Η Ποδηλατάδα


h-podilatada


 - Σε έπαιρνα τηλέφωνο το πρωί, δεν απαντούσες.

 - Θα ήταν την ώρα που είχα βγει για ποδήλατο.


- Πήρες ποδήλατο; Δεν το ήξερα.

 - Αυτό που είχα είναι..

 - Αφού δεν έχεις ποδήλατο!

 - Πώς δεν έχω;.. το μαύρο στην κρεβατοκάμαρα τι είναι;

 - Μα αυτό είναι στατικό!

 - Και τι μ’ αυτό;… δεν είναι ποδήλατο δηλαδή το στατικό;..  μη με ταράζεις!..

 - Δεν έχω τέτοια πρόθεση..

 - Πρόθεση δεν ξέρω αν έχεις αλλά κατά κει το πας..

 - Εντάξει.. εντάξει.. δεν ξαναμιλάω, για πες..



statiko-podilato



 - Φόρεσα που λες την φόρμα μου, έβαλα τα αθλητικά μου παπούτσια, το έσυρα μέχρι  έξω στην βεράντα .. ανέβηκα πάνω κι άρχισα το πετάλι ατενίζοντας την θάλασσα..

 - Και;

 - Τί και;.. έτρεξα κάτι λίγα χιλιόμετρα.. στο πήγαινε όλα καλά ήταν.. ευκολάκι, στην επιστροφή τα βρήκα λίγο μπαστούνια που ήταν ανηφόρα!..
…………………………………………………..


(σιωπή)….


Σχόλια

  1. χαχαχαχαχαχα δεν νομιζω να εχεις κανεις το στατικό ποδηλατο στη βεράντα! Εξοχη ιδέα ,γιατι τη γυμναστικη στα γυμναστηρια και σε κλειστους χωρους δεν τα αντέχω!
    Και τι θέα!Κανά μπαμπά έχεις από δίπλα ,για την υπογλυκαιμία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είδες για να μην βαζω τόνους; Νόημα μηδέν : ''να έχει κανείς''το σωστό

      Διαγραφή
    2. Αυτή την φορά είχα άλλο για την υπογλυκαιμία.. πιο καλό.. πιο νόστιμο!
      Λεπτομέρειες την ερχόμενη Πέμπτη :))

      Διαγραφή
  2. χαχαχαχα! Α ρε Τζίνα! Σε θαυμάζω! Γράφεις τόσο ωραία! Τόσο αυθόρμητα!!!
    Αυτή η ανηφόρα η αλήθεια είναι ότι είναι βασάνο! Την επόμενη φορά ξεκίνα ανάποδα αφού μπορείς!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λες ε;.. να πάρω πρώτα τον ανήφορο και μετά να ρολάρω στην κατηφόρα;
      δεν είναι κακή ιδέα!!

      Διαγραφή
  3. Και εκεί που το έχω καλά θα ήταν, άμα ανέβαινα και καμιά φορά. Πολύ φοβούμαι ότι άμα το πάω στη βεράντα θα ξεχάσω και την ύπαρξή του!
    Πολύ μου αρέσουν τέτοιου είδους διάλογοι πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στοίχημα πως εκεί που είναι το έχεις κάνει κρεμάστρα ή ράφι για να ακουμπάς διάφορα.. :))

      Διαγραφή
  4. Εχεις φαντασία παντως δεν εχω παραπονο! Το νιωθεις ρε παιδι μου που το κανεις!!!!! Ευγε σου :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eσύ γιατί να έχεις παράπονο κουκλίτσα μου;.. εσύ τραβάς την ανηφόρα;.. :p :p :p

      Διαγραφή
    2. Συμπάσχω μαζί σου λατρεμενη μου αγαπη :P :P :P

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία, εύγε, εγώ όμως κουράστηκα! (Δεν είμαι καθόλου αθλητικός τύπος! "Τραύμα" από την εποχή που είχα διάδρομο και ποδήλατο σε μικρό, στενό διάδρομο και μ' έπιανε κλειστοφοβία. Τώρα που θα μπορούσα να εκμεταλλευτώ παρόμοια... βεραντάδα, δεν θέλω να ζυμώσω και κοσκινίζω δέκα μέρες!)
    Πέρα από τη δική μου τεμπελιά, πολύ καλή η ιδέα σου και η ποδηλατάδα σου with a view, έξοχη!

    Καλημεροκαλησπέρα! ✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kοίτα.. όταν είμαι μέσα ακόμα και με την τηλεόραση ανοιχτή να χαζεύω.. βαριέμαι θανάσιμα, ενώ έξω φεύγει το μάτι ολόγυρα και περνά η ώρα, συμφωνείς;

      Διαγραφή
  6. Κι εμένα τα ίδια μού κάνει το δικό μου: με σκάει (στην ανηφόρα..) Χαχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το να σε σκάει είναι αναμενόμενο.. μη σκάσει κανένα λάστιχο καμμιά ώρα και το γυρίσεις στα χέρια!. χαχαχαχαχαχα!

      Διαγραφή
  7. Το σκεφτόμαστε καιρό τώρα το στατιστικό ποδήλατο αλλά πολύ φοβάμαι πως θα γίνει κρεμάστρα για τα ρούχα.. Και να φανταστείς πως είμαι αυτή που είπα να πάρουμε.. :p Το κανονικό δεν το ξεπαρκάρω γιατί σκέφτομαι την ανηφόρα, κατα τα άλλα θέλω να αδυνατίσω! χαχαχα Last year!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω πολλά χρόνια.. κατά καιρούς έχει γίνει για μεγάλο χρονικό διάστημα και κρεμάστρα με μεγάλη επιτυχία!
      Για να είμαι ειλικρινής προτιμούσα διάδρομο αλλά επέλεξα ποδήλατο για να πιάνει λιγότερο χώρο!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Χριστίνα, σήμερα ήρθε και η ειδοποίηση για το συστημένο που μου έστειλες :))

      Διαγραφή
  9. ωστε αυτη ειναι η ποδηλαταδα
    χιχιχιχι
    καλη αντοχη ευχομαι
    :)
    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαχαχαχαχαχα μου εφτιαξες τη μερα!!
    ο μονος λογο για να παρω στατικο ποδηλατο ειναι να το βγαλω στην αυλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου άσχημα, θα περνάει και κόσμος απ' έξω και θα είναι σα να βρίσκεσαι πραγματικά στον δρόμο!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις