, Τζίνα μου.
    δεν θα προσθέσω κάτι... μίλησες τόσο δυνατά.
    ο Θεός να σε ευλογεί και να σου δίνει δύναμη

    καλή χρονιά!
    με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά, να είμαστε καλά, ο Θεός να μας δίνει δύναμη!!
      Σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  4. Χρόνια τώρα σέβομαι την πίστη του κάθε ανθρώπου, ειδικά όταν βασίζεται στην Αγάπη, στην συμπόνια και στην κατανόηση και την Αγάπη την γιορτάζει κανείς κάθε μέρα!
    Καλά Χριστούγεννα Τζίνα μου!
    ΑΦιλάκια καρδιάς πάντα! :)




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλά Χριστούγεννα Στεφανία μου, με Υγεία για όλον τον κόσμο!
      Σου στέλνω την αγάπη μου :))

      Διαγραφή
  5. Ομορφα λογια που γεμιζουν γαληνη και αγαπη... αυτό ειναι η Τζίνα μου το νοημα της ζωής..που Εκεινος διδαξε...αλλά ....δυστηχως λιγοι ειναι εκεινοι που έχουν καταλαβει αυτό το μεγαλειο ..!!ποσο δικιο εχεις.
    Ολα ειναι αγαπη..!!!
    Να είσαι καλά φιλη μου και περασεις τις γιορτες αυτες οπως εσύ νιωθεις μεσα στην ψυχούλα σου !! με κατανυξη και αγαπη. να είσαι καλα .. και να περνας όμορφα... φιλακιααα!!! Καλά Χριστουγεννα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ρουλάκι, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να είσαι πάντα καλά!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  6. Τζίνα μου για άλλη μια φορά με καθήλωσες!!! Η τελευταία σου πρόταση κρύβει μια στάση ζωής που θέλω να ακολουθώ! Καλά Χριστούγεννα νε υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Κλειώ, σ' ευχαριστώ για τις ευχές..
      Εύχομαι Υγεία κυρίως και Αγάπη σε σένα και την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  7. Καλή Χρονιά με Υγεία και Ελπίδα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά, να είσαι καλά και να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου!

      Διαγραφή
  8. Τζίνα μου τα είπες όλα... Αγάπη και πίστη στο Χριστό μας, χρειάζεται να έχουμε. Η τελευταία σου πρόταση έχει μέσα της όλο το νόημα :-)
    Σε φιλώ γλυκά και σου εύχομαι Καλή Χρονιά με υγεία και ευτυχία σε εσένα και την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Κατερινάκι, να είσαι πάντα καλά και να έχεις κοντά σου όσους αγαπάς!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Ποτέ δεν είναι αργά για να νιώσουμε την αληθινή αγάπη κοντά στο Χριστό μας Τζίνα.
    Κάτι θα συμβεί, όχι απαραίτητα δυσάρεστο, για να μας φέρει κοντά Του.

    Μαζί γιορτάζουμε γλυκιά μου, ακολουθώ κι εγώ το πάτριο ημερολόγιο.
    Υγεία, ευλογία και φώτιση πάντα στην οικογένειά σου!

    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπήκα στο blog σου και διάβαζα.. και διάβαζα.. και δεν χόρταινα!
      Γράφεις πάρα πολύ ωραία.. χαίρομαι πολύ που βρεθήκαμε!!
      Φιλιά Μαίρη :))

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις